Whehe als ik de loting zo zie zijn er maar liefst 2 DC4+ jes, van Orca...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Zeer opmerkzaam. Dank.
Ca. 4 km oproeien over de Vliet naar Delft. In de boot blijven. Race 4 km terug naar de vereniging, finishen, in de boot blijven en rustig uitroeien richting de stad. Dan wordt het koukleumen voordat er kan worden begonnen aan het 250 m terugsprinten naar de vereniging.
In het 4km parcours zit een redelijk scherpe bocht (bij Drievliet linksaf naar Den Haag) en een redelijk smalle brug die ook nog eens scheef op de vaarrichting staat (Geestbrug). Dit jaar voor het eerst opgenomen in het parcours, dus ben benieuwd hoe dat zal gaan. Als je bij www.detelefoongids.nl zoekt op roeivereniging in Den Haag dan vind je onze lokatie, de genoemde brug en de bocht.
Praktische tip 1: houd je aan de aanwijzingen vanaf de kant, anders loop je de kans op een standje van mij. Waarschijnlijk moet ik namelijk helpen bij de blokken waarin ik zelf niet vaar.
Praktische tip 2: geef een goede prognose af van wat je denkt te gaan roeien op de 4 km en 250 m en win daarmee een tempoteller. Vergelijkingsmateriaal is te vinden bij de uitslagen van voorgaande jaren.
Kans op afgelasting is aanwezig als het harder gaat vriezen. Nu ligt er iig geen ijs op de vliet. Bij Proteus (aan de andere kant van Delft) was de watertemperatuur nog 6 graden, dus ik denk dat het wel zal doorgaan. Aan de kust is het sowieso wat warmer dan bij julie in utrecht.
alles is relatief. blij met mijn score van 1:43.3 van gisteravond (20:39.8).quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:49 schreef ocf81 het volgende:
.. was een beetje een matige score (1:43/500m) ..
C2 heb je absoluut veel plezier aan en is volgens mij de beste keuze. aan de dure kant (nieuw 1395,--), maar ze gaan levenslang mee en leveren op de tweedehands markt nog een hoop op als je er weer een keer vanaf wilt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:36 schreef tim2 het volgende:
Kan iemand me (absolute leek) eens vertellen welke aankoop verstandig is om een ergometer aan te schaffen? Ik heb geen ambitie om op het water te gaan, puur fitness. Een Concept 2 zou het beste zijn, en dus misschien op lange termijn de beste investering?
Gebeden totdat ik erbij neer viel.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:49 schreef Keroppi het volgende:
Heren bidden jullie even mee?
Vanavond is het dan eindelijk (na weken van ijs), onze eventuele nieuwe coach komt een kijkje nemen om hierop zijn beslissing, over het dan wel/niet gaan coachen van onze ploeg, te nemen.
(Voor de mensen die net inschakelen, onze ploeg had 2 goede (ex wedstrijdroeiers) coaches, maar 1 is moeten stoppen uit tijdgebrek en de ander is weer gaan wedstrijd roeien.)
Dus we moeten vanavond echt indruk maken
Lidmaatschap kan nog 100 euro per jaar lager zijn zelfs, ligt een beetje aan de vereniging. Maar als je er toch zelf een wilt hebben zit je met Concept2 idd wel goed tim2. Ik heb er op m'n vereniging altijd veel plezier van (na afloop van een training dan, lees voldoeningquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:47 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Het lidmaatschap van een roeivereniging is ca. 250,-- per jaar en dan kan je er onbeperkt gebruik van maken en profiteer je van de overige faciliteiten van de vereniging (zoals bijvoorbeeld de boten!)
Meld.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:05 schreef Crowded het volgende:
Wanneer roei je op de Heineken en Head trouwens ocf81? En zijn er nog meer mensen die deze kant op komen?
quote:Gebeden totdat ik erbij neer viel.
Heeft het geholpen?
Ja!quote:Hebben jullie een coach Keroppi?
http://www.nereus.nl/index.cfm?category=heineken&page=resultsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:43 schreef Keroppi het volgende:
Waar staan de uitslagen? Een aantal vriendinnentjes doen mee in de Orca dames clubacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |