abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2184779
quote:
Op woensdag 14 november 2001 19:52 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Inderdaad. Nu staat de nieuwe cd van Creed daar online

Ik ben wel benieuwd naar je mening. Onder Bad Religion fans is hij tot nu toe redelijk goed ontvangen. Alleen iedereen zit nog te zeuren op de intro van Sorrow. Dat vind ik persoonlijk een erg goed nummer, en die iet wat vage intro dat maakt mij dan verder ook niets meer uit. Ik vind het zelfs wel wat hebben.

First of all moet ik erbij vermelden dat ik niet echt bekend ben met BR, ik ken hun nummers van de Punk O Rama's en ik heb ooit wel eens wat gedownload, wat bekende nummers, maar echt kennen, nah. Maar ik heb ze nu allemaal en ik moet zeggen, het klinkt echt goed! Catchy melodieeën, goeie lyrics, het gaat echt ergens over, gitaarsolo's zitten erg goed in elkaar. Er wordt ook (weer) erg goed gezongen, vooral in bv. Destined for Nothing, Broken en Epiphany.

De intro van Sorrow vind ik ook apart, maar zeker niet slecht ofzo. Het is anders, ok. Maar een beetje vernieuwing kan geen kwaad neem ik aan. Eigenlijk is elk nummer wel goed, er zit geen enkel nummer bij waarbij ik zeg van, "mwoah, had beter gekund". Deze cd is ook niet wereldschokkend ofzo, bijzonder is hij ook niet (Al vind ik hem wel bijzonderderder dan PoR6, IroQuai ). Maar echt, dit wordt wel een van de betere punkrockcd's van 2002, mark my words.

Favoriete nummers:
- Broken
- Destined for Nothing
- Kyoto now
- Sorrow
- Epiphany

Maar de rest is ook gewoon goed!

pi_2184791
Audiogalaxy heeft het album al moeten blokkkeren... kutcommercieel Epitaph

Gelukkig is er nog altijd Morpheus

-edit: maar daar is hij nu ook niet meer te vinden

[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 14-11-2001 20:19]

pi_2184838
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:14 schreef clowntje het volgende:
Audiogalaxy heeft het album al moeten blokkkeren... kutcommercieel Epitaph

Gelukkig is er nog altijd Morpheus

Niet zo aanstellen, als ik Brett of Greg van BR zou zijn zou ik het ook niet leuk vinden als mijn cd 3 maanden van te voren op 't net stond. Zelfs al maak ik punk en zou ik eigenlijk schijt moeten hebben aan 't feit dat lui me cd'tje kunnen downloaden.
pi_2184854
Misschien heb je wel gelijk. Het blijft me steeds verbazen dat het zo ontzettend vaak gebeurd dat een cd al ver voor de officiële release op het internet te vinden is.

P.S. Waar kan ik jou cd-tje downloaden

pi_2184874
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:20 schreef clowntje het volgende:
Misschien heb je wel gelijk. Het blijft me steeds verbazen dat het zo ontzettend vaak gebeurd dat een cd al ver voor de officiële release op het internet te vinden is.
Jah, mij ook. Hoe zou het komen?
pi_2184876
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:20 schreef clowntje het volgende:
P.S. Waar kan ik jou cd-tje downloaden
Add me maar in ICQ en dan praten we wel verder.
OH NEE WACHT, je begreep me post niet helemaal! Laat maar. Ik maak geen punk hoor, ik heb dan wel net een elec. gitaar gekocht maar ik kan er nog niet veel van!

Ik bedoelde het eigenlijk vanuit BR's opzicht.

... Of heb je het wel over het downloaden van BR's cd? ...

pi_2184981
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:23 schreef =HellFire= het volgende:
... Of heb je het wel over het downloaden van BR's cd? ...
Oww nee hoor, die Bad Religion cd tover ik nog wel ergens vandaan...
Ik dacht dat jij zelf ook een cd had gemaakt...

pi_2185000
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:35 schreef clowntje het volgende:

[..]

Oww nee hoor, die Bad Religion cd tover ik nog wel ergens vandaan...
Ik dacht dat jij zelf ook een cd had gemaakt...

Jah, over een ehhhh jaar ofzo!

*I WISH*

Maar wat niet is, kan nog komen.

pi_2185478
Ik heb pas "The New America" besteld. Die is toch wel goed hoop ik??
pi_2186266
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:22 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Jah, mij ook. Hoe zou het komen?

De platenmaatschappij verstuurt een zooi promo's voordat de cd uitkomt. Op zo'n manier lekken die dingen dus uit. Soms is het ook gewoon een lek bij de maatschappij zelf, maar meestal promo's.

The new america is inderdaad wel leuke cd. Niet opzienbarend hoor. Net iets te hoog 'whooooohoooohooooo' gehalte bij veel nummers en iets te weinig vaart. En dat zeg ik niet omdat ik een punkfan ben die alles snel wil, want ik luister echt heeeeeel veel soorten muziek. Ik zou hem een 6,5 ofzo geven. Maar binnen het Bad Religion ouvre vind ik het wel een cd die in ieder geval afwijkt van de rest, en dat is wel positief. Maar dat zei ik eerder al

Ik denk dat ik dit weekend in Amsterdam eens een ouder Bad Religion cd'tje ga kopen. Heb net nog bij een maat van me wat ouder spul zitten luisteren en heb ook wel het één en ander op mp3, maar ik wil toch wel wat origineel hebben. Braaf ben ik he?

Hmmzz....
pi_2189943
quote:
Op woensdag 14 november 2001 20:13 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

First of all moet ik erbij vermelden dat ik niet echt bekend ben met BR, ik ken hun nummers van de Punk O Rama's en ik heb ooit wel eens wat gedownload, wat bekende nummers, maar echt kennen, nah. Maar ik heb ze nu allemaal en ik moet zeggen, het klinkt echt goed! Catchy melodieeën, goeie lyrics, het gaat echt ergens over, gitaarsolo's zitten erg goed in elkaar. Er wordt ook (weer) erg goed gezongen, vooral in bv. Destined for Nothing, Broken en Epiphany.

De intro van Sorrow vind ik ook apart, maar zeker niet slecht ofzo. Het is anders, ok. Maar een beetje vernieuwing kan geen kwaad neem ik aan. Eigenlijk is elk nummer wel goed, er zit geen enkel nummer bij waarbij ik zeg van, "mwoah, had beter gekund". Deze cd is ook niet wereldschokkend ofzo, bijzonder is hij ook niet (Al vind ik hem wel bijzonderderder dan PoR6, IroQuai ). Maar echt, dit wordt wel een van de betere punkrockcd's van 2002, mark my words.

Favoriete nummers:
- Broken
- Destined for Nothing
- Kyoto now
- Sorrow
- Epiphany

Maar de rest is ook gewoon goed!

haha..

k vind zelf de nieuwe BR niet heel geweldig, maar misschien komt het omdat ik dr nog een beetje aan moet wennen. de nummers spetteren niet echt uit je boxen ofzo, tis iets te wooohooohoooo lalalala rustig etc, ik heb liever nummers als american jesus, you, I want to conquer the world, Drunk Sincerity, Generator etc. die zijn net wat energieker dan deze CD (nu) lijkt. misschien moet ik er gewoon aan wennen, maar nu vind ik hem nog niet heel bijzonder.
ik gaf je ff t voorbeeld PoR6, (die ik ook niet echt heel byzonder vind ei'k ) maar ik meteen bij de eerste keer luisteren al had eej dis leuk! dat heb ik bij de nieuwe BR minder.. maja, misschien komt het nog

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_2190885
quote:
Op donderdag 15 november 2001 11:57 schreef iroQuai het volgende:

[..]

haha..

k vind zelf de nieuwe BR niet heel geweldig, maar misschien komt het omdat ik dr nog een beetje aan moet wennen. de nummers spetteren niet echt uit je boxen ofzo, tis iets te wooohooohoooo lalalala rustig etc,

Huh. Dat valt nou ook wel weer mee. Ik weet niet of jij de laatste paar Bad Religion cd's kent maar die hebben een heel wat hoger 'whoohoo' gehalte (ik snap wat je bedoelt). Dat vind ik op deze cd juist weer teruggebracht tot een goed niveau. Ik merk ook onder die-hard Bad Religion fans dat ze heel tevreden zijn met deze cd.
quote:
ik heb liever nummers als american jesus, you, I want to conquer the world, Drunk Sincerity, Generator etc. die zijn net wat energieker dan deze CD (nu) lijkt.
Nummers als epiphany, broken en Destined for nothing kunnen wat mij betreft moeiteloos in dat rijtje gezet worden.

Maar gelukkig hoeven we niet allemaal dezelfde mening te hebben

Hmmzz....
pi_2191027
Haha, dat whooohoohoo gedeelte vind ik eigenlijk wel cool. Met z'n alleen woohoohooohoo'en is toch grappig.

Ja heeeeej! Wooohooooooooohoooohoohoooooooooooooo woohoooooooooooooowoooowohoooooooo wowooooooooh...... > intro van Destined for Nothing!

[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 15-11-2001 15:44]

pi_2191046
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:45 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

De platenmaatschappij verstuurt een zooi promo's voordat de cd uitkomt. Op zo'n manier lekken die dingen dus uit. Soms is het ook gewoon een lek bij de maatschappij zelf, maar meestal promo's.

Aha, vandaar. Thanks for de uitleg. Maar als ze weten dat dat gebeuren, versturen ze die promo's toch gewoon niet meer? Of in mindere mate?
pi_2191063
quote:
Op donderdag 15 november 2001 13:08 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Huh. Dat valt nou ook wel weer mee. Ik weet niet of jij de laatste paar Bad Religion cd's kent maar die hebben een heel wat hoger 'whoohoo' gehalte (ik snap wat je bedoelt). Dat vind ik op deze cd juist weer teruggebracht tot een goed niveau. Ik merk ook onder die-hard Bad Religion fans dat ze heel tevreden zijn met deze cd.
[..]

Nummers als epiphany, broken en Destined for nothing kunnen wat mij betreft moeiteloos in dat rijtje gezet worden.

Maar gelukkig hoeven we niet allemaal dezelfde mening te hebben

Mee eens. Die 3 nummers zijn echt goed! En ik ben ook tevreden met deze cd, ben ik nu een die-hard BR fan?
pi_2193128
quote:
Op donderdag 15 november 2001 13:19 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Aha, vandaar. Thanks for de uitleg. Maar als ze weten dat dat gebeuren, versturen ze die promo's toch gewoon niet meer? Of in mindere mate?

Ja, maar er moet toch reclame voor worden gemaakt. Er moeten recensies worden geschreven. Radiostations krijgen vaak de primeur om bepaalde tracks te mogen draaien. Als de cd er opeens is zonder dat iemand dat wist dan is dat ook niet bevorderlijk voor de verkoopcijfers. Ik denk dat de bezwaren toch niet opwegen tegen de voordelen. Ik vermoed overigens dat ze er tegenwoordig al wel wat voorzichtiger mee geworden zijn hoor.
Hmmzz....
pi_2193142
quote:
Op donderdag 15 november 2001 15:49 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Ja, maar er moet toch reclame voor worden gemaakt. Er moeten recensies worden geschreven. Radiostations krijgen vaak de primeur om bepaalde tracks te mogen draaien. Als de cd er opeens is zonder dat iemand dat wist dan is dat ook niet bevorderlijk voor de verkoopcijfers. Ik denk dat de bezwaren toch niet opwegen tegen de voordelen. Ik vermoed overigens dat ze er tegenwoordig al wel wat voorzichtiger mee geworden zijn hoor.

3 maanden van te voren vind ik niet echt voorzichtig... maar who am I to say.
pi_2194611
GVD wat goed^#$(!!!

Hij is een stuk energieker, voor de variatie ook wat rustigere nummers, die trouwens erg goed zijn!

Ik mis alleen nog 1 nummer; the defense. Is die goed?

pi_2194818
quote:
Op donderdag 15 november 2001 18:38 schreef Noodles het volgende:
GVD wat goed^#$(!!!

Hij is een stuk energieker, voor de variatie ook wat rustigere nummers, die trouwens erg goed zijn!

Ik mis alleen nog 1 nummer; the defense. Is die goed?

Ja. Vind ik wel.
pi_2195946
kheb um al een weekje of 2 ....hij bevalt me zeer goed, en as iemand me meelt dan wil ik het best wel eens vertellen hint dus he
Listen Ska And Reggae Everyday
pi_2197644
quote:
Op donderdag 15 november 2001 20:32 schreef hobbit het volgende:
kheb um al een weekje of 2 ....hij bevalt me zeer goed, en as iemand me meelt dan wil ik het best wel eens vertellen hint dus he
Nou, alsof ik je nu ineens ga mailen om jouw mening te horen.
pi_2198893
Deze pagina vond ik vandaag op Internet. Elke zichzelf respecterende Bad Religion fan kent hem waarschijnlijk al. Dat zegt dus iets over mezelf

Het is een woordenboek met daarin alle moeilijke woorden die Bad Religion gebruikt in zijn nummers. En dat zijn er nogal wat. Patsers

http://members.home.net/ericlega/lexicon.htm

Hmmzz....
pi_2202466
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 00:25 schreef -Wepeel2- het volgende:
Deze pagina vond ik vandaag op Internet. Elke zichzelf respecterende Bad Religion fan kent hem waarschijnlijk al. Dat zegt dus iets over mezelf

Het is een woordenboek met daarin alle moeilijke woorden die Bad Religion gebruikt in zijn nummers. En dat zijn er nogal wat. Patsers

http://members.home.net/ericlega/lexicon.htm

Handig, alleen van de laatste cd staat er nog niks van. En ik weet niet wat Epiphany betekent! En wat bedoelt BR precies met Evangeline?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 november 2001 @ 14:33:27 #74
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2203274
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 13:37 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

En ik weet niet wat Epiphany betekent!

E*piph"a*ny (?), n. [F. 'epiphanie, L. epiphania, Gr. (sc. ), for appearance, fr. to show forth; + to show. See Fancy.]

1.

An appearance, or a becoming manifest.

Whom but just before they beheld transfigured and in a glorious epiphany upon the mount. Jer. Taylor.

An epic poet, if ever such a difficult birth should make its epiphany in Paris. De Quincey.

2. Eccl.

A church festival celebrated on the 6th of January, the twelfth day after Christmas, in commemoration of the visit of the Magi of the East to Bethlehem, to see and worship the child Jesus; or, as others maintain, to commemorate the appearance of the star to the Magi, symbolizing the manifestation of Christ to the Gentles; Twelfthtide.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_2203353
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 14:33 schreef Tokus het volgende:

[..]

E*piph"a*ny (?), n. [F. 'epiphanie, L. epiphania, Gr. (sc. ), for appearance, fr. to show forth; + to show. See Fancy.]

1.

An appearance, or a becoming manifest.

Whom but just before they beheld transfigured and in a glorious epiphany upon the mount. Jer. Taylor.

An epic poet, if ever such a difficult birth should make its epiphany in Paris. De Quincey.

2. Eccl.

A church festival celebrated on the 6th of January, the twelfth day after Christmas, in commemoration of the visit of the Magi of the East to Bethlehem, to see and worship the child Jesus; or, as others maintain, to commemorate the appearance of the star to the Magi, symbolizing the manifestation of Christ to the Gentles; Twelfthtide.

Het gaat dus over godsdienst. Doh. Should have guessed that. Thx.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')