abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16496944
Nee maar waarom maak je reclame voor een game die je kut vind ?.
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:39:51 #127
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_16497876
Ik weet nog dat ze Super Mario kart een mager zesje gaven

Dan ben je echt een schamele kneus!

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_16497884
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:39 schreef Oosthoek het volgende:
Ik weet nog dat ze Super Mario kart een mager zesje gaven

Dan ben je echt een schamele kneus!

X
X
X
pi_16499820
Ik lees zelf het blad al sinds november 1994 en het probleem is gewoon dat je vroeger afhankelijk was van bladen. Daardoor keek je gewoon uit naar de volgende PU en alle frisse nieuwe games en nieuwtjes die erin stonden. Nu kan je overal op internet grote gedetailleerde reviews vinden die natuurlijk superieur zijn aan die van de Power Unlimited.
In die tijd was je een achterlijke nerd als je de hele dag achter je SNES zat en de Power Unlimited las. Wie wil nou z'n tijd verpesten achter een tv scherm?
Maar tegenwoordig is het de PU het populairste games blad en sinds gaming de afgelopen jaren steeds "hotter" is geworden probeert de PU een wijder publiek aan te spreken in plaats van een select groepje hardcore gamers. Daardoor is het niveau sterk achteruit gegaan en zijn de reviews + onderschriften steeds meer veranderd in een basisschool niveau waar menig 14 jarig pubertje hartelijk om zal moeten lachen.
Als je die gasten in Gamekings het woord "flex" of "dope" hoort gebruiken dan hebben ze vaak zo'n grote cynische smile op hun kop dat je duidelijk kan zien dat ze er gewoon de draak mee steken.
Maar de huidige generatie PU lezers ziet dit als een nieuwe trend en dat is ook wel te merken op het forum of het gastenboek.

Om maar eventjes wat voorbeelden te citeren:

"Jullie zeiden dat de aflevering van het derde sizzle (seizoen) te downloaden
maar ik zizzlehem niet hoor maar tog het was weer een tizzle aflevering laterssssss"

of

"aiai, gamekings gasten jullie hebben weer een toffe uitzending gemaakt, toppiee!!!!
vondt wel tof van dat kind dat tie gewoon wint van al die andere ik zou me schaamen als ik 2e zou zijn!! hehehehe 2 bad enehh yea Steven als de echte game freak was echt VETTE SCHIT!! (trouwens de reclame van Power Unlimited ook hehe met Skate) volgende eruit met een harde knal!! hopelijk dat seizoen 4 ook zo tof weer wordt!!"

Ik zou spontaan voorstander worden van de doodstraf.

pi_16499937
ik herriner me nog altijd heel goed 1 bijschrift

was een PU van in de zomervakantie
was een of ander groen draakje (niet yoshi) die op een spoor aan het wandelen was en de grond aan het ruiken was (zoals een speurhond)

en dan de bijschrift erbij: Ik ben iets op het spoor

die vond ik zo meesterlijk

pi_16517229
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:43 schreef Opie het volgende:
Ik zou spontaan voorstander worden van de doodstraf.
Da's te makkelijk...wat dacht je van een week non-stop lessen Nederlands
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')