- Sharp Zaurus SL5500 PDA (incl. batterij en oplader).
- USB cradle
- stylus pen
- screen protector
- 128 MB SD kaart van sandisk
- 128 MB CF kaart van sandisk
- SD / MMC / CF USB kaartlezer, ook van sandisk
- Sharp software CD
- Alle boekjes van de zaurus en kaartlezer
De Zaurus sl5500 is een geavanceerde PDA met linux als besturingssysteem. Er zit een 206 Mhz Intel strongARM processor in, 16 MB Flash rom en 64 MB SDRAM.
Het touchscreen heeft een resolutie van 240 bij 320 pixels met 65536 kleuren.
Verder is de PDA uitgerust met zowel een SD als een CF slot (vandaar de twee geheugenkaarten die je erbij krijgt), en beschikt ook over een infrarood poort en koptelefoon uitgang voor het afspelen van mp3 / DIVX. Uniek aan de Zaurus is het volledige QWERTY toetsenbord dat uitschuifbaar is.
Omdat de PDA op linux draait zijn er ongelovelijk veel gratis programma's voor te vinden (http://www.killefiz.de/zaurus/ is slechts een klein deel van de beschikbare software). Ook kun je zelf je favoriete besturingssysteem kiezen, zoals OpenZaurus of
Debian
De zaurus heeft alle mogelijkheden die een "normale" pda ook heeft, zoals email client, internet browser, word/excel/powerpoint, agenda, adressenboek, todo list, games (monkey island, day of the tentacle, quake, doom). Natuurlijk kun je de agenda, adressenboek en takenlijst synchroniseren met Microsoft Outlook.
Maar ook een webserver (apache) en database server (mysql) zijn mogelijk.
Voor een uitgebreide lijst van de mogelijkheden kun je kijken op de website van Sharp of op myZaurus.com.
Alles is compleet, de zaurus heeft geen krasjes en ziet er nog als nieuw uit. Ik verkoop het liefst alles in een keer. Bieden mag vanaf 250 Euro. Nieuwprijs is volgens http://www12.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=223612 333 Euro, en dat is exclusief geheugenkaarten en kaartlezer
Nog wat (brakke ) plaatjes:
Voor wat mooiere screenshots kun je kijken op http://www.openzaurus.org/oz_website/content/screenies
/edit: nieuwprijs erbij gezet
[Dit bericht is gewijzigd door r0bert op 08-12-2003 14:43]
quote:Voornamelijk gewoon voor de leukigheid, divx'jes bekijken en mp3'tjes afspelen en in de trein spelletjes spelen etc
Op maandag 8 december 2003 13:52 schreef Ache-T het volgende:
waar heb jij m altijd voor gebruikt?
quote:Die 700 mb is bij een veel grotere resolutie. Met een beetje settings veranderen kom je voor een resolutie van 320x240 meestal op zo'n 110 a 120 mb. (een Lord of the rings film van 3 uur gaat natuurlijk niet werken
Op maandag 8 december 2003 14:04 schreef peligro2k het volgende:
maar een divx (speel)film is meestal rond de 700mb, hoe past dat hierop dan ?
quote:De "normale prijs" is zeker niet 150 Euro, bij expansys hadden ze hem tot voor 2 weken geleden nog staan voor 399, en dat was de refurbished versie
Op maandag 8 december 2003 14:33 schreef Jaromir het volgende:
De prijs is erg hoog voor een pda met "maar" 206 mhz, en dat linux voor de PDA is ook niet erg denderend, dus als je een lagere prijs maakt, heb ik wel interesse, normale prijs voor zo'n ding is 150 euro, zie ook eerdere topics. dus voor 150 euro heb ik ook eventueel wel interesse
quote:Sorry, heb al een mooie telefoon, succes met de verkoop tho
Op maandag 8 december 2003 22:29 schreef inode het volgende:
[tk]7250i
ruilen ?
quote:Mijn PDA heeft maar 33MHz, maar werkt gewoon super hoor!
Op maandag 8 december 2003 14:33 schreef Jaromir het volgende:
De prijs is erg hoog voor een pda met "maar" 206 mhz, en dat linux voor de PDA is ook niet erg denderend, dus als je een lagere prijs maakt, heb ik wel interesse, normale prijs voor zo'n ding is 150 euro, zie ook eerdere topics. dus voor 150 euro heb ik ook eventueel wel interesse
quote:Hier wil ik aan toevoegen dat linux een stuk beter met resources (geheugengebruik en processorgebruik) omgaat dan de windowsvariant, pocketpc
Op woensdag 10 december 2003 15:11 schreef Jaromir het volgende:
Jij hebt et ook over een pda met palm os, dat vergt veel minder cpu kracht
quote:Tis een begin
Op woensdag 10 december 2003 19:02 schreef peligro2k het volgende:
50,-
quote:Bedankt, maar ben niet zo'n spelletjes fanaat
Op woensdag 10 december 2003 21:59 schreef EblijsiE het volgende:
en mijn bod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |