abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2003 @ 01:58:45 #1
32740 Luka
Schop kont!
pi_15214946
* Inbreuk van moderator in dit topic: het associëren met namen + plaatjes is bij deze niet meer toegestaan. Zie dit als een eerste, tweede en laatste waarschuwing.

Isabeau

De Regels:

Woordenassociatiespel

Welkom bij het zoveelste deel van het Woordenassociatiespel !
Het doel: Maak een keten van woorden. Het is de bedoeling dat woorden qua semantiek op elkaar aansluiten (ironie is natuurlijk ook een prima oplossing).

DO's: Quote in je reactie altijd het woord waarop je voortborduurt, dit komt het overzicht ten goede. Mocht je (onverhoopt) een te late post plaatsen, edit deze dan aub zodat het geheel overzichtelijk blijft. Woorden dienen bij voorkeur Nederlandstalig te zijn, maar slang kan altijd. In de FIPO hoeft niet gequote te worden.

DONT'S: GEEN associatie met NAMEN! Beperk je reactie zoveel mogelijk tot één woord.
Mensen die alleen maar hier komen om het topic te verstieren, ga aub in de zandbak spelen. Als je te laat bent met posten, dan moet je, je post editten (weghalen) en dus niet wijzigen, waardoor het lijkt of de volgende te laat is!

Wil iemand bij een bepaald woord een kleine uitleg geven, dan deze graag in subtekst, ook een offtopictekst graag in subtekst, dit om de leesbaarheid van het spel te behouden.
zoals dit dus

Verder wijst de weg zich van zelf...

Veel plezier !

Vorig deel:

Woordenassociatiespel d. 102 Insane Fast Lane

verder met:

nagelbijten

It's my world...you're just livin' in it!!!
  zondag 7 december 2003 @ 02:01:11 #2
32740 Luka
Schop kont!
pi_15214963
Slotje dan maar!
It's my world...you're just livin' in it!!!
  zondag 7 december 2003 @ 02:07:09 #3
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_15215002
Sinterklaas
toen ik 5 was beet ik altijd op mijn nagels, maar de Sint vertelde me dat ik het niet meer moest doen.. ik was toen zo geschrokken dat ik het nooit meer gedaan heb, sindsdien doet nagelbijten me aan Sinterklaas denken
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_15219066
Slotje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')