Bedankt!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:07 schreef DCSboy het volgende:
Gefeliciteerd Sandyman!!
Je mag nou in oktober al met de opleiding beginnen neem ik aan? Hoe lang ben je nou uiteindelijk bezig geweest met de selectie??
Wat ik wel eens begrepen heb is dat je meerdere gradatie's hebt in kleurenblind zijn. En op een bepaald moment dan is het te heftig en zou je niet door de medische keuring komen. Zelf geen ervaring mee, maar dat heb ik wel eens begrepen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:38 schreef DCSboy het volgende:
Nou, ik heb eindelijk iets gehoord. Dinsdag moet ik eerst mijn ogen laten testen. Ik ben namelijk kleurenblind. Heeft iemand hier ervaring mee? Blijkbaar is het belangrijk genoeg om eerst uit te sluiten voordat de 'normale' selectieprocedure van start gaat.
Met dit weer: korte broekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:21 schreef jeemigdepeemig het volgende:
Weet iemand toevallig wat de kledingsvoorschriften zijn van het assesment? Strak in het pak of gewoon netjes?
Bij mij hetzelfde. Net casual zou ik zeggen. Nette broek + bloesje zonder strop, werkt prima.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef wombad het volgende:
[..]
Met dit weer: korte broek![]()
Bij mij zat er niemand in pak. Ga gewoon als jezelf!
Dat is ook het enige wat ik weet, ik moet ook morgen (i.e. 1 juli) naar ouderkerk a/d amstel.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:37 schreef Niek_ het volgende:
Heeft iemand wat meer info over het assessment? Enige wat ik tot nu toe weet is dat je een aantal opdrachten (individueel en in groepsverband) moet uitvoeren. Psychologen en mensen van Lvln beoordelen je dan. Weet eigenlijk weinig over die opdrachten, ben wel nieuwsgierig....![]()
Amenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:10 schreef phkba het volgende:
Ik werd door Wombad op dit forum gewezen dus even de laatste pagina's net snel gelezen.
Ik ben inmiddels ook door de selectie heen en mag ook in oktober beginnen met de opleiding.![]()
Zie hier een hoop vragen staan van mensen over inhoudelijke zaken.
Ik denk dat de meeste wel snappen dat ik/we daar niet op in kunnen gaan.
Zodra je verkeersleider bent kun je ook niet even op een forum gaan kijken hoe je dingen aan moet pakken. Op dat soort momenten zul je direct moeten reageren. Deels is dat natuurlijk iets wat je leert in een opleiding maar voor een heel groot deel is dat ook een talent wat je moet hebben.
Hier wordt naar gezocht tijdens de selectie.
Wees dus jezelf en zorg dat je goed uitgerust de testen ondergaat.
Zoals ooit een wijze verkeersleider tegen me zei: "Als het talent er in zit komt het er in de selectie wel uit"![]()
Voor iedereen die de selectie nog wil/moet gaan doen: Heel veel succes!!!
Ja, een soort sollicitatie gesprek. In die trant moet je het in ieder geval zoekenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:40 schreef My_ het volgende:
Iemand nog enig idee wat ik van dat 'interview' moet verwachten?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |