Laten we dan ook maar beginnen met Rock am Ring.
Vooral omdat daar al iets meer van bekend is.
Al wel 1 band!!!
Rock am Ring staat bekend als het grote duitse festival in combinatie met het Rock im Park festival dat in hetzelfde weekend plaats vindt, met precies dezelfde line-up, maar dan aan de andere kant van Duitsland.
Waarschijnlijk door het duo festival idee heeft dit festival ook een betere line-up dan Pinkpop.
Dit jaar is het Rock am Ring festival een weekend verplaatst zodat het dit keer het weekend na pinkpop is en niet (zoals vroeger) in hetzelfde weekend.
Het festival staat vooral bekend om zijn goeie line-ups met de grootste rockbands ter wereld.
Acts die vorig jaar hebben gespeeld:
Metallica, Iron Maiden, Evanescence, Marilyn Manson, Placebo, Deftones, Disturbed, Audioslave, Moby, Dave Gahan, Zwan, Queens of the stone age en nog veel meer.
Andere grote acts uit het verleden:
Lenny Kravitz, Ozzy Osbourne, System of a Down, Santana, Limp Bizkit, Linkin Park, Pearl Jam, Sting, KoRn, Rammstein, Genesis, Kiss, Aerosmith, Rage Against the machine, Van Halen, Bon Jovi, Def Leppard, Bryan Adams, Toto, INXS, UB40 en U2
Bands die al officieel bekend zijn gemaakt voor 2004:
- Red Hot Chilli Peppers
Als er nog een paar bands bij komen, ben ik dit jaar ook weer van de partij.
quote:Het ligt maar een uurtje of anderhalf rijden van de nederlandse grens af....
Op maandag 8 december 2003 10:40 schreef Spleed het volgende:
Lijkt me ook wel gaaf, maar in Duitsland...
Enige voorspellingen voor 2004:
- Offspring
- Godsmack
- HIM
- The Transplants
- Tool/A Perfect Circle
Ben benieuwd wat er werkelijk zal spelen naast Red Hot Chili Peppers!
quote:idd
Op dinsdag 9 december 2003 17:36 schreef Ixnay het volgende:
Als The Offspring komt ga ik.En als ze op Pinkpop en RAR komen, ga ik naar ze allebei.
Ik denk trouwens ook dat Lostprophets komen.....
en linkin park.
Niet dat ik daar een nummer van kan meezingen, maar ze komen wel
Qua grote namen gok ik op Metallica, Korn en Guns n Roses
quote:KoRn is ook een mogelijkheid jah.
Op woensdag 10 december 2003 18:14 schreef Carn het volgende:
ik was afgelopen jaar ook geweest, simpelweg een top festival! Het camping beleid is vele malen beter dan wat ze hier in Nederland hebben, een aanhangwagen met bier is welkomQua grote namen gok ik op Metallica, Korn en Guns n Roses
idd het kamping beleid is vet
Veel meer regels, auto dicht bij je tent, geen regels voor drank enzo.
Echt 10x makkelijker. Aan de andere kant is nederland met sommige andere dingen weer beter geregeld maar ondanks minder regels daar, vond ik het toch makkelijk en was er nergens gezeur over
ik denk dat het dit jaar RaR wordt, en geen pinkpop. jammer dat ze de site niet in het engels hebben, alhoewel het wel goed voor m'n duits is.
quote:Moh, zo veel hoef je niet te weten van die site
Op maandag 15 december 2003 07:55 schreef superheist het volgende:
Korn, Muse, de Rasmus zijn bevestigd.. of dit positief is moeten jullie zelf wetenik denk dat het dit jaar RaR wordt, en geen pinkpop. jammer dat ze de site niet in het engels hebben, alhoewel het wel goed voor m'n duits is.
Erg veel boeiende info vind ik er zelf niet op staan. Het festival is vrij basic. Je hebt er maar weinig regels. Iig veel minder dan in nederland.
Bij de kamping kun je ook gewoon doorrijden enzo. Wordt helemaal nix gecontroleerd.
Geeft wel een relaxt gevoel
Ik vraag me alleen af of dat nou nooit fout gaat... Maar goed, ga ik vanzelf een keer merken gok ik.
Btw KoRn is wel leuk, hoewel ze niet op me lijstje staan. Muse boeit me vrij weinig en de Rasmus waren er vorig jaar ook. Interreseren me zo mogelijk nog minder dan Muse.
quote:nope, dat duurt geloof ik nog wel ffies. Tegen die tijd kun je het vast wel vinden op www.rock-am-ring.com
Op dinsdag 16 december 2003 08:06 schreef superheist het volgende:
oei, nu wil ik eigenlijk wel heel zeker naar RaR, zijn de kaartjes te koop? (geen zin in zoeken/topic lezen)
quote:Ook bevestigd: Machine head en linkin Park
Op vrijdag 9 januari 2004 22:05 schreef Komakie het volgende:
Bevestigde bands:
http://www.ringrocker.com/lineup.php?op=showall&menu=42&cat=18
Iemand die hier iets meer over weet?
quote:Dat mocht vorig jaar ook niet zover ik weet, maar de parkeerplaatsen zijn practisch naast de campings.
Op maandag 26 januari 2004 21:57 schreef The_Hives het volgende:
Ik ga er dit jaar heen, maar ik hoorde van iemand dat je niet meer met je auto bij de tent mag parkeren.Iemand die hier iets meer over weet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |