abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15237518
quote:
Het verhaal
Een Burgeroorlog veteraan, Capt. Woodrow Algren (Cruise), arriveert in Japan in 1870, om de soldaten van Keizer Meiji te trainen, voor een gevecht tegen samurais die land terug willen pakken. Als Algren wordt ontvoerd door de samurais, ziet hij waarom de samurais hun leven wagen voor hun land, en moet hij kiezen voor wie hij nou eigenlijk wil vechten.

IMDB
TRAILER

geregisseerd door: Edward Zwick
met: Tom Cruise, Billy Connolly en Seizo Fukumoto
------------------------

Met muziek van Hans Zimmer.
Voor Cruise is dit weer de eerste film na Minority Report, ik ben benieuwd hoe TC gaat overkomen als Samurai.

In de US heeft de film in de eerste week 24.4 miljoen dollar opgebracht en staat daarmee op de eerste plek in de boxoffice

raar dat hier nog geen topique over was, ik kon em iig niet vinden

pi_15237799
Ik heb de trailer gezien in de bioscoop en dat zag er heel goed uit

Maar vaak laten ze mooiste stukken zien in een trailer, dus ik ben benieuwd.

maandag 8 december 2003 @ 00:02:55 #3
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_15238029
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  maandag 8 december 2003 @ 00:04:29 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_15238064
Het lijkt mij een behoorlijk interessante film, ondanks het Amerikaanse luchtje wat eraan hangt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_15239410
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:02 schreef furanku het volgende:
klein nieuwsberichtje

Tom Cruise bijna onthoofd tijdens filmopnames

Jammer
pi_15239660
Ik zag de trailer voor SWAT (grappige film trouwens) en het deed mij een beetje denken aan 'Dances With Wolves' maar dan in het oude Japan... Echt hoor, precies dezelfde verhaalllijn!
pi_15241213
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Het lijkt mij een behoorlijk interessante film, ondanks het Amerikaanse luchtje wat eraan hangt...
En dat luchtje is nu net hetgeen wat me er van weerhoudt deze film te gaan bekijken.

Op het eerste gezicht ziet de trailer er leuk uit. Alleen geeft het me het idee dat er veel vergelijkingen met Dances with wolves zijn. Voeg daar aan toe het verplichte (en nogal cheesy) liefdesdrama van TC met een "inheemse". Nee, ik wacht eerst de kritieken wel af. Maar goede hoop heb ik niet.

¨The better you look, the more you see.¨
  maandag 5 januari 2004 @ 14:07:33 #8
71181 Paul_Brummen
...--***BuRp!***--...
pi_15981474
Morgenavond ga ik naar de voorpremiere van The Last Samurai in Amsterdam bij WarnerBros. Vorige week heb ik 4 kaartjes gewonnen bij 3FM. Echt mega.. Ik ga er samen met Jacco (mod van PTA) en twee anderen heen.

Als ik terug kom uit Amsterdam morgen avond zal ik dit topic even aanvullen met mijn mening e.d. Tenzij het telaat wordt, dan doe ik het woensdag morgen.

time flies when i have fun.... man my life will be short ;-)
  woensdag 7 januari 2004 @ 16:36:10 #9
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_16041135
Vond je Pearl Harbor een geweldig epos vol romantiek en avontuur, dan kun je deze film zonder meer waarderen.

Vond je Pearl Harbor anderhalf uur Disney romantiek en een uur geschiedsvervalsing dan vind je deze film ook matig.

Ja, ik heb hem reeds gezien

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_16041901
Ik vond Pearl Harbor 1 van de meest belachelijke films die ik ooit heb gezien. Maar ik vond Dances With Wolves toch ook wel weer leuk.
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:04:40 #11
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_16045486
Ik heb hem gisteren gezien bij Warner Brothers in Amsterdam (sloterdijk). Een vriend van mij had kaartjes gewonnen bij 3fm en mocht 3 mensen mee nemen.

Alles leuk geregeld met sushi en japans bier wat uit tsjechië kwam en dan de film.

de film duurt meer dan 2 uur. Maar kon mij niet vervelen. Vond hem dan ook echt goed en zeer mooi gefilmd. Als ik hem in 1 woord moet omschrijven. Dan word het indrukwekkend

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:53:52 #12
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_16047012
Mij lijkt de film wel fantastisch, ook al is het met Tom Cruise.. ben zeer benieuwd en wil ook binnenkort heen.
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_16047198
Amerikanen hebben er een handje van om over enke cultuur een belabberde film te maken. Niet echt waarheidsgetrouw, aangezien het ook nog een beetje 'spannend' moet blijven.
Ik kijk liever naar Discovery
Maar eerst maar eens de film bekijken voordat ik deze film ook in dat rijtje k**-films plaats.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_16048327
Net gekeken, Verhaal was erg mooi, vooral het eind vond ik wel goed.
Alleen het was aan het begin wat te lang dradig. Verder weer een toppertje voor TC
O+ BlaBlub O+
pi_16078947
Erg leuke film
actie en verhaal goed afgewisseld

Wat me opviel.
spoiler:

-Naar mijn mening best realistisch voor zover dat mogelijk is

-Bob

- Tom ken wel erg snel japans

-Die keizer is een slapjanus

-Ik moet ook zo'n samurai pak

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:01:38 #16
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_16079470
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:44 schreef Steve-O het volgende:
Erg leuke film
actie en verhaal goed afgewisseld

Wat me opviel.
spoiler:

-Naar mijn mening best realistisch voor zover dat mogelijk is

-Bob

- Tom ken wel erg snel japans

-Die keizer is een slapjanus

-Ik moet ook zo'n samurai pak

spoiler:
Tom zit daar ook een hele winter en idd die keizer is echt een wimpie. Bob moet je even uitleggen en zo'n pak lijkt mij ook wel wat. iig dat pak wat Tom draagt op het einde.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_16081527
Ben er vandaag heen geweest..ik vond het een goede film, zeker de laatste 45 min waren erg goed!!!
pi_16083085
De laatste drie maanden zit de TLS-trailer zowat voor alle films, en vandaag hadden zowel de Metro als de Spits 3 pagina's vol reviews en reclame voor deze (niet heel geweldige) film. Lekker commercieel. Er werd ook nog bij verteld dat Tom Cruise bij persconferenties reclame aan het maken was voor de sekte waar hij in zit, Scientology, hoe geweldig dat wel niet was en hoeveel het op de samoerai zou lijken. Kom op zeg. Toen had ik er echt genoeg van. Deze film ga ik zeker niet in de bios kijken.
pi_16083324
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:01 schreef jacco het volgende:

[..]

spoiler:

Tom zit daar ook een hele winter en idd die keizer is echt een wimpie. Bob moet je even uitleggen en zo'n pak lijkt mij ook wel wat. iig dat pak wat Tom draagt op het einde.

spoiler:

Das die kerel die de hele tijd achter tom aan loopt als ie net gevangen is ( die kerel die nix zegt )
Die gaat dood in die veldslag
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_16086189
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:04 schreef Steve-O het volgende:

[..]

spoiler:

Das die kerel die de hele tijd achter tom aan loopt als ie net gevangen is ( die kerel die nix zegt )
Die gaat dood in die veldslag

Vind je dat een telleurstelling? ik vind dat zo mooi,. Can I call you Bob
spoiler:
Verder zie je idd niet veel van "Bob" alleen dat ie doot gaat

En die keizer is geen slapperd.

spoiler:

Als jij iemand helpt en neer geschoten word betekend dat toch niet gelijk dat je slap ben Ik vind het juist sterk, dat een keizer dit voor z'n volk doet. Dat vind ik toch echt niet slap.

O+ BlaBlub O+
pi_16086381
Ik vond hem echt geweldig. Eén van die zeldzame film waarbij ik me de eerste minuten erna "overdonderd" voel.

Echt wel indrukwekkend ja.

Ladies, form a line to my left for makeouts. Dudes, form a line to my right for high-fives.
I envision a future where the brains of briliant men can be kept alive in the bodies of dumb people.
  donderdag 8 januari 2004 @ 23:34:15 #22
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_16086403
Lijkt me leuke film, hoewel ik vind dat ze niet tom cruise hadden moeten kiezen voor de rol, ik vind hem echt niet in de rol van een samurai passen.
pi_16086464
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 23:34 schreef Varr het volgende:
Lijkt me leuke film, hoewel ik vind dat ze niet tom cruise hadden moeten kiezen voor de rol, ik vind hem echt niet in de rol van een samurai passen.
Wie dan Hij speelt dat zeker wel goed, je heb em nog net gezien maar TC is zeker goed hierin.
O+ BlaBlub O+
pi_16086503
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 23:26 schreef neggix het volgende:

[..]
En die keizer is geen slapperd.

spoiler:

Als jij iemand helpt en neer geschoten word betekend dat toch niet gelijk dat je slap ben Ik vind het juist sterk, dat een keizer dit voor z'n volk doet. Dat vind ik toch echt niet slap.

Da is nie de keizer slimpie. Da is

spoiler:

de oude leraar van de keizer. De keizer is dat mietige ventje met z'n pispot kapsel dat het zomaar toelaat dat een corrupte minister een oorlog tegen de moedigste soldaten van z'n land begint en pas spijt krijgt als het te laat is.
Ladies, form a line to my left for makeouts. Dudes, form a line to my right for high-fives.
I envision a future where the brains of briliant men can be kept alive in the bodies of dumb people.
pi_16086519
lijkt me ook een leuke film, trailer is ook leuk, denk wel dat ik ffkes naar de bios ga
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')