Ik zit in de Lichte 8 van Vidar, niet de zwarequote:Op maandag 28 maart 2005 11:43 schreef ocf81 het volgende:
Het is pas over als de toeter gaat. Wel heel jammer voor je, maar leuk voor ons om te weten dat nereus toch niet onze enige concurrent is.
Helaasch hebben wij geen arrogante filmpjes gemaakt van de head, het shot van de stuurkunsten in de file tussen de rozenoordbrug en de omval zou erg spectaculair zijn geweest.
(zie site voor verklaring van de naam arrogante filmpjes)
Lekker hoor!quote:
Het fijnste moment om te trainen vind ik 's morgens op een mooie zonnige dag, wanneer het langzaam warm begint te worden. Heerlijk om dan op staan, te roeien en je dag goed te beginnenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:11 schreef horney_dorney het volgende:
heb vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens doordeweeks 's avonds geroeid (werkende ouwe vent he), lekkah in de 2- een beetje crossen over de Amstel, echt weer mega lekker zeg..het blijft de mooiste sport die er is....Helaas ben ik de stuurhoer en ik was er weer een beetje uit, dus bij deze voor iedereen die ook daar was: sorry! het spijt me echt heel erg!
Wij komen zo nu en dan voorbij geraced in een grote gele bootquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:12 schreef Keroppi het volgende:
Want morgen is ons eerste tellende tournooi, de OOCUZ opening. Dus mochten er al mensen op zaterdag(ochtend) aanwezig zijn...
Alles heeft z'n voordelen: skiffen is mooi technisch nummer, maar achten is ook gaaf. Met z'n achten in onder de 6 minuten over de Bosbaan rossen, erg mooi!quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:07 schreef ocf81 het volgende:
Jammer dat ik tot het einde van het seizoen moet wachten voordat ik weer in een skiff mag stappen, skiffen is m.i. toch een van de leukste manieren om met roeien bezig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |