Heb je een date met een hete BR chick!?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:17 schreef againstthegrain het volgende:
In 013?
Je kan me herkennen aan mijn witte bloes en rode roos tussen mijn tanden...
Haha ja, dat waren nog es de tijden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:58 schreef Punkerdude het volgende:
waarom 013 :|
in 2002 kon ik nog lekker makkelijk naar melkweg.
ohw ja, daar was jij ook heenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha ja, dat waren nog es de tijden.
Eikel, was je alweer vergeten he? Quit using drugs boy, you're getting old fast.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:10 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
ohw ja, daar was jij ook heen
Incomplete heet dat nummer. Had ooit eens een live versie ervan, ergggg goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:46 schreef pAin het volgende:
Kreeg ooit "stranger than fiction" van een vriend mee en was gelijk helemaal verknocht, voor Automatic Man vond ik een erg cool nummertje en het eerste nummer op de cd, ben alleen de naam kwijt, begint met "father, mother, look at you, little monster! Im hero, im zero....." etc etc etc......
Als iedereen nou eens naar pukkelpop.be gaat en daar de enquete invult (je mag 5 bands invullen), dan komen ze heel misschien wel!
ach jaquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eikel, was je alweer vergeten he? Quit using drugs boy, you're getting old fast.
Randy is de supportact voor Bad Religion in de maand mei.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:28 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
ach ja
Maar tsjah, is het al bekend wie de support acts zijn van BR?
Titel zijn weer vanouds.quote:Info from Epitaph about new album - 17 March 2004
This could be found in the Epitpah newsletter.
"We now have the album art up for "The Empire Strikes First", which will be out on June 8th! I have heard this entire album and to say that it is a "classic" would be an understatement in my opinion! This thing picks up right where "The Process Of Belief" left off, but pushes the envelope even harder and farther than the last record did. Take it from me: You are all in for an incredible record!"
Track list for the new album! - 17 March 2004
Here is the Tracklist for The Empire Strikes First:
1. Overture
2. Sinister Rouge
3. Social Suicide
4. Atheist Peace
5. All There Is
6. Los Angeles Is Burning
7. Let Them Eat War
8. God’s Love
9. To Another Abyss
10. The Quickening