abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2004 @ 00:29:42 #126
13973 ranja
image means nothing
pi_16614952
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 00:22 schreef Seborik het volgende:

pi_16619271
Waar ik me al een tijdje aan stoor op het muziek forum is dat er teveel actieve topics in staan. Is het niet mogelijk om het op te splitsen?

Het lijkt mij wel een goed idee om er twee stukken van te maken: muziek actief en muziek passief. Muziek actief dus het maken van muziek, componeren, muziekale ideetjes etc. en bij muziek passief cd reviews en alles wat met het luisteren van muziek te maken heeft.

Deelt iemand deze mening met mij of ben ik weer eens de enige

p.s.: misschien komt het omdat ik voornamelijk geinteresseert ben in het maken van muziek en dus steeds tussen een hele massa van topics door moet om er een te kunnen vinden.

"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_16621420
Opsplitsen is geen optie. Ik heb zelf al iets ingediend waardoor er bepaalde dingen mogelijk moeten worden, maar dat is dan pas op een zeer lange termijn. Als het überhaupt al gaat gebeuren.
pi_16629074
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 11:52 schreef Seborik het volgende:
Opsplitsen is geen optie. Ik heb zelf al iets ingediend waardoor er bepaalde dingen mogelijk moeten worden, maar dat is dan pas op een zeer lange termijn. Als het überhaupt al gaat gebeuren.
Ja ik dacht opsplitsen zoals ze met babes en hunks hebben gedaan. Wat heb je ingediend en wat wordt er mogelijk?
Ik vind het namelijk een beetje jammer dat als ik in muziek iets zoek, eerst topics tegenkom zoals wat is de lelijkste zanger.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  Moderator dinsdag 27 januari 2004 @ 16:16:15 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_16629502
mag muziek ook samengevoegd worden met ONZ dan hoef ik maar in één forum te blijven
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_16633210
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 16:03 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja ik dacht opsplitsen zoals ze met babes en hunks hebben gedaan. Wat heb je ingediend en wat wordt er mogelijk?

Daar ga ik verder niet op in, want het zijn op het moment slechts plannen en ligt de eindbeslissing daarover bij de FA's en Admins.

Er is in ieder geval ruime aandacht aan besteed voor eigen muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 27-01-2004 19:06]

pi_16644103
Sommuner.

Je hebt net mijn link verwijdert?
Die heb ik op deze site gevonden:
http://www.woodsongs.com/showlist.asp
Je kan ze open en bloot dus downloaden.
Is dat strafbaar dan?

woensdag 28 januari 2004 @ 00:10:05 #133
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_16644824
Mijn fout.

Ik heb net even op die Woodsongs site gekeken, en dat is idd legaal, aangezien het gaat om opnames van Woodsongs Oldtime Radio Hour gedoe zelf. Je topic is weer open, en je kunt je link er weer neerzetten.

woensdag 28 januari 2004 @ 00:14:08 #134
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_16644943
Correctie, ik zag net dat Tommy Emmanuel er al was, en dat daar ook al een post van jou in staat. Zet de link dus maar in dat centrale topic.
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 16:37:25 #135
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_16689462
Hoi, zou iemand hier even de reactie van Thomas B. kunnen aanpassen?

Alvast dank.

Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 17:00:11 #136
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_16690080
Waarom moet de muzikale nalatenschap van Guusje Nederhorst verzwegen worden?

Twee topics:

Linda, Roos en Jessica - Ademnood
Betuig hier je respect aan Roos!

worden hier in mijn ogen onterecht dicht gegooid.

Jarenlang hebben Linda, Roos en Jessica de Nederlandse popscene beheerst. Ik weet nog goed hoe'n klap het gaf toen zij besloten uit elkaar te gaan. Huilende fans, grootse afscheidsconcerten en alles.

Mag ik een reden waarom een topic dicht moet, omdat sommige mensen kwetsend bezig denken te moeten zijn. Zo lijden de goeden onder de kwaden...

pi_16690125
De muzikale erfenis kun je in Guusje Nederhorst Overleden - Topic 2 bespreken, het centrale topic over Guusje in SHO. Het is niet de bedoeling dat je allerlei oude Guusje/Kane-topics omhoog gaat schoppen nu.
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 17:07:54 #138
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_16690293
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
De muzikale erfenis kun je in Guusje Nederhorst Overleden - Topic 2 bespreken, het centrale topic over Guusje in SHO. Het is niet de bedoeling dat je allerlei oude Guusje/Kane-topics omhoog gaat schoppen nu.
Ik denk laat ik het voorzichtig doen in een oud topic, want er zijn al zoveel topics. Dus opgezocht, gepost. Komt iemand zieken, wordt het dichtgegooid...

Topic twee was een nieuw topic met duidelijk een vetgedrukt respect in de eerste post en die wordt ook dichtgegooid.

Ik weet dat jullie een hekel hebben aan mensen die zeuren, maar ik vind het wel jammer dat zo LRJ wordt doodgezwegen. Ik wil het hebben over muziek en niet over soapies.

pi_16694102
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:07 schreef belsen het volgende:

Ik denk laat ik het voorzichtig doen in een oud topic, want er zijn al zoveel topics. Dus opgezocht, gepost. Komt iemand zieken, wordt het dichtgegooid...

Je zegt het zelf al, er zijn al zoveel topics, waarom zou je dan nog oude topics omhoog gaan kicken?
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 21:08:26 #140
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_16697304
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:18 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al, er zijn al zoveel topics, waarom zou je dan nog oude topics omhoog gaan kicken?

Een oud topic! Om niets extra te belasten, appel! Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom!

Ik zie dat er nog steeds geen fatsoenlijk antwoord is van de modjes...

Mag ik wel een topic openen: Linda Roos en Jessica waren de Beatles van Nederland (RIP Roos)?

pi_16697402
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:08 schreef belsen het volgende:

Een oud topic! Om niets extra te belasten, appel! Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom!

Oud of niet topic maakt niet uit.
Blijft een feit dat die discussie over Guusje dan in veel verschillende topics tegelijk word besproken. En dat is natuurlijjk niet handig.
quote:
Mag ik wel een topic openen: Linda Roos en Jessica waren de Beatles van Nederland (RIP Roos)?
Uhm.... Als je Beatles vervangt voor Spice Girls, dan zullen waarschijnlijk wat minder mensen je uitlachen....
Ik denk dat een heleboel mensen die vergelijking wel erg fout vinden.
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 21:28:32 #142
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_16698025
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Oud of niet topic maakt niet uit.
Blijft een feit dat die discussie over Guusje dan in veel verschillende topics tegelijk word besproken. En dat is natuurlijjk niet handig.

Ik wil geen discussie over de persoon Guusje Nederhorst, ik wil een discussie over haar muzikale nalatenschap! Linda, Roos en Jessica stonden in hun tijd voor iets en dat komt nu, bij het overlijden van een van hen, weer boven. Waarom mag een topic als deze niet maar deze twee:

George Harrison ligt op sterven
George Harrison overleden

dan wel? Dat wordt toch ook niet afgedaan met een of ander k*ttopic in Showbizz dat alleen maar vervuilt wordt door nietzeggende opmerkingen als:

quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:37 schreef LoverBoy het volgende:

quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:41 schreef EmmYKuHh het volgende:
Zielig voor Dinand
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:33 schreef derek0905 het volgende:
Sterkte aan nabestaanden
of
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:47 schreef NY_Giant het volgende:
Vreselijk dat ze op zo'n jonge leeftijd is overleden. En ook vreselijk voor man en kind. Jammer dat zulke dingen in het leven bestaan.

Rust in vrede Guusje.

En boven heb ik gezet waarom de vergelijking met de Beatles daadwerkelijk opgaat.

Mag ik een reactie van een echt modje, Seborik ofzo...

[Dit bericht is gewijzigd door belsen op 29-01-2004 21:29]

pi_16698325
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:28 schreef belsen het volgende:

Ik wil geen discussie over de persoon Guusje Nederhorst, ik wil een discussie over haar muzikale nalatenschap!

Waarom moet die nu eigenlijk gevoerd worden? Die band bestaat al lang niet meer! En er waren ook geen plannen om die groep ooit nog op te richten....
quote:
Linda, Roos en Jessica stonden in hun tijd voor iets en dat komt nu, bij het overlijden van een van hen, weer boven.
En waarom kan dat niet in een van de lopende topics in het Showbizz forum?
quote:
Waarom mag een topic als deze niet maar deze twee:

George Harrison ligt op sterven
George Harrison overleden

dan wel?

Hallo zeg... Of je even nog meer topics uit het archief wilt halen en beslissingen uit het verre verleden door andere mods, met die van nu gaat vergelijken
En daarbij, die twee topics liepen ook niet tegelijkertijd. Toen Harrison in november is overleden bleef dat topic van juli gewoon onberoerd.
quote:
Dat wordt toch ook niet afgedaan met een of ander k*ttopic in Showbizz dat alleen maar vervuilt wordt door nietzeggende opmerkingen als:
Toen bestond Show nog niet.
En heb je die kutopmerkingen in de door jou gekickte topics niet gezien?
Als je daar een apart topic voor opent zal dat echt niet veel anders zijn. Helaas.
quote:
En boven heb ik gezet waarom de vergelijking met de Beatles daadwerkelijk opgaat.
Mja. En ik denk nog steeds dat veel mensen jou daardoor niet serieus nemen.
quote:
Mag ik een reactie van een echt modje, Seborik ofzo...
Dan moet je die maar mailen, als je op een openbaar forum post kun je ook andere meningen verwachten
  Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 21:41:55 #144
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_16698452
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:38 schreef calvobbes het volgende:

En heb je die kutopmerkingen in de door jou gekickte topics niet gezien?
Als je daar een apart topic voor opent zal dat echt niet veel anders zijn. Helaas.
[..]

En omdat mensen niet normaal kunnen reageren, moeten wij, mensen die wel serieus kunnen praten over muzikale nalatenschap van Linda, Roos en Jessica, hieronder lijden?
pi_16698716
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:41 schreef belsen het volgende:

En omdat mensen niet normaal kunnen reageren, moeten wij, mensen die wel serieus kunnen praten over muzikale nalatenschap van Linda, Roos en Jessica, hieronder lijden?

Je kunt er toch over praten in In memoriam: Guusje Woesthoff-Nederhorst - Topic 3

Dan negeer je die onzin reacties toch? Die onzin reacties komen wel in elk topic, maakt echt niet uit of jij er een apart topic voor opent.

Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 21:52:30 #146
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_16698845
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je kunt er toch over praten in In memoriam: Guusje Woesthoff-Nederhorst - Topic 3

Dan negeer je die onzin reacties toch? Die onzin reacties komen wel in elk topic, maakt echt niet uit of jij er een apart topic voor opent.

Ik wil niet meepraten met de soapies, ik wil het hebben over muziek. Ik ben ook niet voor niets vooral actief in muziek en niet in topics als Showbizz. Als ik kwijt wil hoe zielig ik het vindt, kan ik ook wel echte mensen vinden, om dit te ventileren.
pi_16698974
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:52 schreef belsen het volgende:

Ik wil niet meepraten met de soapies, ik wil het hebben over muziek.

Veel onderwerpen kunnen in verschillende fora worden besproken

Daarnaast word in dat topic niet alleen over Guusje als soapie gepraat maar ook als moeder en vrouw. Dus dan zou in het Ouders forum ook nog een topic over haar overlijden moeten lopen. Of in Nieuws omdat haar dood alle kranten en journaals haalt.
Of in FTR omdat ze ook wel een rollen had in andere series.

Prober het anders volgende week een keer in Muziek. Dan is het misschien wat rustiger en kun je wat meer over de muziek praten zonder domme reacties als alleen maar "RIP" en 'ze was zeker in ademnood' e.d.

Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 22:07:22 #148
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_16699372
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Veel onderwerpen kunnen in verschillende fora worden besproken

Daarnaast word in dat topic niet alleen over Guusje als soapie gepraat maar ook als moeder en vrouw. Dus dan zou in het Ouders forum ook nog een topic over haar overlijden moeten lopen. Of in Nieuws omdat haar dood alle kranten en journaals haalt.
Of in FTR omdat ze ook wel een rollen had in andere series.

Prober het anders volgende week een keer in Muziek. Dan is het misschien wat rustiger en kun je wat meer over de muziek praten zonder domme reacties als alleen maar "RIP" en 'ze was zeker in ademnood' e.d.

Het gaat mij om de muzikale nalatenschap en hype rond Linda, Roos en Jessica, niet om het overlijden van de actrice, zangeres, moeder, vrouw of vrouw van...
pi_16699580
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:07 schreef belsen het volgende:

Het gaat mij om de muzikale nalatenschap en hype rond Linda, Roos en Jessica

En waarom moet dat nu ineens besproken worden?

Wacht dan nog gewoon een weekje ofzo, nu krijg je toch veel reacties waar je niet op zit te wachten.

Moderator donderdag 29 januari 2004 @ 22:36:51 #150
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_16700406
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:14 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En waarom moet dat nu ineens besproken worden?

Wacht dan nog gewoon een weekje ofzo, nu krijg je toch veel reacties waar je niet op zit te wachten.

Het moet nu besproken worden, omdat het met het overlijden van Roos weer actueel is en de kans dat ze nu nog eens bij elkaar komen nihil geworden is, want Linda en Jessica zie ik nog niet zo snel gebeuren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')