Dus hoe wordt je breder
Like me.
Tenzij je je spieren oppompt als een bodybuilder
quote:Ik snap je niet
Op maandag 18 juni 2001 16:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Face it, als je tijdens de middelbare nooit actief aan sport hebt gedaan en breed bent geworden zul je dat in je volwassen leven ook niet echt veel worden.Like me.
Tenzij je je spieren oppompt als een bodybuilder
Ik ben nog niet volwassen, ik ben pas 14...
quote:Ah, dawistiknie. Gewoon rustig aan doortrainen dan, het is nog niet te laat.
Op maandag 18 juni 2001 17:00 schreef bossie het volgende:[..]
Ik snap je niet
* Dr_Crouton laat het woord nu over aan de fitnessers onder ons
quote:nou dan heb je nog ff te gaan , zowiezo ben je nog lang niet volgroeid , dus als je zo door gaat kom je dr van zelf wel...
Ik snap je niet
en anders...word t toch echt anabole slikken
quote:Dus door dieet wordt je breder
Op maandag 18 juni 2001 17:02 schreef Techno het volgende:
Dieet met veel koolhydraten en eiwitten.
Ms eens bij een sportschool of een dietist(e) langsgaan voor advies?
quote:voor het kweken van spieren heb je de juiste voeding nodig , uitgebalanceerd enzo , maar ik schaar me achter dr crouton en laat mensen met verstand ervan aan t woord
Op maandag 18 juni 2001 17:03 schreef bossie het volgende:[..]
Dus door dieet wordt je breder
Ik dacht dat je dan juist afslankte ofzo...
quote:Je kan een dieet volgen om af te vallen ja...
Op maandag 18 juni 2001 17:03 schreef bossie het volgende:
Dus door dieet wordt je breder
Ik dacht dat je dan juist afslankte ofzo...
ik heb wel eens gehoord, dat als je zo jong met fitnissen begint, en echt krachttraining doet, dat dat je groei belemmerd. (je lengte) ik hoop dat je nu al wat lang bent, anders zou ik niet te veel trainnen.
Maar misschien is het ook wel kolder!!
maar dat dieeten heb ik ook van gehoord.. en anders anabolen, maar dan niet jaren, maar een maand ofzo.. en dan doorblijven trainen.
Sas
quote:Helemaal gelijk.
Op maandag 18 juni 2001 18:03 schreef South het volgende:
ik zou alleen niet te hard trainen op die jonge leeftijd. Kun je beter mee wachten als je uitgegroeid bent.
Dus als je breder wilt worden moet je je schouder trainen, dus pak in elke hand een halter hou ze dan naast je oren en ellebogen naar buiten. Duw nu de halter langzaam omhoog en dan langzaam weer omlaag.
En je kan ook deze doen: Pak in elke hand een halter, hou ze voor je kruis, buig je armen een beetje. Beweeg dan de halters naar buiten totdat ze net zo hoog zijn als je schouders, en doe dan met je handen net alsof je een glas inschenkt, dus bovenaan moet je pink hoger dan een andere vinger zitten.
quote:slimme opmerking...ik zou gewoon gaan sporten en me nog niet druk maken om breed te worden, dat komt toch wel een keer!
Op maandag 18 juni 2001 18:03 schreef South het volgende:
ik zou alleen niet te hard trainen op die jonge leeftijd. Kun je beter mee wachten als je uitgegroeid bent.
quote:Het is maar ten dele kolder. Ga alleen niet te ver, en blaas jezelf niet te veel op.
Op maandag 18 juni 2001 18:02 schreef Sassefras het volgende:
ik heb wel eens gehoord, dat als je zo jong met fitnissen begint, en echt krachttraining doet, dat dat je groei belemmerd. (je lengte) ik hoop dat je nu al wat lang bent, anders zou ik niet te veel trainnen.
Maar misschien is het ook wel kolder!!
quote:NOOIT anabolen gebruiken op jonge leeftijd, tenzij je heel graag onvruchtbaar wil worden! Mafkees! Hoe kun je in godsvredesnaam iemand van 14 anabolen aanbevelen, zool? Mijn god, het moet niet gekker worden.
maar dat dieeten heb ik ook van gehoord.. en anders anabolen, maar dan niet jaren, maar een maand ofzo.. en dan doorblijven trainen.
Breder worden is grotendeels een functie van je lichaam. In je spieren ligt al besloten hoe je er uit kunt zien, training maakt je groter, en breder als je daar aanleg voor hebt.
Let er ook op dat je spieren nog niet uitgegroeid zijn, en je dus na je 18e automatisch wat breder wordt. Doe dus rustig aan met trainen, want anders vergroeit je rug om ruimte te maken voor je spieren.
