quote:Ja, dat heerst hier ja
Op maandag 8 december 2003 23:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ja en? Als Radiohead of Eels zo vaak genoemd wordt, dan mag je Wamdue Project toch ook wel aanvragen, of heerst er hier een klimaat dat je alleen "politiek correcte" muziek mag noemen
Maar Teardrop vind ik duideijk niet tot hun beste nummers behoren
Belle and Sebastian;Get Me Away From Here, I'm Dying;189;2
"Bonnie ""Prince"" Billy";I See A Darkness;189;2
Deus;Little Arithmetics;189;2
Pavement;Gold Soundz;180;3
Neil Young;Heart Of Gold;168;2
REM;Find the river;163;2
John Cale;Hallelujah;162;2
Elliott Smith;Waltz #2 (XO);154;2
Jayhawks;Blue;154;2
John Cale;I Keep A Close Watch;150;2
Beatles;Sexy Sadie;147;2
Daryll-Ann;Stay;135;2
White Stripes;Dead Leaves and the Dirty Ground;134;2
Zita Swoon;Our Daily Reminders;115;1
Deus;Serpentine;112;1
Sigur Ros;Flugufrelsarinn;105;1
Neil Young;Ambulance Blues;104;1
Bright Eyes;Lover I Don't Have To Love;98;2
Ryan Adams;Amy;98;1
Wilco;She's A Jar;97;1
Mercury Rev;Opus 40;96;1
Gloricz Jim;Super;22;1
Yearlings;You've Gone Out Again;39;1
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:56 schreef methodmich het volgende:
Schandelijk:-lijst-
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
of heerst er hier een klimaat dat je alleen "politiek correcte" muziek mag noemen
quote:ah, dan moet ik die eens gaan zoeken
Op dinsdag 9 december 2003 10:20 schreef PogueMahone het volgende:[..]
Staat bij mij op de cd Through A Big Country (verzamelaar)
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:03 schreef dewd het volgende:
Welke mensen hebben eigenlijk gestemd? Is dit de lokale achterhoekse top100 of is de smaak van de gemiddelde Nederlander nu echt in de afgrond gegleden?
ach, echt standaard kan je dit lijstje niet noemen dus weet niet wat je met gem. nederlander bedoelt?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:03 schreef dewd het volgende:
Welke mensen hebben eigenlijk gestemd? Is dit de lokale achterhoekse top100 of is de smaak van de gemiddelde Nederlander nu echt in de afgrond gegleden?
Massaal standaard-pinkpop eerderquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:13 schreef Grumpey het volgende:
ach, echt standaard kan je dit lijstje niet noemen dus weet niet wat je met gem. nederlander bedoelt?![]()
gem. fokker is het nog altijd. En die laten zich blijkbaar niet leidden door massaal sms-stem gedrag van Jim-fans, zie hier de keuze van muziek die door een stille groep in de samenleving geluisterd wordt. Gelukkig maar, het is prachtige muziek...![]()
stomme opmerking, want de logische kop-hem-in opmerking is nu namelijk dat de gemiddelde msn'er op zeker niet deze lijst zal zeggen...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:15 schreef dewd het volgende:
Ah ok gelukkig, de gemiddelde fokker is nog op msn leeftijd, dus niet echt de top100 van het hele land. pfeew.
ik kan ook niet van veel mensen verwachten dat ze Belle and Sebastian, Snow Patrol, Doves, Manu Chao, Racoon, Faithless, Kaizers Orchestra, Bettie Serveert, Rod stewart en Boudewijn de Groot bijvoorbeeld allemaal tegelijk leuk vinden. Maar ben al blij dat Radiohead, Travis, U2, The Strokes, The White Stripes, Pulp, RHCP, Air en Sigur Ross er wel allemaal in staan.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Massaal standaard-pinkpop eerder![]()
Ok maar ik vin dhet zo vaag dat er wordt gesproken over massaal jim-gedrag of zo, terwijl het pinkpop publiek wat blijkbaar veel op fok komt (of andersom) natuurlijk net zo massaal dezelfde bandjes volgt... allemaal hetzelfde maar geen meelopers hoor, oh nee....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat daar verkeerd aan is. Het leven is soms voorspelbaar. En dat is logisch gezien het feit dat het gemiddelde ergens tussen pure popliefhebbers en de voorliefde van bebrilde muzieknerds inzit. Pinkpoppubliek zit ergens op die plaats.
Dat had ik al door.. en die grap, die is oud.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:24 schreef dewd het volgende:
Ik had het niet tegen jou doffe ellende.
K's choice is zo 1990'squote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:24 schreef Grumpey het volgende:
Ik mis wel enorm, als het toch een pinkpoplijstje is en omdat ik het ook mooi vind K's Choice![]()
Grap? Ik was je al ff kwijt en wederom gaat het niet goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat had ik al door.. en die grap, die is oud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |