Mijn vraag is nu: Welke albums van Bad Religion zijn volgens jullie nu echt de moeite waard? En welke juist niet?
Ik ken the Gray Race en No Substance al, die zijn behoorlijk goed.
Generator en Recipe For Hate vind ik zelf ook erg goed, maar daarna is het afgezwakt. Stranger Than Fiction ging wel, maar toen ging Mr. Brett weg en het gevolg was dat The Gray Race vooral textueel een stuk minder was (want Bad Religion draait voornamelijk om de texten. de muziek is wel lekker natuurlijk, maar daarin zit niet al teveel variatie).
Na dat album ben ik gestopt ze te volgen eigenlijk.
80-85 kan ik je alleen aanraden als je Suffer en No Control goed vindt, en het niet erg vindt om 3x het nummer Bad Religion te horen, in 3 uitvoeringen.
Stranger then fiction is trouwens voor 25 piek te halen bij de plato en andere zaken ook wel.
En napster is niet het enigste programmatje hoor op kazaa is ook veel te vinden.
quote:En ze hebben ook een nieuwe drummer.
Op maandag 18 juni 2001 16:33 schreef Tokus het volgende:
o ja, ze zijn weer terug bij Epitaph, en Mr. Brett (epitaph baas) is weer terug bij de band, en ze zijn bezig met een nieuw album.
quote:klopt, was ik even vergeten (al had ik daar op metalfan.nl nog wel zelf een nieuwsitem over gezet
Op maandag 18 juni 2001 16:37 schreef Tweek het volgende:[..]
En ze hebben ook een nieuwe drummer.
Suffer is IMO de beste van die 3.
zulke lekkere muziek
zie mijn desktop eens
quote:
Op maandag 18 juni 2001 18:09 schreef Noodles het volgende:
Heej die desktop is best kewlLeuk motiefje van icoontjes ook
vond ik ook wel
keb alleen niet genoeg icoontjes om dr nog zo'n circel met een streep omheen te doen
maar das ook nie leuk volgs mij... te druk..
(behalve mischien de verzamelaar 80-85 (maar die is kwa historisch bessef wel weer errug leuk)
Ik heb alle BR cd's (behalve How could hell be any worse, de eerste lp uit 81)
De toppers zijn, (imo) No Control
Against The Grain (super goed)
Recipe for Hate
Suffer
Stranger Than Fiction
No Substance
The New America
Ook goed zijn:
The gray race, Tested (live cd, 27 tracks)
Generator
Heb ze helaas nog nooit live gezien....')
quote:die staat op 80-85, die je ook al noemde.
Op maandag 18 juni 2001 18:34 schreef JooB het volgende:
ALLES van Bad Religion is de moeite waard !Ik heb alle BR cd's (behalve How could hell be any worse, de eerste lp uit 81)
maare, Into The Unknown schijnt nogal bizar anders te zijn, en niet echt de moeite waard
quote:Into the Unknown was een missertje. (Volgens de "Hardcore-Fans) Hierop probeerde BR wat meer diepgang in hun muziek te stoppen, wat resulteerde in een trippy soort sympho-Punk (?)
Op maandag 18 juni 2001 18:44 schreef Tokus het volgende:[..]
maare, Into The Unknown schijnt nogal bizar anders te zijn, en niet echt de moeite waard
Bad Religion Rules!!!!
vooral You vind ik een goed nummer
Klinkt goed!
vooral het oudere werk als Suffer & No Control gaan erin als koek!!
quote:Thanks, snel ff downen!
Op woensdag 31 oktober 2001 12:52 schreef Tweek het volgende:
Nieuw nummer van hun neiuwe album staat eindelijk online, dus voor de liefhebbers hij is hier te downloaden.
quote:Ja, idd, dat begin is zooo anders.
Op woensdag 31 oktober 2001 13:17 schreef ranja het volgende:
Hij probeert Sting na te doen, het begin van het nummer klinkt ook precies als Police... daarna is het weer vertrouwd
Muziek smaakt trouwens wel naar meer, kvind het echt leuk klinken! Was het maar Februari 2002!
[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 31-10-2001 13:26]
De beste plaat van Bad Religion kan ik me niet echt over uitlaten. Ik ken er maar een aantal. Ik vind Stranger than fiction in ieder een superplaat. Dus voor 20 piek is dat zeker geen slechte koop. Ik denk dat ik hem zo ook maar eens een keer weer ga draaien. HOORAY FOR ME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |