quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:56 schreef Seborik het volgende:
Ok ranja, die van Mark is al uren dicht.
quote:Topic is vol, open die nieuwe ff Seborik!
Op maandag 16 februari 2004 14:50 schreef Seborik het volgende:
Dat andere topic is nog 'lang' niet vol. Deze gaat dicht tot die ander vol is. Geef dan maar even een seintje in het feedbacktopic.
quote:Dit jaar komt nog de sterfdag langs van Kurt Cobain, Noel Redding, Jimi Hendrix en John Lennon (die mij dan intresseren).
Op donderdag 19 februari 2004 17:06 schreef Summoner het volgende:
Alleen in het geval van Bon Scott.Check m'n post in het topic.
quote:Ik zie net dat daar al eens een topic over geopend is.
Op donderdag 19 februari 2004 17:22 schreef Big_Boss_Man het volgende:
John Lennon
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 17:32 schreef Jane het volgende:
Ik zie net dat daar al eens een topic over geopend is.
John Lennon 09/10/1940 - 08/12/1980
En van Kurt Cobain:
5 april >in memoriam kurt cobain (nirvana)
quote:Niet helemaal een 'herdenkingstopic', maar goed:
Op donderdag 19 februari 2004 17:48 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Nou moet er alleen nog maar en topic over chuck!
Chuck Schuldiner van Death overleden :(
Noel Redding is ook al aanwezig in de database (al moeten we de migratie naar de nieuwe forumsoftware maar weer afwachten..)
quote:Daar staat Jimmy, het enige wat ik in dat topic kan doen is me boos maken.
Op donderdag 19 februari 2004 18:18 schreef Zander het volgende:[..]
Niet helemaal een 'herdenkingstopic', maar goed:
Chuck Schuldiner van Death overleden :(
Noel Redding is ook al aanwezig in de database (al moeten we de migratie naar de nieuwe forumsoftware maar weer afwachten..)
Noel Redding (bassist Jimmy Hendrix) overleden
Hallo dante.quote:Op maandag 23 februari 2004 00:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hoi seborik
You're the man, sebbo.quote:Op maandag 23 februari 2004 03:13 schreef Seborik het volgende:
Hi-Ho-Silver!
Helemaal eens met Tokus! (dat het dus niet kan)quote:Op maandag 23 februari 2004 13:21 schreef Tokus het volgende:
wat is dit voor gedoe? in de index staat Muziek ineens onder Film, TV & Radio! Dat kan natuurlijk niet he!
Ik heb hetzelfde als jij. Zal het doorgeven.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:01 schreef Z het volgende:
Zou iemand 'Fok! Muziek Trivia deel ?' willen veranderen in 'Fok! Muziek Trivia deel CXLVIII' ?
En ik heb het laatste deel wel gevonden maar ik mag er om één of andere reden niet in...
Fok! Muziek Trivia CXLVII
Als je topics van de laatste maand selecteert voor muziek vind je deze ook niet terug.En degene die daarvoor zat wel. Beetje gek allemaal, zal wel een bugje zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |