quote:Bij deze. Ik had je niet laf en hypocriet moeten noemen en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Ook misselijkmakend was geen gelukkig gekozen woord. In mijn woede over het zoveelste ondoordachte hiphop bashtopic heb ik enkele grenzen overschreden en dat had ik achteraf gezien niet moeten doen, dus bij deze mijn excuses voor de beledigingen
Op woensdag 14 januari 2004 22:08 schreef DaveM het volgende:
En als TM z'n excuses aanbiedt verander ik mn sig weer.
Zonder de beledigingen sta ik overigens nog steeds achter de lading van mijn post
Mensen moeten eens niet zo snel op hun pik getrapt zijn. Er mag best een discussie gevoerd worden over het wel of niet hebben van negatieve effecten van muziek op bepaalde mensen. In dit geval is het hiphop, maar het had net zo goed een andere stijl kunnen zijn. Een discussie die ontstaan is naar aanleiding van een programma op Nederland 3 en niet alleen om die reden actueel, maar ook bijvoorbeeld vanwege de commotie van de NAG.
In de openingspost van DaveM haalde hij niet fel uit en het was zeker niet bedoeld om hiphop af te zeiken. Jammer dat het dan zo weer wel uitgelegd moet worden door verschillende mensen.
Je zit hier op een forum met mensen, misschien dat die anders denken over dingen, maar daarvoor hoef je ze nog niet compleet op de persoon de grond in te boren, kom dan met argumentatie aan waarom iets niet zo is, maar het is echt extreem laf om te vervallen in ordinaire scheldpartijen. Het zijn ook gewoon maar mensen. Op straat begin je toch ook niet meteen te schelden of verwijtens te maken.
Schelden kan iedereen, discussiëren moet je moeite voor doen. Tel eens tot tien voordat je reageert of reageer eens een keer niet wanneer je argumentatie bestaat uit het opsommen van verwijtens aan de persoon en scheldwoorden.
Wat mij betreft kun je opnieuw een topic openen, of doet iemand anders het over hetzelfde onderwerp, er zal in ieder geval veel strenger op gelet worden dat dat wel verschoond blijft van hetgeen in het bewuste topic gepost is.
quote:@ your service
Op woensdag 14 januari 2004 22:22 schreef Summoner het volgende:
Mooi.En nu weg met die sig, DaveM.
quote:er kunnen niet meer dan 255 reacties in een topic
Op donderdag 15 januari 2004 21:34 schreef Rex_Everything het volgende:
Euh
waarom is de trivia quiz dinges gesloten?
of bedoel je die niet?
quote:256 inclusief OP, sebbo.
Op donderdag 15 januari 2004 21:40 schreef Seborik het volgende:
Inderdaad, na 255 posts gaat een topic automatisch op slot en is het noodzakelijk een nieuw deel aan te maken.
quote:Ga in dig nerden.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
256 inclusief OP, sebbo.
quote:Zo nerderig ben ik nou ook weer niet.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:05 schreef Seborik het volgende:[..]
Ga in dig nerden.
quote:Sorry.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:14 schreef Seborik het volgende:
/sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |