Zijn er meer mensen die zo wel een beetje denken? (waarschijnlijk niet en ben ik de enige met die bekrompen geest )
quote:En PSV kennen ze alleen in Korea
Op zondag 7 december 2003 12:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
Op dit moment hoor Feyenoord toch echt niet bij de topclubs
quote:Ajax wel ja, maar Feyenoord heeft op dit moment helemaal niks te rulen. Dit met hun zeer slechte prestaties in de competitie en in europa.
ajax an feyenoord rullen nederland
duurt nog zeker 20 jaar voordat PSV Ajax en Feyenoord in die status achterhaald heeft..........
en in Korea kennen ze Hiddink........ dat hij nu toevallig PSV traint is bijzaak voor die mensen! hoop dat je dat zelf ook inziet!
quote:Nee, Die finale van ajaxus tegen ac milan. Dat was helemaal verschrikkelijk.
Op zondag 7 december 2003 12:24 schreef Tim_G het volgende:
das gewoon logisch......... komt door de historische achtergrond van beide clubs........ Ajax heeft zelfs meerdere malen europa gedomineerd....... Feyenoord heeft ook 1 goede periode gehad....... en PSV kent iedereen alleen van Ronaldo en Romario!! en de meeste verschrikkelijke europacup 1 finale ooit natuurlijk!! om te janken was dat zeg!!duurt nog zeker 20 jaar voordat PSV Ajax en Feyenoord in die status achterhaald heeft..........
en in Korea kennen ze Hiddink........ dat hij nu toevallig PSV traint is bijzaak voor die mensen! hoop dat je dat zelf ook inziet!
quote:Das grote onzin. Omdat PSV nu tegen de 2e ronde aan zit behoren ze meteen tot één van de Nederlandse topclubs. Nee
Op zondag 7 december 2003 12:25 schreef pascalheister het volgende:
Eerder was het misschien Feyenoord en Ajax.
Maar vind Feyenoord er niet meer bijhoren.
dus PSV en Ajax nu
quote:Zielig!
Op zondag 7 december 2003 12:32 schreef valek het volgende:[..]
Nee, Die finale van ajaxus tegen ac milan. Dat was helemaal verschrikkelijk.
En PSV is de laatste 20 jaar meer kampioen van Nederland geworden dan ajax en feyenoord bij elkaar. Ik snap ook niet dat je voor ajax kunt zijn waar ik woon. Ik woon in zuid oost brabant. Je bent als nederlander toch ook niet voor duitsland. Stelletje landverraders hier in ons dorp die voor ajax zijn. Ik heb al genoeg discussies gehad met die gasten hier. Er zit er zelfs 1 in mijn dartteam die een seizoenkaart heeft voor ajax. Helemaal gek. Hij hoort dan ook bij de ajaxfamilie van het dorp. Gewoon niet normaal.
quote:vertel.
Op zondag 7 december 2003 12:33 schreef drugsgebruiker het volgende:[..]
Zielig!
quote:Nee, dat hebben ze afgedwongen door de laatste jaren veelvuldig kampioen te worden. En Ajax dat uitgeschakeld wordt door Kopenhagen en een Zwitserse laagvlieger in de UEFA Cup zijn we massaal vergeten geloof ik
Op zondag 7 december 2003 12:33 schreef RednaZ het volgende:Das grote onzin. Omdat PSV nu tegen de 2e ronde aan zit behoren ze meteen tot één van de Nederlandse topclubs. Nee
quote:Hoe groot minderwaardigheids complex kun je wel niet hebben.
En PSV is de laatste 20 jaar meer kampioen van Nederland geworden dan ajax en feyenoord bij elkaar. Ik snap ook niet dat je voor ajax kunt zijn waar ik woon. Ik woon in zuid oost brabant. Je bent als nederlander toch ook niet voor duitsland. Stelletje landverraders hier in ons dorp die voor ajax zijn. Ik heb al genoeg discussies gehad met die gasten hier. Er zit er zelfs 1 in mijn dartteam die een seizoenkaart heeft voor ajax. Helemaal gek. Hij hoort dan ook bij de ajaxfamilie van het dorp. Gewoon niet normaal.
quote:Dat is niet mijn opinie. Die heb ik net gegeven.
Op zondag 7 december 2003 12:43 schreef The_Coach het volgende:[..]
Hoe groot minderwaardigheids complex kun je wel niet hebben.
In mijn opinie kan Psv nooit op het niveau Ajax en Feyenoord qua naam etc komen, dit omdat psv altijd een speeltje zal blijven van Philips het geen wat ze in 1988 ook de CL heeft opgelevert door Ajax leeg te plunderen.
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:32 schreef valek het volgende:
En PSV is de laatste 20 jaar meer kampioen van Nederland geworden dan ajax en feyenoord bij elkaar.
quote:Je kiest toch gewoon voor de mooiste club, niet voor de club uit de buurt?
Op zondag 7 december 2003 12:32 ging valek verder:
Ik snap ook niet dat je voor ajax kunt zijn waar ik woon.
quote:Dat tweede heb je eigenlijk ook gelijk in. Maar ik kan dat gewoon niet snappen. Ik ben toch ook niet voor Duitsland.
Op zondag 7 december 2003 12:46 schreef MrTorture het volgende:[..]
[..]Je kiest toch gewoon voor de mooiste club, niet voor de club uit de buurt?
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:43 schreef The_Coach het volgende:
Hoe groot minderwaardigheids complex kun je wel niet hebben.
In mijn opinie kan Psv nooit op het niveau Ajax en Feyenoord qua naam etc komen, dit omdat psv altijd een speeltje zal blijven van Philips het geen wat ze in 1988 ook de CL heeft opgelevert door Ajax leeg te plunderen.
quote:Ik wel voor Argentinië
Op zondag 7 december 2003 12:47 schreef valek het volgende:[..]
Dat tweede heb je eigenlijk ook gelijk in. Maar ik kan dat gewoon niet snappen. Ik ben toch ook niet voor Duitsland.
Ajax stelt toch ook niks meer voor met dat knulletjesvoetbal?
PSV doet het altijd goed. Behalve in de championsleague.
Ajax staat niet alleen bekend om z'n prijzen, maar vooral om de jeugdopleiding.
Ajax staat niet alleen bekend om z'n prijzen, maar vooral om de jeugdopleiding.
Een club die in een ufo speelt neem je op voorhand al iets minder serieus, de Kuip is het mooiste stadion van Nederland en het Legioen is ook oké, dus daarom vind ik Feyenoord wel een club
quote:In de eerste regel van je betoog zie ik al hoe serieus ik je moet nemen
En PSV is de laatste 20 jaar meer kampioen van Nederland geworden dan ajax en feyenoord bij elkaar.
quote:hap!
Op zondag 7 december 2003 13:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er zit een kras op je plaatEen club die in een ufo speelt neem je op voorhand al iets minder serieus, de Kuip is het mooiste stadion van Nederland en het Legioen is ook oké, dus daarom vind ik Feyenoord wel een club
quote:heel serieus
Op zondag 7 december 2003 13:03 schreef twi het volgende:[..]
In de eerste regel van je betoog zie ik al hoe serieus ik je moet nemen
Ik heb dan ook een gruwelendige hekel aan ajaxus dat speelt ook mee. Maar dat heb ik vooral in andere topics al laten weten volgens mij.
quote:helaas wel.
Op zondag 7 december 2003 13:07 schreef TalkShowHost het volgende:
Ik denk als je aan een willekeurige buitenlander vraagt was hij/zij de meest aansprekende Nederlandse clubs vindt, dat hij/zij Ajax en/of Feyenoord zal noemen.
quote:Je moet Psv zien als een klein Chelsea die krijgen nou ook niet bepaald veel respect voor alles te kopen zonder op te leiden.
Op zondag 7 december 2003 13:09 schreef valek het volgende:[..]
helaas wel.
Daar zorgt de media ook voor natuurlijk.
quote:PSV is 10 keer kampioen geworden de laatste tien jaar (sinds seizoen 1982/1983, Ajax en Feyenoord samen 11 keer. En als je al niet eens weet hoe je "Ajakkes" schrijft, dan schat ik je IQ ook niet veel hoger in dan dat van de gemiddelde PSV-supporter.
Op zondag 7 december 2003 13:06 schreef valek het volgende:[..]
heel serieus
Ik heb dan ook een gruwelendige hekel aan ajaxus dat speelt ook mee. Maar dat heb ik vooral in andere topics al laten weten volgens mij.
1982-1983: Ajax
1984-1985: Ajax
1989-1990: Ajax
1993-1994: Ajax
1994-1995: Ajax
1995-1996: Ajax
1997-1998: Ajax
2001-2002: Ajax
1983-1984: Feyenoord
1992-1993: Feyenoord
1998-1999: Feyenoord
1985-1986: PSV
1986-1987: PSV
1987-1988: PSV
1988-1989: PSV
1990-1991: PSV
1991-1992: PSV
1996-1997: PSV
1999-2000: PSV
2000-2001: PSV
2002-2003: PSV
quote:Ja natuurlijk, daar hebben Cruijff, van Basten, Bergkamp en Kluivert weinig mee te maken
helaas wel.
quote:Dit is echt een fucking bagger post
Op zondag 7 december 2003 12:51 schreef Nyrem het volgende:
Feyenoord heeft de eerste (nederlandse winnaar) EC1 cup binnen gehaald.Ajax stelt toch ook niks meer voor met dat knulletjesvoetbal?
PSV doet het altijd goed. Behalve in de championsleague.
quote:Hoe kan de media dit nu beinvloeden?
helaas wel.
Of is Ajax overal bezig met propoganda
De enige die via de media een bekendere naam te krijgen zijn Feyenoord en PSV die allemaal van die Koreanen halen
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:18 schreef valek het volgende:
Ik ben meer dan de gemiddelde ajaxussupporter in het olympisch stadion en die lelijke ufo geweest.
Oftewel, ajax heeft heel veel nepsupporters
quote:En dan weten ze weer niets te zeggen.
Op zondag 7 december 2003 13:19 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
![]()
quote:Weet genoeg te zeggen, maar het elke keer herhalen wordt zo saai. Maar goed als jullie blijven komen met dat saaie argument
Op zondag 7 december 2003 13:21 schreef valek het volgende:[..]
En dan weten ze weer niets te zeggen.
Daag
quote:Kijk uit Tony! Je avatar ontsnapt!
Op zondag 7 december 2003 12:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op de lijst van meest gunstige tegenstanders?
Op zondag 7 december 2003 13:18 schreef robbieRdam het volgende:
Feyenoord staat bovenaan op de uefa`s ranglijst, alleen op andere vlakken dan kampioensschappen en successen
quote:Ik neem aan dat je dat niet serieus meent deze vraag
Op zondag 7 december 2003 13:26 schreef twi het volgende:[..]
Op de lijst van meest gunstige tegenstanders?
quote:Nouja, ik wilde ook wel de lijst met meeste boetes noemen, maar ik vond 'm zo gek nog niet!
Op zondag 7 december 2003 13:27 schreef valek het volgende:[..]
Ik neem aan dat je dat niet serieus meent deze vraag
quote:Denk dat dit nooit gaat gebeuren. Verleden is verleden, dat gaat niet meer veranderen.
Op zondag 7 december 2003 13:27 schreef Qi het volgende:het ziet er niet naaruit dat dit in de nabije toekomst zal veranderen.
quote:Waar, maar daar zal geen lijst van zijn wat jij dacht
Op zondag 7 december 2003 13:28 schreef twi het volgende:[..]
Nouja, ik wilde ook wel de lijst met meeste boetes noemen, maar ik vond 'm zo gek nog niet!
quote:Het sarcasme droop er ook vanaf.
Op zondag 7 december 2003 13:32 schreef valek het volgende:[..]
Waar, maar daar zal geen lijst van zijn wat jij dacht
quote:Grapjas. Ik bedoelde behaalde prijzen. Ik denk niet dat PSV en Feyenoord Ajax in de nabije toekomst in gaan halen wat betreft behaalde prijzen. Ajax staat bijv. alleen op PSV al 11 landstitels voor. En als je gaat kijken naar Europese prijzen dan is het al helemaal erg hoever Ajax voor staat op PSV en Feyenoord.
Op zondag 7 december 2003 13:30 schreef twi het volgende:[..]
Denk dat dit nooit gaat gebeuren. Verleden is verleden, dat gaat niet meer veranderen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 07-12-2003 13:42]
quote:Moeten we je dat nou weeeeer gaan uitleggen knulletje?
Op zondag 7 december 2003 13:21 schreef valek het volgende:[..]
En dan weten ze weer niets te zeggen.
Daag
quote:En waarom dat dan weer
Op zondag 7 december 2003 13:47 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ik begrijp uberhaupt niet hoe mensen voor ajaks kunnen zijn. Ik vind het zo'n mietenclubje.
quote:Inderdaad. Heb je nog een goede onderbouwing voor deze uitspraak of snap je het zelf niet (hetgeen ik denk...)
Op zondag 7 december 2003 13:50 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
En waarom dat dan weer
quote:Ik begrijpt überhaupt niet hoe mensen voor pisvee kunnen zijn. Ik vind het maar een Fortuna Sittard meets Servië- & Montenegro clubje.
Ik begrijp uberhaupt niet hoe mensen voor ajaks kunnen zijn. Ik vind het zo'n mietenclubje.
quote:Ajax speelt het aantrekkelijkste voetbal in mijn ogen, dat heeft mij ook aangetrokken. En wat versta je onder 'mietenclubje'?
quote:OMG - globetrotter gesignaleerd
quote:Sommige mensen kiezen voor winnaars, dan kunnen ze daar stoer over doen. Anderen kiezen clubs uit de buurt, of met een mooie aanhang.
Op zondag 7 december 2003 12:46 schreef MrTorture het volgende:
Je kiest toch gewoon voor de mooiste club, niet voor de club uit de buurt?
Kweenie, ik heb niet zo veel met successupporters
quote:Ik ook niet. Maar ik weiger die lulkoek van sommigen aan te nemen dat Ajax de meeste successupporters heeft...
Op zondag 7 december 2003 14:01 schreef Frenkie het volgende:[..]
Sommige mensen kiezen voor winnaars, dan kunnen ze daar stoer over doen. Anderen kiezen clubs uit de buurt, of met een mooie aanhang.
Kweenie, ik heb niet zo veel met successupporters
quote:Ajax heeft het meeste succes, dus ongetwijfeld ook de meeste successupporters. Ik zou je quote neerzetten als:
Op zondag 7 december 2003 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook niet. Maar ik weiger die lulkoek van sommigen aan te nemen dat Ajax de meeste successupporters heeft...
quote:
Ik ook niet. Maar ik weiger die lulkoek van sommigen aan te nemen dat Ajacieden successupporters zijn...
quote:Dat is toch ook gewoon zo. En de meeste TT-supporters.
Ik ook niet. Maar ik weiger die lulkoek van sommigen aan te nemen dat Ajax de meeste successupporters heeft...
quote:Ben ik het nog niet mee eens. Denk dat Vitesse de meeste successupporters heeft.
Op zondag 7 december 2003 14:04 schreef twi het volgende:[..]
Ajax heeft het meeste succes, dus ongetwijfeld ook de meeste successupporters. Ik zou je quote neerzetten als:
[..]
quote:Roze shirtjes.
Op zondag 7 december 2003 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Inderdaad. Heb je nog een goede onderbouwing voor deze uitspraak of snap je het zelf niet (hetgeen ik denk...)
quote:Want..??
Op zondag 7 december 2003 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ben ik het nog niet mee eens. Denk dat Vitesse de meeste successupporters heeft.
quote:Ik ook.
Op zondag 7 december 2003 13:52 schreef twi het volgende:[..]
Ik begrijpt überhaupt niet hoe mensen voor pisvee kunnen zijn. Ik vind het maar een Fortuna Sittard meets Servië- & Montenegro clubje.
quote:Amsterdam = gaycapital of the world
Op zondag 7 december 2003 14:06 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Roze shirtjes.
Strakke shirtjes.
Geen hard voetbal maar snel gaan liggen.
Klagen als er wat harder gespeeld wordt.
quote:Alleen in de buurt van Eindhoven bevinden zich PSV-fans. Fans van Ajax bijvoorbeeld heb je in het hele land.
Op zondag 7 december 2003 12:11 schreef Realzm het volgende:
Je bent zeker nog nooit in de buurt van eindhoven gekomen?
quote:Joehoe jongens, tijd om eventjes te voetballen.
Op zondag 7 december 2003 14:07 schreef Frenkie het volgende:[..]
Amsterdam = gaycapital of the world
Mooie roze shirtjes zeg.
quote:En maar scanderen: boeren, boeren
Op zondag 7 december 2003 14:07 schreef Glacius het volgende:
Fans van Ajax bijvoorbeeld heb je in het hele land.
quote:Die pakjes van Feyenoord niet gezien een tijdje geleden? En die staan dan bekend als harde werkers en bikkels.
Op zondag 7 december 2003 14:06 schreef Robert_Jensen het volgende:
Roze shirtjes.
quote:Kan me vergissen, maar het tenue van Feyenoord lijkt toch wat strakker om het middel te zitten dan het tenue van Ajax.
Strakke shirtjes.
quote:Jan Wouters? Need I say more?
quote:Valt best mee, en bovendien niet iets dat alleen bij Ajax voorkomt.
quote:PSV - Ajax gemist ofzo?
Op zondag 7 december 2003 14:06 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Roze shirtjes.
Strakke shirtjes.
quote:Dat heb ik maar even doorgestreept, want dat is natuurlijk een foute conclusie. Ik heb een tijdje geleden al aangetoond dat Feyenoord, relatief gezien, ongeveer evenveel succes-supporters heeft als Ajax, kan mijn reactie alleen niet meer terug vinden. Na het winnen van de UEFA Cup bijv. nam het aantal supporters het jaar daarop enorm toe bij Feyenoord.
Op zondag 7 december 2003 14:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
Want..??
Laat ook eigenlijk maar, we kunnen er lang of kort over lullen, het blijft gewoon zo dat Ajax de meeste successupoorters heeft en dat de meeste Ajacieden successupporters zijn.
quote:Dus moet ik maar jouw mening gaan aannemen? Denk het ook niet nee...
Op zondag 7 december 2003 14:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
Want..??
Laat ook eigenlijk maar, we kunnen er lang of kort over lullen, het blijft gewoon zo dat Ajax de meeste successupoorters heeft en dat de meeste Ajacieden successupporters zijn.
Vitesse had totdat Aalbers succes met Vitesse kreeg een gemiddelde aanhang. Toen de successen kwamen groeide dat gigantisch en kon een stadion voor 20.000 mensen ineens anderhalf keer gevuld worden. In verhouding heeft Vitesse dus duidelijk veel successupporters.
En die jongen aan wie ik vroeg of ie er een onderbouwing voor had bewijst maar weer wat ik bedoelde met "of snap je het zelf niet"...
quote:En ik wil hier voor de liefhebbers de toeschouwers aantallen van het machtige feyenoord legioen eind jaren tachtig neerzetten hoor.
Op zondag 7 december 2003 14:13 schreef Qi het volgende:[..]
Dat heb ik maar even doorgestreept, want dat is natuurlijk een foute conclusie. Ik heb een tijdje geleden al aangetoond dat Feyenoord, relatief gezien, ongeveer evenveel succes-supporters heeft als Ajax, kan mijn reactie alleen niet meer terug vinden. Na het winnen van de UEFA Cup bijv. nam het aantal supporters het jaar daarop enorm toe bij Feyenoord.
quote:Die zo rond de 11.000 zaten gemiddeld bedoel je? Neh, die is vaak genoeg langsgekomen
Op zondag 7 december 2003 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En ik wil hier voor de liefhebbers de toeschouwers aantallen van het machtige feyenoord legioen eind jaren tachtig neerzetten hoor.
(En even zo vaak genegeerd door Feyenoorders )
quote:Ja maar dat is 't nou juist wat betreft ajax. ben voor Feyenoord, altijd geweest en daarin alleen maar gesterkt omdat al die zielige figuren in groep 6 opeens voor ajax waren (ze hadden toen net de uefa cup gewonnen), terwijl ik opgegroeid ben op Texel. Sommige switchten weer even naar Feyenoord toen die het jaar erop kampioen werden, maar tja toen kluivert die frommelgoal tegen Milaan maakte... was er geen houden meer aan. Ik ken geen enkele club met zo'n hoog successupporters-percentage als ajax.
Op zondag 7 december 2003 14:07 schreef Glacius het volgende:[..]
Alleen in de buurt van Eindhoven bevinden zich PSV-fans. Fans van Ajax bijvoorbeeld heb je in het hele land.
quote:maar die ajaxieden wel klagen dat het hard voetbal was. En van Bommel vond het wel goed zo.
Op zondag 7 december 2003 14:11 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
PSV - Ajax gemist ofzo?
quote:Dus jij vind ellebogen kunnen op een voetbalveld?
Op zondag 7 december 2003 14:17 schreef valek het volgende:[..]
maar die ajaxieden wel klagen dat het hard voetbal was. En van Bommel vond het wel goed zo.
Ajax mietjes. Zoals daan rellenneger van feyenooit zei.
quote:jullie wel waarschijnlijk. Want jullie hebben er een paar rondlopen die het de normaalste zaak van de wereld vinden.
Op zondag 7 december 2003 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dus jij vind ellebogen kunnen op een voetbalveld?
quote:Maar dat is toch hard spelen zeg jij. Klaar, jezelf klemgeluld. Prutser.
Op zondag 7 december 2003 14:20 schreef valek het volgende:[..]
jullie wel waarschijnlijk. Want jullie hebben er een paar rondlopen die het de normaalste zaak van de wereld vinden.
En van Bommel deed helemaal niets verkeerd bij van der vaart. Van de vaart moet gewoon niet zeiken.
quote:Na "Een vriend van van Swieten" nu ook "Een vriend van Braamhaar"
Op zondag 7 december 2003 14:20 schreef valek het volgende:[..]
jullie wel waarschijnlijk. Want jullie hebben er een paar rondlopen die het de normaalste zaak van de wereld vinden.
En van Bommel deed helemaal niets verkeerd bij van der vaart. Van de vaart moet gewoon niet zeiken.
quote:Nee, jij wint de hoofdprijs met argumenten. De enige feitelijke argumenten die je hebt bedacht zijn onjuist, en als ik die weerleg reageer je niet eens
Op zondag 7 december 2003 14:22 schreef valek het volgende:
Ellebogen is geen voetbal. Maar gewoon er hard in gaan moet kunnen. Het is geen mietensport zeg. En waarom ben ik nu weer een prutser. Met jou kun je nooit een normale discussie voeren over voetbal. Irritant ventje.
quote:Ajax heeft het zeker weer uitgevonden.
Op zondag 7 december 2003 14:22 schreef Duiveltja het volgende:
AJAX is in het buitenland natuurlijk het bekendst. Vanwege de jeugdopleiding (door vele clubs geprobeerd te kopieren) en natuurlijk de prijzen en het spel.
quote:Kom met normale argumenten en we komen denk ik een heel eind. En zo vaak heb ik geen discussies met jou, geloof ik.
Op zondag 7 december 2003 14:22 schreef valek het volgende:
Ellebogen is geen voetbal. Maar gewoon er hard in gaan moet kunnen. Het is geen mietensport zeg. En waarom ben ik nu weer een prutser. Met jou kun je nooit een normale discussie voeren over voetbal. Irritant ventje.
quote:Als zelfs Gica Popescu, onze vriendelijke PSV'er, naar Amsterdam afreist om de jeugdopleiding daar een paar dagen uit te pluizen, dan weet je inderdaad wel hoe het staat met de opleiding van PSV
Op zondag 7 december 2003 14:22 schreef Duiveltja het volgende:
AJAX is in het buitenland natuurlijk het bekendst. Vanwege de jeugdopleiding (door vele clubs geprobeerd te kopieren) en natuurlijk de prijzen en het spel.
quote:Ach en ik kan geen discussie voeren. Je haat tegen Ajax is blind. Jammer he, dat Ajax veelal de beste is...
Op zondag 7 december 2003 14:24 schreef valek het volgende:[..]
Ajax heeft het zeker weer uitgevonden.
quote:Daar ben ik het mee eens dat mijn haat blind is. Dat klopt helemaal. Maar dat ligt eigenlijk niet aan ajax maar aan de media. Ja begin ik weer. Maar zij horen neutraal te zijn. Daar moet je me gelijk in geven. Maar dat zijn ze niet. En dat is de reden dat ik en heel veel mensen een gruwelendige hekel aan ajax hebben.
Op zondag 7 december 2003 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ach en ik kan geen discussie voeren. Je haat tegen Ajax is blind. Jammer he, dat Ajax veelal de beste is...
Edit:
En psv wint meer van ajax dan ajax van psv. Is ook zo.
quote:Je geeft zelf al toe dat je haar blind is. Dan snap ik dat je een discussie met iemand die wel kan relativeren niet aankunt. Jammer hoor.
Op zondag 7 december 2003 14:28 schreef valek het volgende:[..]
Daar ben ik het mee eens dat mijn haat blind is. Dat klopt helemaal. Maar dat ligt eigenlijk niet aan ajax maar aan de media. Ja begin ik weer. Maar zij horen neutraal te zijn. Daar moet je me gelijk in geven. Maar dat zijn ze niet. En dat is de reden dat ik en heel veel mensen een gruwelendige hekel aan ajax hebben.
Deze post onderschrijft daarom wel je blindheid zeg
quote:Your point, please?
Op zondag 7 december 2003 14:28 schreef valek het volgende:
Edit:
quote:Logisch dat je dan een hekel hebt aan Ajax, in plaats van aan de media
Daar ben ik het mee eens dat mijn haat blind is. Dat klopt helemaal. Maar dat ligt eigenlijk niet aan ajax maar aan de media. Ja begin ik weer. Maar zij horen neutraal te zijn. Daar moet je me gelijk in geven. Maar dat zijn ze niet. En dat is de reden dat ik en heel veel mensen een gruwelendige hekel aan ajax hebben.
Edit:
quote:Dat weet jij net zo goed als ik.
Op zondag 7 december 2003 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Your point, please?
quote:ja
Op zondag 7 december 2003 14:24 schreef valek het volgende:[..]
Ajax heeft het zeker weer uitgevonden.
quote:En AJAX is succesvoller in de CL dan psv, whats your point?
quote:Dat wel, maar onderling is psv gewoon beter.
Op zondag 7 december 2003 14:32 schreef Duiveltja het volgende:[..]
En AJAX is succesvoller in de CL dan psv, your point being..?
quote:Dat psv de laatste jaren wat meer van Ajax wint dan andersom? Is dat nou werkelijk alles wat je kunt verzinnen? Hoe makkelijk is het nu voor mij om te zeggen, kijk eens naar Europa en de verdeling van de titels. Dat laatste ligt de laatste jaren in het voordeel van psv, maar niet dusdanig groot dat psv nu beter is dan Ajax. In tegendeel zelfs...
Op zondag 7 december 2003 14:31 schreef valek het volgende:[..]
Dat weet jij net zo goed als ik.
quote:Inderdaad, mij ontgaat het nut van dit welles-nietes-topic totaal.
Op zondag 7 december 2003 14:37 schreef keeper het volgende:
Wat een ongelooflijke kansloze discussie.En dito topic.
Ik beëindig deze non-discussie dan ook hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |