quote:Die kans was al nihil
Op donderdag 29 januari 2004 22:36 schreef belsen het volgende:Het moet nu besproken worden, omdat het met het overlijden van Roos weer actueel is en de kans dat ze nu nog eens bij elkaar komen nihil geworden is, want Linda en Jessica zie ik nog niet zo snel gebeuren...
Maar probeer het dan eens in dat topic in SHO....
quote:Lok me nu niet uit om te reageren.
Op donderdag 29 januari 2004 22:50 schreef El_Bassie het volgende:
Belsen open alsjeblieft dat topic. Hilarisch! De beatles van Nederland.!
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:51 schreef Jane het volgende:[..]
Lok me nu niet uit om te reageren.
quote:Ja, lach er maar om, meneer de deejay. Linda, Roos en Jessica hebben anders veel betekend voor de serieuswording van de Nederlandse popcultuur, tot krijsende, huilende en flauwvallende fans aan toe.
Op donderdag 29 januari 2004 22:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Weet jij nog de afscheidsconcerten? Het hele land stond op zijn kop, ze haalden alle kranten toen ze zeiden dat ze ermee op gingen houden.
quote:Dat was bij Doe Maar al zo.
Op donderdag 29 januari 2004 22:58 schreef belsen het volgende:Ja, lach er maar om, meneer de deejay. Linda, Roos en Jessica hebben anders veel betekend voor de serieuswording van de Nederlandse popcultuur, tot krijsende, huilende en flauwvallende fans aan toe.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:26 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]Hallo, het 'probleem' is opgelost. Nu weer broederlijk verder praten.
De muzikale nalatenschap van Linda, Roos & Jessica
Dank je wel Seborik!
* belsen erg gelukkig zijt...
zag deze nog niet in de faq
Song van het jaar 1987 toernooi (2) - Kwartfinale
'ronde 5' mag veranderd worden in 'kwartfinale'
edit: ik had het nog niet eens gevraagd
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 01-02-2004 19:03]
[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 20:31]
[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 20:31]
quote:Waarom mogen bedrijfsgegevens, die vrij opvraagbaar zijn hier niet geplaatst worden?
Op vrijdag 6 februari 2004 13:32 schreef JaWi het volgende:
-edit: Dit mag hier niet geplaatst worden.-
quote:Hmm okay, ik begrijp je punt. Toch is het begrip privé een beetje vaag, als ze via databanken als WHOIS en de KVK gewoon gratis op te vragen zijn.
Op vrijdag 6 februari 2004 13:36 schreef Seborik het volgende: