De Xbox is Microsofts Videogamesysteem van de toekomst en staat garant voor de meest indrukwekkende game-ervaring ooit. Met de Xbox hebben spelontwerpers de techniek in handen om hun creatieve visie vorm te geven en games te maken waarbij fantasie en werkelijkheid als nooit tevoren in elkaar overlopen.
De Xbox console en controller zijn ontwikkeld om zo optimaal mogelijk gebruik te maken van het vermogen en de prestaties van de Xbox, waarbij gebruik is gemaakt van de kennis en ervaring van meer dan 5.000 gamers en spelontwerpers van over de hele wereld. De Xbox console, diepzwart, gestroomlijnd en met een krachtige look, is uitgevoerd met een grote 'X' en een knalgroen 'Xbox juweel' in het midden.
Vier controllerpoorten om eenvoudig multiplayergames te kunnen spelen en om overige randapparatuur aan te sluiten, van game pads tot een stemgeactiveerde headset.
-----------------------
Momenteel speel ik KOTOR dubbel, eenmaal als light side scoundrel en eenmaal als dark side fighter. Een bijzondere ervaring die ik iedereen aan kan raden!
Previews:
http://www.gamespot.com/xbox/action/fullspectrumwarrior/preview_6085134.html
http://xbox.ign.com/articles/445/445087p1.html
quote:ja
Op maandag 8 december 2003 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
En nog zo'n aankomende topper! Release staat gepland voor maart 2004
Ik heb naar microsoft gebeld en ze sturen mij een nieuwe controller toe, Als het probleem daarin blijkt te zitten vervangen ze de tweede controller ook.
Goede service
quote:De customerservice afdeling van MS is echt top.
Op maandag 8 december 2003 18:25 schreef jacco9 het volgende:
Ik wil nog even iets zeggen i.v.m. mijn kapotte controllersIk heb naar microsoft gebeld en ze sturen mij een nieuwe controller toe, Als het probleem daarin blijkt te zitten vervangen ze de tweede controller ook.
Goede service
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
De customerservice afdeling van MS is echt top.
Ik heb ook goede ervaringen met ze.
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
DeGVR is terug!!.
. Oprichter van het XBOXgamestopic
.
Erg vette Fablebox btw.
quote:Zelfs nog daar voor, geloof ik..
Op maandag 8 december 2003 18:57 schreef Fuxl het volgende:[..]
Magisch... Ik hoop ZO dat het de verwachtingen waar gaat maken !
quote:jezus ik koop die game aleen al voor die boxart...super!!!
Op maandag 8 december 2003 17:35 schreef pkwarts het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
heilige poep!
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
:p na het fable topic ook maar ff hier!
quote:zo not-done
Op maandag 8 december 2003 19:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ie echt zo vet is neem ik een Fable tattoo..
.
.
(hoop ik)
quote:probeer het zou ik zeggen
Op maandag 8 december 2003 20:27 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik heb dus net mijn HOME THEATRE SET geinstalleerd. Nu heb ik een 6tal stekkers in over en die zouden dus op mijn xbox moeten aangesloten worden. Nogmaals is dit wel correct? Ik denk namelijk niet dat dit opgelost kan worden d.m.v. een ADVANCED SCART CABLE.
quote:als je een 6tal stekker over hebt, die je volgens mij iets goed verkeerd.
Op maandag 8 december 2003 20:27 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik heb dus net mijn HOME THEATRE SET geinstalleerd. Nu heb ik een 6tal stekkers in over en die zouden dus op mijn xbox moeten aangesloten worden. Nogmaals is dit wel correct? Ik denk namelijk niet dat dit opgelost kan worden d.m.v. een ADVANCED SCART CABLE.
quote:Mede oprichter van de XBOX-topics-met-overbodig-veel-stijve lul-gehalte-plaatjes-imperium!
Op maandag 8 december 2003 19:15 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Zelfs nog daar voor, geloof ik..
deGVR, robhimself en ik waren iig de eerste die met plaatjes begonnen te spammen..
[edit]
Ik vergeet vast nog wat mensen..
quote:
Op maandag 8 december 2003 20:37 schreef pimpin het volgende:[..]
als je een 6tal stekker over hebt, die je volgens mij iets goed verkeerd.
quote:Ja, dat was me wat.. De eerste paar topics..
Op maandag 8 december 2003 20:40 schreef Robhimself het volgende:[..]
Mede oprichter van de XBOX-topics-met-overbodig-veel-stijve lul-gehalte-plaatjes-imperium!
quote:De diehard ps2-er..... Vroegah....toen Bastard nog tegen de XBOX was..
Op maandag 8 december 2003 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ja, dat was me wat.. De eerste paar topics..
Met een Choq en Bastard die het maar niets vonden en ik die hele trieste topics ging openen om Bastard te overtuigen van de XBOX..
.
.
quote:Shit dit is een grap of niet? Is er geen kabel waarmee ik mijn 6kabeltjes (5.1) kan omzetten naar een optische?
Op maandag 8 december 2003 20:40 schreef Robhimself het volgende:[..]
Mede oprichter van de XBOX-topics-met-overbodig-veel-stijve lul-gehalte-plaatjes-imperium!
[..]
Een 5.1 set moet natuurlijk wel een optische ingang hebben, anders istie voor de xbox geen natte scheet waard
quote:Je doet het echt helemaal verkeerde volgens mij, Je moet die 6 kabeltjes van 6.1 geluid wel in je versterker doen. En daarna kun je die optische kabel in je versterker stoppen van je advanced scart cable (d8 ik)
Op maandag 8 december 2003 20:58 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Shit dit is een grap of niet? Is er geen kabel waarmee ik mijn 6kabeltjes (5.1) kan omzetten naar een optische?
quote:Nou dit is dus wat ik thuis heb staan:
Op maandag 8 december 2003 21:08 schreef pimpin het volgende:[..]
Je doet het echt helemaal verkeerde volgens mij, Je moet die 6 kabeltjes van 6.1 geluid wel in je versterker doen. En daarna kun je die optische kabel in je versterker stoppen van je advanced scart cable (d8 ik)
Home Theaterset 'AV2051B'
met een unieke subwoofer-top receiver. Actieve subwooferset met verlicht display. Inclusief afstandsbediening voor stereo en 5.1 surround geluid. Gemaakt van duurzaam hout. 110 Watt RMS vermogen. 4.500 Watt P.M.P.O. Ac3, dts geschikt, THX 5.1ch surround gereed. Geschikt voor o.a. spelcomputer & AV apparatuur. Inclusief speakerdraad 3x5 mtr en 2x10 mtr.
Ik heb nu 6 stekkertjes over van de speakers denk ik. Op de stekkers staan de namen van de speakers. Dus Front Left Front Right etc.
Ik neem aan dat ik dat normaal gesproken in een dvd-speler moet pluggen. Nu zie ik dezelfde aansluitingen niet terug op mijn xbox. Wat nu?
quote:Zitten de aansluitingen niet achterop je woofer!? Aangezien daar een display op zit, ga ik ervan uit dat dit tevens je centrale koppelpunt is.
Op maandag 8 december 2003 21:33 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Nou dit is dus wat ik thuis heb staan:
Home Theaterset 'AV2051B'
met een unieke subwoofer-top receiver. Actieve subwooferset met verlicht display. Inclusief afstandsbediening voor stereo en 5.1 surround geluid. Gemaakt van duurzaam hout. 110 Watt RMS vermogen. 4.500 Watt P.M.P.O. Ac3, dts geschikt, THX 5.1ch surround gereed. Geschikt voor o.a. spelcomputer & AV apparatuur. Inclusief speakerdraad 3x5 mtr en 2x10 mtr.Ik heb nu 6 stekkertjes over van de speakers denk ik. Op de stekkers staan de namen van de speakers. Dus Front Left Front Right etc.
Ik neem aan dat ik dat normaal gesproken in een dvd-speler moet pluggen. Nu zie ik dezelfde aansluitingen niet terug op mijn xbox. Wat nu?
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 08-12-2003 21:47]
quote:Hieronder zie je een schema van mijn aansluitingen.
Op maandag 8 december 2003 21:45 schreef Robhimself het volgende:[..]
Zitten de aansluitingen niet achterop je woofer!? Aangezien daar een display op zit, ga ik ervan uit dat dit tevens je centrale koppelpunt is.
quote:Mijn god...voor dat geld heb ik 2 kabels gekocht.
Op maandag 8 december 2003 21:33 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[afbeelding]
quote:Is er een kabeltje waarmee ik alles kan omzeilen?
Op maandag 8 december 2003 22:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Geen optisch is gewoon geen 5.1 op je Xbox
quote:Whehehe,... goede oude tijd
Op maandag 8 december 2003 20:45 schreef Robhimself het volgende:[..]
De diehard ps2-er..... Vroegah....toen Bastard nog tegen de XBOX was..
quote:Ik al mijn kabels, en niet eens de minste kwaliteit... Op de SCART na, die had ik al...
Op maandag 8 december 2003 22:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mijn god...voor dat geld heb ik 2 kabels gekocht.
quote:Nope, gooi dat ding gewoon aside en haal echt geluid in huis of stop met emmeren en bijt ff door met je TV geluid
Op maandag 8 december 2003 22:18 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Is er een kabeltje waarmee ik alles kan omzeilen?
quote:Indeed.
Op maandag 8 december 2003 19:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
deGVR, robhimself en ik waren iig de eerste die met plaatjes begonnen te spammen..
[edit]
Kan iemand zich Guess the Game nog herinneren?
Met mijn nieuwe baan heb ik het alleen zo druk dat ik hier nauwelijks nog kom... maar ik moest toch ook hier even gehoor geven aan mijn KOTOR verslaving.
Zie hier:
[spel] Guess the Game!
Ooit eens door mij opgestart... tijdje erg druk en succesvol, en later nog eens door iemand ander gereanimeerd geloof ik.
Maar dat waren niet de screenshotgeilerij-topics.
En die kan ik niet meer vinden ook... help, anyone?
[Dit bericht is gewijzigd door deGVR op 08-12-2003 23:52]
quote:Zoiets als dit?
Op maandag 8 december 2003 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ja, dat was me wat.. De eerste paar topics..
Met een Choq en Bastard die het maar niets vonden en ik die hele trieste topics ging openen om Bastard te overtuigen van de XBOX..
.
.
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:56 schreef Fuxl het volgende:[..]
Zoiets als dit?
Bastard, ik probeer het nog 1x.Nu met news van E3
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:59 schreef Fuxl het volgende:
Het grote X-box games topic [deel 2]Deze post is echt mooi!
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 06:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit was trouwens m'n langste post ooit denk ik...
Ben achteraf wel blij dat ik zo'n ding gekocht heb... wat een machine... Bastard was pissed toen ik hem kocht maar nadat hij Halo gezien had bij me trok hij ook bij
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 00:19 schreef Chocobo het volgende:
Ook een van mijn favoriten![]()
De xbox sucked!
Ben achteraf wel blij dat ik zo'n ding gekocht heb... wat een machine... Bastard was pissed toen ik hem kocht maar nadat hij Halo gezien had bij me trok hij ook bij
quote:"Ik zou best Halo of Jet Set Radio Future willen gamen, maar niet op een Xbox. Ten eerste koop ik geen Xbox, ten tweede helemaal niet voor dat geld,...en ten derde vind ik hem echt bloed en bloedlelijk.
Op dinsdag 9 december 2003 00:19 schreef Chocobo het volgende:
Ook een van mijn favoriten![]()
De xbox sucked!
Ook een leuke quote van jou uit dat topic
quote:Ik weet dus gewoon 100% zeker dat ik deze opmerking en dat hele topic al een keer gelezen heb. Of ik heb gelurkt of ik had al een account voor FluxC5.
Op donderdag 4 april 2002 09:54 schreef Bastard het volgende:
Die joypad ook!!Wat denken ze daar dan? Dat ik gemuteerd ben ofzo??
Ik kan dat ding toch niet lekker vasthouden
Ik wil een kloon-scan
quote:Waarom ben je gestopt met FluxC5?
Op dinsdag 9 december 2003 00:24 schreef Fuxl het volgende:[..]
Ik weet dus gewoon 100% zeker dat ik deze opmerking en dat hele topic al een keer gelezen heb. Of ik heb gelurkt of ik had al een account voor FluxC5.
Ik weet nog wel dat ik voor FluxC5 al op fok kwam..
quote:Vind jij FluxC5 leuk dan?
Op dinsdag 9 december 2003 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Waarom ben je gestopt met FluxC5?
quote:Was niets mis mee hoor.
Op dinsdag 9 december 2003 00:28 schreef Fuxl het volgende:[..]
Vind jij FluxC5 leuk dan?
Ben nu van plan elke 2500 een nieuwe te nemen.
Totdat ik echt iets leuks heb.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 00:30 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Was niets mis mee hoor.
.
Maar goed, je bent gestopt na 2487 posts met FluxC5..
quote:Niet.
Op dinsdag 9 december 2003 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Bij wie moet ik aankloppen om mijn naam te veranderen naar skullsplitter, dus zonder streepje? Staat namelijk al op mijn naam, alleen heb nooit meer bij het registratie-berichtje kunnen komen
quote:Kan niet, je kan hoostens een FA vragen of ze dat registratiemailtje opnieuw willen mailen.
Op dinsdag 9 december 2003 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Bij wie moet ik aankloppen om mijn naam te veranderen naar skullsplitter, dus zonder streepje? Staat namelijk al op mijn naam, alleen heb nooit meer bij het registratie-berichtje kunnen komen
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 00:23 schreef Bolderbast het volgende:[..]
"Ik zou best Halo of Jet Set Radio Future willen gamen, maar niet op een Xbox. Ten eerste koop ik geen Xbox, ten tweede helemaal niet voor dat geld,...en ten derde vind ik hem echt bloed en bloedlelijk.
De Xbox maakt me"
Ook een leuke quote van jou uit dat topic
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 01:21 schreef Bastard het volgende:
Hahaha, die topicsDaggla trok dat niet hoor
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 08:32 schreef Chocobo het volgende:
Op IGN lees ik dat ze vandaag pas bekend hebben gemaakt dat er nieuwe Downloads zijn voor Splinter Cell maar die hebben wij al een maandof twee ? Is het om die IGN site te vullen met bullshit of hebben die US-ers nu echt het kortere eind getrokken
?
quote:Ah,... dus het is nu pas voor Livedowners beschikbaar
Op dinsdag 9 december 2003 08:51 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
. Zij kregen die levels op een ceedeetje bij Rainbow 6.
Wat niemand ooit had durven denken gebeurde toch. Grand Theft Auto komt naar de Xbox. Ondanks het contract met Sony heet Rockstar het toch voor elkaar gekregen om de game naar de Xbox te brengen. Inmiddels ligt het Grand Theft Auto: Double Pack al in de Amerikaanse winkels. Sinds vandaag is ook duidelijk wanneer wij Europeanen het pakket mogen verwachten. Dit zal op 2 januari zijn, net na de jaarwisseling.
Die custom soundtrack en graphics enhancements Dubbele textures en realtime lighting
quote:Voor wanneer staat die gepland?
Op dinsdag 9 december 2003 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Tis wachten op Pandora Tomorrow
quote:Februari
Op dinsdag 9 december 2003 09:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Voor wanneer staat die gepland?
quote:Je vergeet FSW.
Op dinsdag 9 december 2003 09:08 schreef Chocobo het volgende:
FebruariEr komt eigenlijk heel veel in Q1
(Sudeki, Splinter Cell PT, Prince of Persia, Kameo en aan het einde van Q1 Halo 2
![]()
quote:In 't Xbox topic, na de oprichting
Op maandag 8 december 2003 19:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:
[edit]
quote:
Op donderdag 18 april 2002 21:36 schreef twi het volgende:
Is het misschien een idee om een apart XBox-gamestopic te openen, waarin iedereen zijn mening geeft (en bv. screenshots & features post), zodat je een topic vol adviezen hebt als je een nieuwe game wilt kopen?
quote:En toen deed 'ie het zelf, de lul
Op vrijdag 19 april 2002 09:09 schreef Robhimself het volgende:
zodra deze dicht is mag je er een openen, anders is t een beetje dubbelop
quote:En Bastard's reactie erop:
Op dinsdag 9 december 2003 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
[..]
.
.
Volgens mij is dat nog steeds zo..
quote:
Ik heb eerlijk gezegd niet eens gelezen wat je hebt geschreven. Jij hebt kennelijk een persoonlijk iets met mij ofzo... daar ga ik niet eens serieus op in.
Verder lijkt dit topic alleen maar op een samenscholing van een stel bastard bashers ipv serieus game topic.Dus.. stelletje rukkers, grow up and fuck you!
ik heb een vraag over xbox live
dat pakket in de winkel zag ik liggen, maar hoeveel euro's komen
daar nog bij voor het abonnement, of zit dat al bij dat pakket?
moet toch die PGR2 halen en op Live lijkt me dat alleen maar leuker, maar wil wel weten hoe het zit met die roteuro's
alvast bedankt
quote:Er zit een jaarabonnement bij dat pakket. En je kunt het het beste bij de Free Record Shop kopen, daar is het 30 euro (als je er daar nog eentje kan vinden).
Op dinsdag 9 december 2003 09:34 schreef th0r het volgende:
xbox vrienden![]()
ik heb een vraag over xbox live
dat pakket in de winkel zag ik liggen, maar hoeveel euro's komen
daar nog bij voor het abonnement, of zit dat al bij dat pakket?moet toch die PGR2 halen en op Live lijkt me dat alleen maar leuker, maar wil wel weten hoe het zit met die roteuro's
alvast bedankt
quote:mmm dat valt wel mee, en dan gewoon utp kabeltje naar je router trekken?
Op dinsdag 9 december 2003 09:38 schreef twi het volgende:[..]
Er zit een jaarabonnement bij dat pakket. En je kunt het het beste bij de Free Record Shop kopen, daar is het 30 euro (als je er daar nog eentje kan vinden).
quote:Yup, vergeet niet dat je een creditcard nodig hebt!!!
Op dinsdag 9 december 2003 09:39 schreef th0r het volgende:[..]
mmm dat valt wel mee, en dan gewoon utp kabeltje naar je router trekken?
quote:creditcard: check
Op dinsdag 9 december 2003 10:20 schreef coolnhl het volgende:[..]
Yup, vergeet niet dat je een creditcard nodig hebt!!!
quote:En dat je sociale leven weg is
Op dinsdag 9 december 2003 10:20 schreef coolnhl het volgende:[..]
Yup, vergeet niet dat je een creditcard nodig hebt!!!
quote:Hebben dus.
Op dinsdag 9 december 2003 09:04 schreef Chocobo het volgende:
GTA pack begin Jan![]()
Wat niemand ooit had durven denken gebeurde toch. Grand Theft Auto komt naar de Xbox. Ondanks het contract met Sony heet Rockstar het toch voor elkaar gekregen om de game naar de Xbox te brengen. Inmiddels ligt het Grand Theft Auto: Double Pack al in de Amerikaanse winkels. Sinds vandaag is ook duidelijk wanneer wij Europeanen het pakket mogen verwachten. Dit zal op 2 januari zijn, net na de jaarwisseling.
Die custom soundtrack en graphics enhancements
Dubbele textures en realtime lighting
quote:Wat moet ik me voorstellen bij Dubbele textures?
Vanochtend om 09:04 schreef Chocobo het volgende:Die custom soundtrack en graphics enhancements
Dubbele textures en realtime lighting
quote:2x zoveel details in de textures
Op dinsdag 9 december 2003 11:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
Wat moet ik me voorstellen bij Dubbele textures?
quote:Dit zal er wel weer anders uit zien dan op de PS2.
Op dinsdag 9 december 2003 11:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
2x zoveel details in de textures
quote:Als je zo die Halo 2 High res movie gezien hebt (voor de 2e keer denk ik) ga je toch weer opnieuw gillen
Op dinsdag 9 december 2003 11:40 schreef Bastard het volgende:
Verder lijkt dit topic alleen maar op een samenscholing van een stel bastard bashers ipv serieus game topic.
Dus.. stelletje rukkers, grow up and fuck you!
![]()
quote:Ik zit echt te wachten op mijn surround set....gamen in Dolby 5.1
Op dinsdag 9 december 2003 12:25 schreef Chocobo het volgende:
Dat geluid
quote:Nog 144 mb.. vanavond ga ik hem zien
Op dinsdag 9 december 2003 12:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als je zo die Halo 2 High res movie gezien hebt (voor de 2e keer denk ik) ga je toch weer opnieuw gillen
![]()
![]()
Dat geluid
quote:Als het goed is wel, maar als ik die screenshots zo zie zou het met niks verbazen als deze game op de XBox 2 gaat verschijnen.
Op dinsdag 9 december 2003 12:29 schreef Bastard het volgende:
Kwam doom 3 ook op de xbox? http://gamesradar.msn.co.uk/news/default.asp?subsectionid=161&articleid=66279&pagetype=2
quote:Dus we gaan het meemaken in 2005
Op dinsdag 9 december 2003 12:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als het goed is wel, maar als ik die screenshots zo zie zou het met niks verbazen als deze game op de XBox 2 gaat verschijnen.
ik wil een 5.1 systeempje gaan halen voor de box wat heb ik allemaal nodig!
quote:Nee Gijs,... er werd zelfs verteld dat de graphics on par zullen zijn met de betere 3D kaarten maar de screen die je HIER ziet zijn echt creme de la creme. VV doet de Xbox Doom 3 port en volgens hun wordt het graphics een orgasme voor je ogen.... het enige wat Xbox wel zal hebben is dat de levels uit meer loading times zal bestaan
Op dinsdag 9 december 2003 12:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als het goed is wel, maar als ik die screenshots zo zie zou het met niks verbazen als deze game op de XBox 2 gaat verschijnen.
Vicarious Visions will be handling the Xbox port of DOOM III according to Id Software's Todd Hollenshead speaking to EG at Activate 03 last week. We think this is "known", but we thought we'd mention it anyway as we couldn't remember hearing it.
quote:Heb je met wel meer games, als je dan een dorp in loopt ofzo, sta je ff een paar miliseconde stil. Loop je weer naar buiten heb je hetzelfde effect. Reken er maar op dat je er geen last van zal hebben
Op dinsdag 9 december 2003 15:08 schreef pkwarts het volgende:
ik vraag me af hoe de laadtijden in fable in elkaar zitten...
ik bedoel, dat is toch 1 grote wereld? of zou je zodra je uit het dorp gaat een loading screen krijgen?
Wanneer komt Fable eigenlijk uit en hoe zit Live! in dat spel verwerkt?
quote:Q1 2004
Op dinsdag 9 december 2003 15:12 schreef Neverstop het volgende:[..]
Heb je met wel meer games, als je dan een dorp in loopt ofzo, sta je ff een paar miliseconde stil. Loop je weer naar buiten heb je hetzelfde effect. Reken er maar op dat je er geen last van zal hebben
.
Wanneer komt Fable eigenlijk uit en hoe zit Live! in dat spel verwerkt?
quote:bedoel je met live?
Op dinsdag 9 december 2003 15:25 schreef Fuxl het volgende:
Je schijnt bij Fable ook de helden van anderen te kunnen downloaden en dan kan je tegen hun vechten ofzo..
quote:Dacht het wel ja.. Ik weet het niet 100% zeker..
Op dinsdag 9 december 2003 15:35 schreef pkwarts het volgende:[..]
bedoel je met live?
want ik heb wel gehoord dat je met een memorycard je held kon meenemen naar iemand anders en dan met z'n 2en co-op spelen.
quote:Maak daar maar Q4 van
Op dinsdag 9 december 2003 15:17 schreef pkwarts het volgende:[..]
Q1 2004
quote:god, ik vraag niet veel van u (afgezien van die keer dat ik vroeg om goede cijfers......en een xbox......en halo............en kotor...........en een 2e controller.......) maar laat alstublieft halo2 en fable Q1 uitkomen......
Op dinsdag 9 december 2003 16:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Maak daar maar Q4 van
*amen*
quote:Werkt het trillen ook (goed)?
Op dinsdag 9 december 2003 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb m'n Super Joy Box vandaag binnen gekregen..
Kan nu met m'n XBOX controller op m'n PC gamen..
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:13 schreef pkwarts het volgende:[..]
god, ik vraag niet veel van u (afgezien van die keer dat ik vroeg om goede cijfers......en een xbox......en halo............en kotor...........en een 2e controller.......) maar laat alstublieft halo2 en fable Q1 uitkomen......
*amen*
Om eerlijk te zijn weet niemand het, maar Peter M. maakte wel bekend in een show van vorig jaar nog minstens 16 maanden werk te hebben. Dat kwam toen uit op Q4 2004,. zelfde releasedate als IGN heeft staan....
Maar ik hoop ook op een Q1
Halo 2 komt trouwens wel rond 4 april uit
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 09-12-2003 16:45]
quote:Hmmm, vooralsnog krijg ik die shoulderbuttons niet ingesteld.
Op dinsdag 9 december 2003 16:24 schreef Fuxl het volgende:[..]
Werkt het trillen ook (goed)?
quote:dat is een leuk verjaardags kado, aangezien ik de 11e jarig ben
Op dinsdag 9 december 2003 16:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
Om eerlijk te zijn weet niemand het, maar Peter M. maakte wel bekend in een show van vorig jaar nog minstens 16 maanden werk te hebben. Dat kwam toen uit op Q4 2004,. zelfde releasedate als IGN heeft staan....
Maar ik hoop ook op een Q1
Halo 2 komt trouwens wel rond 4 april uit
quote:Slechte grap:
Op dinsdag 9 december 2003 17:16 schreef kepler het volgende:[..]
dat is een leuk verjaardags kado, aangezien ik de 11e jarig ben
tenzij die natuurlijk weer uitgesteld wordt
Wordt jij 4 April
11 jaar oud?
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:20 schreef Fuxl het volgende:[..]
Slechte grap:
Wordt jij 4 April
11 jaar oud?
quote:Of course my son, but first you have to kiss my holy ass!
Op dinsdag 9 december 2003 16:13 schreef pkwarts het volgende:[..]
god, ik vraag niet veel van u (afgezien van die keer dat ik vroeg om goede cijfers......en een xbox......en halo............en kotor...........en een 2e controller.......) maar laat alstublieft halo2 en fable Q1 uitkomen......
*amen*
quote:MEMEMEMMEME
Op dinsdag 9 december 2003 20:25 schreef Robhimself het volgende:[..]
Of course my son, but first you have to kiss my holy ass!
*smack*
alles voor Halo 2
Ik zit er echt aan te denken om m'n PS2 in te ruilen voor een Box
quote:Dan is counterstrike niet eens de beste reden, er zijn nog veel betere spellen op de xbox. Ik zou echt effe op zoek gaan naar een leuk pakketje en een XboX kopen..
Op dinsdag 9 december 2003 22:56 schreef Kontiki het volgende:
Wooooooowww ik zag Counterstrike in de winkel liggen (geen idee of ie al lang uit is).
Gaaf!!!! Hebbe hebbe!Ik zit er echt aan te denken om m'n PS2 in te ruilen voor een Box
quote:Ben benieuwd wanneer de eerste DC komt
Op dinsdag 9 december 2003 20:44 schreef Fuxl het volgende:
KOTOR site vernieuwd!!!
quote:Ik zou het gewoon doen.
Wooooooowww ik zag Counterstrike in de winkel liggen (geen idee of ie al lang uit is).
Gaaf!!!! Hebbe hebbe!Ik zit er echt aan te denken om m'n PS2 in te ruilen voor een Box
quote:Gewoon bewaren. Er komen echt nog games op de PS2 uit die ik MOET spelen.
Ik zit er echt aan te denken om m'n PS2 in te ruilen voor een Box
quote:Goeie deal.
quote:Pas weer de 340 MB E3 demo gekeken.... WAT EEN SPEL
Op woensdag 10 december 2003 21:45 schreef Tain het volgende:
http://xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4513
weer heel veel Full Spectrum Warrior plaatjes
[afbeelding]
quote:waar kun je dat downen?
Op woensdag 10 december 2003 22:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
Pas weer de 340 MB E3 demo gekeken.... WAT EEN SPEL
BAttlestar Galactica
De nostalgie ervan alleen al... dit gaat heersen!
*Cylon-geluidjes maakt*
Mmmm.. let op die Elite-stijl radar... *smul*
quote:Komt dat naar Xbox dan ?
Op donderdag 11 december 2003 00:20 schreef deGVR het volgende:
Leisure Suit Larry - Magna Cum Laude
[afbeelding]
Hmmm... volgens mij komt de overgang naar 3D onze op seks beluste stuntelaar niet ten goede.
Nee,... Larry zal denk ik ook niet meer zijn wat het was. Toch hield ik van de kleine pervert
quote:Jups... screenshot komt van xboxaddict.com.
Op donderdag 11 december 2003 00:42 schreef Chocobo het volgende:
Komt dat naar Xbox dan ?
Komt pas over een half jaar uit ofzo toch?
quote:Zijn maar screenshots,... Level 5 maakte ook gebruik van deze techniek in Dark Cloud voor PS2 en die is werkelijk een orgasme voor het oog.
Op donderdag 11 december 2003 09:08 schreef twi het volgende:
Maar het aan elkaar lijmen van de twee ziet er grafisch nog een beetje moeilijk uit.
quote:
Microsoft is de laatste maanden druk bezig met het uitbrengen van de ene Xbox bundel na de andere. We hadden onder andere al het Massive Entertainment Pack en het Limited Edition Pack en daar komt vanaf vandaag het PGR2 Pack bij.Het PGR2 pack bevat (hoe kan het ook anders) een Xbox met controller en de recentelijk verschenen racegame Project Gotham Racing 2. Het is dus misschien niet zo'n omvangrijke bundel als de vorige twee, maar voor de racefans onder ons misschien toch wel de meest interessante van de drie. Helemaal als je erbij bedenkt dat deze bundel waarschijnlijk zo'n ¤185,- zal gaan kosten.
Voorlopig is deze nieuwe pack enkel nog in Engeland te verkrijgen (wat er ook op kan duiden dat de prijs van ¤185,- nog kan veranderen). Of de pack ook naar het Europese vasteland zal komen is voorlopig niet zeker, maar je mag er van uit gaan dat dit zeker nog zal gaan gebeuren
quote:In Duitsland is dat Gotham 2 pack ook al te krijgen, voor rond de 195 euro.
Op donderdag 11 december 2003 13:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Iemand vroeg toch over een Gotham 2 pack?
[..]
quote:De eerste echte RPG
Op donderdag 11 december 2003 11:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
3 Nieuwe Sudeki ScreenshotsOmfg..
quote:Deze duidelijk genoeg
Op donderdag 11 december 2003 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sudeki lijkt me echt een knaller wordenAlleen deze screens zijn wat wazig
Ik had vroeger een dreamcast met virtua tennis 1 en 2. Deze spellen vond ik dus echt geweldig. Toen ik van Topspin hoorde zag ik het dus helemaal zitten. Ik zou deze game vooral kopen voor de Live ondersteuning. Wat me het meeste tegenstaat is de min of meer verplichte uiting van je emoties na ieder punt. Dit lijkt mij enorm irritant worden op den duur. Ook twijfel ik eraan of de online mode wel zo cool kan zijn als ik ervan verwacht.
Ik heb in de winkel 5 minuten kunnen spelen, en het viel me niet tegen, maar ook niet echt super met mn bekkie open van verbazing zegmaar. Maar dit was slechts een oppervlakkige kennismaking natuurlijk.
Dus.... mijn andere Live game is op dit moment PGR2, die vind ik helemaal geweldig en het geld meer dan waard. Op zich heb ik ook interesse in Amped2, (maar heb ook PS2 dus kan misschien beter SSX3 kopen dan? ) en Links 2004 en Crimson Skies en eigenlijk de meeste (nieuwe) Live games.
Wat raadt je me aan als je dit zo leest. Moet ik gewoon ophouden met twijfelen, die 50 pleuro uit de portemonnee trekken en Topspin halen? Of kan ik beter iets anders doen?
Alvast bedankt voor het meedenken.
quote:Ik zou Top Spin niet doen als ik jou was, single player is het spel niet echt moeilijk en op live heb je heel veel mensen zitten die het spel echt alleen maar spelen om zo snel mogelijk een punt te halen en het niet meer voor de lol spelen.
Op donderdag 11 december 2003 18:05 schreef kulandra het volgende:
Ik twijfel al een aantal weken over de aanschaf van Topspin. Misschien kunnen jullie me helpen een beslissing te nemen.Ik had vroeger een dreamcast met virtua tennis 1 en 2. Deze spellen vond ik dus echt geweldig. Toen ik van Topspin hoorde zag ik het dus helemaal zitten. Ik zou deze game vooral kopen voor de Live ondersteuning. Wat me het meeste tegenstaat is de min of meer verplichte uiting van je emoties na ieder punt. Dit lijkt mij enorm irritant worden op den duur. Ook twijfel ik eraan of de online mode wel zo cool kan zijn als ik ervan verwacht.
Ik heb in de winkel 5 minuten kunnen spelen, en het viel me niet tegen, maar ook niet echt super met mn bekkie open van verbazing zegmaar. Maar dit was slechts een oppervlakkige kennismaking natuurlijk.
Dus.... mijn andere Live game is op dit moment PGR2, die vind ik helemaal geweldig en het geld meer dan waard. Op zich heb ik ook interesse in Amped2, (maar heb ook PS2 dus kan misschien beter SSX3 kopen dan?
) en Links 2004 en Crimson Skies en eigenlijk de meeste (nieuwe) Live games.
Wat raadt je me aan als je dit zo leest. Moet ik gewoon ophouden met twijfelen, die 50 pleuro uit de portemonnee trekken en Topspin halen? Of kan ik beter iets anders doen?
quote:Over de emotie gebeuren hoef je je totaal geen zorgen te maken, want dat klik je gewoon weg(ook als de andere het doet) Je hoeft het dus alleen te zien als je het zelf wil.
Op donderdag 11 december 2003 18:05 schreef kulandra het volgende:
Ik twijfel al een aantal weken over de aanschaf van Topspin. Misschien kunnen jullie me helpen een beslissing te nemen.Ik had vroeger een dreamcast met virtua tennis 1 en 2. Deze spellen vond ik dus echt geweldig. Toen ik van Topspin hoorde zag ik het dus helemaal zitten. Ik zou deze game vooral kopen voor de Live ondersteuning. Wat me het meeste tegenstaat is de min of meer verplichte uiting van je emoties na ieder punt. Dit lijkt mij enorm irritant worden op den duur. Ook twijfel ik eraan of de online mode wel zo cool kan zijn als ik ervan verwacht.
Dus.... mijn andere Live game is op dit moment PGR2, die vind ik helemaal geweldig en het geld meer dan waard. Op zich heb ik ook interesse in Amped2, (maar heb ook PS2 dus kan misschien beter SSX3 kopen dan?
) en Links 2004 en Crimson Skies en eigenlijk de meeste (nieuwe) Live games.
Is er misschien een bepaald merk/type CD-R die de Philips drive wel goed leest ? Of is het puur mazzel hebben als ie er eens een keertje een wel leest ?
quote:Heb nog nooit een CD-R in mijn X-Box gehad.
Op donderdag 11 december 2003 19:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Vraagje, maatje van mij heeft een XBox met een Philips DVD Rom drive erin, en zoals de meesten wel zullen weten speelt deze amper CD-R's af.Is er misschien een bepaald merk/type CD-R die de Philips drive wel goed leest ? Of is het puur mazzel hebben als ie er eens een keertje een wel leest ?
quote:Ja ik speel het eigenlijk niet meer zo, zit meer met PGR2.
Op donderdag 11 december 2003 20:06 schreef Bastard het volgende:
Ik heb in ieder geval geen spijt van mn top spin spel.. tis een rustig spel wat ik zonder stress kan spelen. Online zijn er zat mensen die wel normaal kunnen spelen.. en heb dan ook wat leuke rally's gespeeld. Die paar keer dat er een kneus bij zit die alleen maar punten wil scoren ala, kan ik mee leven.
SP is nog redelijk moeilijk moet ik zeggen hoor.. tis echt niet zo dat je meteen maar ff een grand slam wint.
quote:Dacht alleen cd-rw.
Op donderdag 11 december 2003 20:07 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Heb nog nooit een CD-R in mijn X-Box gehad.
Wist niet eens dat dat kon.
quote:Dat weet ik nu wel Gijs
Op donderdag 11 december 2003 20:08 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Ja ik speel het eigenlijk niet meer zo, zit meer met PGR2.
Beetje twijfelen nog
Morgen ben ik vroeg klaar met werken, dan ga ik maar eens op strooptocht.
Nog een half uurtje en dan op naar huis, om de controller uit mn maatje zn poten te trekken (de smiecht zit al vanaf 12 uur vanmorgen te PGR'en op mijn xdoos.....) en dan gaaaan mit der banaaaan.
quote:Daar zal ik dus echt niet aan moeten denken he.
Op donderdag 11 december 2003 21:39 schreef kulandra het volgende:
Nou, de koopavond is voorbij en ik heb t................niet gedaanBeetje twijfelen nog
![]()
Morgen ben ik vroeg klaar met werken, dan ga ik maar eens op strooptocht.
Nog een half uurtje en dan op naar huis, om de controller uit mn maatje zn poten te trekken (de smiecht zit al vanaf 12 uur vanmorgen te PGR'en op mijn xdoos.....) en dan gaaaan mit der banaaaan.
quote:[Internet] @home enorm brak?!
Op donderdag 11 december 2003 22:14 schreef gijsje79 het volgende:
Heeft er misschien iemand van jullie @home?
En werkt dat goed op X-Box Live?
Wil denk ik naar deze provider overstappen want dat Xs4all is best wel aardig prijzig.
Als ik @home wil, wil ik de fast hebben.
quote:Ik heb @Home, en dan de breedband versie (fast) werkt prima!
Wil denk ik naar deze provider overstappen want dat Xs4all is best wel aardig prijzig.
quote:Strolie heeft dat en heeft aardig zitten klooien met zijn Xboxlive
quote:Jah maar dan heb je het ook over iemand he?
Op vrijdag 12 december 2003 00:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Strolie heeft dat en heeft aardig zitten klooien met zijn Xboxlive
![]()
quote:Die dude die achter ons reed met PGR2
Op vrijdag 12 december 2003 00:32 schreef coolnhl het volgende:[..]
Jah maar dan heb je het ook over iemand he?
quote:Cunt!
Op vrijdag 12 december 2003 00:32 schreef coolnhl het volgende:
Jah maar dan heb je het ook over iemand he?
Maar als het eenmaal werkt dan werkt het ook perfect! Nog geen lag of netwerkproblemen gehad!
Zoveel goede games....zo weinig tijd.
quote:Die lijkt me ook cool ja
Op vrijdag 12 december 2003 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
En toch wil ik Beyond Good & Evil nog graag spelen! Maar dat wordt iets voor volgend jaar (met een beetje geluk is hij dan ook een stuk goedkoper).Zoveel goede games....zo weinig tijd.
quote:Oke dan ga ik dat ook maar es aanvragen.
Op vrijdag 12 december 2003 08:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Cunt!
Maar als het eenmaal werkt dan werkt het ook perfect! Nog geen lag of netwerkproblemen gehad!
quote:En het probleem zat bij mij bij de instellingen van de netwerkkaart, niet bij @Home.
Op vrijdag 12 december 2003 13:07 schreef gijsje79 het volgende:
Oke dan ga ik dat ook maar es aanvragen.
Scheelt mij een hoop geld.
quote:Als je het spel hebt ga je denk ik morgen niet op stap.
Op vrijdag 12 december 2003 13:36 schreef pimpin het volgende:
ik ga denk ik zometeen maar PGR2 halen. Maar weet niet hoeveel geld ik heb moet morgen natuurlijk ook nog uitgaan (hogere prioriteit)
quote:Ik heb hem gehaald, had nog meer dan genoeg geld
Op vrijdag 12 december 2003 13:44 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Als je het spel hebt ga je denk ik morgen niet op stap.
quote:Je gaat genieten.
Op vrijdag 12 december 2003 14:04 schreef pimpin het volgende:[..]
Ik heb hem gehaald, had nog meer dan genoeg geld
Even wat te eten maken en spelen maar
quote:die zien we vanavond niet meer op Fok
Op vrijdag 12 december 2003 14:04 schreef pimpin het volgende:[..]
Ik heb hem gehaald, had nog meer dan genoeg geld
Even wat te eten maken en spelen maar
quote:ik heb net PGR2 gehaald kan je zeker aanraden
Op vrijdag 12 december 2003 19:14 schreef KingLysandus het volgende:
Ik wil ff een race spel hebben. Maar welke??? PGR2 of NFS underground?????
quote:PGR2 !
quote:PGR2
quote:Valt wel mee toch
Op zaterdag 13 december 2003 08:28 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
nog zolang wachten...
Nu beweert men dat Halo 2 meer resolutie heeft en 60 Fps met verbeterde textures en lighting TERING
mafia op de xbox
quote:halo 30 fps
Op zaterdag 13 december 2003 09:48 schreef Gamedemon het volgende:
Zo mooi zag halo er niet uit hoor...en de FPS versprong ook steeds dramatisch...het filmpje van halo 2 zag er wel vloeiend en bloedmooi uit vind ik...als dat geen pc filmpje met een achterlijk hoge resolutie was tenminste
toch mensen?
quote:erm ik word hier voor op veel forums gehaat maar...
Op zaterdag 13 december 2003 09:56 schreef pkwarts het volgende:[..]
halo 30 fps
halo 2 60 fps
en grafisch goed is niet meteen een goed spel. de gameplay van halo was gewoon![]()
toch mensen?
quote:Ik respecteer je mening maar de E3 demo die ze daar draaien in super hoge resolutie speelt die Live op een Xbox hoor
Op zaterdag 13 december 2003 09:48 schreef Gamedemon het volgende:
Zo mooi zag halo er niet uit hoor...en de FPS versprong ook steeds dramatisch...het filmpje van halo 2 zag er wel vloeiend en bloedmooi uit vind ik...als dat geen pc filmpje met een achterlijk hoge resolutie was tenminste
Maar sommige levels waren misschien wat eentonig ja, maar dat heeft elk spel wel. Persoonlijk vond ik Halo prachtig,... helemaal omdat het een releasegame was. Het kan NU nog mee met de huidige FPS games !
quote:puf ok dat heb ik overleefd...op andere forums was ik gelijk een fanboy als ik ook maar iets over halo zei...
Op zaterdag 13 december 2003 10:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik respecteer je mening maar de E3 demo die ze daar draaien in super hoge resolutie speelt die Live op een Xbox hoor
![]()
![]()
![]()
Maar sommige levels waren misschien wat eentonig ja, maar dat heeft elk spel wel. Persoonlijk vond ik Halo prachtig,... helemaal omdat het een releasegame was. Het kan NU nog mee met de huidige FPS
games !
quote:Nee hoor,.. ieder zijn mening hier. Het bovenste geef ik je gelijk in. Dat had ik ook wel graag gewild, maar daarom denk ik ook dat Halo 2, deel 1 echt zwaar voorbij gaat. Het heeft precies wat we net miste, maar ik blijf er bij dat ik Halo echt een geweldige game vind
Op zaterdag 13 december 2003 10:24 schreef Gamedemon het volgende:[..]
...oja en er mocht meer variatie wat vijanden betreft...
quote:Heb je zo'n grote monitor.
Op zaterdag 13 december 2003 11:14 schreef twi het volgende:
Ik wil ze in 1920x1200
quote:het is raar dat iedereen vindt dat er te weinig aliens in zaten. zodra wij tegen aliens vechten verwacht iedereen opeens heel veel verschillende wezens. maar in een 2e wo fps schieten we toch ook alleen maar duitsers neer? ik vind het al knap dat de covenant uit zoveel verschillende soorten wezens bestaat. ik had verwacht maar tegen 1 soort wezen te vechten.
Op zaterdag 13 december 2003 10:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het bovenste geef ik je gelijk in. Dat had ik ook wel graag gewild, maar daarom denk ik ook dat Halo 2, deel 1 echt zwaar voorbij gaat.
quote:nou als ik et me goed herriner waren het er 4 of 5 ofzo...
Op zaterdag 13 december 2003 11:38 schreef pkwarts het volgende:[..]
het is raar dat iedereen vindt dat er te weinig aliens in zaten. zodra wij tegen aliens vechten verwacht iedereen opeens heel veel verschillende wezens. maar in een 2e wo fps schieten we toch ook alleen maar duitsers neer? ik vind het al knap dat de covenant uit zoveel verschillende soorten wezens bestaat. ik had verwacht maar tegen 1 soort wezen te vechten.
quote:waar kan je die unlocken?
Op zaterdag 13 december 2003 11:50 schreef Gamedemon het volgende:[..]
die Brutes
quote:weet ik veel hoe die gasten heten!
Op zaterdag 13 december 2003 11:56 schreef pkwarts het volgende:[..]
waar kan je die unlocken?
![]()
Ik heb net geleerd dat ik die vijanden ook kan overnemen met Abe. En ben met Munch tussen de mijn doorgezwommen, heb een aantal van die kleine beestjes bevrijd en loop nu samen met Abe en drie andere Mudokon's aan de overkant van het mijnenveld (zeemijnen). Nu kom ik echter niet verder omdat er een muur is van die explosieve rood met gele dozen, en ik zou bij god niet weten hoe ik die kappot moet krijgen. In het vorige levvel kon ik die kappot maken met een robot maar die heb ik nu niet. Wel zit Munch nu in een rolstoel waardoor ie wat sneller is.
Of weet er iemand een goeie walktrough van Oddworld te vinden?
quote:hunters
Op zaterdag 13 december 2003 11:58 schreef Gamedemon het volgende:[..]
weet ik veel hoe die gasten heten!
je komt ze onder andere tegen bij die missie bij het strand...silent nog iets...2 van die gasten...allebei zon laser zwaard en een covenant bazooka...
Hier kun je een Xbox met een cpu van 1400Mhz kopen
quote:zoveel beter wordt ie daar ook weer niet door....
Op zaterdag 13 december 2003 14:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Check dit!!!Hier kun je een Xbox met een cpu van 1400Mhz kopen
quote:Totaal nutteloos!
quote:en duur
Op zaterdag 13 december 2003 15:50 schreef coolnhl het volgende:[..]
Totaal nutteloos!
quote:Ik ken nog wel iemand die zo'n kaartje kan waarderen
Op zaterdag 13 december 2003 19:26 schreef pimpin het volgende:
iemand nog intersse in 2 maanden xbox live? Heb nog 3 van die kaartjes liggen.
quote:ja doe ik morgen wel.
Op zaterdag 13 december 2003 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]
Ik ken nog wel iemand die zo'n kaartje kan waarderen
. Kan je een van die codes misschien mailen naar michaelwolf2002 @ hotmail.com?
quote:Wat moet ik daar nou mee ?
quote:Nou, ik zou nog wel graag zo'n abo'tje willen hebben.
Op zaterdag 13 december 2003 19:26 schreef pimpin het volgende:
iemand nog intersse in 2 maanden xbox live? Heb nog 3 van die kaartjes liggen.
Cool dat je ze zo maar weggeeft, thanks alvast !
quote:
Op zondag 14 december 2003 00:36 schreef Gaaaast het volgende:
Gamen--> Lan party houdenin de vakantie.
Volgens mij is het een port ofzo want ik vind de graphics nou niet echt noemenswaardig
Promedion Home Theatre Set
DVD-speler, tuner en luidsprekers
5 speakers (elk 50 Watt RMS) en 1
subwoofer (100 Watt RMS)
leest navolgende formaten: DVD+R /
DVD+ RW / DVD-R / DVD-RW VCD,
SVCD, CD-audio, CD-R, CD-RW,
Photo-CD en MP3/WMA-CD
compleet systeem in modern
'spiegel' design
tuner; FM/AM stereo, 30 program-
meerbare zenders,
RDS en 75 Ohm aansluiting
Dolby Digital (AC3) Decoder,
videoformaten;
4:3 en 16:9, On Screen Display (OSD)
incl. krachtige subwoofer,
2 x front-luidsprekers,
1 x center-luidspreker en
2 x rear-luidsprekers
Soundmodus: AC 3 Dolby Digital,
Dolby Prologic II,
Concert, Living-room, Hall,
Bathroom, Cave,
Arena, Church
incl. IR afstandsbediening
Aansluitingen:
scart aansluiting
S-video uitgang
AUX ingang (RCA)
component uitgang
digitale audio uitgang (coaxiaal)
6.3 mm hoofdtelefoonaansluiting
luidsprekeraansluiting
AV-uitgang
Kan ik mijn XBOX hierop aansluiten?
quote:ik zie alleen een aux ingang... dus...
Aansluitingen:
scart aansluiting
S-video uitgang
AUX ingang (RCA)
component uitgang
luidsprekeraansluiting
AV-uitgang
quote:Als er audioingangen op zitten dan kan je een RGB kabel gebruiken met externe tulips.
Op zondag 14 december 2003 11:25 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[afbeelding]Promedion Home Theatre Set
subwoofer (100 Watt RMS)
Photo-CD en MP3/WMA-CD
'spiegel' design
meerbare zenders,
videoformaten;
2 x front-luidsprekers,
2 x rear-luidsprekers
Dolby Prologic II,
Bathroom, Cave,
Arena, Church
Aansluitingen:
scart aansluiting
S-video uitgang
AUX ingang (RCA)
component uitgang
luidsprekeraansluiting
AV-uitgangKan ik mijn XBOX hierop aansluiten?
quote:Lijkt me wel.
Op zondag 14 december 2003 11:25 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[afbeelding]Promedion Home Theatre Set
Kan ik mijn XBOX hierop aansluiten?
quote:Lijkt?
Op zondag 14 december 2003 12:17 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Lijkt me wel.
quote:Als er geen optische ingang op zit, kun je de Xbox er dus idd niet digitaal op aansluiten.
Op zondag 14 december 2003 13:31 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Lijkt?
Kan iemand het met zekerheid vertellen en mij duidelijk maken wat ik nodig heb om de xbox hierop aan te sluiten? Zo'n advanced cable is toch alleen optisch? Ik zie geen optische ingang hierop staan.
quote:Ik heb mijn PS2 op de uitgang van de S-video maar dan wel met tulpjes.
Op zondag 14 december 2003 13:31 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Lijkt?
Kan iemand het met zekerheid vertellen en mij duidelijk maken wat ik nodig heb om de xbox hierop aan te sluiten? Zo'n advanced cable is toch alleen optisch? Ik zie geen optische ingang hierop staan.
quote:Heb je rgb kabels, met heel veel tulpjes?
Op zondag 14 december 2003 14:04 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Ik heb mijn PS2 op de uitgang van de S-video maar dan wel met tulpjes.
En de scart gewoon in de tv.
Denk wel dat je een rgb kabel nodig hebt met scart en tulpjes.
De tulpjes is dan voor het geluid.
quote:Alvast bedankt
Op zondag 14 december 2003 00:09 schreef pimpin het volgende:[..]
ja doe ik morgen wel.
quote:Weet ik zo niet ik gebruik zelf een scart met 2 tulpjes.
Op zondag 14 december 2003 14:07 schreef Fliepke het volgende:[..]
Heb je rgb kabels, met heel veel tulpjes?
(2 voor, 2 achter, 1 blauwe en 1 witte...)
van de specs
Audio ingang: 1 x analoog, 1 x digitaal
Maar kan ik dan via een splitter ofzo en mijn xbox en ps2 er digitaal op aansluiten?
quote:OMG
Op zondag 14 december 2003 17:54 schreef Tain het volgende:
http://files.worthplaying.com/files/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=487&orderby=dateD
nieuwe jade empire filmpjes
quote:Oh jaaa
Op zondag 14 december 2003 18:48 schreef pkwarts het volgende:
* pkwarts voegt jade empire aan verlanglijstje in sig toe
![]()
quote:Vind die kabels eigenlijk wel aan de dure kant.
Op zondag 14 december 2003 22:15 schreef coolnhl het volgende:
Zit net wat te surfen op het ozo geweldige internet, denk ga eens naa gsshop.nl kijken of ze nog wat leuks hebben, zie ik dat ze teggen woordig ook hardware verkopen!alleen de verzendkosten zijn zo hoog dat er bij kabels, en dergelijk het niet interesant is om ze daar te bestellen. Scheelt hoogstens 0,50 cent. maar toch leuk
info over advanced scart kabel:
De Xbox Scart-Kabel verbindt de console met tvs die zijn voorzien van een Scart-aansluiting en kan RGB-video signalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden. Je hebt een geluidssysteem met Dolby Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=839
info Medion Home Cinema set:
subwoofer (100 Watt RMS)
Photo-CD en MP3/WMA-CD
'spiegel' design
meerbare zenders,
videoformaten;
2 x front-luidsprekers,
2 x rear-luidsprekers
Dolby Prologic II,
Bathroom, Cave,
Arena, Church
Aansluitingen:
scart aansluiting
S-video uitgang
AUX ingang (RCA)
component uitgang
luidsprekeraansluiting
AV-uitgang
quote:Ik denk van niet, Op die Medion set moet dan een Optical IN zitten, en dat heeft ie volgens mij niet. Het is een dvdspeler en receiver in 1 eigenlijk. Normaal heeft een DVD een optical out, en de receiver een optical IN om dat signaal op te vangen.
Op zondag 14 december 2003 23:31 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Maar kan ik dus mijn xbox met een advanced scart kabel nu aansluiten op de Medion Home Cinema set?info over advanced scart kabel:
De Xbox Scart-Kabel verbindt de console met tvs die zijn voorzien van een Scart-aansluiting en kan RGB-video signalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden. Je hebt een geluidssysteem met Dolby Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid.
[afbeelding]
http://www.gcshop.nl/details.php?id=839info Medion Home Cinema set:
subwoofer (100 Watt RMS)
Photo-CD en MP3/WMA-CD
'spiegel' design
meerbare zenders,
videoformaten;
2 x front-luidsprekers,
2 x rear-luidsprekers
Dolby Prologic II,
Bathroom, Cave,
Arena, Church
Aansluitingen:
scart aansluiting
S-video uitgang
AUX ingang (RCA)
component uitgang
luidsprekeraansluiting
AV-uitgang
[afbeelding]
quote:Dat zou kunnen denk ik, maar ik denk dat die digitale ingang van dit ding coaxiaal is, en je moet voor de Xbox een optische digitale ingang hebben.
Op zondag 14 december 2003 16:28 schreef Tain het volgende:
Ik wil misschien ook een Home cinema setje kopen met optical in. Deze had ik op het oog:
JVC TH-A35
[afbeelding]van de specs
Audio ingang: 1 x analoog, 1 x digitaalMaar kan ik dan via een splitter ofzo en mijn xbox en ps2 er digitaal op aansluiten?
quote:Volgens GCSHOP is het dus WÉL een advanced scart cable.
Op maandag 15 december 2003 00:59 schreef twi het volgende:
Dat ding waar jij een plaatje van laat zien is NIET de Advanced SCART kabel. Die heeft namelijk geen tulp-aansluitingen op het doosje zitten, maar een optische uitgang
quote:Das de nieuwe Advanced scartcable van M$
Op maandag 15 december 2003 00:59 schreef twi het volgende:
Dat ding waar jij een plaatje van laat zien is NIET de Advanced SCART kabel. Die heeft namelijk geen tulp-aansluitingen op het doosje zitten, maar een optische uitgang
quote:Heb ik teveel gezegd
Op maandag 15 december 2003 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
KOTOR is niet leuk verslavend meer, heb het hele weekend aan een stuk door gespeeld.
Waar zit je nu Gijs ,... met KOTOR ?
quote:Ik zit nu gevangen op dat ruimteschip. Ben net ontsnapt met behulp van die oude Jedi.
Op maandag 15 december 2003 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Waar zit je nu Gijs ,... met KOTOR ?
quote:Wat is er dan SCART aan? Ik zie er namelijk gewoon drie tulpaansluitingen op zitten
Op maandag 15 december 2003 08:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das de nieuwe Advanced scartcable van M$
quote:Ja precies
Op maandag 15 december 2003 10:31 schreef twi het volgende:[..]
Wat is er dan SCART aan? Ik zie er namelijk gewoon drie tulpaansluitingen op zitten
quote:Aangezien ik hem deze week ga bestellen kan ik je dat binnenkort vertellen.
Op maandag 15 december 2003 12:29 schreef Chocobo het volgende:
Ja preciesDat snap ik ook niet
quote:Deze kabel die hier staat heet het Advanced AV Pack. Dat is dus niet de Advanced SCART kabel.
Op maandag 15 december 2003 12:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Aangezien ik hem deze week ga bestellen kan ik je dat binnenkort vertellen.
Dit is bedoeld voor mensen die geen SCART-aansluiting (vrij) hebben in hun TV, maar wel een surround setje met optische input hebben (denk ik, want die zie ik niet zitten). Dit betekent dus alleen geluidsverbetering, terwijl het beeld hetzelfde blijft (immers gewoon composiet / s-video output).
Het is dus echt deze die je moet hebben:
en NIKS, maar dan ook NIKS anders.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 15-12-2003 13:11]
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:10 schreef twi het volgende:
Deze kabel die hier staat heet het Advanced AV Pack. Dat is dus niet de Advanced SCART kabel.Dit is bedoeld voor mensen die geen SCART-aansluiting (vrij) hebben in hun TV, maar wel een surround setje met optische input hebben (denk ik, want die zie ik niet zitten).
Het is dus echt deze die je moet hebben:
en NIKS, maar dan ook NIKS anders.
Goed dat je het even zegt.
Maar dan klopt de foto bij die link dus gewoon niet.
quote:Die foto op het andere plaatje is de Amerikaanse AV-pack, met zgn. component-aansluitingen.
Op maandag 15 december 2003 13:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Goed dat je het even zegt.
Maar dan klopt de foto bij die link dus gewoon niet.
quote:Je hebt op je versterker een optische INgang nodig.
Op maandag 15 december 2003 14:05 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik heb op mijn teevee tweetal scart aansluitingen dus daar kan het echt niet aan liggen. Ik wil gewoon mijn XBOX kunnen aansluiten op een 5.1 setje. Wat voor aansluiting heb ik dan nodig op mijn receiver / dvd speler en wat voor een kabel heb ik vanaf mijn xdoos hiervoor nodig? Dat is eigenlijk alles wat ik wil weten. Ik dacht namelijk dat het ALLEEN mogelijk was d.m.v. een advanced scart kabel en nu krijg ik dit van je te horen. Help me out pls.
Als je geen optische ingang op je versterker hebt, kan het dus niet.
quote:er zijn volgens mij weinig setjes die een optische ingang hebben. Meestal de iets duurdere setjes
Op maandag 15 december 2003 14:19 schreef StrayDog het volgende:[..]
Je hebt op je versterker een optische INgang nodig.
Daarnaast de advanced scartkabel + een los optisch kabeltje waarmee je de verbinding maakt van Xbox met advanced scartkabel (waarop een optische uitgang zit) naar de optische ingang op je versterker.Als je geen optische ingang op je versterker hebt, kan het dus niet.
quote:
Vandaag kunnen we de winnaars bekend maken die een Counter-Strike exemplaar gewonnen hebben.
We kregen onvoorspelbaar veel inzendingen binnen, zelfs PGR2 en MM3 bleken minder interesse op te wekken. Helaas kunnen we maar vijf mensen blijmaken en dat zijn deze week de volgende vijf XBW members geworden:
1. sgaapy
2. the_reaper
3. Deceased
4. Youngster
5. Stone
Daarnaast heb ik de eer gehad dat mijn xbox vastliep. echt geen grapje, tijdens het racen van NFS Underground tijdens een race, helemaal niks meer, beeld bevroor, geluid was weg en de xbox reageerde niet meer op mijn controllers.
Gaar.
quote:Ik denk dat je ergens via internet zal moeten gaan bestellen, want die kabel met component aansluitingen wordt volgens mij officieel niet in Europa verkocht.
Op maandag 15 december 2003 15:00 schreef Menyo het volgende:
Weet iemand waar ik die kabel kan kopen met component uit en optical uit. Ik heb namelijk wel component op mijn TV.
Welke tv heb je trouwens, Panasonic?
quote:Yep net gekocht, Panasonix TX-32PD30, wel een klote klus hoor, een TV kopen waarvan je echt wilt dat je een goede keuze maakt.
Op maandag 15 december 2003 15:04 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ik denk dat je ergens via internet zal moeten gaan bestellen, want die kabel met component aansluitingen wordt volgens mij officieel niet in Europa verkocht.
Welke tv heb je trouwens, Panasonic?
Ok.. hier van xbw geplukt, spel BC
Noot en chocobo in bad.
quote:vooral die laatste
Op maandag 15 december 2003 15:14 schreef Bastard het volgende:
Gelul over kabels..PLaatjes willen we zien
Ok.. hier van xbw geplukt, spel BC
Noot en chocobo in bad.
[afbeelding]
quote:Q4 volgend jaar
Op maandag 15 december 2003 16:07 schreef kepler het volgende:[..]
Wanneer kwam die ook alweer uit?
quote:GVD dat spel zou een harde lulle award moeten krijgen!
Op maandag 15 december 2003 16:04 schreef pkwarts het volgende:
4 minuut durende trailer van ninja gaiden. ik geloof een nieuw:
windows media players:
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_ninjagaiden_stream.wvx
quicktime:
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_ninjagaiden_stream.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |