Sinds mijn zus d'r relatie (die 5,5 jaar duurde) uit is heeft ze internet ontdekt...en daar ben ik allesbehalve blij mee.
Ze chat nu elke avond met een jongen uit Turkije...en dat betekent dus dat ik niet meer op de computer kan.
Als ik erover begin zegt ze dat ik 'm al drie jaar tot m'n beschikking heb gehad, dat ze nu ook wel eens mag.
Ja, ook wel eens mag wel, maar niet elke avond
Het ergste is dus dat deze computer van m'n ouders is en zij het eigenlijk wel met m'n zus eens zijn
Nog ff en ze ontdekt Fok! Ik moet er toch niet aan denken!
quote:zet fok in je restricted sites..
Op maandag 18 juni 2001 19:45 schreef Fannetje het volgende:
GRMBLSinds mijn zus d'r relatie (die 5,5 jaar duurde) uit is heeft ze internet ontdekt...en daar ben ik allesbehalve blij mee.
Ze chat nu elke avond met een jongen uit Turkije...en dat betekent dus dat ik niet meer op de computer kan.
Als ik erover begin zegt ze dat ik 'm al drie jaar tot m'n beschikking heb gehad, dat ze nu ook wel eens mag.Ja, ook wel eens mag wel, maar niet elke avond
Het ergste is dus dat deze computer van m'n ouders is en zij het eigenlijk wel met m'n zus eens zijn
Nog ff en ze ontdekt Fok!
Ik moet er toch niet aan denken!
quote:En hoe doe ik dat
Op maandag 18 juni 2001 19:47 schreef glasbak het volgende:[..]
zet fok in je restricted sites..
moe je paswoord invoeren wil je op fok komen
quote:Mwa, ik vind het een beetje onzin om een dure computer te moeten aanschaffen omdat mn zus nou toevallig internet ontdekt heeft. Zij verdient een stuk meer dan ik, ze koopt er zelf maar een
Op maandag 18 juni 2001 19:49 schreef Aernout het volgende:
Waarom koop je er geen pjoeter bij dan? Voor fokken/ chatten kun je toch makkelijk met een oude goedkope tweedehands Pentium I ofzo uit de voeten?
quote:
Op maandag 18 juni 2001 19:49 schreef Anton het volgende:
Nog erger zou zijn: ze heeft fok gisteren ontdekt, en vanavond ziet ze dit topic
Ach, dat zou ik niet eens erg vinden hoor, ze weet toch wel hoe ik erover denk. En ze weet Fok! echt wel te vinden, tot nu toe had ze er alleen geen interesse in. En je zal zien dat dat nu dus verandert
Miertje is blij dat ze nu haar eigen pc heeft!
quote:Ach, kijk een paar leden van de forummaatjes-gang lief aan, is ze zo weer weg geflamed
Op maandag 18 juni 2001 19:53 schreef Fannetje het volgende:
Ach, dat zou ik niet eens erg vinden hoor, ze weet toch wel hoe ik erover denk. En ze weet Fok! echt wel te vinden, tot nu toe had ze er alleen geen interesse in. En je zal zien dat dat nu dus verandert
quote:Ja dit kreeg ik ook altijd naar m'n hoofd geslingerd
Op maandag 18 juni 2001 19:45 schreef Fannetje het volgende:Als ik erover begin zegt ze dat ik 'm al drie jaar tot m'n beschikking heb gehad, dat ze nu ook wel eens mag.
Alles is best maar van mijn pc blijf je af.
En Fannetje,
Be smart en vertoon je lieve gezichtje eens op tweakers.net, de'r zijn zat tweakers die zo gek zijn om een pc aan je te doneren
Groetjes,
Remi
quote:'t Nadeel is dat die jongen naar Nederland komt
Op maandag 18 juni 2001 21:29 schreef Qarinx het volgende:
hopelijk wordt het wat met die jongen uit turkije.. gaat ze daar wonen en ben jij van het probleem af..
quote:Welnee, die jongen wil juist een verblijfsvergunning voor Nederland
Op maandag 18 juni 2001 21:29 schreef Qarinx het volgende:
hopelijk wordt het wat met die jongen uit turkije.. gaat ze daar wonen en ben jij van het probleem af..
quote:What else is new..
Op maandag 18 juni 2001 21:30 schreef Fannetje het volgende:[..]
't Nadeel is dat die jongen naar Nederland komt
quote:Dat schiet niet echt op zo..
GRMBLSinds mijn zus d'r relatie (die 5,5 jaar duurde) uit is heeft ze internet ontdekt...en daar ben ik allesbehalve blij mee.
Als ik erover begin zegt ze dat ik 'm al drie jaar tot m'n beschikking heb gehad, dat ze nu ook wel eens mag.Ja, ook wel eens mag wel, maar niet elke avond
Maareh... jij mag wel hier komen internetten hoor
quote:Waarom verbaast me dat niet ??
quote:Iets zegt me dat jouw zus enorm teleurgesteld gaat worden.
quote:Mijn zusje wil ook op fok
Op maandag 18 juni 2001 19:53 schreef Fannetje het volgende:Ach, dat zou ik niet eens erg vinden hoor, ze weet toch wel hoe ik erover denk. En ze weet Fok! echt wel te vinden, tot nu toe had ze er alleen geen interesse in. En je zal zien dat dat nu dus verandert
quote:Ik woon op mezelf, dus da's mijn probleem niet. Ik wil niet dat ze op fok! komt, omdat dit míjn wereldje is en ik nu (nog) het idee heb dat ik kan zeggen wat ik wil, zonder dat m'n halve familie zich ermee bemoeit.
Op dinsdag 19 juni 2001 12:02 schreef Tardis het volgende:
* Tardis is toch blij dat ie op zich zelf woont* Tardis is ook blij dat ie geen zus heeft
quote:Ja precies!
Op dinsdag 19 juni 2001 12:26 schreef YPPY het volgende:[..]
Ik woon op mezelf, dus da's mijn probleem niet. Ik wil niet dat ze op fok! komt, omdat dit míjn wereldje is en ik nu (nog) het idee heb dat ik kan zeggen wat ik wil, zonder dat m'n halve familie zich ermee bemoeit.
Net als dat m'n ouders hier zouden komen, lijkt me verschrikkelijk
Naar welk eiland verbannen we ze?
quote:brrrrrrrrrrrrr en dan zien ze alles wat je post en dan krijg je daar thuis opmerkingen over *ril*
Op dinsdag 19 juni 2001 13:23 schreef Fannetje het volgende:[..]
Ja precies!
we doen een ver eiland, dat niemand kent, anders weten ze waar ze moeten zoeken.
*fluister*
pssstnaamvanonontdenkteilandpsssst*
die?
quote:Puntje idd.... humz.. mijn broertje die hier rondstruint ... of erger! Mijn ouders
Op dinsdag 19 juni 2001 13:23 schreef Fannetje het volgende:[..]
Ja precies!
Maaruh. ... verban mij dan naar dat eiland Dan zorg ik vandaar uit wel dat ze niet op Fok kunnen
quote:vreselijk, hè? zegt m'n moeder ook altijd...
Als ik erover begin zegt ze dat ik 'm al drie jaar tot m'n beschikking heb gehad, dat ze nu ook wel eens mag.
(laatste keer betekende dat 6 weken niet normaal achter de pc kon vanwege 'The Sims'... daarvoor waren het 'Transport Tycoon' (2 maanden) en 'Indiana Jones and the Fate Of Atlantis' (1,5 maand))
het enige argument is dat zij ook drie jaar de tijd heeft gehad, en dat ze het maar wat beter had moeten verdelen... (maar dat werkt nooit...)
quote:Dus jij hebt nu geen tijd meer voor de admin functie?
Wie wil er hier admin spelen nu Fannetje geen tijd (internet) meer heeft ?
quote:Admin
Op dinsdag 19 juni 2001 23:03 schreef Juup© het volgende:[..]
Dus jij hebt nu geen tijd meer voor de admin functie?
Wie wil er hier admin spelen nu Fannetje geen tijd (internet) meer heeft
?
*checkt kleurtje*
Ben maar moderator hoor
quote:Jezus, waarom moet hier nou weer op ingehakt worden. Hier gaat het toch helemaal niet over? Als m'n zus met een Franse, Duitse, Nederlandse, Amerikaanse of whatever jongen zat te chatten zou ik het net zo vervelend vinden.. dat het nu een Turkse jongen is boeit niet. Het probleem is m'n zus, niet die jongen
Op dinsdag 19 juni 2001 23:46 schreef MacBeth het volgende:
Hopen dat die wannabe-uitkeringstrekker-en-zwartwerker geen verblijfsvergunning krijgt
quote:Elba was een tijdje heel populair, maar niet zo efficiënt
Op dinsdag 19 juni 2001 13:23 schreef Fannetje het volgende:
quote:juist wel, kan ze 'm irl gaan opzoeken en hoeft ze niet meer de pc te gebruiken.
Op dinsdag 19 juni 2001 23:46 schreef MacBeth het volgende:
Hopen dat die wannabe-uitkeringstrekker-en-zwartwerker geen verblijfsvergunning krijgt
dan kan fannetje tenminste weer inetten
Je hebt van die proggies die ervoor zorgen dat je je connectie optimaal wordt gebbrukt door iets in windows regertie (ofzo) te veranderen. Als je het IPV beter hoger, heel hoog maakt wordt als het goed is de connectie heel slecht. Dan zal ze snel weer weglopen omdat ze dan voor elke pagina 10 min moet wachten. En dan kom jij schroeft de connectie weer op en klaar is kees!
Van wat je ouders zeggen dat jij nou niet mag omdat je de afgelopen 3 jaar altijd hebt gemogen vindt ik grote onzin! Je moet gewoon een gesprek aangaan en duidelijke afspraken maken zodat je niet elkaar de hele tijd zit te iriteren b.v. Een max. tijd achterelkaar en als de ander wil moet hij dat 10 min van te voren zeggen zodat je kunt afmaken waar je mee bezig bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |