Toen ik een jaar of 6 was kwamen mijn moeder erachter dat er iets "niet" goed was met mij. Ik was altijd aan het praten op mijn kamer en wist bepaalde dingen die mijn moeder aan het denken zette. Al gauw wist ze wat er aande hand was. Ik was helderziend en heldervoelend. Via een begeleider heb ik met deze gave om weten te gaan. Het is iets heel mooi's maar kan ook beangstigend zijn. Ik heb gelukkig hele goede begeleiding gehad, waardoor ik nu goed met mijn gave om kan gaan. Het is heel moeilijk om uit te leggen, aan mensen die zich er niks bij voor kunnen stellen, hoe het is om helderziend/heldervoelend te zijn. Ik vraag me af, of er meerdere mensen zijn die helderziend/heldervoelend.. en of ze er mee om kunnen gaan of juist helemaal niet...
alleen serieuze reactie's.......
quote:Ja, dat vind ik ook!
Op zondag 7 december 2003 23:44 schreef Fretti het volgende:
Interessant
quote:Ja verduidelijk even wat er speciaal aan je is... Concrete voorbeelden ofzo.
Op zondag 7 december 2003 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
wat zie je dan, echt beelden die gaan gebeuren?
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:40 schreef kwebbeltjuh het volgende:
Ik vraag me af, of er meerdere mensen zijn die helderziend/heldervoelend.. en of ze er mee om kunnen gaan of juist helemaal niet...
quote:Als je echt helderziend bent, hebben ze in de VS nog een of andere weddenschap lopen waar je, als je het bewijst, een miljoen dollar mee kunt verdienen.
Zolang als ik me kan herinderen, zie en voel ik meer dan de "gewone" mensen.Toen ik een jaar of 6 was kwamen mijn moeder erachter dat er iets "niet" goed was met mij. Ik was altijd aan het praten op mijn kamer en wist bepaalde dingen die mijn moeder aan het denken zette. Al gauw wist ze wat er aande hand was. Ik was helderziend en heldervoelend. Via een begeleider heb ik met deze gave om weten te gaan. Het is iets heel mooi's maar kan ook beangstigend zijn. Ik heb gelukkig hele goede begeleiding gehad, waardoor ik nu goed met mijn gave om kan gaan. Het is heel moeilijk om uit te leggen, aan mensen die zich er niks bij voor kunnen stellen, hoe het is om helderziend/heldervoelend te zijn. Ik vraag me af, of er meerdere mensen zijn die helderziend/heldervoelend.. en of ze er mee om kunnen gaan of juist helemaal niet...
Serieus: Ja, er zijn er zat. Veel mensen onderkennen het alleen niet. Een déja vu is in feite niets anders, maar komt doorgaans niet overdreven vaak voor. Toch heeft iedereen wel eens een déja vu (gehad).
Voornamelijk kinderen zijn op dit gebied erg gevoelig. Ik heb 3 kinderen waarvan er twee voor bepaalde zaken erg gevoelig zijn.
quote:Ja dat kan inderdaad gebeuren, ook met mensen die overleden zijn kan ik praten.. Helderziend is iets dat heel ruim is.....
Op zondag 7 december 2003 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
wat zie je dan, echt beelden die gaan gebeuren?
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:45 schreef Furby het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:46 schreef scumback het volgende:
Dit wordt weer een topic met een hoop onzin gelul.....
Ik geloof er in iedergeval geen moer van.
Anders laat mij dan maar eens zien hoe helderziend je bent....Offtopic.... slik jij paddo's?
quote:Da's het probleem met helderzienden. Ze kunnen iedereen vertellen dat ze helderziend zijn, maar heldere voorbeelden hebben ze nog nooit meegemaakt.
Op zondag 7 december 2003 23:46 schreef scumback het volgende:
Dit wordt weer een topic met een hoop onzin gelul.....
Ik geloof er in iedergeval geen moer van.
Anders laat mij dan maar eens zien hoe helderziend je bent....
quote:Het is juist iets goeds, ikzelf ben een paranormaal dokter, dit betekent het genezen van mensen met geestelijke energie. En ook ben ik helderziend en heldervoelend. Mocht je nog met met willen praten hierover kun je me altijd op msn toevoegen. Zodra je online bent zal ik mijn adres posten, zodat ik hem daarna weer kan weghalen vanwege mensen die mij toe zullen gaan voegen.
Zolang als ik me kan herinderen, zie en voel ik meer dan de "gewone" mensen.Toen ik een jaar of 6 was kwamen mijn moeder erachter dat er iets "niet" goed was met mij. Ik was altijd aan het praten op mijn kamer en wist bepaalde dingen die mijn moeder aan het denken zette. Al gauw wist ze wat er aande hand was. Ik was helderziend en heldervoelend. Via een begeleider heb ik met deze gave om weten te gaan. Het is iets heel mooi's maar kan ook beangstigend zijn. Ik heb gelukkig hele goede begeleiding gehad, waardoor ik nu goed met mijn gave om kan gaan. Het is heel moeilijk om uit te leggen, aan mensen die zich er niks bij voor kunnen stellen, hoe het is om helderziend/heldervoelend te zijn. Ik vraag me af, of er meerdere mensen zijn die helderziend/heldervoelend.. en of ze er mee om kunnen gaan of juist helemaal niet...
quote:Mooi
Op zondag 7 december 2003 23:55 schreef phantium het volgende:[..]
Het is juist iets goeds, ikzelf ben een paranormaal dokter, dit betekent het genezen van mensen met geestelijke energie. En ook ben ik helderziend en heldervoelend. Mocht je nog met met willen praten hierover kun je me altijd op msn toevoegen. Zodra je online bent zal ik mijn adres posten, zodat ik hem daarna weer kan weghalen vanwege mensen die mij toe zullen gaan voegen.
quote:Dat zeg jij nu, maar ik heb genoeg "Heldere voorbeelden" maar het punt is dat de meeste mensen hier niet serieus genoeg zijn om dat soort dingen te geloven.
Op zondag 7 december 2003 23:49 schreef K3 het volgende:[..]
Da's het probleem met helderzienden. Ze kunnen iedereen vertellen dat ze helderziend zijn, maar heldere voorbeelden hebben ze nog nooit meegemaakt.
En helder overbrengen kunnen ze het al helemaal niet.
quote:Ik sta er open voor hoor, maar de meesten die roepen dat ze helderziend zijn hebben of last van aandachttekort of doen iets teveel aan wishful thinking.
Op zondag 7 december 2003 23:56 schreef phantium het volgende:[..]
Dat zeg jij nu, maar ik heb genoeg "Heldere voorbeelden" maar het punt is dat de meeste mensen hier niet serieus genoeg zijn om dat soort dingen te geloven.
quote:Ik denk dat je meer bedoelt dat de meeste denken dat er niemand om hun heen paranormale gaven heeft en daarom zich juist alleen voelen.
Op zondag 7 december 2003 23:57 schreef K3 het volgende:[..]
Ik sta er open voor hoor, maar de meesten die roepen dat ze helderziend zijn hebben of last van aandachttekort of doen iets teveel aan wishful thinking.
net zo goed als dat jij op je werk of op school ook niet alles kunt weten
toch?
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:49 schreef K3 het volgende:[..]
Da's het probleem met helderzienden. Ze kunnen iedereen vertellen dat ze helderziend zijn, maar heldere voorbeelden hebben ze nog nooit meegemaakt.
En helder overbrengen kunnen ze het al helemaal niet.
quote:Als ik een foto had dan had ik die gerust hier neergezet,
Op zondag 7 december 2003 23:58 schreef AngelWings het volgende:
Nou als jij je foto hier neer zet zal ik zien hoe en wat er doorkomt..
want para zijn wil niet zeggen dat je alles weet en ziet etc..net zo goed als dat jij op je werk of op school ook niet alles kunt weten
toch?
quote:Suggestieve bullshit......
Op zondag 7 december 2003 23:55 schreef phantium het volgende:[..]
Het is juist iets goeds, ikzelf ben een paranormaal dokter,
quote:Als je niets nuttigs te vertellen heb, ga dan weg.
Op maandag 8 december 2003 00:03 schreef scumback het volgende:[..]
Suggestieve bullshit......
quote:Sja jij misschien wel op die manier maar niet iedereen..
Op maandag 8 december 2003 00:02 schreef phantium het volgende:[..]
Als ik een foto had dan had ik die gerust hier neergezet,
maar ik ga veel met paranormalen om en wij hebben dus geen foto nodig om elkaar te zien. Daarvoor bestaat er "remote-viewing" waarbij je elkaar kunt zien, nee het is geen webcam.
Als ik iets wil weten of er iets is wat ik moet weten dan zal ik dat ook echt wel binnenkrijgen.
Soms komt zoiets wel spontaan bij mij en soms ook niet..
dan mot je ff intunen zeg maar..
quote:Daar heb je gelijk in ja, de meeste mensen weten niet eens dat ze paranormale gaven hebben.
Op maandag 8 december 2003 00:08 schreef AngelWings het volgende:[..]
Sja jij misschien wel op die manier maar niet iedereen..
alsnog...mensen moet er ook mee leren omgaan..
etc..Soms komt zoiets wel spontaan bij mij en soms ook niet..
dan mot je ff intunen zeg maar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |