abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2003 @ 00:06:05 #1
52513 whosvegas
The Trickster
pi_15212894
Omdat ik het wel een boeiend topic vond, hier deel 2
Are you nuts??
pi_15212904
precies
gelijk geeft topic
zucht
pi_15212918
zonder relatie kan je toch ook wel sex hebben hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_15212924
Of je moet van die neukertjes vinden voor 1 nachtje
  zondag 7 december 2003 @ 00:07:31 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_15212930
Ik snap het niet.
pi_15212940
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Of je moet van die neukertjes vinden voor 1 nachtje
nee das pas lekker
zucht
pi_15212948
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:07 schreef AngelWings het volgende:

[..]

nee das pas lekker

zondag 7 december 2003 @ 00:08:42 #8
72781 AarsKaars
sjikieta powâh..
pi_15212963
Neuken zonder relatie voor de sex geeft weinig verplichtingen en kan lekker zijn, tenzij je zown mokkel hebt die het niet kan
maarja.. ik heb geen bananen!
pi_15212972
wat is de openingspost van deel 1 ?
misschien verduidelijkt dit de discussie wat
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 7 december 2003 @ 00:09:15 #10
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_15212974
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:08 schreef AarsKaars het volgende:
Neuken zonder relatie voor de sex geeft weinig verplichtingen en kan lekker zijn, tenzij je zown mokkel hebt die het niet kan
Maar ja, das in een relatie natuurlijk ook zo.
pi_15213019
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:06 schreef whosvegas het volgende:
heb je de sluitpost van een ander deel 2 niet gelezen?
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:27 schreef erodome het volgende:
Dicht.

Kijk ook eens bij de search..
Bv: sex zonder relatie
Of hier: Wel sex geen relatie??

zondag 7 december 2003 @ 00:10:52 #12
30387 CobusKuch
Bovenplaatje
pi_15213023
quote:
Beetje apart met je naam en sig gecombineerd:
quote:
maarja.. ik heb geen bananen!
Time's fun when you're having flies!
  zondag 7 december 2003 @ 00:12:04 #13
52513 whosvegas
The Trickster
pi_15213060
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is de openingspost van deel 1 ?
misschien verduidelijkt dit de discussie wat
Dit was de openingspost:
ik heb dus geen relatie, dus heb ik ook geen sex. Is dat bij jullie ook zo? Ik heb het vermoeden dat het bij de meiden anders ligt dan bij de jongens. Normaal gesproken is het wel het geval dat je zonder relatie geen sex hebt... ik zou niet weten met wie (zonder naar de hioeren te gaan , of als meid de hoer te spelen) , dit is wel 1 van de redenen dat ik wel een relatie zou willen, sex is immers ook belangrijk in het leven.
Zijn jullie het eens met deze stelling, of hebben jullie ook wel eens buitenrelationele sex gehad en hoe ging dat dan? Ik heb eigenlijk het idee dat dat met name in films gebeurt.
Are you nuts??
pi_15213203
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:12 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Dit was de openingspost:
ik heb dus geen relatie, dus heb ik ook geen sex. Is dat bij jullie ook zo? Ik heb het vermoeden dat het bij de meiden anders ligt dan bij de jongens. Normaal gesproken is het wel het geval dat je zonder relatie geen sex hebt... ik zou niet weten met wie (zonder naar de hioeren te gaan , of als meid de hoer te spelen) , dit is wel 1 van de redenen dat ik wel een relatie zou willen, sex is immers ook belangrijk in het leven.
Zijn jullie het eens met deze stelling, of hebben jullie ook wel eens buitenrelationele sex gehad en hoe ging dat dan? Ik heb eigenlijk het idee dat dat met name in films gebeurt.

Is een meisje gelijk een hoer als ze af en toe weleens
sex heeft, zonder dat ze met die persoon een relatie heeft?
pi_15213326
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:07 schreef AngelWings het volgende:

nee das pas lekker

Das zeker lekker
pi_15213442
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Das zeker lekker

Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_15213509
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:26 schreef piertje2 het volgende:

Hee zeg tegen die icoontjes dat ze niet de hele tijd naar mij moeten kijken
pi_15213534
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:17 schreef SuperPolm het volgende:

[..]

nop
wel een slet
046
Dank aan Yeahinho
pi_15213583
quote:

Nee hoor zolang ze alleen met mij neuken is het goed
  zondag 7 december 2003 @ 00:36:10 #20
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_15213705
Jawel hoor.......waarom niet ?
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zondag 7 december 2003 @ 01:22:41 #21
52513 whosvegas
The Trickster
pi_15214587
quote:

[..]

Ik vind van niet
Are you nuts??
pi_15214736
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:09 schreef Tijn het volgende:

[..]

Maar ja, das in een relatie natuurlijk ook zo.

ja dat is ook mijn probleem, ik heb sex met een ex, ik mag niks anders doen, ander kan ik oprotten om zo maar te zeggen, geen enkel verschil...
Maar ja goede sex is moeilijk om weg te doen
pi_15214747
quote:
noue als hij t niet kan, dan doe je t toch niet ... makkelijk toch
pi_15214762
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:29 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

nop
wel een slet

Nee ik vind van niet.. Als ik bv sex heb met mn ex.. voel ik me geen slet hoor ik hou toch van hem.
  zondag 7 december 2003 @ 14:21:09 #25
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15220848
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:06 schreef whosvegas het volgende:
damn, maak dan godverdomme es een boeiende openingspost, en niet omdat je het interessant vind:

geen relatie = geen seks: wat houdt dat in? en kom niet met hoerenpraat aankakken want dat is de meest stoere doch onzinnige klets die pubers het snelste blaten!

als dit niveau blijft, gaat ie dicht!!

put
your
clothes
on!
  zondag 7 december 2003 @ 17:11:46 #26
52513 whosvegas
The Trickster
pi_15224511
quote:
Op zondag 7 december 2003 14:21 schreef Jerruh het volgende:

[..]

damn, maak dan godverdomme es een boeiende openingspost, en niet omdat je het interessant vind:

geen relatie = geen seks: wat houdt dat in? en kom niet met hoerenpraat aankakken want dat is de meest stoere doch onzinnige klets die pubers het snelste blaten!

Wat maak je je druk? Wat maakt het uit als in een topic "hoerenpraat aankakken want dat is de meest stoere doch onzinnige klets die pubers het snelste blaten!" wordt gepost? Fok is tenslotte voor iedereen!
Als het je niet bevalt ga je toch een andere topic lezen, of zie ik dat verkeerd?
Het vorige topic heb ik heropend, omdat ik het onzin vond dat het topic gesloten werd. Kijk als er in een topic kwetsende of haatdragende opmerkingen gepost worden moet je dat topic sluiten. Naar mijn mening worden topics te snel gesloten.
Are you nuts??
  zondag 7 december 2003 @ 17:26:06 #27
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15224982
quote:
Op zondag 7 december 2003 17:11 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Wat maak je je druk? Wat maakt het uit als in een topic "hoerenpraat aankakken want dat is de meest stoere doch onzinnige klets die pubers het snelste blaten!" wordt gepost? Fok is tenslotte voor iedereen!
Als het je niet bevalt ga je toch een andere topic lezen, of zie ik dat verkeerd?
Het vorige topic heb ik heropend, omdat ik het onzin vond dat het topic gesloten werd. Kijk als er in een topic kwetsende of haatdragende opmerkingen gepost worden moet je dat topic sluiten. Naar mijn mening worden topics te snel gesloten.

topics in het algemeen worden niet te snel gesloten...
en je ziet het verkeerd als ik ergens anders moet gaan lezen..

ik vind het prima als mensen willen fok!en en vanalles willen zeggen, maar wat ik me heel erg afvraag is het nu om in elk topic te roepen: hoeren hoeren...

net zoals dit topic: geen relatie = geen seks: er zijn zat mensen die zeggen dat ze zonder relatie niet aan seks doen, hebben daar een bepaalde gedachte achter, een bepaalde mening over. daar kan heel goed over gediscussierd worden. wat is het nou: er komen mensen alleen roepen dat seks zonder relatie hoerenloperij is, hoeren dit hoeren dat. ze bevatten nauwelijks enige reden, zijn meestal voor het stoerdoen gepost en vaak niet veelzeggend. allemaal prima, maar het schijnt een trent te zijn om elk topic tot zoiets te maken, met als gevolg dat er serieuze users zijn die geen zin hebben om tussen onzinnige posts door hun verhaaltje kwijt te kennen... en dat zit me dwars!

en vooralsnog vraag ik users ook eens beroep te doen op hun creativiteit in het openen van topics en er een topic van te maken met enigzins diepgang! Dat is de reden waarom ik die topics had gesloten.

put
your
clothes
on!
pi_15225344
Weet je, ik ga gewoon serieus reageren!

Ik heb dus vorig weekend ondervonden dat het kan... was voor mij de 1e keer, was wel een verrassing maar ik ben heel gek op dat meisje..

Heb er geen problemen mee, is toch de best denkbare situatie denk ik... ze kan me nu geen relatie bieden.. een soort "Wel de lusten, niet de lasten" situatie.

Helemaal ideaal is het echter niet want als je iemand zo leuk vindt wil je eigenlijk meer dan alleen dat... geeft een heel dubbel gevoel... maarja, je kunt niet alles hebben, ik denk dat ik er wel mee kan leven, misschien komt het alsnog goed tussen ons

[Dit bericht is gewijzigd door Jape op 07-12-2003 17:41]

maandag 8 december 2003 @ 21:27:37 #29
52513 whosvegas
The Trickster
pi_15259484
quote:
Op zondag 7 december 2003 17:26 schreef Jerruh het volgende:

[..]

topics in het algemeen worden niet te snel gesloten...
en je ziet het verkeerd als ik ergens anders moet gaan lezen..

ik vind het prima als mensen willen fok!en en vanalles willen zeggen, maar wat ik me heel erg afvraag is het nu om in elk topic te roepen: hoeren hoeren...

net zoals dit topic: geen relatie = geen seks: er zijn zat mensen die zeggen dat ze zonder relatie niet aan seks doen, hebben daar een bepaalde gedachte achter, een bepaalde mening over. daar kan heel goed over gediscussierd worden. wat is het nou: er komen mensen alleen roepen dat seks zonder relatie hoerenloperij is, hoeren dit hoeren dat. ze bevatten nauwelijks enige reden, zijn meestal voor het stoerdoen gepost en vaak niet veelzeggend. allemaal prima, maar het schijnt een trent te zijn om elk topic tot zoiets te maken, met als gevolg dat er serieuze users zijn die geen zin hebben om tussen onzinnige posts door hun verhaaltje kwijt te kennen... en dat zit me dwars!

en vooralsnog vraag ik users ook eens beroep te doen op hun creativiteit in het openen van topics en er een topic van te maken met enigzins diepgang! Dat is de reden waarom ik die topics had gesloten.

Ik begrijp het, je wilt het SEX forum gewoon een beetje serieus houden. Ik heb het eerste topic nog een keertje terug gelezen inderdaad wel een blaat topic dat meer in ONZIN thuis hoort.
Are you nuts??
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:32:12 #30
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_15268909
Nja wat een onzin dat als je geen relatie hebt je geen sex hebt.
Ik heb zelf ook geen relatie maar heb wel sex alleen hebben we daar duidelijke afspraken over gemaakt. We komen alleen bij elkaar als we allebei geen relatie hebben en we houden het alleen bij sex geen verkering verder. En verder in het weekend kom ik ook nog weleens het een en ander tegen.
Dus ik vind de tekst geen relatie geen sex eigenlijk nergens op slaan.
ik ben de jager met de pet.
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:51:39 #31
39650 StorieZnl
KarateHamster
pi_15269268
quote:
hoer (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] prostituee

pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier

slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons

Een hoer noemen vindt ik dus niet terecht. Een slet daarin tegen: Jah, dat is wel mogelijk. (Gezien de betekenis!)
Maar is er ook een mannelijke vorm van Slet? Je doet het immers met elkaar. Anders heet het toch weer 'verkrachten'?

Maar, je zou het ook anders kunnen zien.
het is gewoon pure socialiteit! Je zit allebei sex-loos en omdat het toch een '1ste levensbehoefte' schijnt te zijn, haal je bij elkaar die lusten weg!

quote:
so·ci·aal (bn.)
1 geneigd om in groepen te leven
2 betr. hebbend op de menselijke samenleving => maatschappelijk
3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving
4 hoer / slet / prostituee / snol / temeier / etc.!
=> humanitair, medemenselijk, menslievend
En hier heb ik écht over nagedacht!
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:39:04 #32
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15270405
quote:
Op maandag 8 december 2003 21:27 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Ik begrijp het, je wilt het SEX forum gewoon een beetje serieus houden. Ik heb het eerste topic nog een keertje terug gelezen inderdaad wel een blaat topic dat meer in ONZIN thuis hoort.

dankje! .
overigens heb ik nog nooit aan seks buiten een relatie gedaan, maar dat is meer omdat ik in die tijden dacht dat seks bij mij onde rultieme omastandigheden moest worden opgewekt, omdat het gevoel dat je met seks krijgt eigenlijk een van de ultiemste gevoelens is die je kan opwekken... klinkt vast idealistisch maar k heb het lang gedacht. Nu kijk ik daar toch iets vrijer op, maar nu heb ik ook een relatie dus hoef ik me er nie druk om te maken .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:17:38 #33
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_15271484
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:39 schreef Jerruh het volgende:

[..]

dankje! .
overigens heb ik nog nooit aan seks buiten een relatie gedaan, maar dat is meer omdat ik in die tijden dacht dat seks bij mij onde rultieme omastandigheden moest worden opgewekt, omdat het gevoel dat je met seks krijgt eigenlijk een van de ultiemste gevoelens is die je kan opwekken... klinkt vast idealistisch maar k heb het lang gedacht. Nu kijk ik daar toch iets vrijer op, maar nu heb ik ook een relatie dus hoef ik me er nie druk om te maken .

Met Tizmo toch????
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:21:19 #34
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15271570
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:17 schreef Houzer het volgende:

[..]

Met Tizmo toch????

.

nee dus .
echt de bak van het jaar .

put
your
clothes
on!
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:24:19 #35
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_15271657
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:21 schreef Jerruh het volgende:

[..]

.

nee dus .
echt de bak van het jaar .

Met wie dan??
Ik had eerst scandy gedacht maar ja dies bezet
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:25:06 #36
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15271680
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:24 schreef Houzer het volgende:

[..]

Met wie dan??
Ik had eerst scandy gedacht maar ja dies bezet

met iemand die niet op fok! zit, en scandy is mijn lieve knuffelkoekie! . en nu weer ontopic! ksshttt .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:30:48 #37
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_15271831
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:25 schreef Jerruh het volgende:

[..]

met iemand die niet op fok! zit, en scandy is mijn lieve knuffelkoekie! . en nu weer ontopic! ksshttt .

Owjah sorry
Ik nueck vooral graag zonder relatie

zo goed???

pi_15272505
quote:
Op zondag 7 december 2003 14:21 schreef Jerruh het volgende:

[..]

volgens mij heeft iemand hier al een tijdje geen sex meer gehad

Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
  dinsdag 9 december 2003 @ 13:06:52 #39
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15272746
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:57 schreef DeadLock het volgende:

[..]

volgens mij heeft iemand hier al een tijdje geen sex meer gehad

of juist veel .
put
your
clothes
on!
pi_15272936
hmmz geen relatie = geen sex?
Dat heb ik niet echt ondervonden. Ik moet wel toegeven dat geen relatie = minder sex.
Ik vind dat het wel moet kunnen. Ook al heb je geen relatie, die behoeftes zijn er wel. De lusten zijn vaak dan nog sterker....
Een belangrijk iets wat je niet moet vergeten bij een sex-"relatie" is dat je duidelijke afspraken maakt over bepaalde grenzen die niet overschreden dienen te worden. Vaak houd je het dan gezelliger.

En een tip voor de mannen onderons: Ga nou niet overal rondbazuinen dat je die ene meid neukt..... krijgt ze een slechte naam van en dat zullen ze je vaak niet in dank afnemen...

If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
  dinsdag 9 december 2003 @ 13:16:05 #41
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_15272943
Mijn huidige vriendin ken ik al een jaar, en daar had ik al seks mee voor ik echt met haar had.
  dinsdag 9 december 2003 @ 13:27:01 #42
3498 Barb
Graduated Fool
pi_15273233
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:29 schreef hallo_mensen het volgende:
nop
wel een slet
Tsssk.
En een meisje die niet meteen met iemand het bed induikt is weer frigide en preuts en weet ik wat allemaal meer.
Bah, kerels zijn soms zo walgelijk dubbel.
Het is ook nooit goed wat vrouwen doen.

.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_15273330
Dat is niet waar hè als je seks wil.. je kan áltijd seks krijgen
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 9 december 2003 @ 13:41:27 #44
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_15273576
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:27 schreef Barb het volgende:

[..]

Tsssk.
En een meisje die niet meteen met iemand het bed induikt is weer frigide en preuts en weet ik wat allemaal meer.

.

Heej niet allemaal he. Elke vrouw is zoals ze is en dat hoor je als vent te aanbidden.
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:14:22 #45
52513 whosvegas
The Trickster
pi_15283429
Een relatie en sex, allebei een grote droom voor mij
Are you nuts??
  dinsdag 9 december 2003 @ 22:45:13 #46
44101 kirpeknots
Ignorance is bliss
pi_15288591
Het is nogal dubbel.
Ja ik mis sex.
Ik weet als het goed voelt dat ik meer zou willen. (Meer dan alleen sex. Niet okeej dus)
Ik weet ook dat ik niet langdurig kan binden en dat ik niet geef wat een partner verdient (tijd en gevoelsmatig. ik heb het niet over sex)

Alles bij mekaar.

Ik ben onmogelijk. Zet me maar in een hokje met 4 muren. Is beter zo.

Het leven is als een neus. Je haalt eruit wat erin zit. (en niet meer dan dat)
  dinsdag 9 december 2003 @ 23:36:33 #47
56951 Najra
---------------
pi_15290466
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:27 schreef Barb het volgende:

[..]

Tsssk.

.

Jawel. Het maakt niet uit wat je doet, zolang het maar met mij is.
Simpel toch.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  dinsdag 9 december 2003 @ 23:41:37 #48
56951 Najra
---------------
pi_15290646
Overigens even on topic. Als ik zo makkelijk in de omgang zou zijn met vrouwen zou ik er niks op tegen hebben om af en toe eens te sexen, zonder bijbedoelingen. Helaas zijn (veel) mensen niet zo makkelijk en ik zelf al helemaal niet.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  woensdag 10 december 2003 @ 22:34:15 #49
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_15316575
Nee inderdaad: geen relatie = geen sex

ben niet preuts maar vind het wel fijn als je nog enigszins waarde hecht aan een 'fris' lichaam waar niet zomaar iedereen overheen is gegaan.

__-*-__
pi_15316628
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:34 schreef No-Li-Ta het volgende:
ben niet preuts maar vind het wel fijn als je nog enigszins waarde hecht aan een 'fris' lichaam waar niet zomaar iedereen overheen is gegaan.
Net of je vriend dat merkt als ie over je heen gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')