Tis zondagquote:
Ja, ik werk op zondag, bij de bejaarden (als alcoholverstrekster achter de bar, bij mij drogen de oudjes niet uitquote:
Naar zeg, net niet eerste... maar je werd dus op een ander boord gezet? Of hebben ze de boot anders opgeriggerd?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:42 schreef ocf81 het volgende:
*peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* (ik ben ff heel boos dat we geen 1e zijn geworden, we hadden immers de 1e plek in het klassement op zaterdag)
Het eea ging in trainingen beter, vooral van mijn kant heb ik het gevoel.
@Crowded: Als ik dat gewten had was ik wel ff komen babbleen, maar tijdens het weekeinde had ik enkel bij mijn tante ff internettoegang voordat ik naar de wedstrijd ging, verder niet.
* ocf81 gaat nu snel slapen, want hij is moe van de 5k
(BTW normaal zit ik op boeg, maar nu zat ik op 2 om enkele niet nader te beschrijven technische redenen)
Ah, nummer 1 had dus moeite met volgen of nummer 2 kon beter rust brengen in de boot?quote:Op maandag 21 maart 2005 09:10 schreef ocf81 het volgende:
We varen nu ff in een blok. 1 en 2 zijn omgewisseld in de volgorde, maar varen wel aan hun eigen boord.
Zondag zijn er geen blikken te verdienen....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:25 schreef ocf81 het volgende:
Veel plezier in London alvast. Wij gaan zondag ons blikj ophalen in Amsterdam
hoho niet zo snel vriendquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:25 schreef ocf81 het volgende:
Veel plezier in London alvast. Wij gaan zondag ons blikj ophalen in Amsterdam
Ik heb onze zware mannen gisteren aan de slag gezien, ook zij hebben wel trek in een niet-klasserend blik en kunnen enorm hard gaan. Zal iig nog spannend worden komend weekend inderdaad....quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:44 schreef horney_dorney het volgende:
[..]
hoho niet zo snel vriendHet blijft EYK, ofwel altijd onvoorspelbaar...ik zie dat Vidar op de 5k een tijd had die dicht bij die van jullie lag, en de 1e bocht van de Head is een ongelofelijke k*t bocht waar Nereus dus thuisvoordeel kan hebben....Uiteraard heel veel succes
Ja dat is waarquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:04 schreef ocf81 het volgende:
Als je er niet in gelooft gebeurt het nooit.
Maar idd, Nereus heeft wel een thuisvoordeel.
gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef ocf81 het volgende:
Blik op de Head!!!!
netjes.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef ocf81 het volgende:
Blik op de Head!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |