quote:Kutjood
Op maandag 8 december 2003 11:21 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
wat een taal!
Pffff, heb koffie nodig
quote:Smerige Kakkerlak!
Op maandag 8 december 2003 11:24 schreef Cart_man het volgende:[..]
Kutjood
![]()
Pffff, heb koffie nodig
quote:Meen je dat nou?
Op maandag 8 december 2003 10:45 schreef SCH het volgende:
Hele voorpagina gevuld met die baby - staat er berichtje naast dat "negen kinderen in Afghanistan zijn gedood door Amerikaanse bom" - daar word ik nou verdrietig van
Dan ben je dus nagenoeg elke dag verdrietig, wat een klote loeven heb je dan
quote:Is het een kakkerlak dan?
Op maandag 8 december 2003 11:12 schreef Cart_man het volgende:
Kutkind![]()
quote:Ik bedoelde het contrast tussen die twee berichten, jij dom oortje
Op maandag 8 december 2003 11:29 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Meen je dat nou?
Dan ben je dus nagenoeg elke dag verdrietig, wat een klote loeven heb je dan
quote:Daar word ik nou heel verdrietig van.
Op maandag 8 december 2003 11:31 schreef SCH het volgende:[..]
Ik bedoelde het contrast tussen die twee berichten, jij dom oortje
Ze hebben vrijdag in mij oor gesneden omdat daar nog glas resten van een bierglas zaten en ook nog in mijn wang moeten snijden omdat daar ook nog glas zat. En ja dat ziet er nu heel dom uit!!!!
maar goed ik snap dat jij dat niet kon weten, maar wel grappig
quote:ik weet alles, dat blijkt maar weer - had je oor dorst ofzo? kusje erop
Op maandag 8 december 2003 11:37 schreef Speed1971 het volgende:
maar goed ik snap dat jij dat niet kon weten, maar wel grappig
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:38 schreef SCH het volgende:[..]
ik weet alles, dat blijkt maar weer - had je oor dorst ofzo? kusje erop
Nee was een debiel die een biergals in mijn gezicht sloeg! En dat alleen maar omdat ik tussen een vechtpartijtje in een kroeg sprong. Dus gewoon nooit doen, en je lekker afzijdig houden van dat soort shit, er zitten echt debielen tussen.
quote:Toch
Op maandag 8 december 2003 11:42 schreef Speed1971 het volgende:Nee was een debiel die een biergals in mijn gezicht sloeg! En dat alleen maar omdat ik tussen een vechtpartijtje in een kroeg sprong. Dus gewoon nooit doen, en je lekker afzijdig houden van dat soort shit, er zitten echt debielen tussen.
quote:SCH is dol op mooie littekens
Op maandag 8 december 2003 11:42 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nee was een debiel die een biergals in mijn gezicht sloeg! En dat alleen maar omdat ik tussen een vechtpartijtje in een kroeg sprong. Dus gewoon nooit doen, en je lekker afzijdig houden van dat soort shit, er zitten echt debielen tussen.
quote:Ik heb nog een hele mooie onder mijn kin zitten
Op maandag 8 december 2003 11:48 schreef SCH het volgende:[..]
SCH is dol op mooie littekens
quote:Vind je......als dat glas 10cm lager in mijn gezicht was gekomen had ie mijn halsslagader te pakken..... Ik heb mijn les geleerd en raad iedereen het af om in dat soort situaties de held uit te hangen.
Op maandag 8 december 2003 11:47 schreef just me het volgende:[..]
Toch
dat je er tussen gesprongen bent!
quote:Je kunt er ook te veel hebben lieverd. Ik had het niet over wandelende littekens
Op maandag 8 december 2003 11:48 schreef just me het volgende:[..]
Ik heb nog een hele mooie onder mijn kin zitten
quote:Ach het staat ook wel stoer maar een beetje zonde is het wel.
Op maandag 8 december 2003 11:48 schreef SCH het volgende:[..]
SCH is dol op mooie littekens
quote:Je hebt gelijk - ik heb er ook zo'n handje van om me met dingen te bemoeien en dan keert het zich tegen je zelf. Blijft lastig, niks doen is ook zo wat.
Op maandag 8 december 2003 11:49 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Vind je......als dat glas 10cm lager in mijn gezicht was gekomen had ie mijn halsslagader te pakken..... Ik heb mijn les geleerd en raad iedereen het af om in dat soort situaties de held uit te hangen.
Nu ben je helemaal mijn held Speed
quote:Tuurlijk is het spijtig wat je is overkomen en je hebt veel geluk gehad maar ik vind het toch dapper dat je het in 1e instantie geprobeerd hebt. Je hebt door schade en schande je les geleerd maar het is gewoon k*t dat als je probeert te helpen zelf slachtoffer geworden bent!
Op maandag 8 december 2003 11:49 schreef Speed1971 het volgende:
Vind je......als dat glas 10cm lager in mijn gezicht was gekomen had ie mijn halsslagader te pakken..... Ik heb mijn les geleerd en raad iedereen het af om in dat soort situaties de held uit te hangen.
quote:Littekens vertellen iets over je leven, of je van je fietsje gevallen bent op je 4e of een bierglas in je oor kreeg - vinnik mooi - romanticusje dat ik ben
Op maandag 8 december 2003 11:52 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ach het staat ook wel stoer maar een beetje zonde is het wel.
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:55 schreef SCH het volgende:[..]
Littekens vertellen iets over je leven, of je van je fietsje gevallen bent op je 4e of een bierglas in je oor kreeg - vinnik mooi - romanticusje dat ik ben
Ik heb ooit als 4-jarige een stuk uit mijn neus gekrabt, had de waterpokken. Heb dus nu een deuk in m'n neus.
quote:*aantekeningen maakt*
Op maandag 8 december 2003 11:56 schreef zjroentje het volgende:
Heb dus nu een deuk in m'n neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |