Of iedergeval zo heb ik het begrepen...
quote:Jep, dat deden ze gister wel. Of ze heb er gewoon voro mij vervalst.
Op dinsdag 30 december 2003 12:51 schreef Gijserman het volgende:
Ze printen die kaartjes toch terplekke uit?
quote:Ja dat is zo.
Op dinsdag 30 december 2003 12:51 schreef Gijserman het volgende:
Ze printen die kaartjes toch terplekke uit?
Dus het is niet zo dat bepaalde plaatsen geen kaartjes meer hebben en andere wel.
In de HMH nog maar eens goed luisteren
Mja, Atom is gewoon echt veel beter als Ron Welty, dat komt gewoon omdat hij les heeft gehad. En Ron heeft 15 jaar zonder les geragt, dan wordt je niet beter, dan blijf je even goed, maar dan kun je die rotzooi ertussen niet zo goed..
Wel goed van Atom, dat hij de drum parts van Ron niet helemaal verrot met extra dingen
quote:Ja, Gotta Get Away klinkt echt 100 x beter met Atom.
Op donderdag 1 januari 2004 12:44 schreef NRK het volgende:
eerste post in 2004!!!Mja, Atom is gewoon echt veel beter als Ron Welty, dat komt gewoon omdat hij les heeft gehad. En Ron heeft 15 jaar zonder les geragt, dan wordt je niet beter, dan blijf je even goed, maar dan kun je die rotzooi ertussen niet zo goed..
Wel goed van Atom, dat hij de drum parts van Ron niet helemaal verrot met extra dingen
quote:Nou lekker als je 15 jaar in een professionele band hebt gedrumd, en ineens blijkt dat je het helemaal verkeerd deed.
Op donderdag 1 januari 2004 15:33 schreef crN het volgende:
Ron Welty heeft vorig jaar (![]()
![]()
) op het Steady Ground forum laten weten dat hij nu wel les aan het volgen is en dat hij zn oude technieken helemaal moest vergeten omdat die fout waren.
quote:nou ja dat kan ook leuk zijn hoor
Op donderdag 1 januari 2004 12:44 schreef NRK het volgende:
quote:Klopt wel, maar ik denk toch dat The Offspring veel meer cd's heeft verkocht.
Op vrijdag 2 januari 2004 22:41 schreef NRK het volgende:
Snap ik niet echt maar ja, blink 182 is eigenlijk altijd al (onterecht imo) populairder dan Offspring. komt omdat ze meer zeiknummers maken die 14 jarige punksk8girly666-type's aanspreken.
Volgens mij was Blink 182 zonder The Offspring nooit zover gekomen.
quote:Het gaat er niet om hoe je het doet, als je het maar doet. Hij heeft wel 15 jaar meegelopen dus laten we hem niet afzetten als een volkome talentloos iemand
Op donderdag 1 januari 2004 16:00 schreef Ixnay het volgende:[..]
Nou lekker als je 15 jaar in een professionele band hebt gedrumd, en ineens blijkt dat je het helemaal verkeerd deed.
ehmmm daar begon ik mee geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |