Kom wel met redelijke argumenten, en niet van ik heb [provider] en vind ik k*t of iets dergelijks.
Natuurlijk zijn de en
ikoontjes hiervoor te gebruiken.
Ik zal als topic starter beginnen:
Ik heb zelf XS4ALL ADSL, 2mbit, binnenkort verdubbeld.
Een enorme vanwege de keuze van hostnaam.xs4all.nl, goede snelheid, snelle helpdesk, duidelijke self service pagina op https://service.xs4all.nl/ en niet moeilijk doen.
Kortom: toppie!
[Dit bericht is gewijzigd door QuietGuy op 08-12-2003 18:39]
quote:Zeg, doe mij zo'n verbinding.
Op maandag 8 december 2003 18:36 schreef QuietGuy het volgende:
2048mbit,
Dikke dus wmb
quote:geëdit
Op maandag 8 december 2003 18:38 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Zeg, doe mij zo'n verbinding.
+:
* Goede service
* Snelle aansluiting van DSL
* Gratis helpdesk
* FUP heeeel ruim
* Goede ping tijden
* Goede service pagina's
* Niet scheutig met meldingen via website en finger
* Betrouwbaar
* Goedkoop voor geleverde diensten/snelheid
-:
* Nieuwsserver uitbesteed aan SuperNews met max. 3 connecties
Misschien een dom vraagje maar als ik adsl zou nemen en dan een bepaald bedrag per maand.. Moet je daarbij ook nog tel. tikken betalen?
quote:Nee dat hoef je niet.
Op maandag 8 december 2003 18:46 schreef Kreeltje het volgende:
Misschien een dom vraagje maar als ik adsl zou nemen en dan een bepaald bedrag per maand.. Moet je daarbij ook nog tel. tikken betalen?
[Dit bericht is gewijzigd door BladE-l----- op 08-12-2003 18:51]
quote:Nop.
Op maandag 8 december 2003 18:46 schreef Kreeltje het volgende:
Kabel via multikabel 1024/128 met ¤46 per maand is dit best duur maar weinig problemen..Misschien een dom vraagje maar als ik adsl zou nemen en dan een bepaald bedrag per maand.. Moet je daarbij ook nog tel. tikken betalen?
Zeer okay, maar als ze niet meegaan met snelheidsverhogingen wordt het
. Dan is mijn snelheid nog minder dan een KPN family pakket
Relaxde verbinding , upload mag wel wat hoger (nu 128kbit/sec)
Download is super (zo ron de 1,5Mbit/sec)...
Helpdesk (als ik ze al spreek), is sterk verbeterd...
Soms downtime, maar de laatste 6 maanden nix geen problemen gehad (niet wat me bijstaat iig)...
Ow en ik vergeet bijna de nieuwsserver af te kraken want die is echt kut, daarvoor heb ik ook een inbel accountje bij xs4all
Een Zeven Dus!
[Dit bericht is gewijzigd door StefanFM op 08-12-2003 19:02]
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:39 schreef vosss het volgende:
Ik heb wanadoo ADSL-basic lite, download van 1024 [b[386[/b] , binnenkort naar 2048word ook verhoogt weet alleen niet waarin
Upload is alleen wat mager, maar hey, ik upload alleen af en toe eens een plaatje voor op fok ofzo.
Heb het nu sinds mei afgelopen jaar en pas 1 keer een storing gehad, was binnen 1 uur opgelost. geen storing gehadDikke [afbeelding] dus wmb
De service is stabiel en dus goed.
Minder is het feit dat de upload van wanadoo basic ook naar 128 kbps gaat. En de helpdesk en service bij storingen is zo slecht dat ik het zeker niet nog een keer neem.
quote:Jaja. Ze hebben de garantiesnelheid naar beneden bijgeschroefd (is nu 2 mbit) en de upload wordt volgens de helpdesk voorlopig níet verhoogd.
Op maandag 8 december 2003 19:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
@homegeen gezeik, goede verbinding, goede snelheden, goede prijs en binnenkort nog sneller ook
+ traffic limit solid 100 gig ; alle verkapte fups.. ruck! dit is veel beter
- Verbinding volgens het NAT protocol ; dus low-id op emule , ftp lekker moeilijk en icecast werkt niet
- Okee , de snelheidsupgrade naar 1mbit up komt er maar de prijs gaat echter slechts naar 79 euro toe.
Dat is 2 tientjes minder maar ik scoor bij speedXS een 16mbit/2mbit pijp voor 99 ( wat ik nu dus dok ) .
Zeker gezien de concurrentie zou de prijs echt lager kunnen/moeten..
-punkten Bár slechte helpdesk, ze laten je zo in de reg edit kloten totdat je pc opeens gedag zegt, vervolgens hangen ze op voordat de scheldkanonade komt.
Download snelheid is maar 16kb
Nogal hakkelende snelheid
Maaaaar er komt verbetering aan
8.5 a 9
Ben dik tevreden. snelheid vrijwel altijd top.super helpdesk, zowel mail als telefoon. idd wat prijzig t.o.v. concurrenten als demon, maar dat heb ik er graag voor over..overigens is de in de post hierboven genoemde provider(16mbit/2mbit) niet echt een concurrent te noemen...lees de nieuwsgroepen er maar eens op na.......
quote:Welke provider?
Op maandag 8 december 2003 19:47 schreef Renesite het volgende:
Een 6je...
+punkten [..]
-punkten [..]
helpdesk is slecht
snelheid is wel oke
prijs is te hoog, helemaal ivm adsl lite wat na 15jan. sneller en veel goedkoper is
wel goede stabielle verbinding, werkt altijd, al was 2 maanden geleden na update van wijkcentrale m'n verbinding weg omdat ze "vergeten" waren mij aan te sluiten. Service is ver te zoeken en heeft bijna 3 weken geduurd voordat ik weer aangesloten was waarna ze de belofte hebben gedaan de abonnementskosten niet door te berekenen van die 3 weken wat ze echter wel gedaan hebben. Service desk kan gebeld worden als ik het er niet mee eens ben (duur voordat iemand aan de lijn krijgt is ongeveer 20min. Het is echter wel een leuke 0900 lijn
)
Ohja ga abo opzeggen en over op Demon/Xs4all adsl
prijs is okè, rekening kan ik on-line zien, ik krijg keurig een mailtje als het bedrag wordt afgeschreven van m`n rekening, goeie site http://www.hetnet.nl met veel info, vanaf eind volgende maand deze snelheden: 1024/320 Kbit/s
prima helpdesk, ik ben echt tevreden!
weer eens wat anders dan die chello troep die ik eerst had
quote:@home, vast!
Op maandag 8 december 2003 19:52 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Welke provider?
Nooit problemen gehad, werkt altijd, nooit de helpdesk nodig gehad.
Perfect naar mijn idee.
Die verhogingen zijn ook super, en het is relatief goedkoop + geen datalimiet!
quote:Gaan ze verhogen in januari, of bedoel je de afgelopen verhogingen?
Op maandag 8 december 2003 20:16 schreef Flex82 het volgende:
Zonnet ADSLNooit problemen gehad, werkt altijd, nooit de helpdesk nodig gehad.
Perfect naar mijn idee.Die verhogingen zijn ook super, en het is relatief goedkoop + geen datalimiet!
Als zonnet niet meegaat in januari zijn ze qua prijs maar erg matig hoor
quote:*uhuh!*
Op maandag 8 december 2003 20:15 schreef veldmuis het volgende:[..]
@home, vast!
kraken
- 16 kb upload
- Packetloss
- Matige helpdesk
quote:Beidde verhogingen,
Op maandag 8 december 2003 20:40 schreef Inspiration het volgende:[..]
Gaan ze verhogen in januari, of bedoel je de afgelopen verhogingen?
Als zonnet niet meegaat in januari zijn ze qua prijs maar erg matig hoor
En ik heb nog nooit problemen gehad, om dit zo te houden heb ik wel ietsje meer geld over hoor
quote:dat vind ik nou ook :/
Op woensdag 10 december 2003 19:08 schreef rolf2 het volgende:
Hee ik lees hier @home binnekort sneller? Hoezo? Ik zit al jaren bij @home maar vind het steeds meer zuigen. Download wordt juist langzamer, upload helemaal triest... helpdesk.. stelletje telemarketeers. Het is omdat ik mezelf aardig kan redden maar anders...
@home krijgt idd meer upstream, en ene nieuwere snellere abbonoments vorm er bij waarvan helaas de specs nog niet bekend zijn
maar als ze met 10/1mbit aan komen blijf ik klant hoor
Pluspunten:
- Goede stabiele snelheid
- Lage constante pings (tussen de 20 en de 30 ms)
- Vrijwel nooit storingen (1x in de 3 of 4 maanden, en zijn meestal in 1 uur opgelost)
- Geen datalimiet (of FUP, is beetje onduidelijk)
- Thuisnetwerk toegestaan
Minpunten:
- PPPoE (je moet dus inloggen)
- Helpdesk duurt heel lang voordat je aan de beurt bent, en zodra je iemand aan de lijn hebt dan wordt de verbinding ineens verbroken, kun je weer van voor of aan beginnen
- Instabiele upload. Wordt 16 kb/s geadverteerd, je haalt in de praktijk maar 12 a 13 kb/s en 's avonds maar 8 a 9 kb/s. Tot ongeveer 2 maanden terug was het nog stabiel en kreeg je zelfs de overhead erbij geleverd! Dus een snelheid van 18 tot 19 kb/s.
- Dynamisch IP. Snap niet waarom ze geen static geven.
- Snelheidsverhoging die amper te merken is. Ze adverteren 1024 kbit, oftewel 128 kbyte/sec maar je haalt in de praktijk maar 105 kb/s. Evenveel als voor de snelheidsverhoging. Volgens Wanadoo is mijn snelheid al verhoogt!
Opzich perfecte dienst. Alleen die download nog iets hoger en die upload. Maar ik heb niets te klagen! Van mij krijgen ze een 7 voor de dienst die ze leveren!
quote:Uhm 16/1 heb je bij Speedxs voor 99 euro per maand + 199 euro eenmalig. Dus je betaald 115,58 per maand. En die 16 mbit das leuk enzo maar 2 verbindingen met een loadbalancer er tussen dan heb je niet meteen 16 mbit die 2e lijn trekt heel weinig dus haal je echt bij LANGE na niet die 16mbit.
Op maandag 8 december 2003 19:43 schreef ninja-mod het volgende:
Cistron Maxx ; 7800/512 ( word nog deze maand 7800/1024 )
Een krappe 8 voor Cistron.+ traffic limit solid 100 gig ; alle verkapte fups.. ruck! dit is veel beter
- Verbinding volgens het NAT protocol ; dus low-id op emule , ftp lekker moeilijk en icecast werkt niet
- Okee , de snelheidsupgrade naar 1mbit up komt er maar de prijs gaat echter slechts naar 79 euro toe.
Dat is 2 tientjes minder maar ik scoor bij speedXS een 16mbit/2mbit pijp voor 99 ( wat ik nu dus dok) .
Zeker gezien de concurrentie zou de prijs echt lager kunnen/moeten..
Ben zelf blij met Cistron. Speedxs heeft nauwlijk wat in eigen beheer qua servers daarom kunnen ze het ook zo goedkoop aanbieden volgens mij. Cistron is 1 van de weinige die het op ATM nivo. ZIjn er nog 1 of 2 ofzo. De rest neemt allemaal op IP nivo af van BBned.
Vind ook super actie dat de ouwe leden bij Cistron nu ook al nieuwe prijzen betalen. Alle ouwe abbonnees bij alle andere BBned providers betalen nog ouwe prijzen. Tweak uitgezonderd omdat die enige ISP is die upgrade heeft gehad.
En btw de verbindingen zijn niet via NAt protocol. alleen als je je router/modem zo instelt voor intern. (Bron Cistron medewerker @ #cistronhelpdesk
Dikke 9+ voor CistroN
[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 12-12-2003 14:59]
oftwel kwaliteit / prijs verhouding.
quote:Cistron 79 euro voor 8mbit
Op vrijdag 12 december 2003 15:00 schreef Chandler het volgende:
Het zou ook fijn zijn als jullie er de prijzen bij vermelden; geeft een iets beter beeld op de kwaliteit.oftwel kwaliteit / prijs verhouding.
Probleem is als iederen prijs roept dat mensen ook verkeerde prijzen roepen omdat vage providers zoals speed-xs behalve vast bedrag per maand nog eens eenmalig administratiekosten vraagt. Lijkt zo stuk goedkoper. Sommige provider zoals Ladot volgens mij zetten op hun site ook prijs ex btw sommige mensen zien dat niet.
quote:Chandler, kom es snel op msn/icq, we moeten ff daten als je korting wilt
Op vrijdag 12 december 2003 15:00 schreef Chandler het volgende:
*knip*
quote:Tja ik zit op me werk man
Op vrijdag 12 december 2003 15:04 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Chandler, kom es snel op msn/icq, we moeten ff daten als je korting wilt
sms me anders ff op me tel.. die ik je wel even email
quote:http://go.icq.com/
Op vrijdag 12 december 2003 15:05 schreef Chandler het volgende:
[..]
Tja ik zit op me werk manik kan dus niet op ICQ ed..
[Dit bericht is gewijzigd door QuietGuy op 12-12-2003 15:11]
quote:Je hebt email op je werk adres
Op vrijdag 12 december 2003 15:07 schreef QuietGuy het volgende:
512/1024 wordt 1024//2048
Bijna nooit een downtime.(duurt meestal maar 5-10 minuten)
Helpdesk nooit nodig gehad.
Toppie provider.
Ik was (en bij) altijd prima tevreden over deze provider.
Ik heb een 2048/512 verbinding.
Zo'n 3 maanden geleden wat mij door hun meegedeelt dat dat account geupgrade zou worden naar een 8192/1024 account, ik blij natuurlijk.
Toen werd het al een maandje uitgesteld, en iets later werd het weer laatste twee weken van December.
Laatste berichten zijn dat het maart/april wordt.
Ik weet wel dat dit komt door BBNed met de capaciteits problemen, maar als je er nog niet helemaal zeker van bent, kom dan niet met die nieuws naar buiten. Dat was eigenlijk mijn enige klacht
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:09 schreef Chandler het volgende:
Je hebt email op je werk adresvlies.
-edit- inmiddels wel ontvangen
[Dit bericht is gewijzigd door QuietGuy op 12-12-2003 17:17]
quote:heb ik ook... en ben tevreden
Op maandag 8 december 2003 18:42 schreef thaduck het volgende:
Demon DSL Express
2048 down
512 up
(over weekje ofzo 8/1)
+punkten Leuke downloadquote:Op maandag 8 december 2003 19:47 schreef Renesite het volgende:
Een 6je...
+punkten Snelheid is aan het verbeteren netzo als mail, het is sneller dan andere kabelproviders voor de prijs en het word verhoogd
Het werkt verder wel goed
-punkten Bár slechte helpdesk, ze laten je zo in de reg edit kloten totdat je pc opeens gedag zegt, vervolgens hangen ze op voordat de scheldkanonade komt.
Download snelheid is maar 16kb
Nogal hakkelende snelheid
Maaaaar er komt verbetering aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |