quote:Ja, beter rijden. Ik heb trouwens precies hetzelfde in race 95. 6 veel te lange laps.
Op donderdag 11 december 2003 16:03 schreef BrauN het volgende:
Ik zit al een hele tijd vast op race 824 laps, ik rij met een Skyline. Maar ik wordt met geen mogelijkheid eerste! Zelfs niet op beginner
Ik ram altijd wel ergens in de laatste lap net iets te hard tegen de kant ofzo zodat ik weer 2e wordt...
Iemand tips??
quote:Beter rijden!? Thanks!
Op donderdag 11 december 2003 16:05 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Ja, beter rijden. Ik heb trouwens precies hetzelfde in race 95. 6 veel te lange laps.
Nee ff zonder dollen... Catch up mode uitschakelen, maakt dat wat uit??
altijd op kop rijden, en dan in de laatste bocht magisch ingehaalt worden door de 2e, *joy*
Downtunen van preformance upgrades, de acceleration/top speed wil wel helpen aangezien de tegenstanders toch dezelfde pref. levels hebben
quote:die heb ik in twee keer gehaald, op hard! maar ik moet zeggen dat ik perfect reed.
Op donderdag 11 december 2003 16:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Zit nu bij race 103, 7 lapsaltijd op kop rijden, en dan in de laatste bocht magisch ingehaalt worden door de 2e, *joy*
Downtunen van preformance upgrades, de acceleration/top speed wil wel helpen aangezien de tegenstanders toch dezelfde pref. levels hebben
en voor BrauN, die race kon ik alleen halen door de performance van de wagen down te graden naar stock niveau. de tegenstanders hebben dan ook normale auto's en op die manier gaat het allemaal wat langzamer waardoor je minder fouten maakt.
quote:Ja, ik rij hem ook op hard, maar echt, tis echt focked up dat je gewoon geen fouten maakt en dat de tegenstander je toch inhaalt
Op donderdag 11 december 2003 16:37 schreef deepthroat het volgende:[..]
die heb ik in twee keer gehaald, op hard! maar ik moet zeggen dat ik perfect reed.
en voor BrauN, die race kon ik alleen halen door de performance van de wagen down te graden naar stock niveau. de tegenstanders hebben dan ook normale auto's en op die manier gaat het allemaal wat langzamer waardoor je minder fouten maakt.
na 7 rondes gereden te hebben en dan verliezen met een achterstand van 0,15 sec. is best frustrerend
quote:Ergens tussen 60-70 geloof ik.
Op donderdag 11 december 2003 16:36 schreef taart het volgende:
ik heb het spel sinds zondag, ben nu bij race 58/111. best vet spelmaar wanneer krijg je die lampen enzo
[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 11-12-2003 17:04]
quote:Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik denk persoonlijk dat het een klein beetje uitmaakt, ik pak zoveel mogelijk spul van dezelfde merken. Ook is er online VEEL verschil tussen gelijke wagens, en dat ligt niet aan de Unique's want die zijn wel hetzelfde.
Op donderdag 11 december 2003 17:02 schreef Seal_force het volgende:
Heb net level 1 van een motor gehaald als ik hem wil dan kan ik daarna uit dozen kiezen hebben die dozen nog enkel verschil? Of zijn het alleen merken>?
Maar ik heb ergens op het EA board gelezen van een devver dat het in principe niks uitmaakt.
quote:Ik pak zo vaak mogelijk HKS spullen voor op m'n Supra
Op donderdag 11 december 2003 17:06 schreef Grayburn het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik denk persoonlijk dat het een klein beetje uitmaakt, ik pak zoveel mogelijk spul van dezelfde merken. Ook is er online VEEL verschil tussen gelijke wagens, en dat ligt niet aan de Unique's want die zijn wel hetzelfde.
quote:ja het is misschien wel het meest frustrerende spel van het jaar.. heb ook al verschillende woede aanvallen gehad enzow. als ik getrouwd geweest was had mijn vrouw me waarschijnlijk verlaten hahaha.. maar het is maar een spelletje
Op donderdag 11 december 2003 16:40 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ja, ik rij hem ook op hard, maar echt, tis echt focked up dat je gewoon geen fouten maakt en dat de tegenstander je toch inhaalt
na 7 rondes gereden te hebben en dan verliezen met een achterstand van 0,15 sec. is best frustrerend
Mijn Miata (tot zover)
Inclusief:
* Level 2 Performance Upgrades
* Level 2 Visual Upgrades
Alleen vind ik het jammer dat ik me motorkap niet kan verven ![]()

Straight Up (63/111)
------------------------------------------------
Drag, 14th and Vine Construction
quote:Pak dan ook niet die rare carbon motorkap... Ik zou er eentje met luchtinlaten op zetten, kan je het tenminste wel een kleur geven.
Op donderdag 11 december 2003 19:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom kunnen mensen nou niet drag-racen met een Miata
Die auto heeft best een goeie acceleratie en redelijke topsnelheid.
Alhoewel de motor dan ook bijna op springen staat bij 310 KM/H, maar goed ik blijf m'n drag-races winnen op medium dan...Mijn Miata (tot zover)
Inclusief:
* Level 2 Performance Upgrades
* Level 2 Visual UpgradesAlleen vind ik het jammer dat ik me motorkap niet kan verven
Straight Up (63/111)
------------------------------------------------
quote:Voorwielaandrijving....
Op donderdag 11 december 2003 20:20 schreef reign_in_pain het volgende:
Ja ja,
Ben nou 9 dagen bezig met racen en ben bij 101,
voorlopig alles op Hard gehaald, vin het nog steeds niet echt moeilijk. Ligt dat aan mij of is het nou gewoon zo makkelijk.
In ieder geval nog ff mijn ride....
Switch naar celica en het is weer een eitje. Bovendien alles op hard ![]()
Lekker zwart en strak ![]()

Celica, tuned met level2 performace tot aan weight reduction. 
[Dit bericht is gewijzigd door NoMercy op 11-12-2003 21:58]
quote:Of moet ik ze gewoon aldoor plakken in paint ofzo?
Op donderdag 11 december 2003 21:46 schreef Rubert het volgende:
Ik probeer nou ook screenshots te maken, maar waar komen die te staan? Ik ken ze niet vinden namelijk.
quote:Mijn tijd is daar 20,28
Op donderdag 11 december 2003 19:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Skyline, alles op lvl 3/u
quote:ja, lijkt me wel de meest logische manier enzo
Op donderdag 11 december 2003 22:29 schreef Rubert het volgende:[..]
Of moet ik ze gewoon aldoor plakken in paint ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |