abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2004 @ 04:36:51 #76
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_16146830
Ik zat vrolijk in MUZ te modden, ik vergiste me .

Topic is open in afwachting van Seborik /Summoner .

pi_16146833
quote:
Op zondag 11 januari 2004 04:36 schreef Slarioux het volgende:
Ik zat vrolijk in MUZ te modden, ik vergiste me .
.
pi_16148600
Kan in het topic in DIG. Link staat in het gesloten topic.
pi_16155269
quote:
Op zondag 11 januari 2004 12:02 schreef Seborik het volgende:
Kan in het topic in DIG. Link staat in het gesloten topic.
Mja... Imo mag er wel een appart topic over zijn, maar ik leg me er maar bij neer.
pi_16155329
Het is een toepassing van winamp die besproken kan worden in het topic in dig. Indien je wil praten over specifieke kanalen waarop je bijvoorbeeld clips kunt zien, is het een optie om er in Muziek over te praten.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 11:39:05 #81
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_16214736
Kan iemand de titel van Fok!Muziek Trivia CCXXIV aanpassen naar Fok! Muziek Trivia Quiz deel CCXXIV

Merci beaucoup !!

Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
  dinsdag 13 januari 2004 @ 11:40:20 #82
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_16214777
Check.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 11:41:20 #83
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_16214808
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 11:40 schreef Wodan het volgende:
Check.
Toppie ! Tnx
Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
  woensdag 14 januari 2004 @ 18:31:10 #84
13973 ranja
image means nothing
pi_16259976
Mag bij deze Song van het jaar 1987 - toernooi - ronde 2 ronde 2 in ronde 3 veranderd worden?
pi_16260973
Hallo Seborik,

Ik zag net die walgelijke aanval op mijn persoon door Tony_Montana67
Noemt mij de walgelijkste, lafste en hypocrietste persoon op heel fok, zonder enig argument.

Ik heb in het betreffende topic over hiphop duidelijk niet gegeneraliseerd. Nergens gezegd dat alle hiphoppers crimineel zouden zijn, dat hiphop op alle radiozenders verboden zou moeten worden of uit winkels verwijderd zou moeten worden.

Ik had het specifiek over een boycot van gewelddadige en seksistische hiphop van de publieke radio. En waarom ik verschillen zie tussen de invloeden van agressieve metal vs. de invloeden van agressieve hiphop. Tony_Montana67 wil mij waarschijnlijk naaien vanwege een verloren discussie elders en verdraait expres keer op keer m'n woorden.

Graag je mening over dit soort lage streken van Tony_Montana67. En als het kan een ban voor dit walgelijke figuur, want het is niet de eerste keer dat hij loopt te flamen.

Vriendelijke groeten, DaveM.

PS als ik toch ergens gegeneraliseerd zou hebben of ben afgedaald tot het niveau van dit prototype van de agressieve hiphopliefhebber, dan hoor ik het graag.

En wil je deze post niet verwijderen omdat er een slotje op het topic zit, waardoor ik me niet kan verweren tegen de grove aantijgingen. Thanks!

edit: typo's en enkele kleine verbeteringen

[Dit bericht is gewijzigd door DaveM op 14-01-2004 19:18]

pi_16262519
Ik heb die uitspraken gedaan en ik sta erachter, al zou ik ze iets afzwakken. Als dat consequenties heeft, dan moet dat maar. Iedere mogelijkheid wordt aangegrepen om hiphop naar beneden te halen en dan kan ik me als een eikel eerste klas opstellen. Dit topic was de druppel en mede omdat er met vals sentiment een doel werd geprobeerd te bereiken.

Meer woorden maak ik er niet aan vuil

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16263500
quote:
[b]Op woensdag 14 januari 2004 20:06 schreef Tony_Montana67 het
Dit topic was de druppel en mede omdat er met vals sentiment een doel werd geprobeerd te bereiken.
Jochie, het staat wel reuze intellectueel om met een begrip als "vals sentiment" te komen, maar wil je meer mensen voor je overtuiging winnen dan alleen je gangsta-vriendje Steve-O (die jouw flame volledig onderschreef en zich daarmee op hetzelfde bedenkelijke niveau begaf) zul je toch echt iets duidelijker moeten zijn dan mij van het nastreven van een of ander wazig (maar ongetwijfeld fout) doel te beschuldigen.
quote:
Meer woorden maak ik er niet aan vuil
zou ik ook niet doen in jouw geval. kans is groot dat je nog meer domme dingen gaat zeggen.
pi_16263552
quote:
Graag je mening over dit soort lage streken van Tony_Montana67. En als het kan een ban voor dit walgelijke figuur, want het is niet de eerste keer dat hij loopt te flamen.

Vriendelijke groeten, DaveM.

Banaanvraag! Ban!
pi_16263684
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:32 schreef DaveM het volgende:

[..]

Jochie, het staat wel reuze intellectueel om met een begrip als "vals sentiment" te komen, maar wil je meer mensen voor je overtuiging winnen dan alleen je gangsta-vriendje Steve-O (die jouw flame volledig onderschreef en zich daarmee op hetzelfde bedenkelijke niveau begaf) zul je toch echt iets duidelijker moeten zijn dan mij van het nastreven van een of ander wazig (maar ongetwijfeld fout) doel te beschuldigen.
[..]

zou ik ook niet doen in jouw geval. kans is groot dat je nog meer domme dingen gaat zeggen.

Weet je dat je toevallig aan het flamen bent? Jij zegt Tony=dom, is een persoonlijke aanval=flamen.

Voor de rest kan ik de reactie van Tony begrijpen, en ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gezegd. (HipHop-N00b speaking) En ik ben niet "gangsta", noch ben ik een "nigga".

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_16263685
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:34 schreef infinium het volgende:

[..]

Banaanvraag! Ban!

Mag toch wel in feedback?
pi_16263688
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:12 schreef DaveM het volgende:

Graag je mening over dit soort lage streken van Tony_Montana67.

Je bent zelf net zo schuldig aan het ontsporen van dat topic door niet in discussie te willen gaan en alleen maar je stokpaardje blijft berijden dat Rap muziek geweld veroorzaakt.

Meningen en opmerkingen van anderen negeerde je en je ging alleen maar lekker door met klagen op de muziek die jij blijkbaar niet leuk vind.

pi_16263771
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Weet je dat je toevallig aan het flamen bent? Jij zegt Tony=dom, is een persoonlijke aanval=flamen.

Ja is waar. Maar wel als reaktie op een lang verhaal waarin hij mij zo'n beetje voor alles uitmaakt wat maar lelijk is. En dat topic was gesloten (terecht overigens) dus kan ik alleen hier op die flame ingaan.

En ja, dan ga ik terugflamen want ik ben ook niet van steen.

pi_16263967
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:38 schreef calvobbes het volgende:
Je bent zelf net zo schuldig aan het ontsporen van dat topic door niet in discussie te willen gaan en alleen maar je stokpaardje blijft berijden dat Rap muziek geweld veroorzaakt.

Meningen en opmerkingen van anderen negeerde je

Niet waar. Ik ben op zoveel mogelijk dingen ingegaan tot aan vannacht half 1. Toen ik vanavond weer inlogte was het topic al gesloten en kon ik niet meer op andere dingen reageren.

En ja, ik bereed dat stokpaardje. Maar probeert niet iedereen z'n stellingen te verdedigen? Heb jij ook niet je stokpaardjes?

Zeker als sommigen (let wel: sommigen) bewust doen alsof je generaliseert terwijl ze niet eens even goed de nuances lezen die ik aanbreng, dan probeer je je standpunt toe te lichten. Dat jij dit als het berijden van stokpaardjes ziet kan ik wel een beetje begrijpen, maar niet terecht imo.

pi_16264052
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:40 schreef DaveM het volgende:

[..]

Ja is waar. Maar wel als reaktie op een lang verhaal waarin hij mij zo'n beetje voor alles uitmaakt wat maar lelijk is. En dat topic was gesloten (terecht overigens) dus kan ik alleen hier op die flame ingaan.

En ja, dan ga ik terugflamen want ik ben ook niet van steen.

Ik heb die post gelezen, en ik weet dat Tony niet al té lief is. Maar jij, in de post die de aanleiding tot deze FB-discussie is, bent dat ook niet al té lief...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_16264179
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:47 schreef DaveM het volgende:

Niet waar. Ik ben op zoveel mogelijk dingen ingegaan tot aan vannacht half 1.

Onzin.
Je bleef maar roepen dat Tupac veel op de radio werd gedraaid en zeggen dat Maiden niet op de radio werd gedraaid. Om maar een voorbeeld te noemen.
Daarnaast doe je ook nog beweringen dat hiphoppers meer geweld plegen maar basseer je dat alleen maar op indrukken. En als ik zeg dat dat onzin is, vind jij dat ik beter moet weten en zelf toch ook wel zien dat een bepaalde groep met de politie in aanraking kom.
Heel opvallend dat je van mij verwacht dat ik dat zie alhoewel ik net zeg dat ik het onzin vind.
quote:
En ja, ik bereed dat stokpaardje. Maar probeert niet iedereen z'n stellingen te verdedigen? Heb jij ook niet je stokpaardjes?
Ja maar ik sta wel open voor andere meningen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 januari 2004 @ 20:56:33 #96
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16264223
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 18:31 schreef ranja het volgende:
Mag bij deze Song van het jaar 1987 - toernooi - ronde 3 ronde 2 in ronde 3 veranderd worden?
en, als je toch aan het wijzigen bent, haal dan aub die vreselijke spelfout uit Relaxde, acoustische muziek
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_16264256
Dat van laf en hypocriet had ik niet moeten zeggen, maar op dat moment was ik compleet over de zeik vanwege weer een afzeiktopic over hiphop. Op die woorden na sta ik achter mijn post. Want iedere keer is het hiphop bashen en daar heb ik schoon genoeg van, jij raakt over de zeik als je leest dat je laf en hypocriet bent, ik word link als ik keer op keer lees dat hiphop van de radio moet verdwijnen. En als klap op de vuurpijl gebruik je een tragisch nieuwsfeit om je punt te maken, zonder dat er ook maar bewijs is dat er enig verband bestaat.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16264258
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik heb die post gelezen, en ik weet dat Tony niet al té lief is. Maar jij, in de post die de aanleiding tot deze FB-discussie is, bent dat ook niet al té lief...

Nee, ik werd woest toen Nova het had over hiphop-teksten waar deze schutter mogelijk door geïnspireerd is. En daarom opende ik de aanval op gangsta-rap en seksistische rap, niet op hiphoppers in het algemeen en al helemaal niet op TM67 of iemand anders hier op Fok.

Pas als ze TM67 mij persoonlijk gaat aanvallen (en niet bepaald voor de 1e keer) dan sla ik terug. Dan ben ik inderdaad geen lieverdje meer.

woensdag 14 januari 2004 @ 21:45:08 #99
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_16265577
DaveM, ondanks dat je verhaal aan collega sebbo gericht is en ik deze situatie daarom verder aan hem overlaat, wil ik het volgende even kwijt:

Ik begrijp dat het niet fijn is als er zo lelijk op je topic gereageerd wordt, vooral niet als het meerendeel van die posts tegen jezelf gericht zijn en je voor alles en nogwat uitgemaakt wordt. En daar heb ik in dat topic ook een waarschuwing voor gegeven. Deze werd echter genegeerd.

Ik vind dat Tony behoorlijk ver is gegaan met z'n "laf en hypocriet", maar dat heeft hij zelf ook inmiddels toegegeven en ik vind een ban-aanvraag eerlijk gezegd wat overdreven. Aangezien je kennelijk 'een verleden' hebt met Tony, was je op de hoogte van zijn sterke gevoelens voor hiphop en had je een dergelijke reactie van zijn kant wel enigszins kunnen anticiperen. Het is niet dat ik dat geflame goedkeur, maar ik vind dat dat topic ook wat scheef was om redenen die calvobbes al aangegeven heeft.

Nu het topic gesloten is beschouw ik de zaak als afgedaan, en als ik merk dat er in een topic weer zo fel op elkaar gereageerd wordt, worden de betreffende posts onmiddelijk verwijderd. En aangezien jullie er toch niet uit zullen komen, lijkt me het verstandig om het onderwerp niet weer aan te kaarten. Een beetje 'respectvol' discussieren is blijkbaar niet mogelijk.

pi_16266287
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:45 schreef Summoner het volgende:
[...]

Nu het topic gesloten is beschouw ik de zaak als afgedaan, en als ik merk dat er in een topic weer zo fel op elkaar gereageerd wordt, worden de betreffende posts onmiddelijk verwijderd.

*begrip heeft
quote:
En aangezien jullie er toch niet uit zullen komen, lijkt me het verstandig om het onderwerp niet weer aan te kaarten. Een beetje 'respectvol' discussieren is blijkbaar niet mogelijk.
Ik zal dit gevoelige onderwerp even een tijdje laten liggen. Toch blijf ik bij m'n punt en het blijft wmb ook een interessant discussie-onderwerp, dus als ik een soortgelijke discussie zie sluit ik niet uit daar op te reageren. Maar voorlopig niet dus. Dat je collega Seborik het topic heeft gesloten vind ik jammer maar wel begrijpelijk verder.

Bedankt Summoner dat jij even wilde reageren ipv Seborik, ben ook blij om weer eens een redelijk verhaal te lezen ipv een aanval.
Bij deze vervalt dan ook m'n vraag aan hem en is wmb de zaak afgedaan.

En als TM z'n excuses aanbiedt verander ik mn sig weer.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')