En nogmaals: Geen middellen gebruiken. Geen anabolen, geen Creatine, geen ECA stacks. Op die leeftijd doet dat meer kwaad dan goed.
quote:Is dat zo? Ik bedoel dan een brede borstkas kwa botten enzo, niet kwa spieren. Spieren kun je altijd nog kweken denk ik maar beinvloedt sporten ook de breedte van je ribbenkast tijdens de groei? Of is dat alleen maar erfelijke aanleg?
Op maandag 18 juni 2001 16:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Face it, als je tijdens de middelbare nooit actief aan sport hebt gedaan en breed bent geworden zul je dat in je volwassen leven ook niet echt veel worden.
quote:Dat verklaart een hoop. Het heeft pas zin om te gaan fitnessen als je een jaar of 16-17 bent. En bovendien word je vanzelf breder/gespierder naarmate je ouder word.
Ik snap je niet
gewoon nog ff een jaartje of 6 geduuld hebben. Maar ondertussen gewoon door blijven sporten, het is altijd gezond zolang het maar niet te veel is.
quote:Ten dele. Veel sporten, dus veel ademhalen, doet je borstkas wel vergroten om ruimte te bieden voor je longen. Maar het meeste is aanleg.
Op maandag 18 juni 2001 18:50 schreef Aernout het volgende:[..]
Is dat zo? Ik bedoel dan een brede borstkas kwa botten enzo, niet kwa spieren. Spieren kun je altijd nog kweken denk ik maar beinvloedt sporten ook de breedte van je ribbenkast tijdens de groei? Of is dat alleen maar erfelijke aanleg?
Bedankt voor jullie tips.....
Pas op je, je verneukt je lichaam echt heel erg...
quote:ja en niet alleen je eigen lengte maar ook de lengte van je kleine metgezelletje...
Op maandag 18 juni 2001 18:02 schreef Sassefras het volgende:
Hallo,ik heb wel eens gehoord, dat als je zo jong met fitnissen begint, en echt krachttraining doet, dat dat je groei belemmerd. (je lengte) ik hoop dat je nu al wat lang bent, anders zou ik niet te veel trainnen.
Maar misschien is het ook wel kolder!!maar dat dieeten heb ik ook van gehoord.. en anders anabolen, maar dan niet jaren, maar een maand ofzo.. en dan doorblijven trainen.
Sas
quote:Je moet tever gaan, en dan nog 3 keer extra.
Op maandag 18 juni 2001 19:15 schreef Uiruru het volgende:
Misschien is het een idee om in plaats van te gaan fitnessen te gaan zwemmen. Alle zwemmers hebben brede borstkassen. Tijdens het zwemmen gebruik je heel veel spieren. In het water gaa je minder gauw te ver zoals bij fitnessen wel het geval is.
5 gram crea per dag, 5 keer eten op een dag, 5x trainen in de week. Binnen 3 maand 3 Kg zwaarder.
Je moet gewoon heel veel je rug schouders en borst trainen, daar wordt je breed van. Elke spiergroep 1 keer in de week!!! Goed blijven eten, dus veel koolhydraten en eiwitten!
Je doet voor elke spiergroep 5 oefeningen. 4 setjes en 10 herhalingen!!!
Doe wel 5 verschillende oefeningen per spiergroep zodat je de hele rug, schouder en borst traint, dit duurt wel een tijdje, maar het resultaat zal er zijn!!!!
quote:5 keer eten op een dag? Als je het dan echt goed wil doen, dan eet je elke 2 uur. Veel kolydraten, pasta mixjes met een klein beetje groente en uiteraard geen saus... Goed kauwen. Neem proteine shakejes en neem er de tijd voor.
Op maandag 18 juni 2001 19:48 schreef MoJo het volgende:[..]
Je moet tever gaan, en dan nog 3 keer extra.
5 gram crea per dag, 5 keer eten op een dag, 5x trainen in de week. Binnen 3 maand 3 Kg zwaarder.
Maar inderdaad... 14 is geen leeftijd om echt aktief te gaan trainen. En ik neem aan dat ja toch elk weekend wil stappen, en wie wil nu een biertje laten staan?
Ben je echt aktief met trainen bezig, en is je voeding goed, dan heb je binnen 3 maanden je eerste resultaat. Trainen gaat overigens wel met ups en downs. Soms zie je maanden geen veranderingen.
Dus geen anabolen, steroiden of andere zooi wat je niet in de winkel kan halen, want dat is echt alleen maar slecht (en nog duur ook, zo'n kuurtje!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |