Voor de liefhebbers heb ik nog 2 waardebonnen voor de gameshop(s) in Den Haag en de Intertoys in de Weimarstraat en de Apeldoornselaan (ook in Den Haag). Bij aankoop van iets van minimaal 50 euro krijg je 7,50 korting. Ze zijn geldig tot 31-12 en voor het hele assortiment (alleen maar 1 bon per klant). Mail maar als je interesse hebt.
quote:Lang leve de Freeloader
Op maandag 8 december 2003 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Cubezone
Maar ze hadden eens moeten proberen deze game NIET naar Europa te laten komen
! Ik had niet voor mezelf ingestaan
quote:Gamerelease.nl zeker? Heb MP5 net bij de intertoys gehaald, maar daar zat helemaal geen vip ding bij
Op dinsdag 9 december 2003 17:37 schreef Lexie het volgende:
Mario Party 5 komt pas volgende week aan. Volgens de site lag het aan Nintendo, en Nintendo wijst naar de site... Ondertussen zit ik met de gebakken peren (en die lust ik niet
), en heb ik maar geannuleerd
. Morgen dan maar de volle mep betalen...
quote:Nu al mailtje terug gehad, kopie gemaakt van de aankoopbon en ik krijg morgen gewoon mijn vipcode van ze
Op dinsdag 9 december 2003 18:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Bij Intertoys hebben ze er nogal een handje van om paralelle import spellen te verkopen. VIP punten zitten alleen in de Benelux versie, je herkent die aan de blauwe driehoek op de rug van het doosje...
quote:Ja, Gamerelease. Maar goed, ik heb dan ook pas vorige week maandag gereserveerd, dus dat was ook niet echt op tijd..
Op dinsdag 9 december 2003 17:57 schreef Tain het volgende:[..]
Gamerelease.nl zeker? Heb MP5 net bij de intertoys gehaald, maar daar zat helemaal geen vip ding bij
en het was nog wel een ingesealde
Meteen mailtje naar nintendo.nl gestuurd, dus ik wacht nog even af
quote:De GameCube een mislukking noemen gaat me veel te ver, ben het er zelfs volstrekt niet mee eens. Hoogstens zou je kunnen stellen dat Nintendo tot nu toe (te) weinig topgames gereleased heeft; nu pas begint de stroom van topgames voor de Cube mooi op gang te komen (* ddZ heeft lang moeten wachten op Mario Kart voor de Cube ).
Terwijl de feestdagen naderen komen de consoles volop in de aandacht. Welke console is het beste? En welk bedrijf heeft de beste games? Het beroemde Time Magazine heeft zich ook in deze strijd gemengd. In een artikel op de Aziatische website valt een analist van het tijdmagazine Nintendo aan. Conclusie volgens Time: De GameCube is een mislukking en Nintendo gaat zware tijden tegemoet.Na een korte terugblik op het enorm succesvolle verleden kijkt Time magazine vooral vooruit. De magere 13% die Nintendo en Microsoft samen te verdelen hebben is in de markt van 30 miljard geen goede basis. Het jarenlange hand-held monopoly staat op het punt doorbroken te worden door Sony, het bedrijf haalt voornamelijk successen met oude franchise en de koers van Nintendo is door de nieuwe topman verlegd naar simpelere games. Volgens de analist is het de vraag of Nintendo het hier mee gaat redden, de eerste negatieve kwartaalcijfers ooit van het bedrijf zijn geen goed voorteken. De beste keus is dan ook om de weg van Sega te volgen, aldus Time. Richten op de games en de hardware aan andere overlaten.
Perhaps more devastating was Nintendo's initial reluctance to market itself to older teenagers and adults, sticking too long to the low-growth market for kids under 14. Sony identified adult gamers as one of its key markets early on and encouraged game developers to produce titles with sophisticated themes (read: crime and violence, including titles such as Grand Theft Auto 3). While Nintendo still emphasizes the family-friendly nature of its products, it's since brought out more mature games but it is struggling to convince consumers it is anything but a toymaker
Toch is er niet alleen slecht nieuws voor het bedrijf. Het is nog maar de vraag of de concurrenten echt op de hand-held markt kunnen binnendringen, het bedrijf heeft $6 miljard en is schuldenvrij, en Nintendo heeft veel trouwe fans. Lees de gehele analyse van Time Magazine Azie online.
Dus mislukt ? Absoluut niet, alleen is het te hopen dat Nintendo in de toekomst beter inspeeld op de markt, alhoewel het de vraag is of het verloren marktaandeel aan Sony ooit nog goed te maken valt...
Ik mis alleen RPG's op de Cube, maar nu Square weer terug is komen die vanzelf ook wel.
quote:Mensen die er geen verstand van hebben
Op dinsdag 9 december 2003 19:48 schreef ddZ het volgende:
Kom ik net tegen op Gamer.nl:
[..]De GameCube een mislukking noemen gaat me veel te ver, ben het er zelfs volstrekt niet mee eens. Hoogstens zou je kunnen stellen dat Nintendo tot nu toe (te) weinig topgames gereleased heeft; nu pas begint de stroom van topgames voor de Cube mooi op gang te komen (* ddZ heeft lang moeten wachten op Mario Kart voor de Cube ).
Dus mislukt ? Absoluut niet, alleen is het te hopen dat Nintendo in de toekomst beter inspeeld op de markt, alhoewel het de vraag is of het verloren marktaandeel aan Sony ooit nog goed te maken valt...
quote:GTA:VC is een van de beste spellen ooit. ookal is het een "mainstream cash titel", ik vind het spel alsnog beter dan veel Cubegames.
Op dinsdag 9 december 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mij hoeft Nintendo helemaal niet de grootste te zijn. Ik vind het zo wel best. De games die op de Cube uitkomen vind ik vele malen beter dan de mainstream cash titels als GTA enzo.Ik mis alleen RPG's op de Cube, maar nu Square weer terug is komen die vanzelf ook wel.
quote:riiight.. GTA: 3/VC brengt totaaal nix nieuws in de games wereld. Ze gebruiken alles uit Driver en vorige GTA delen en maken het 3d. Tis een leuke game, maar VC brengt helemaaal niets nieuws aan het genre toe. Het spel word te snel saai en moordend de straten door rijden is eigenlijk helemaal niet zo leuk meer.
Op dinsdag 9 december 2003 20:16 schreef kiw het volgende:[..]
GTA:VC is een van de beste spellen ooit. ookal is het een "mainstream cash titel", ik vind het spel alsnog beter dan veel Cubegames.
quote:Zouden mijn woorden kunnen zijn
Op dinsdag 9 december 2003 22:24 schreef BMH het volgende:[..]
riiight.. GTA: 3/VC brengt totaaal nix nieuws in de games wereld. Ze gebruiken alles uit Driver en vorige GTA delen en maken het 3d. Tis een leuke game, maar VC brengt helemaaal niets nieuws aan het genre toe. Het spel word te snel saai en moordend de straten door rijden is eigenlijk helemaal niet zo leuk meer.
Maar ik vind Metroid prime gewoon velen malen beter
quote:neuh. het zijn er niet weinig. ze verkopen alleen slecht.
Op dinsdag 9 december 2003 23:07 schreef Oksel het volgende:
Het imago van Nintendo spreekt me wel aan! Type mensen ook meestal wel. En Nintendo heeft tot nu toe imho altijd de beste titels op elke console gehad. Alleen het duurt meestal even voordat ze er zijn. Wat nu met de gc gebeurt, is ook met de N64 gebeurt. Te weinig grote titels. Meer de titels voor het kleine publiek.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mij hoeft Nintendo helemaal niet de grootste te zijn. Ik vind het zo wel best. De games die op de Cube uitkomen vind ik vele malen beter dan de mainstream cash titels als GTA enzo.Ik mis alleen RPG's op de Cube, maar nu Square weer terug is komen die vanzelf ook wel.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:07 schreef Oksel het volgende:
Het imago van Nintendo spreekt me wel aan! Type mensen ook meestal wel. En Nintendo heeft tot nu toe imho altijd de beste titels op elke console gehad. Alleen het duurt meestal even voordat ze er zijn. Wat nu met de gc gebeurt, is ook met de N64 gebeurt. Te weinig grote titels. Meer de titels voor het kleine publiek.
quote:Die games kan je echter niet met elkaar vergelijken.... Ze hebben beiden hun klasse
Op dinsdag 9 december 2003 22:40 schreef HomerJ het volgende:
GTA is echt een goede titelkan ik niet ontkennen
Maar ik vind Metroid prime gewoon velen malen beter
quote:DUMPEN!!!!!
Op dinsdag 9 december 2003 23:04 schreef Oksel het volgende:
.. Metroid Prime, 19,95 - 15% @ Bijenkorf. Mijn vriendin had hem in d'r handen.. maar ze wist het niet zeker, en ik was aan het werk.. heeft ze hem niet gekocht!
quote:Wat bedoel jij met "verstand hebben van" ?!
Op dinsdag 9 december 2003 20:08 schreef Biggs het volgende:[..]
Mensen die er geen verstand van hebben
Ik heb mijn uitspraak puur gespaard op het feit hoe ik tegen de GameCube aankeek als consument. Eerlijk is eerlijk: er waren wel een paar goede titels uitgekomen voor de Cube (Metroid Prime bv.), maar nu pas begint het echt te lopen met de Cube; de reden voor aanschaf van een Cube door moi is pas uitgekomen (Mario Kart Double Dash) en er zal nog veel meer volgen; de toekomst van de Cube (en Nintendo) ziet er iig. weer een stuk beter uit en dat is alleen maar mooi; immers developers haken nu eenmaal sneller af op een console die matig verkoopt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |