abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15276376
Jaaaaaaa

Ik krijg m ook, die zelda bonus disk

Blij

pi_15277642
ik hoef alleen maar af te wachten voor die bonus-disc, ik heb gebruik gemaakt van mrio kart: DD en mario party 5, dus dat wordt majora's mask spelen
pi_15277985
Zo, ik heb toch maar 1080 gekocht. Nu krijg ik 2 bonusdiscs. Met wat geluk kan ik er 1 verkopen voor zo'n 30 euro, dan heb ik maar 25 betaalt voor 1080. Ik heb pas 2 races gespeeld maar tot nu toe speelt hij wel fijn en er zit wel goede muziek bij.

Voor de liefhebbers heb ik nog 2 waardebonnen voor de gameshop(s) in Den Haag en de Intertoys in de Weimarstraat en de Apeldoornselaan (ook in Den Haag). Bij aankoop van iets van minimaal 50 euro krijg je 7,50 korting. Ze zijn geldig tot 31-12 en voor het hele assortiment (alleen maar 1 bon per klant). Mail maar als je interesse hebt.

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 9 december 2003 @ 16:49:45 #129
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_15278197
quote:
Op maandag 8 december 2003 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Cubezone

Maar ze hadden eens moeten proberen deze game NIET naar Europa te laten komen ! Ik had niet voor mezelf ingestaan

Lang leve de Freeloader
Zijde des Weppes | Iedereen heeft recht op mijn eigen mening
  dinsdag 9 december 2003 @ 16:56:14 #130
33362 Luvstruck
www.zeikniet.nl
pi_15278290
Ik had een mail gestuurd naar Nintendo (zondag al eigenlijk) omdat ik geen sterren had voor MP5. Daarnaast mijn 3 weken terug bestelde Mariokart DD via NGamer ook nog niet binnen...nou die bonusdisk kan ik op mijn buik schrijven
pi_15278890
Als je je mariokart niet binnenkrijgt, moet je eens bij de nedgame kijken. Ze verkopen daar mariokart + bonus disk voor zo'n 90 euro.
pi_15279267
Mario Party 5 komt pas volgende week aan . Volgens de site lag het aan Nintendo, en Nintendo wijst naar de site... Ondertussen zit ik met de gebakken peren (en die lust ik niet ), en heb ik maar geannuleerd . Morgen dan maar de volle mep betalen...
pi_15279704
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:37 schreef Lexie het volgende:
Mario Party 5 komt pas volgende week aan . Volgens de site lag het aan Nintendo, en Nintendo wijst naar de site... Ondertussen zit ik met de gebakken peren (en die lust ik niet ), en heb ik maar geannuleerd . Morgen dan maar de volle mep betalen...
Gamerelease.nl zeker? Heb MP5 net bij de intertoys gehaald, maar daar zat helemaal geen vip ding bij en het was nog wel een ingesealde Meteen mailtje naar nintendo.nl gestuurd, dus ik wacht nog even af
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 9 december 2003 @ 18:11:55 #134
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_15280006
Bij Intertoys hebben ze er nogal een handje van om paralelle import spellen te verkopen. VIP punten zitten alleen in de Benelux versie, je herkent die aan de blauwe driehoek op de rug van het doosje...
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_15280545
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Bij Intertoys hebben ze er nogal een handje van om paralelle import spellen te verkopen. VIP punten zitten alleen in de Benelux versie, je herkent die aan de blauwe driehoek op de rug van het doosje...
Nu al mailtje terug gehad, kopie gemaakt van de aankoopbon en ik krijg morgen gewoon mijn vipcode van ze
en de achterkant van de scandinavische versie, die ze dus bij intertoys verkopen, is in het engels
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_15280643
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:57 schreef Tain het volgende:

[..]

Gamerelease.nl zeker? Heb MP5 net bij de intertoys gehaald, maar daar zat helemaal geen vip ding bij en het was nog wel een ingesealde Meteen mailtje naar nintendo.nl gestuurd, dus ik wacht nog even af

Ja, Gamerelease. Maar goed, ik heb dan ook pas vorige week maandag gereserveerd, dus dat was ook niet echt op tijd..
  dinsdag 9 december 2003 @ 19:48:08 #137
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_15282700
Kom ik net tegen op Gamer.nl:
quote:
Terwijl de feestdagen naderen komen de consoles volop in de aandacht. Welke console is het beste? En welk bedrijf heeft de beste games? Het beroemde Time Magazine heeft zich ook in deze strijd gemengd. In een artikel op de Aziatische website valt een analist van het tijdmagazine Nintendo aan. Conclusie volgens Time: De GameCube is een mislukking en Nintendo gaat zware tijden tegemoet.

Na een korte terugblik op het enorm succesvolle verleden kijkt Time magazine vooral vooruit. De magere 13% die Nintendo en Microsoft samen te verdelen hebben is in de markt van 30 miljard geen goede basis. Het jarenlange hand-held monopoly staat op het punt doorbroken te worden door Sony, het bedrijf haalt voornamelijk successen met oude franchise en de koers van Nintendo is door de nieuwe topman verlegd naar simpelere games. Volgens de analist is het de vraag of Nintendo het hier mee gaat redden, de eerste negatieve kwartaalcijfers ooit van het bedrijf zijn geen goed voorteken. De beste keus is dan ook om de weg van Sega te volgen, aldus Time. Richten op de games en de hardware aan andere overlaten.

Perhaps more devastating was Nintendo's initial reluctance to market itself to older teenagers and adults, sticking too long to the low-growth market for kids under 14. Sony identified adult gamers as one of its key markets early on and encouraged game developers to produce titles with sophisticated themes (read: crime and violence, including titles such as Grand Theft Auto 3). While Nintendo still emphasizes the family-friendly nature of its products, it's since brought out more mature games but it is struggling to convince consumers it is anything but a toymaker

Toch is er niet alleen slecht nieuws voor het bedrijf. Het is nog maar de vraag of de concurrenten echt op de hand-held markt kunnen binnendringen, het bedrijf heeft $6 miljard en is schuldenvrij, en Nintendo heeft veel trouwe fans. Lees de gehele analyse van Time Magazine Azie online.

De GameCube een mislukking noemen gaat me veel te ver, ben het er zelfs volstrekt niet mee eens. Hoogstens zou je kunnen stellen dat Nintendo tot nu toe (te) weinig topgames gereleased heeft; nu pas begint de stroom van topgames voor de Cube mooi op gang te komen (* ddZ heeft lang moeten wachten op Mario Kart voor de Cube ).

Dus mislukt ? Absoluut niet, alleen is het te hopen dat Nintendo in de toekomst beter inspeeld op de markt, alhoewel het de vraag is of het verloren marktaandeel aan Sony ooit nog goed te maken valt...

dinsdag 9 december 2003 @ 20:07:39 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15283233
Van mij hoeft Nintendo helemaal niet de grootste te zijn. Ik vind het zo wel best. De games die op de Cube uitkomen vind ik vele malen beter dan de mainstream cash titels als GTA enzo.

Ik mis alleen RPG's op de Cube, maar nu Square weer terug is komen die vanzelf ook wel.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15283250
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:48 schreef ddZ het volgende:
Kom ik net tegen op Gamer.nl:
[..]

De GameCube een mislukking noemen gaat me veel te ver, ben het er zelfs volstrekt niet mee eens. Hoogstens zou je kunnen stellen dat Nintendo tot nu toe (te) weinig topgames gereleased heeft; nu pas begint de stroom van topgames voor de Cube mooi op gang te komen (* ddZ heeft lang moeten wachten op Mario Kart voor de Cube ).

Dus mislukt ? Absoluut niet, alleen is het te hopen dat Nintendo in de toekomst beter inspeeld op de markt, alhoewel het de vraag is of het verloren marktaandeel aan Sony ooit nog goed te maken valt...

Mensen die er geen verstand van hebben
pi_15283496
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mij hoeft Nintendo helemaal niet de grootste te zijn. Ik vind het zo wel best. De games die op de Cube uitkomen vind ik vele malen beter dan de mainstream cash titels als GTA enzo.

Ik mis alleen RPG's op de Cube, maar nu Square weer terug is komen die vanzelf ook wel.

GTA:VC is een van de beste spellen ooit. ookal is het een "mainstream cash titel", ik vind het spel alsnog beter dan veel Cubegames.
  dinsdag 9 december 2003 @ 22:24:11 #141
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_15287723
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:16 schreef kiw het volgende:

[..]

GTA:VC is een van de beste spellen ooit. ookal is het een "mainstream cash titel", ik vind het spel alsnog beter dan veel Cubegames.

riiight.. GTA: 3/VC brengt totaaal nix nieuws in de games wereld. Ze gebruiken alles uit Driver en vorige GTA delen en maken het 3d. Tis een leuke game, maar VC brengt helemaaal niets nieuws aan het genre toe. Het spel word te snel saai en moordend de straten door rijden is eigenlijk helemaal niet zo leuk meer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 9 december 2003 @ 22:24:49 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15287745
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 22:24 schreef BMH het volgende:

[..]

riiight.. GTA: 3/VC brengt totaaal nix nieuws in de games wereld. Ze gebruiken alles uit Driver en vorige GTA delen en maken het 3d. Tis een leuke game, maar VC brengt helemaaal niets nieuws aan het genre toe. Het spel word te snel saai en moordend de straten door rijden is eigenlijk helemaal niet zo leuk meer.

Zouden mijn woorden kunnen zijn
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 9 december 2003 @ 22:40:37 #143
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15288375
GTA is echt een goede titel kan ik niet ontkennen

Maar ik vind Metroid prime gewoon velen malen beter

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  dinsdag 9 december 2003 @ 23:04:15 #144
58560 Oksel
Gezellig.
pi_15289310
.. Metroid Prime, 19,95 - 15% @ Bijenkorf. Mijn vriendin had hem in d'r handen.. maar ze wist het niet zeker, en ik was aan het werk.. heeft ze hem niet gekocht!
  dinsdag 9 december 2003 @ 23:07:03 #145
58560 Oksel
Gezellig.
pi_15289430
Het imago van Nintendo spreekt me wel aan! Type mensen ook meestal wel. En Nintendo heeft tot nu toe imho altijd de beste titels op elke console gehad. Alleen het duurt meestal even voordat ze er zijn. Wat nu met de gc gebeurt, is ook met de N64 gebeurt. Te weinig grote titels. Meer de titels voor het kleine publiek.
  dinsdag 9 december 2003 @ 23:11:00 #146
63302 rockstah
New World Disorder
pi_15289572
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:07 schreef Oksel het volgende:
Het imago van Nintendo spreekt me wel aan! Type mensen ook meestal wel. En Nintendo heeft tot nu toe imho altijd de beste titels op elke console gehad. Alleen het duurt meestal even voordat ze er zijn. Wat nu met de gc gebeurt, is ook met de N64 gebeurt. Te weinig grote titels. Meer de titels voor het kleine publiek.
neuh. het zijn er niet weinig. ze verkopen alleen slecht.
ook als je in de winkel staat. je hebt net een cube van je moeder gekregen en ziet in de winkel een grauwe doos van metroid prime staan.
ik kan me voorstellen dat je het dan niet koopt.
pi_15291363
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:07 schreef Oksel het volgende:
  woensdag 10 december 2003 @ 00:29:22 #148
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15291883
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 22:40 schreef HomerJ het volgende:
GTA is echt een goede titel kan ik niet ontkennen

Maar ik vind Metroid prime gewoon velen malen beter

Die games kan je echter niet met elkaar vergelijken.... Ze hebben beiden hun klasse
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 10 december 2003 @ 00:31:25 #149
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_15291921
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:04 schreef Oksel het volgende:
.. Metroid Prime, 19,95 - 15% @ Bijenkorf. Mijn vriendin had hem in d'r handen.. maar ze wist het niet zeker, en ik was aan het werk.. heeft ze hem niet gekocht!
DUMPEN!!!!!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  woensdag 10 december 2003 @ 00:31:27 #150
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_15291922
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:08 schreef Biggs het volgende:

[..]

Mensen die er geen verstand van hebben

Wat bedoel jij met "verstand hebben van" ?!
tenzij jij doelt op de dudes in het artikel, dan heb ik nix gezegd

Ik heb mijn uitspraak puur gespaard op het feit hoe ik tegen de GameCube aankeek als consument. Eerlijk is eerlijk: er waren wel een paar goede titels uitgekomen voor de Cube (Metroid Prime bv.), maar nu pas begint het echt te lopen met de Cube; de reden voor aanschaf van een Cube door moi is pas uitgekomen (Mario Kart Double Dash) en er zal nog veel meer volgen; de toekomst van de Cube (en Nintendo) ziet er iig. weer een stuk beter uit en dat is alleen maar mooi; immers developers haken nu eenmaal sneller af op een console die matig verkoopt....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')