De zevende in de bekende Need For Speed reeks! Wat was je gewend? Ferrari's, Lamborghini's en Aston Martins. Deze auto's zul je in het zevende deel niet meer tegenkomen.
Need For Speed Underground is helemaal gericht op Streetracing!
Dus hield je van The Fast And The Furious dan zul je kwijlen bij NFS:U
In Underground stap je zelf in de schoenen van een Streetracer en probeer je met Sprints en racen door de stad je reputatie hoog te houden bij de andere streetracers, die zullen het je niet gemakkelijk maken. Maar met snel voetenwerk en en het bedienen van je versnelling met het gevoel waarmee je je "jongeheer" behandelt, dan zal het wel lukken.
Over Need For Speed Underground is heel veel te vertellen, meer dan goed voor je is. Ik wil hier geen heel boek neerzetten over NFS:U, dus laat de screens je de indruk geven welke ik probeer te beschrijven.
Lijkt wel erg op "The Fast And The Furious" en "2Fast2Furious" hé?
Yep, dat klopt helemaal, illegale streetraces, daar zal het allemaal om draaien. Maar wat nog leuker is: is dat je je persoonlijke auto gaat creëren, een auto helemaal naar jouw smaak. Volgens de makers van het spel zijn er rond de 72 miljard mogelijkheden om de auto's te tunen. Daar ben je wel even zoet mee denk ik.
Het is niet alleen de buitenkant veranderen en er alleen show mee te hebben, het draait ook om de auto's motorisch te tunen, zo snel mogelijk maken. Doe je dit niet, dan blijf je zielig achter bij de start als je tegenstanders al op de 200 km/h zitten. Alles wat je aan je auto verandert draagt de naam van de makers in real life. Zo zul je onder andere de volgende merken tegenkomen:
AEM Inc., Audiobahn, Bilstein, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS, Holley, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed, Nitrous Express Inc., O.Z, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco, StreetGlow, and Turbonetics Inc.
Dat het niet alleen om sprintjes trekken zal draaien is natuurlijk logisch. Je kunt kiezen uit meerdere mode's. Onderandere:
Drag
Dit is dus het sprinten, zo snel mogelijk opschakelen en naar de finish sjoooven.
Circuit
Een baan met bochten afleggen, de bochten zo goe mogelijk nemen om een snellere tijd neer te zetten en als eerste over de finish te komen.
Drift
Hele leuk gedeelte, het opzettelijk de controle "verliezen" in een bocht en zo slippend de bocht door komen. Driften is een groot woord en niet zo kort uit te leggen. Daar zal ik dus niet te diep op ingaan.
Dus online mogelijkheden zijn er ook! Zo zul je ook achter je PC kunnen racen met spelers die op een PS2 aan het spelen zijn.
Dit zijn de auto's waar je uit kunt kiezen:
1998 Toyota Supra
2003 Acura RSX Type S
2003 Honda S2000
1999 Nissan Skyline R34 GTR
2004 Nissan Sentra SE-R Spec V
1999 Dodge Neon 2-deuren
2003 Peugot 206 GTi/S16
1992 Nissan 240SX SE
2003 Nissan 350Z
2002 Toyota Celica GT-S
2000 Honda Civic Si Coupe
1999 Mitsubishi Eclipse GSX
2003 Ford Focus ZX3
1995 Mazda RX-7
2003 Volkswagen Golf GTi 2.0
2003 Subaru Impreza 2.5 RS
2001 Acura Integra Type R
2003 Mitsubishi Lancer 2.5 RS
1999 Mazda Miata MX5
2003 Hyundai Tiburon GT
Vinyl kleuren
Je kunt de kleuren van de vderschillende vinyl's dus veranderen. Dit doe je door op "vinyl color" te drukken nadat je een vinyl hebt geplaatst. Het is ook mogelijk om één vinyl meerdere kleuren te geven. (zie img.) Dit gaat op dezelfde manier.
Demo's:
www.need4speed.com.au
ftp://download.gamershell.com/pub/Windows/public.gamershell.com///demo/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.exe
http://files2.worthplaying.com/needforspeedunderground/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.zip
Officiële site:
ftp://download.gamershell.com/pub/Windows/public.gamershell.com///demo/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.exe
http://files2.worthplaying.com/needforspeedunderground/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.zip
*Geen warez plz
==================================================
hier verder:
quote:gaarne antwoord
Hey iuk ben hier nu bij mijn neeffie.
die heeft van de goede sint nfs underground gehad.
alleen nu hij geinstalleerd is valt het scherm weg bij het opstarten.
wie weet het probleem.
specs:winXP
3.0 gig
512 geheugen
en geforce 5wie-o-wie?
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-12-2003 18:35]
quote:Hey ..mijn auto doet het niet ...
Op zondag 7 december 2003 18:33 schreef _GdR_ het volgende:
hier verder:
[..]gaarne antwoord
Benzine
4 wielen
en 2 deuren...
Wat meer gegevens graag, zoals bv dx versie, nvidiadrivers, draaien andere spellen wel ?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 07-12-2003 18:48]
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 07-12-2003 18:50]
quote:er zit waar schijnlijk geen benzine in.
Op zondag 7 december 2003 18:36 schreef method21 het volgende:[..]
Hey ..mijn auto doet het niet ...
Benzine
4 wielen
en 2 deuren...Wat meer gegevens graag, zoals bv dx versie, nvidiadrivers, draaien andere spellen wel ?
andere games doen het wel.
enige normale spel hier is gta3 de computer is vrij nieuw.
Edit:
quote:Ja ik heb wel een tip voor je, koop geen auto met een zware motor, en voorwielaandrijving, bijv. de Hyundai Tiberion GT V6, mooie auto, maar fwd en zware motor is
Op zondag 7 december 2003 18:38 schreef JaWi het volgende:
Ben bij progress pas bij 14 ofzo ... Nog niet zoveel gespeeld... Erg leuk spel..
Iemand nog tips of leuke dingen?
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 07-12-2003 18:50]
quote:Voor hoever ik weet niet..
Op zondag 7 december 2003 18:47 schreef yup het volgende:
Wat ik niet snap is, als je bijv. een Turbo koopt, dan kan je tussen verschillende merken kiezen, is er performance verschil tussen de merken
[Dit bericht is gewijzigd door Geniuz_Nerd op 07-12-2003 18:53]
quote:Balkje onderaan blijft bij elk merk gelijk.
Wat ik niet snap is, als je bijv. een Turbo koopt, dan kan je tussen verschillende merken kiezen, is er performance verschil tussen de merken
quote:13k ofzo.
Op zondag 7 december 2003 18:52 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
wat is jullie hoogste score voor 1 drift?
quote:58k
wat is jullie hoogste score voor 1 drift?
quote:Hmmm okay... Zit voorlopig denk ik nog wel ff aan mn neon vast
Wat ik niet snap is, als je bijv. een Turbo koopt, dan kan je tussen verschillende merken kiezen, is er performance verschil tussen de merkenEdit:
[..]Ja ik heb wel een tip voor je, koop geen auto met een zware motor, en voorwielaandrijving, bijv. de Hyundai Tiberion GT V6, mooie auto, maar fwd en zware motor is
onderstuur eerste klas
quote:whoa hoe krijg je dat voor elkaar?!
Op zondag 7 december 2003 18:53 schreef TomK het volgende:[..]
58k
quote:Op de langste driftbaan en dan een paar bochten achter elkaar blijven driften. Ik deed het trouwens met de s2000
Op zondag 7 december 2003 18:54 schreef Geniuz_Nerd het volgende:[..]
whoe hoe krijg je dat voor elkaar?!
quote:mijn langste is 28k met een impreza, ben nog niet zo ver dat ik een S2000 kan kiezen
Op zondag 7 december 2003 18:55 schreef TomK het volgende:[..]
Op de langste driftbaan en dan een paar bochten achter elkaar blijven driften. Ik deed het trouwens met de s2000
dit gaat nergens over.
dit is een gloednieuwe pc.
is er nergen een patch van eagames ofzo?
quote:Misschien trap ik wel een open deur in, maar staat er niets in de read me?
Op zondag 7 december 2003 18:58 schreef _GdR_ het volgende:
nieuwste drivers voor videokaart. en nieuwste directX en nog doet ie het niet.dit gaat nergens over.
dit is een gloednieuwe pc.is er nergen een patch van eagames ofzo?
quote:neen. een paar kleine dingen maar die helpen niet.
Op zondag 7 december 2003 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Misschien trap ik wel een open deur in, maar staat er niets in de read me?
.
quote:LOL, of all the cars, U take the Neon? De Civic coupe rijd beter, ruil hem in voor die
Op zondag 7 december 2003 18:53 schreef JaWi het volgende:[..]
Hmmm okay... Zit voorlopig denk ik nog wel ff aan mn neon vast
quote:De Maxda MX5, Nissan 240SX enz. ook, eigenlijk alle rwd bakken zijn extreem overstuurd bij driften.
Op zondag 7 december 2003 18:59 schreef TomK het volgende:
De s2000 trekt al schuin als je na een bocht gasgeeft dus zo kan je heel lang achter elkaar blijven driften zelfs op een recht stuk.
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 07-12-2003 20:02]
55/111 ofzo is het, een drag race.
Ik moet dus 1e worden (logisch) maar het lukt gewoon niet.
Als ik de nos gebruik voor de schakelingen snel omhoog te krijgen zodat ik dus snel in de 5e zit dan komen die freaks me dan langs.
Gebruik ik de nos als ik in de 5 zit dan zijn ze me al voorbij en kan ik ze niet meer inhalen.
Iemand een tip van hoe ik het het beste kan doen?
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:20 schreef GameR het volgende:
Nou, ik zit weer bij het volgende probleem:55/111 ofzo is het, een drag race.
Als ik de nos gebruik voor de schakelingen snel omhoog te krijgen zodat ik dus snel in de 5e zit dan komen die freaks me dan langs.
Gebruik ik de nos als ik in de 5 zit dan zijn ze me al voorbij en kan ik ze niet meer inhalen.Iemand een tip van hoe ik het het beste kan doen?
Perfect shifts? dan lukt het *altijd* makkelijk
Hieronder volgen wat foto's:
Formula CF motorkap en een mooie dubbele paintjob
M'n decals en achter het gigantische 19" licht-metaal schuilt m'n Stage 2 Brembo's
Een van m'n nieuwste aanwinsten: OZ-Racing 19" velgen (Uniques)
M'n powerplant: Stage 2 tuning inclusief Stage 2 Turbo en Stage 2 NOS
[Dit bericht is gewijzigd door rx7_turbo_II op 07-12-2003 20:51]
quote:Zal eens kijken
Op zondag 7 december 2003 20:00 schreef yup het volgende:[..]
LOL, of all the cars, U take the Neon? De Civic coupe rijd beter, ruil hem in voor die
quote:ALLES gaat mee na je volgende auto's
Op zondag 7 december 2003 20:45 schreef JaWi het volgende:
Maar je moet hem wel opnieuw 'tunen' of gaan die specs gewoon mee
quote:Hehehe toch
Op zondag 7 december 2003 20:46 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
ALLES gaat mee na je volgende auto's
Beetje vreemd, maar wel lekker
quote:Ik heb daar ook veel moeite over gedaan, gewoon vaak perfect shiften, en pas in het midden NOS gebruiken. BTW, ik heb dus een Acura RSX met alle level 2 performance upgrades (en heel veel spoilers
Op zondag 7 december 2003 20:20 schreef GameR het volgende:
Nou, ik zit weer bij het volgende probleem:55/111 ofzo is het, een drag race.
Gebruik ik de nos als ik in de 5 zit dan zijn ze me al voorbij en kan ik ze niet meer inhalen.Iemand een tip van hoe ik het het beste kan doen?
Edit:
quote:Ik kan het juist niet met FWD (dus Civic, RSX, Integra, Golf), maar juist met RWD gaat het bij mij beter (dus 240SX, MX5).
Op zondag 7 december 2003 20:54 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Ik ben begonnen met straatracen in een Civic, daarna heel even in een Hyundai Coupe (V6, 6-bak) en daarna snel de Nissan 240SX
Voor driften gebruik ik de Civic nog gewoon... want ik moet het nog ff onder de knie krijgen met een RWD
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 07-12-2003 21:17]
Ik heb nu 20507 onder Eric149B.
Nogmeer online liefhebbers?? Kunnen we mekaar eens uitdagen.
Net dit beestje opgelapt.
(Mijn vorrige auto's kun je vinden onder dezelfde dir. als waar deze pic instaat)
Civic op 20"
Kicke spel krijg der geen genoeg van!
[Dit bericht is gewijzigd door Remizon op 08-12-2003 00:10]
quote:Bah
Op zondag 7 december 2003 22:26 schreef Eric82 het volgende:
Maareuh hoe zit het met de online scores mensen??Ik heb nu 20507 onder Eric149B.
Nogmeer online liefhebbers?? Kunnen we mekaar eens uitdagen.
Ik heb nu 13191 ..
quote:Volgens mij kan dat helemaal niet. Ik heb er nog niemand over gehoord iig.
Op maandag 8 december 2003 03:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe kan ik m'n nummerbord veranderen?.
quote:Iets over de 76.000 in een drift, weet niet het exacte aantal meer
wat is jullie hoogste score voor 1 drift? en met welke auto
Gebruik de golf om te driften,stuurt lekker door de bochten.
quote:55000 ofzo, in de Mazda Miata MX-5
wat is jullie hoogste score voor 1 drift? en met welke auto
al is de Acura ook wel geinig, maar die handling vant ding is zo .
quote:civic!!
Op maandag 8 december 2003 12:33 schreef energizer het volgende:
de mx-5 drift gewoon het lekkerste
Ik heb nu ook underground, maar elke als ik het programma afsluit loopt de computer vast in het windows scherm .... kan iemand mij misschien zeggen waar het antwoord op deze vraag staat??
(het spel slaat trouwens wel goed op!!)
Ik krijg soms een auto ge-unlocked maar ik begrijp niet wat je daaraan hebt.Waar staan die auto's dan?
bvd.
quote:Ff topic lezen volgende keer.
Op maandag 8 december 2003 12:44 schreef GameR het volgende:
Ik begrijp ook iets niet.Ik krijg soms een auto ge-unlocked maar ik begrijp niet wat je daaraan hebt.Waar staan die auto's dan?
bvd.
Kijk online is het andere koek.Daar wordt gecheat bij het leven.Bijna nooit eens een race zonder cheaters of laggers of ander tuig.
Tering!Wat heb ik mensen zitten vervloeken.De vieze valsspelers.Bah.
Dus als er gamers zijn die gewoon fair kunnen spelen,You''re welcome
Mijn nick is trouwens TECHNOOB(mn rep fluctueert een beetje maar is op dit moment iets van 2000 of zo) en rij in de vetste Skyline die je kunt maken
Helaas geen screenshots van deze ultimate racecar want ik speel op een PS2.
Paar min puntjes.
- Geen replay mode
- Je underground auto niet meer aankunnen passen nadat je hem
hebt uitgespeeld.
- De auto's die je op het laatst wint.bv die van Eddy niet kunnen tunen(of ligt dat aan mij)
- Beperkte ruimte op de servers van EA!! WAAROM IS ER GVD GEEN NEDERLANDSE ROOM.
- Zeer verrotte chatbox online.(en ik heb nog geen keyboard dus das helemaal klote)
- Geen aparte rooms voor pc en PS2.erg jammer.Dit had zoveel meer speel plezier kunnen geven.Het is toch niet voor niks dat je voor PS2 online minimaal een 512 BB abo moet hebben.Nu komt je als nog tegen van die lui met een gare kut verbinding.They lost me there
Voor de rest super game.
quote:Kan wel, gewoon bij 'Customize ride' in het hoofdmenu.
Op maandag 8 december 2003 15:09 schreef Genedefect het volgende:
- Je underground auto niet meer aankunnen passen nadat je hem
hebt uitgespeeld.
Goed verhaal, ben het helemaal met je eens!
quote:Nee kan dus niet, "Customize Ride" kan je alleen de standaard auto's aanpassen en dus niet de special vinyl auto's zoals die van eddie of samantha of die van je zelf natuurlijk, je kan 'm er wel veel op laten lijken, maar is nooit hetzelfde (die laatste upgrade, nitro enz, zit er bijv dan niet in
Op maandag 8 december 2003 15:17 schreef DaFan het volgende:[..]
Kan wel, gewoon bij 'Customize ride' in het hoofdmenu.
Goed verhaal, ben het helemaal met je eens!
[edit] niet goed gelezen [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Sander_P op 08-12-2003 15:58]
Het is zowiezo al helemaal te gek dat je met ps2 freaks online kunt racen.Maar alleen jammer van die online mode dat daar zoveel cheaters zijn!
Ennuh van die Nederlandse room, als je goed kijkt zie je dat meestal bovenaan iets met dutch room staat die dan waarschijnlijk door iemand zelf gemaakt is of toch door EA.Ik weet niet of die er altijd is want ik speel niet online tegen die cheaters.
quote:Ja zelf een game hoste kan.Maar ik bedoel gewoon zo'n box net als NA centraal,Frankrijk etc
Op maandag 8 december 2003 16:14 schreef GameR het volgende:
jah, de game is ja nog niet zo lang uit dus EA zal zo snel mogelijk met een nieuwe patch komen met aanpassingen.Het is zowiezo al helemaal te gek dat je met ps2 freaks online kunt racen.Maar alleen jammer van die online mode dat daar zoveel cheaters zijn!
Ennuh van die Nederlandse room, als je goed kijkt zie je dat meestal bovenaan iets met dutch room staat die dan waarschijnlijk door iemand zelf gemaakt is of toch door EA.Ik weet niet of die er altijd is want ik speel niet online tegen die cheaters.
brammie.
quote:Nee.
Op maandag 8 december 2003 18:43 schreef JaWi het volgende:
Is het mogelijke om eigen mp3 toe te voegen ?
Zoals bijv. bij GTA
quote:als je alt tab doet in je spel ken je winamp openen en die mee latn draaien. moet je wel eerst je muziek van het spel uitzetten.
Op maandag 8 december 2003 18:43 schreef JaWi het volgende:
Is het mogelijke om eigen mp3 toe te voegen ?
Zoals bijv. bij GTA
quote:Kijk es of je vidkaart genoeg gekoeld word, mijnes loopt na een uur (kan sterk varieren, hangt van omgevingstemp af) spelen vast of je krijgt van die rare shit zoals bij jou, want me Geforce MX200 32 SDRam (wat een
Op maandag 8 december 2003 19:33 schreef Brammie1 het volgende:
Ik zit met een probleem.... Ik heb net underground gekocht alleen is het probleem nu, dat wanneer ik het spel zit te spelen, ik ineens een flikkerend beeld krijg van allerlei gekleurde vierkantjes. Na even flikkeren blijft het beeld hangen op kleine, wit met blauwe vierkantjes....
Ik heb de allernieuwste drivers voor m'n geforce4 vervangen voor oudere drivers. Het probleem komt nu minder vaak voor, maar het is er nog wel..... Dit is heel vervelend als je midden in een tournament zit. In een gewone race trouwens ook. Heeft iemand dit probleem eerder gezien? En weet iemand hier een oplossing voor????brammie.
quote:Speel is verder dan kom je ze vanzelf wel tegen, die Acura is idd onderstuurd, maar ik vind het wel meevallen, vergeleken met een Golf of Hyundai V6 (slechtste handling imho
ik rij nog steeds met de MX5... ik heb verder nog helemaal geen interessante auto's .
al is de Acura ook wel geinig, maar die handling vant ding is zo .
quote:Slaat die edit nou op je hele post?
Op maandag 8 december 2003 15:53 schreef Sander_P het volgende:[..]
Nee kan dus niet, "Customize Ride" kan je alleen de standaard auto's aanpassen en dus niet de special vinyl auto's zoals die van eddie of samantha of die van je zelf natuurlijk, je kan 'm er wel veel op laten lijken, maar is nooit hetzelfde (die laatste upgrade, nitro enz, zit er bijv dan niet in
)
[edit] niet goed gelezen [/edit]
quote:*ZUCHT!!!!*
Op dinsdag 9 december 2003 07:48 schreef method21 het volgende:
Waar blijft die mistical car die ik gewonnen heb, en hoe kan het dat iemand met dezelfde skyline als ik online 350 top speed haal en ik maar 300, en af en toe zie je iemand voorbij stuiteren, op je hud map issie achterje ...je wint de race en je staat 2de ?
Mystikal car ed in Quickride
quote:Ook dezelfde Unique's? Ik haal zelf al 338km/u met m'n 206je met Unique NOS. Aangezien een Skyline (
Op dinsdag 9 december 2003 07:48 schreef method21 het volgende:
hoe kan het dat iemand met dezelfde skyline als ik online 350 top speed haal en ik maar 300, en af en toe zie je iemand voorbij stuiteren, op je hud map issie achterje ...je wint de race en je staat 2de ?
Anyways, EA is down wegens werkzaamheden dus hopelijk zijn ze de servers aan het patchen.
quote:Of de Lan Patch erop aan het zetten
Op dinsdag 9 december 2003 15:14 schreef Grayburn het volgende:[..]
Anyways, EA is down wegens werkzaamheden dus hopelijk zijn ze de servers aan het patchen.
Origineel van buiten, maar van binnen....
Dit geeft een topspeed van....
.
ik ben zojuist maar gestopt want ik stond op het punt mijn computer in elkaar te slaan, ook de buren hebben volgens mij mee kunnen genieten van mijn scheldpartijen, en dat om een computerspelletje
nah ja, iemand misschien nog tips voor deze race, ik word er compleet gestoord van GRRRRRR!!!
quote:3 laps in de 4 blijven rijden en dan de laatste volle gas. Anders de wagen downtunen. Succes, maar als je bij deze race al je PC wil killen leg het spel dan maar weg ofzo, wacht maar tot je bij 103 bent hehe.
Op dinsdag 9 december 2003 15:41 schreef deepthroat het volgende:
nfs underground is een leuk spel hoor, maar jongens wat word ik er agressief van![]()
ik zit nu al twee dagen te proberen een race te halen (86, met 4 laps) en het wil maar niet lukken. ik heb de patch geinstalleerd want die zou wat ai bugjes weghalen maar nog steeds lukt het me niet die kut race te halen!
ik ben zojuist maar gestopt want ik stond op het punt mijn computer in elkaar te slaan, ook de buren hebben volgens mij mee kunnen genieten van mijn scheldpartijen, en dat om een computerspelletje
![]()
nah ja, iemand misschien nog tips voor deze race, ik word er compleet gestoord van GRRRRRR!!!
quote:je mag de mijne wel hebben, alleen ben ik wat verder dan 75 races..
Op dinsdag 9 december 2003 15:58 schreef Steve-O het volgende:
heeft er iemand een savegame van rond de 75e race me pc is gister gecrasht
edit: ik heb trouwens gister het spel al links laten liggen en dat lucht op kan ik zeggen alleen sta ik nu weer op het punt mijn gordijnen uit hun rolletjes te trekken, net sloeg ik zo hard op mijn bureau dat mijn monitor uitging
dat was ff schrikken, gelukkig wat het de voedingsstekker die eruit gevlogen was
ik ga nu maar ff iets anders doen denk ik, misschien vanavond nog eens proberen
quote:MEGA lol !!
Op dinsdag 9 december 2003 16:29 schreef deepthroat het volgende:[..]
je mag de mijne wel hebben, alleen ben ik wat verder dan 75 races..
edit: ik heb trouwens gister het spel al links laten liggen en dat lucht op kan ik zeggen
alleen sta ik nu weer op het punt mijn gordijnen uit hun rolletjes te trekken, net sloeg ik zo hard op mijn bureau dat mijn monitor uitging
dat was ff schrikken, gelukkig wat het de voedingsstekker die eruit gevlogen was
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door bacobart op 09-12-2003 16:42]
quote:moooooii, dat je aggressief wordt van nfsu. ik was bij zon missie, moest je circuit 6 ronden doen, sta ik de hele tijd voor, gaf! 2 meter voor de finish van ronde 6 rijdt er zon busje vol op me in, toen werd ik 2e
nfs underground is een leuk spel hoor, maar jongens wat word ik er agressief van![]()
ik zit nu al twee dagen te proberen een race te halen (86, met 4 laps) en het wil maar niet lukken. ik heb de patch geinstalleerd want die zou wat ai bugjes weghalen maar nog steeds lukt het me niet die kut race te halen!
![]()
Enne met die 6 ronden race, dat is die om 9e te worden he'?
Daar had ik ook echt problemen mee, maar ondertusse zit ik op lvl 80 en het gaat vloeiend.
Natuuurlijk verwacht ik een vette beloning voor mijn prestatie, level 3 nitro bijvoorbeeld maar nee hoor, ik sta nu 4e in de ranking van cirquits
quote:mail het ff jarnoh16@hotmail.com of msn
Op dinsdag 9 december 2003 16:29 schreef deepthroat het volgende:[..]
je mag de mijne wel hebben, alleen ben ik wat verder dan 75 races..
edit: ik heb trouwens gister het spel al links laten liggen en dat lucht op kan ik zeggen
alleen sta ik nu weer op het punt mijn gordijnen uit hun rolletjes te trekken, net sloeg ik zo hard op mijn bureau dat mijn monitor uitging
![]()
quote:waar staan die savegames, ik zocht al maar vond niets
Op dinsdag 9 december 2003 17:01 schreef Steve-O het volgende:[..]
mail het ff jarnoh16@hotmail.com of msn
quote:Die beloningen slaan echt nergens op. Als 1 van de laatste visuals krijg je pas andere achterlichten. Een beetje mod heeft dat als 1e, nog ver voor stage1 turbo of zelfs een droge NOS inspuit
Op dinsdag 9 december 2003 16:58 schreef deepthroat het volgende:
Natuuurlijk verwacht ik een vette beloning voor mijn prestatie, level 3 nitro bijvoorbeeld maar nee hoor, ik sta nu 4e in de ranking van cirquits
quote:Omdat?
Op dinsdag 9 december 2003 17:21 schreef kippiej het volgende:
Na race 35 vind ik er echt geen ene k*t meer aan .
quote:umm die staan ergens hidden in my documents
Op dinsdag 9 december 2003 17:19 schreef deepthroat het volgende:[..]
waar staan die savegames, ik zocht al maar vond niets
quote:Na race 103 praten we verder
Op dinsdag 9 december 2003 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben pas begonnen met het spel, ben nu bij race 12. Tot nu toe is het echt supersimpel, ik win alles makkelijk. Wanneer komen eindelijk de wat moeilijkere races, ik wil wel eens een uitdaging!
quote:Dat zal nog wel eventjes duren
Op dinsdag 9 december 2003 17:48 schreef Grayburn het volgende:[..]
Na race 103 praten we verder
.
quote:ik ken het gevoel bij dezelfde race... mijn voorkeur gaat toch echt uit naar de Acura.. heb hem al gereden met verschillende auto's,
![]()
quote:Omdat het constant dezelfde omgeving is waar je in rijdt, verder is dat tunen na ee tijdje ook een beetje saai.
Op dinsdag 9 december 2003 17:24 schreef Grayburn het volgende:[..]
Omdat?
quote:Je moet wel schakelen natuurlijk
Op dinsdag 9 december 2003 18:20 schreef babba het volgende:
Hoe doe ik dat draggen? Ik krijg het niet voor elkaar om sneller te gaan dan 40 mphIk heb het tutorial filmpje al gezien
quote:Oww, ik zal het proberen want die staat meestal op automatisch
Op dinsdag 9 december 2003 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Je moet wel schakelen natuurlijk
quote:hmmm.. volgens mij niet, misschien dat iemand anders het weet.. ik zit trouwens op mijn werk nu dus je zult even moeten wachten
Op dinsdag 9 december 2003 17:34 schreef Steve-O het volgende:[..]
umm die staan ergens hidden in my documents
quote:Als je dragt, is het automatisch handmatig, get it
Op dinsdag 9 december 2003 18:25 schreef babba het volgende:[..]
Oww, ik zal het proberen want die staat meestal op automatisch
quote:Dat staat op automatisch bij je? Da's echt niks aan, schakelen is leuk
Op dinsdag 9 december 2003 18:25 schreef babba het volgende:[..]
Oww, ik zal het proberen want die staat meestal op automatisch
quote:Leuk in een drag (je moet zelfs handmatig in drag, ken nie anders, correct me if i'm wrong, ik heb de game maar speel em gewoon met standaart knopjes) maar minder leuk in een race, dan moet je die tyfus verkeer in de gaten houden zodat je het overleeft tot het eind
Op dinsdag 9 december 2003 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Dat staat op automatisch bij je? Da's echt niks aan, schakelen is leuk
quote:draggen is altijd handgeschakeld dacht ik, anders is er ook niet veel aan natuurlijk!
Op dinsdag 9 december 2003 18:41 schreef yup het volgende:[..]
Leuk in een drag (je moet zelfs handmatig in drag, ken nie anders, correct me if i'm wrong, ik heb de game maar speel em gewoon met standaart knopjes) maar minder leuk in een race, dan moet je die tyfus verkeer in de gaten houden zodat je het overleeft tot het eind
Maar tot op heden zeeeer leuk (op wat frustraties na )
hij start op.
je ziet dat ie aan laden is.
met die 4 groene blokkies.
daarna zie je 1 groot zwart scherm met het muis aanwijzertje van NFSU.
echter gebeurt er nu nix.
wast probleem?
p4 3 gig
512MB
win2K
directx9.0b
nieuwste geforce drivers.
zelfs een no-cd crack haalt nix uit
die gasten van EA hadden het spel beter een maand later 'bug-free' uit kunnen brengen. stelletje dombo's
en ja hij is origineel
quote:probeer de patch eens te installeren
Op dinsdag 9 december 2003 19:48 schreef _GdR_ het volgende:
oke probleem 900 voor NFSUhij start op.
je ziet dat ie aan laden is.
met die 4 groene blokkies.
daarna zie je 1 groot zwart scherm met het muis aanwijzertje van NFSU.echter gebeurt er nu nix.
wast probleem?p4 3 gig
512MB
win2K
directx9.0b
nieuwste geforce drivers.zelfs een no-cd crack haalt nix uit
die gasten van EA hadden het spel beter een maand later 'bug-free' uit kunnen brengen. stelletje dombo'sen ja hij is origineel
Zie het tijdsverschil @ medium
Nou leuk spel hoor, maar vond het toch niet echt heel boeiend, in een week uitgespeeld En niet alles op hard nee, meeste op medium, maar dan nog
quote:vergeten neer te zetten.
Op dinsdag 9 december 2003 19:50 schreef deepthroat het volgende:[..]
probeer de patch eens te installeren
quote:die link ken ik niet, ik heb de patch van een huisgenoot, het is in ieder geval versie 1.1 nu
Op dinsdag 9 december 2003 20:00 schreef _GdR_ het volgende:[..]
vergeten neer te zetten.
maar die had ik ook al geinstalld.
tenminste die van die link uit het start menu bedoel je neem ik aan?
anders moet je misschien directx opnieuw installeren?
quote:Moet je eerst je verborgen maps laten weergeven en dan in:
Op dinsdag 9 december 2003 19:04 schreef Steve-O het volgende:
ok waar ken je de savegames vinden ..
waren toch ergens hidden files
Je hebt dan alle 4 de bestanden nodig met je profielnaam van NFSU.
[Dit bericht is gewijzigd door TomK op 09-12-2003 20:07]
quote:zou je kunnen na vragen waar hij die patch vandaan heeft dan?
Op dinsdag 9 december 2003 20:02 schreef deepthroat het volgende:[..]
die link ken ik niet, ik heb de patch van een huisgenoot, het is in ieder geval versie 1.1 nu
anders moet je misschien directx opnieuw installeren?
uit t start menu staat er zo van 'check for updates'
en die heb ik geinstalld.
quote:het is deze patch, da's de enige die er op het moment te krijgen is volgens mij.
Op dinsdag 9 december 2003 20:17 schreef _GdR_ het volgende:[..]
zou je kunnen na vragen waar hij die patch vandaan heeft dan?
uit t start menu staat er zo van 'check for updates'
en die heb ik geinstalld.
Ga je online, Ranked Game natuurlijk.
Tegen een GTI, 3 ronden. Zover ik kan zien staat die Golf ronde 2 én 3 gewoon stil. Ik gewoon doorrijden en met +1:15:34 (ofzo) voorsprong over de finish. En wat denk je?
Meer mensen last van dit probleem en opgelost door terug naar MX voor drift, of tyres supsension etc. downtunen??
quote:?! was dat dan?
Op dinsdag 9 december 2003 22:54 schreef Fred_Vleespet het volgende:
Honda Acura NSX.
Maar goed, ik was net aan het gamen (ben weer opnieuw begonnen na het uitspelen ) en ik reed ineens dwars door de omheining heen nadat een computer-auto me door de muur had ingehaald:
Let vooral op het tijdsverschil: ik sta bijna een uur achter op de nummer één .
Raaaar.
quote:Ik heb NFS:U uitgespeeld op HARD met een MX-5. Die overpowered bakken hoef ik echt niet! Rijden allemaal als een dwijl en reageren zo langzaam vergeleken met de MX-5.
Op dinsdag 9 december 2003 22:54 schreef Fred_Vleespet het volgende:
Ik ben nu rond stage 60 geloof ik en een stukkie terug overgestapt van Mazda MX-5 naar Honda Acura NSX.
Voor drag, circuit, sprint ideaal door hoge acceleratie en top, maar met driften flink slechter dan MX!Meer mensen last van dit probleem en opgelost door terug naar MX voor drift, of tyres supsension etc. downtunen??
Maar ongeveer op de helft (ronde 60 ofzo?) ben ik wel af en toe van wagen gewisseld. Simpel omdat de drags toen niet met mijn Mazda'tje te winnen waren.
Zelfde idd met driften. (Drag naar overpowered bak, driften en de rest met de MX-5)
quote:Dit is volgens mij race 30 ofzo, maar ik heb hem al eens uitgespeeld. Nu doe ik alles op hard, vorige keer op medium.
Op dinsdag 9 december 2003 23:11 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
lol!! Welk level ben je?
=edit=
accepteer me ff op msn .
quote:ROFLMAO Ik moest lachen om deze screenshot, echt waar, ik lag in een deuk. Dat is net zo snel als een 747 man
Op dinsdag 9 december 2003 21:27 schreef V2i het volgende:
klote cheats...Ga je online, Ranked Game natuurlijk.
Tegen een GTI, 3 ronden. Zover ik kan zien staat die Golf ronde 2 én 3 gewoon stil. Ik gewoon doorrijden en met +1:15:34 (ofzo) voorsprong over de finish. En wat denk je?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch maar es naar een andere auto kijken dan, helaas
Ik snap overigens ook niet waarom je uit verschillende pakketten met merken kunt kiezen, als het niet uit zou maken qua performance.
Nou ik heb even geswitcht en de versnelling deed het hem hoor, die had de Honda maar vijf en mijn nieuwe Celica (-edit- inmiddels de Acura RSX) heeft er zes. Driften gaat ook nog steeds prima:
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 10-12-2003 04:36]
quote:Booskijkers krijg je echt pas in race 70 ofzo.
Op woensdag 10 december 2003 09:15 schreef Apehaar het volgende:
Ik ben bij race 33. Maar je kan nog niet bar veel veranderen aan
die auto. Ik zit de hele tijd met dezelfde spoiler pakket. Ik
wil booskijkers op mijn Golf
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:35 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Booskijkers krijg je echt pas in race 70 ofzo.
quote:Echt kut dat het zo lang duurt voor je wat aan je lampen kunt doen!
Op woensdag 10 december 2003 09:35 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Booskijkers krijg je echt pas in race 70 ofzo.
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:42 schreef Pete het volgende:[..]
Echt kut dat het zo lang duurt voor je wat aan je lampen kunt doen!
Underground haalt trouwens het bloed onder mijn nagels vandaan, ben je bij een race of een sprint bijna bij de finish, klap je weer ergens bovenop, kun je wéér opnieuw beginnnen. Ik ben pas bij race 40 en ik heb nu nog maar een percentage van 43% van mijn races gewonnen. Volgens mij kom ik echt op 8% uit ofzo..
Als je online 1 foutje maakt kost het je meteen een dot punten, als je punten hebt dan .
Had gister 16341 en sta nu op 12488. En die 4000 punten heb ik in 1! race verloren door een miniscuul foutje .
Je upgrade je auto tot op race 80 ofzo, de upgrades die je dan krijgt en daavoor die HOU je?
dwz: je kiest een RX7 voor drift en je kan je overgebleven of inmiddels vervangen onderdelen (je oude dus) op die RX7 plaatsen?
quote:Niks mis met W2K om games te spelen ! Bij mij doet ie het prima !!
Op woensdag 10 december 2003 00:45 schreef Inspiration het volgende:
win2k pro is niet echt best voor spellen...
en koop het spel als je het zou willen spelen
W2K Pro
quote:Bumpers en skirts krijg je eerder dan mooie lampen en booskijkers. Best apart eigenlijk.
Op woensdag 10 december 2003 09:37 schreef Apehaar het volgende:Wanneer krijg je de mooiste spulletjes?
[..]
quote:http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/patch.jsp
Op woensdag 10 december 2003 10:12 schreef Nealz het volgende:
Iemand een tip voor me of een adres waar ze wel te vinden zijn in normaal formaat?
bvd dank
En die site doet het, net nog gedubbelchecked .
quote:Heb ook wel eens gehad. Vloog ik ineens in een soort ondergronds meertje ofzo
Op dinsdag 9 december 2003 23:09 schreef Henkmanz het volgende:[..]
?! was dat dan?
Maar goed, ik was net aan het gamen (ben weer opnieuw begonnen na het uitspelen
) en ik reed ineens dwars door de omheining heen nadat een computer-auto me door de muur had ingehaald:
Let vooral op het tijdsverschil: ik sta bijna een uur achter op de nummer één
.
Raaaar.
quote:Na race 110 krijg je die, wat je ook doet.
Op woensdag 10 december 2003 13:07 schreef Dacide het volgende:
Waarom heb ik nog geen Wide body kits?
Ik heb het spel uitgespeeld, maar helaas geen WBK.
Kan zijn dat ik niet goed gekeken heb, maar onder welke catogorie valt deze?
Dan heb jij dus gewoon de savegame van internet geript . Gotcha
.
Hier http://www.petitiononline.com/un51234/petition.html zijn ze een petitie begonnen om EA te overtuigen dit in een patch mogelijk te maken. Misschien ook een idee om deze link in de OP van deel 10 te zetten
quote:Dus niet, Heb nu eindelijk na 2 weken het spel uitgespeeld, heb dus ook race 110 gehad. ECHTER geen widebody. Ik kan deze ook niet selecteren onder directracen.
Op woensdag 10 december 2003 13:23 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Na race 110 krijg je die, wat je ook doet.
Het kan niet dat je ze niet krijgt, want het is een reward na race 110 die je van samantha krijgt.Dan heb jij dus gewoon de savegame van internet geript
. Gotcha
.
Wie kan me helpen?
quote:Lijkt mij stug dat je hem niet gehad hebt.
Op woensdag 10 december 2003 13:07 schreef Dacide het volgende:
Waarom heb ik nog geen Wide body kits?
Ik heb het spel uitgespeeld, maar helaas geen WBK.
Kan zijn dat ik niet goed gekeken heb, maar onder welke catogorie valt deze?
- Leuk dat je op bladen komt te staan, maar ze zijn ontzettend lelijk.
- Bij een spel dat zo ontzettend draait om het patsen met je eigen auto, had ik toch wel een functie verwacht die jouw auto rendert naar een high-res afbeelding met achtergrond naar keuze om te showen op internet of gewoon als desktop te gebruiken.
quote:Widebody krijg je als beloning voor het terughalen van die (kut)Civic van Samantha. En dat is toch echt 110
Op woensdag 10 december 2003 14:50 schreef Dacide het volgende:[..]
Dus niet, Heb nu eindelijk na 2 weken het spel uitgespeeld, heb dus ook race 110 gehad. ECHTER geen widebody. Ik kan deze ook niet selecteren onder directracen.
Wie kan me helpen?
quote:Ik heb er ook een paar;
Op woensdag 10 december 2003 15:39 schreef TripleM het volgende:
Nog een paar puntjes van kritiek:
[...]
quote:Die (kut) civic heb ik inderdaad teruggewonnen van, ik dacht, Eddie.
Op woensdag 10 december 2003 15:46 schreef V2i het volgende:[..]
Widebody krijg je als beloning voor het terughalen van die (kut)Civic van Samantha. En dat is toch echt 110
Ik heb het spel LEGAAL voor op de PC in het NEDERLANDS.
Iemand nog tips?
Dus, je probeert nog maar eens een keer om online te gaan spelen.
Weer Ranked. Je komt een room binnen en je wordt vrijwel meteen uitgedaagd. Tegen een stock Celica.
Naja, op het plaatje zie je dus dat ik stil sta naast die Celica. Ik sta er 0.02 seconden achter, maar die verrekte tijd tikt gewoon verder. Too slow
Ik ben toch niet aan het driften ofzo?
cheaters.............
quote:quick ride ?
Op woensdag 10 december 2003 16:29 schreef TripleM het volgende:
Over die wide body he.. Ik heb ook zoiets.. Ik zag iets over de Mystikal auto, dat die beschikbaar was.. Maar ik heb meteen daarna eerst nog een race gereden.. Toen ging ik kijken, maar ik zie nergens de Mystikal auto?
quote:Je muis gebruiken?
Op woensdag 10 december 2003 14:02 schreef Fusion_182 het volgende:
Dudes help!
ik ben bij level 105 van de 111!
En op de een of andere manier pakt hij de backspace bij mij niet meer :S
dus ik kan in welk menu ik ook zit..niet meer terug...
ander toetsenbord erin geragd...helpt ook al niet!
heeft plz iemand NUTTIGE tips ?? zou f0cking k*t zijn als ik helemaal weer overnieuw moest beginnen!
quote:Ik had hetzelfde probleem met race 42. Ik ben tot 42 eigenwijs met een 206'je blijven racen, maar na 20 keer dezelfde drag te hebben gedaan kwam ik tot de conclusie dat ik wel een andere wagen MOEST kopen. Acura NSX aangeschaft en in 1 keer gewonnen
Op woensdag 10 december 2003 03:12 schreef TripleM het volgende:
Ik ben sinds kort ook aan het NFS:U-en. Hoogste score met driften is iets van 110k ofzo, zit bij race 42. Dragrace die ik maar niet kan winnen met mijn preciousssssss Honda Civic, die ik al vanaf het begin heb:Toch maar es naar een andere auto kijken dan, helaas
Ik snap overigens ook niet waarom je uit verschillende pakketten met merken kunt kiezen, als het niet uit zou maken qua performance.
Nou ik heb even geswitcht en de versnelling deed het hem hoor, die had de Honda maar vijf en mijn nieuwe Celica (-edit- inmiddels de Acura RSX) heeft er zes. Driften gaat ook nog steeds prima:
BTW, wat cheaten die gasten online dan, daar kan ik me niets mij voorstellen.
quote:Waar zie je een Celica??
Op woensdag 10 december 2003 16:24 schreef V2i het volgende:
....................Dus, je probeert nog maar eens een keer om online te gaan spelen.
Weer Ranked. Je komt een room binnen en je wordt vrijwel meteen uitgedaagd. Tegen een stockCelica.
Naja, op het plaatje zie je dus dat ik stil sta naast die Celica. Ik sta er 0.02 seconden achter, maar die verrekte tijd tikt gewoon verder. Too slow
![]()
![]()
Ik ben toch niet aan het driften ofzo?
cheaters.............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:.. dat is idd de kern van het verhaal ja ..
Op woensdag 10 december 2003 17:53 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Waar zie je een Celica??
Ik zie een MX-5 en een RX-7
Maar je hebt gelijk.
iemand een tip??
tnx
quote:misschien een temperatuur probleempje
Op woensdag 10 december 2003 19:43 schreef THA-PIETERT het volgende:
ik heb ff eem vraagje.
nfs stopt er steeds mee.
ik heb het spel al 3 opnieuw geinstaleerd..
maar steeds als ik begin te racen stopt hij er gewoon na een minuut of 3 mee.
het spel zelf is wel goed volgens mij. mensen met copietjes van mij hebben nergen problemen mee.
iemand een oplossing??
ik heb ook al de resolutie lager gezet maar het helpt niksiemand een tip??
tnx
quote:Kwartje valt... nu snap ik het!
Op woensdag 10 december 2003 18:50 schreef V2i het volgende:[..]
.. dat is idd de kern van het verhaal ja ..
Maar je hebt gelijk.
Ergste is nog wel dat de link naar deze trainer op de officiele site staat van NFS:U
quote:dat zou het kunnen zijn. mijn pc wordt nogal vaak te warm.
Op woensdag 10 december 2003 20:10 schreef deepthroat het volgende:[..]
misschien een temperatuur probleempje
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:21 schreef V2i het volgende:
Wie dit ooit heeft uitgevonden:
Ergste is nog wel dat de link naar deze trainer op de officiele site staat van NFS:U
En dan weten ze zelf niet eens bij EA?
[Dit bericht is gewijzigd door daNpy op 10-12-2003 20:46]
quote:racen
Op woensdag 10 december 2003 17:20 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
BTW, wat cheaten die gasten online dan, daar kan ik me niets mij voorstellen.![]()
Nitrotrainers zijn erg geliefd
Dat zit idd in ranked games online. Zet je auto maar eens stil, binnen no time krijg je die melding. Dan krijg je 15 sec. om weer te gaan rijden anders krijg je een disconnect en een loss.
Ik vermoed dat je op dat moment een lagburst ofzo had, ik krijg die melding wel eens als Grabit loopt te downen en ik ga online spelen.
En over die zgn. stock Celica, ik race ook wel eens online met een 'stock' 206. Stock van buiten welteverstaan. In deze thread staan ergens foto's ervan. Worden ook wel Sleepers genoemd.
quote:De EA boards worden niet of nauwelijks gemodereerd, alleen scheldpartijen worden 'geTOSt'. Elk scheldwoord wordt dan door TOS vervangen.
Op woensdag 10 december 2003 20:33 schreef Elegy het volgende:[..]
quote:Tering zeg, wat slecht eigenlijk van ze
Op woensdag 10 december 2003 21:30 schreef Grayburn het volgende:[..]
De EA boards worden niet of nauwelijks gemodereerd, alleen scheldpartijen worden 'geTOSt'. Elk scheldwoord wordt dan door TOS vervangen.
Naar, en n a a r ook
quote:Insert en delete is schakelen
Op woensdag 10 december 2003 23:24 schreef KastanovAmalialala het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe en waar verander ik de controls?
En wat is eigenlijk verder de key setup, ik weet namelijk bij god niet hou ik manual schakel
quote:Aha, en de turbo en remmen (gewoon en handrem)?
Op woensdag 10 december 2003 23:26 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Insert en delete is schakelen
.
quote:Schakelen is heel standaard A en Z en voor de controls moet je toch maar es goed in het menu kijken. Ik vond het binnen een minuut. Niet dat ik er iets aan wilde veranderen, maar toch.. (Voor de PC in mijn geval)
Op woensdag 10 december 2003 23:24 schreef KastanovAmalialala het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe en waar verander ik de controls?
En wat is eigenlijk verder de key setup, ik weet namelijk bij god niet hou ik manual schakel
quote:Spatie = turbo
Op woensdag 10 december 2003 23:27 schreef KastanovAmalialala het volgende:[..]
Aha, en de turbo en remmen (gewoon en handrem)?
quote:`
Op woensdag 10 december 2003 21:58 schreef daNpy het volgende:
Als je online zit te chatten worden de meest rare woorden gefilterd.Naar, en n a a r ook
Heel vreemd, maar "hoor" ook.
quote:Kijk zelf maar. Official NFS:U.com
Op woensdag 10 december 2003 20:33 schreef Elegy het volgende:[..]
spoiler:
quote:Het enige dat ik bij de controls kan veranderen is of ik de "vibration" aan of uit wil zetten, wat logischerwijs niet eens werkt aangezien ik niet eens een controller heb
Op woensdag 10 december 2003 23:27 schreef TripleM het volgende:[..]
Schakelen is heel standaard A en Z en voor de controls moet je toch maar es goed in het menu kijken. Ik vond het binnen een minuut. Niet dat ik er iets aan wilde veranderen, maar toch.. (Voor de PC in mijn geval)
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:33 schreef KastanovAmalialala het volgende:[..]
Het enige dat ik bij de controls kan veranderen is of ik de "vibration" aan of uit wil zetten, wat logischerwijs niet eens werkt aangezien ik niet eens een controller heb
Waar vind ik het dan?
Dat scherm, waar je met de pijltjes de vibratie aan of uit kan zetten he, daarboven staat een zinnetje "Controller setup" (ja, ik heb de engelse teksten aangezet).
Als je "controller setup" selecteerd met de pijltjes kan je ook op Enter drukken (of aanklikken met de muispointer)
quote:Kreeg vanmorgen een mail binnen, dat ik de TOS had overschreden. Met een kopie van het bericht erbij. Het ging zich blijkbaar om het woord bullsh*t wat ik dus al zelf gecensureerd had. Achja...
Op woensdag 10 december 2003 21:52 schreef Elegy het volgende:[..]
Tering zeg, wat slecht eigenlijk van ze
![]()
quote:Dus ze kunnen niets tegen cheaters doen maar ze hebben wel de tijd om de chatrooms/fora te censureren?
Op donderdag 11 december 2003 10:24 schreef Grayburn het volgende:[..]
Kreeg vanmorgen een mail binnen, dat ik de TOS had overschreden. Met een kopie van het bericht erbij. Het ging zich blijkbaar om het woord bullsh*t wat ik dus al zelf gecensureerd had. Achja...
Tsjongejonge
Net teruggekomen van een nachtelijke rit in m'n truck komt m'n vrouwtje mij ophalen...
Zoals alle vrouwen, vergeten ze áltijd te tanken .
Dan snel doorpesen om de kleine nog op tijd op school te krijgen....
Tja, dan moet je jezelf een beetje bezig houden. Ik dacht zelf aan ff lekker raggen in de halfpipe...
Maar de vrouw wil liever flipperen .
Als laatste kijken we nog even naar een machtig mooi monument...
Nou dat was een dagje in NFS:U land.
spoiler:
En sommige knock outs zijn heel moeilijk, je kunt je geen enkel foutje permitteren, verkeer in alle moeilijke hoeken. Dan moet ik m op medium zetten (of me huisgenoot laten doen) om verder te komen
En ik heb het idee dat als je de in-car camera neemt, dat je veel scherper kan sturen. Maar dat kan ook zijn omdat je je eigen slips niet ziet en daardoor ook niet nodeloos gaat corrigeren als je achterkant een beetje uit balans is.
quote:Met zes versnellingen? Ik rij nu in de Hyundai Coupe of Acura NSX.
Op donderdag 11 december 2003 11:31 schreef Apehaar het volgende:
Iemand sugesties voor een fijne auto?
quote:Op een Golf krijg je ook een 6-bak, als ik me het goed herinner na het level waar je nu zit. Veel draften en proberen je nos pas op het laatst te gebruiken. Dan moet je het net halen.
Op donderdag 11 december 2003 11:31 schreef Apehaar het volgende:
Wahaha dit is echt gaar! Ik zit met mijn golfje GTI op het maximum.
Tijdens die drag races blaas ik de hele tijd mijn motor op. Ik mis
dus die 6e versnelling. Ik had een max van 301 km/h Best snel
vind ik. Nu maar naar een andere wagen zoeken. Iemand sugesties voor een fijne auto?
quote:
Op donderdag 11 december 2003 12:16 schreef Grayburn het volgende:[..]
Op een Golf krijg je ook een 6-bak, als ik me het goed herinner na het level waar je nu zit. Veel draften en proberen je nos pas op het laatst te gebruiken. Dan moet je het net halen.
quote:50 das nog niet eens de helft haha. Ik heb hem de 1e keer uitgespeeld met de Golf dus het is allemaal mogelijk.
Op donderdag 11 december 2003 12:19 schreef Apehaar het volgende:
Ik heb het wel gehaald hoor. Door veel te blokken
Maar ja op den duur dan gaat het niet meer. Ik Zit dacht ik bijna op race 50. Of ik was er al over heen.
[..]
quote:Dus je wil geen WBK van Samantha als dank voor het terughalen? LOL.
Op donderdag 11 december 2003 12:30 schreef Fusion_182 het volgende:
ik heb nissan skyline en level 110 sux
kut wagen van samatha terug halen!
hoeft voor mij niet zon level!
quote:
Op donderdag 11 december 2003 12:20 schreef Grayburn het volgende:[..]
50 das nog niet eens de helft haha. Ik heb hem de 1e keer uitgespeeld met de Golf dus het is allemaal mogelijk.
quote:Euh ik heb het nu 3x uitgespeeld, snelst was in 1 dag. De eerste keer was het net 3 dagen. Maargoed ik heb tijd teveel hehe.
Op donderdag 11 december 2003 13:08 schreef Apehaar het volgende:Klopt maar dat maakt niet uit ik heb toch de tijd. Beter dan dat
je het in een week uit speel.
[..]
quote:Vooral die fotocollage was een typisch geval van het tijd-te-veel-syndroom. Maar hij is fantastisch!!
Op donderdag 11 december 2003 13:46 schreef Grayburn het volgende:[..]
Euh ik heb het nu 3x uitgespeeld, snelst was in 1 dag. De eerste keer was het net 3 dagen. Maargoed ik heb tijd teveel hehe.
4 laps, ik rij met een Skyline. Maar ik wordt met geen mogelijkheid eerste! Zelfs niet op beginner Ik ram altijd wel ergens in de laatste lap net iets te hard tegen de kant ofzo zodat ik weer 2e wordt...
Iemand tips??
quote:Ja, beter rijden. Ik heb trouwens precies hetzelfde in race 95. 6 veel te lange laps.
Op donderdag 11 december 2003 16:03 schreef BrauN het volgende:
Ik zit al een hele tijd vast op race 824 laps, ik rij met een Skyline. Maar ik wordt met geen mogelijkheid eerste! Zelfs niet op beginner
Ik ram altijd wel ergens in de laatste lap net iets te hard tegen de kant ofzo zodat ik weer 2e wordt...
Iemand tips??
quote:Beter rijden!? Thanks!
Op donderdag 11 december 2003 16:05 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Ja, beter rijden. Ik heb trouwens precies hetzelfde in race 95. 6 veel te lange laps.
Nee ff zonder dollen... Catch up mode uitschakelen, maakt dat wat uit??
altijd op kop rijden, en dan in de laatste bocht magisch ingehaalt worden door de 2e, *joy*
Downtunen van preformance upgrades, de acceleration/top speed wil wel helpen aangezien de tegenstanders toch dezelfde pref. levels hebben
quote:die heb ik in twee keer gehaald, op hard! maar ik moet zeggen dat ik perfect reed.
Op donderdag 11 december 2003 16:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Zit nu bij race 103, 7 lapsaltijd op kop rijden, en dan in de laatste bocht magisch ingehaalt worden door de 2e, *joy*
Downtunen van preformance upgrades, de acceleration/top speed wil wel helpen aangezien de tegenstanders toch dezelfde pref. levels hebben
en voor BrauN, die race kon ik alleen halen door de performance van de wagen down te graden naar stock niveau. de tegenstanders hebben dan ook normale auto's en op die manier gaat het allemaal wat langzamer waardoor je minder fouten maakt.
quote:Ja, ik rij hem ook op hard, maar echt, tis echt focked up dat je gewoon geen fouten maakt en dat de tegenstander je toch inhaalt
Op donderdag 11 december 2003 16:37 schreef deepthroat het volgende:[..]
die heb ik in twee keer gehaald, op hard! maar ik moet zeggen dat ik perfect reed.
en voor BrauN, die race kon ik alleen halen door de performance van de wagen down te graden naar stock niveau. de tegenstanders hebben dan ook normale auto's en op die manier gaat het allemaal wat langzamer waardoor je minder fouten maakt.
na 7 rondes gereden te hebben en dan verliezen met een achterstand van 0,15 sec. is best frustrerend
quote:Ergens tussen 60-70 geloof ik.
Op donderdag 11 december 2003 16:36 schreef taart het volgende:
ik heb het spel sinds zondag, ben nu bij race 58/111. best vet spelmaar wanneer krijg je die lampen enzo
[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 11-12-2003 17:04]
quote:Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik denk persoonlijk dat het een klein beetje uitmaakt, ik pak zoveel mogelijk spul van dezelfde merken. Ook is er online VEEL verschil tussen gelijke wagens, en dat ligt niet aan de Unique's want die zijn wel hetzelfde.
Op donderdag 11 december 2003 17:02 schreef Seal_force het volgende:
Heb net level 1 van een motor gehaald als ik hem wil dan kan ik daarna uit dozen kiezen hebben die dozen nog enkel verschil? Of zijn het alleen merken>?
Maar ik heb ergens op het EA board gelezen van een devver dat het in principe niks uitmaakt.
quote:Ik pak zo vaak mogelijk HKS spullen voor op m'n Supra
Op donderdag 11 december 2003 17:06 schreef Grayburn het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik denk persoonlijk dat het een klein beetje uitmaakt, ik pak zoveel mogelijk spul van dezelfde merken. Ook is er online VEEL verschil tussen gelijke wagens, en dat ligt niet aan de Unique's want die zijn wel hetzelfde.
quote:ja het is misschien wel het meest frustrerende spel van het jaar.. heb ook al verschillende woede aanvallen gehad enzow. als ik getrouwd geweest was had mijn vrouw me waarschijnlijk verlaten hahaha.. maar het is maar een spelletje
Op donderdag 11 december 2003 16:40 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ja, ik rij hem ook op hard, maar echt, tis echt focked up dat je gewoon geen fouten maakt en dat de tegenstander je toch inhaalt
na 7 rondes gereden te hebben en dan verliezen met een achterstand van 0,15 sec. is best frustrerend
Mijn Miata (tot zover)
Inclusief:
* Level 2 Performance Upgrades
* Level 2 Visual Upgrades
Alleen vind ik het jammer dat ik me motorkap niet kan verven
Straight Up (63/111)
------------------------------------------------
Drag, 14th and Vine Construction
quote:Pak dan ook niet die rare carbon motorkap... Ik zou er eentje met luchtinlaten op zetten, kan je het tenminste wel een kleur geven.
Op donderdag 11 december 2003 19:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom kunnen mensen nou niet drag-racen met een Miata
Die auto heeft best een goeie acceleratie en redelijke topsnelheid.
Alhoewel de motor dan ook bijna op springen staat bij 310 KM/H, maar goed ik blijf m'n drag-races winnen op medium dan...Mijn Miata (tot zover)
Inclusief:
* Level 2 Visual UpgradesAlleen vind ik het jammer dat ik me motorkap niet kan verven
Straight Up (63/111)
quote:Voorwielaandrijving....
Op donderdag 11 december 2003 20:20 schreef reign_in_pain het volgende:
Ja ja,
Ben nou 9 dagen bezig met racen en ben bij 101,
voorlopig alles op Hard gehaald, vin het nog steeds niet echt moeilijk. Ligt dat aan mij of is het nou gewoon zo makkelijk.
In ieder geval nog ff mijn ride....
Switch naar celica en het is weer een eitje. Bovendien alles op hard
Lekker zwart en strak
Celica, tuned met level2 performace tot aan weight reduction.
[Dit bericht is gewijzigd door NoMercy op 11-12-2003 21:58]
quote:Of moet ik ze gewoon aldoor plakken in paint ofzo?
Op donderdag 11 december 2003 21:46 schreef Rubert het volgende:
Ik probeer nou ook screenshots te maken, maar waar komen die te staan? Ik ken ze niet vinden namelijk.
quote:Mijn tijd is daar 20,28
Skyline, alles op lvl 3/u
quote:ja, lijkt me wel de meest logische manier enzo
Op donderdag 11 december 2003 22:29 schreef Rubert het volgende:[..]
Of moet ik ze gewoon aldoor plakken in paint ofzo?
quote:Hmm, ben benieuwd wat die Miata doet dan op Level 3 Performance upgrades
Op donderdag 11 december 2003 22:34 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Mijn tijd is daar 20,28
Skyline, alles op lvl 3/u
quote:dat gaat bij mij erg goed met die bak. ik ben van een grote wagen naar deze gegaan en alhoewel er standaard geen 20" velgen onder kunnen heeft het spel die toch meegenomen van de vorige auto die ik had. nu heb ik dus dat kleine wagentje met super grote wielen, super fijn
Waarom kunnen mensen nou niet drag-racen met een Miata
Die auto heeft best een goeie acceleratie en redelijke topsnelheid.
Alhoewel de motor dan ook bijna op springen staat bij 310 KM/H, maar goed ik blijf m'n drag-races winnen op medium dan...Mijn Miata (tot zover)
Inclusief:
* Level 2 Visual UpgradesAlleen vind ik het jammer dat ik me motorkap niet kan verven
Straight Up (63/111)
alhoewel ik het typisch een auto vind voor vrijgezelle-secetaresses rijdt ie dus toch wel erg fijn.
heb 't spel net uitgespeeld, die laatste paar races waren echt te makkelijk, beetje jammer
Iemand een oplossing ?
-edit-
Tis de PS2 versie.
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 12-12-2003 11:09]
quote:Andere bak nemen
Op vrijdag 12 december 2003 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik zit even vast ik snap er niets meer van. Ik moet nu een race doen en als ik die wil startten word mij gezegd dat mn huidige auto niet meer toereikend is en dat ik alle snelle onderdelen krijg. Ja niet dus, ze blijven locked en ik dus met de problemen.Iemand een oplossing ?
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:07 schreef JaWi het volgende:[..]
Andere bak nemen
?
De precieze melding is:
De prestaties van je wagen zijn niet opgewassen tegen die van je tegenstanders in deze race. Je moet teruggaan naar het menu Wagen tunen om alle beschikbare prestatie-upgrades aan te schaffen. Hierdoor maak je je wagen weer geschikt om verder te racen.
Maar ik heb ze allemaal die niet gelockt zijn. Hoe krijg ik anders de andere unlocked ?
VROOOAAAAMMMM
quote:Ik dacht al
Op vrijdag 12 december 2003 11:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Laat maar ik had ze blijkbaar niet allemaal. Ik had gister mn PS2 uitgezet nadat ik de extreme remschijven had aangeschaft en toen is het dus niet gesavedNu werkt het weer
VROOOAAAAMMMM
quote:Ik zou zeggen; Lees de hele reeks Underground topics door
Op vrijdag 12 december 2003 11:34 schreef mr.marcus het volgende:
Ik stel vast een domme vraag, maar klopt het dat je de eerste striping/tear/splash alleen maar in wit hebt? En nie van kleur kan veranderen?
Als je de bestickering selecteerd in dat scherm van 4, (selecteren = wanneer het vierkantje on 1 van de 4 lagen knipperd) en klik gewoon op kleur wijzigen.
dus ik wil eigenlijk iets zoals dit:
[Dit bericht is gewijzigd door deliberator op 12-12-2003 13:02]
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:54 schreef V2i het volgende:[..]
Ik zou zeggen; Lees de hele reeks Underground topics door
In elke serie staat minstens 10 keer het antwoord.Als je de bestickering selecteerd in dat scherm van 4, (selecteren = wanneer het vierkantje on 1 van de 4 lagen knipperd) en klik gewoon op kleur wijzigen.
Ergens gelezen op het net...
Om te beginnen je auto downtunen naar STREET performance, niet Stock. En dan alleen engine, drivetrain, ecu en turbo. Dan starten we met de race. Vroem vroem bij de start? NEE! gewoon even peuk rollen, ff naar de wc of een kop koffie pakken. Wachten tot ze je alle 3 weer hebben ingehaald, én ze weer uit je kaartje verdwenen zijn. Dit duurt ongeveer een minuut of 2. Dan begin je te rijden, niet racen als een God, nee gewoon lekker cruisen en perfecte laps maken. Dan kom je ze als het goed is in de laatste lap in de tunnel tegen, alle 3 dicht bij elkaar. Even een 'NOS-tap' bij de voorste en ze zijn alle 3 de lul. Dan kan het zijn dat ze bij de laatste bocht nog net voorbijkomen, ZORG dat je aan de binnenkant zit en NIET sturen. Zij rammen jou de bocht in en gaan zelf rechtdoor. Laatste NOS in de strijd gooien en Tjakka! je bent erlangs.
Heb het net 3x getest op 103, op HARD en alle 3 de keren gewonnen alsof het niks was. Al die frustraties voor niks .
Maargoed, succes ermee. En vele malen dank aan de knakker die dit heeft uitgevonden .
quote:maar dan liggen die anderen toch een ronde voor?
Op vrijdag 12 december 2003 15:40 schreef Grayburn het volgende:
De ultieme manier om 96, 103 etc. te halen!Ergens gelezen op het net...
Om te beginnen je auto downtunen naar STREET performance, niet Stock. En dan alleen engine, drivetrain, ecu en turbo. Dan starten we met de race. Vroem vroem bij de start? NEE! gewoon even peuk rollen, ff naar de wc of een kop koffie pakken. Wachten tot ze je alle 3 weer hebben ingehaald, én ze weer uit je kaartje verdwenen zijn. Dit duurt ongeveer een minuut of 2. Dan begin je te rijden, niet racen als een God, nee gewoon lekker cruisen en perfecte laps maken. Dan kom je ze als het goed is in de laatste lap in de tunnel tegen, alle 3 dicht bij elkaar. Even een 'NOS-tap' bij de voorste en ze zijn alle 3 de lul. Dan kan het zijn dat ze bij de laatste bocht nog net voorbijkomen, ZORG dat je aan de binnenkant zit en NIET sturen. Zij rammen jou de bocht in en gaan zelf rechtdoor. Laatste NOS in de strijd gooien en Tjakka! je bent erlangs.
Heb het net 3x getest op 103, op HARD en alle 3 de keren gewonnen alsof het niks was. Al die frustraties voor niks
.
Maargoed, succes ermee. En vele malen dank aan de knakker die dit heeft uitgevonden
.
quote:Wtf is dat nou voor bullshit dan? Dat downgraden? Gewoon alles op pro, en racen met die hap?
Op vrijdag 12 december 2003 15:40 schreef Grayburn het volgende:
De ultieme manier om 96, 103 etc. te halen!Ergens gelezen op het net...
Heb het net 3x getest op 103, op HARD en alle 3 de keren gewonnen alsof het niks was. Al die frustraties voor niks
.
Maargoed, succes ermee. En vele malen dank aan de knakker die dit heeft uitgevonden
.
quote:Euh nee, je hebt ze dan alweer 1 keer ingehaald. Dus je komt ze in de laatste lap voor de 2e keer tegen zeg maar
Op vrijdag 12 december 2003 16:08 schreef deepthroat het volgende:[..]
maar dan liggen die anderen toch een ronde voor?
quote:Ja zo doe ik hetzelf ook, gewoon racen. Maar er zijn nogal veel problemen bij veel mensen op die levels, en dit is een manier voor die mensen om het toch redelijk makkelijk te halen.
Op vrijdag 12 december 2003 17:18 schreef BierKoning het volgende:
Wtf is dat nou voor bullshit dan? Dat downgraden? Gewoon alles op pro, en racen met die hap?
quote:Neuh, mooi strak maar jammer van die reclamezooi.
Op vrijdag 12 december 2003 17:23 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Zo lelijk is deze auto toch niet?
quote:Zeker van mensen met van die zuurstok karretjes
Hoor veel reacties dat ie niet mooi is
Wat vind je ervan ?
http://home.planet.nl/~demc/nfsu.jpg
Rijdt deze samen met die ene nissan Met getalletjes.. ben de naam ff kwijt
quote:Kun je die ook kleuren?
Op vrijdag 12 december 2003 17:40 schreef Grayburn het volgende:
Neuh, mooi strak maar jammer van die reclamezooi.
quote:VW Golf, zegt dat genoeg?
Zeker van mensen met van die zuurstok karretjes.
Maar ik ben er wel blij mee, die Eclipse rijdt echt heel fijn, net een drift in 1 keer gehaald (ik unlockte drift 7, dus zal wel rond race 80 zijn)
Die tunneltjes met die paaltjes... Daar houd ik dus niet van (al kun je de compu wel lekker laten crashen daar )
Blijft jammer dat je geen andere motorkap kunt doen icm vinyls.
quote:240SX
Op vrijdag 12 december 2003 17:45 schreef JaWi het volgende:
Rijdt deze samen met die ene nissanMet getalletjes.. ben de naam ff kwijt
quote:Prima
Op vrijdag 12 december 2003 18:08 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
240SX
Ben nu ergens eind 80 ofzo
quote:350Z kan ook hè
Op vrijdag 12 december 2003 18:08 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
240SX
quote:Acceleratie en top-speed-balkje vol??
Op zaterdag 13 december 2003 02:43 schreef CrashOne het volgende:
Op de eerste drag track:
[afbeelding]
quote:Aaahh dat is zwaar frustrerend
Op zaterdag 13 december 2003 02:00 schreef Sarin het volgende:
Voor wie geinteresseerd is in wat er na insane drift komt... rond de 100.000 wordt je DRIFT KING. Moet je natuurlijk geen muurtjes meepakken op het eind
Kom ik nooit aan met mn maximum drifts van 30.000
quote:Mooi zuurstokkie, alleen ik zou gewoon voor een motorkap kiezen zonder vynils maar met luchthapper, ziet er veel strakker uit....
Op vrijdag 12 december 2003 18:08 schreef Visitor.Q het volgende:
Zuurstok karretjeMaar ik ben er wel blij mee, die Eclipse rijdt echt heel fijn, net een drift in 1 keer gehaald (ik unlockte drift 7, dus zal wel rond race 80 zijn)
Die tunneltjes met die paaltjes... Daar houd ik dus niet van (al kun je de compu wel lekker laten crashen daar
)
Blijft jammer dat je geen andere motorkap kunt doen icm vinyls.
quote:Waarom is voorwiel aandrijving nou weer jammer,
Op donderdag 11 december 2003 20:38 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Voorwielaandrijving....
... jammer
quote:als je het goed doet kan en hoef je niet eens te slip-streamen
Op zaterdag 13 december 2003 13:31 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Acceleratie en top-speed-balkje vol??
Perfecte timing en slip-streamen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |