quote:nee das pas lekker
Op zondag 7 december 2003 00:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Of je moet van die neukertjes vinden voor 1 nachtje
quote:Maar ja, das in een relatie natuurlijk ook zo.
Op zondag 7 december 2003 00:08 schreef AarsKaars het volgende:
Neuken zonder relatie voor de sex geeft weinig verplichtingen en kan lekker zijn, tenzij je zown mokkel hebt die het niet kan
quote:heb je de sluitpost van een ander deel 2 niet gelezen?
Op zondag 7 december 2003 00:06 schreef whosvegas het volgende:
Omdat ik het wel een boeiend topic vond, hier deel 2
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:27 schreef erodome het volgende:
Dicht.Kijk ook eens bij de search..
Bv: sex zonder relatie
Of hier: Wel sex geen relatie??
quote:Beetje apart met je naam en sig gecombineerd:
Neuken zonder relatie voor de sex geeft weinig verplichtingen en kan lekker zijn, tenzij je zown mokkel hebt die het niet kan
quote:
maarja.. ik heb geen bananen!
quote:Dit was de openingspost:
Op zondag 7 december 2003 00:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is de openingspost van deel 1 ?
misschien verduidelijkt dit de discussie wat
quote:Is een meisje gelijk een hoer als ze af en toe weleens
Op zondag 7 december 2003 00:12 schreef whosvegas het volgende:[..]
Dit was de openingspost:
ik heb dus geen relatie, dus heb ik ook geen sex. Is dat bij jullie ook zo? Ik heb het vermoeden dat het bij de meiden anders ligt dan bij de jongens. Normaal gesproken is het wel het geval dat je zonder relatie geen sex hebt... ik zou niet weten met wie (zonder naar de hioeren te gaan , of als meid de hoer te spelen) , dit is wel 1 van de redenen dat ik wel een relatie zou willen, sex is immers ook belangrijk in het leven.
Zijn jullie het eens met deze stelling, of hebben jullie ook wel eens buitenrelationele sex gehad en hoe ging dat dan? Ik heb eigenlijk het idee dat dat met name in films gebeurt.
quote:Das zeker lekker
Op zondag 7 december 2003 00:07 schreef AngelWings het volgende:nee das pas lekker
quote:
Op zondag 7 december 2003 00:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:[..]
Das zeker lekker
quote:Hee zeg tegen die icoontjes dat ze niet de hele tijd naar mij moeten kijken
Op zondag 7 december 2003 00:26 schreef piertje2 het volgende:
![]()
quote:Nee hoor zolang ze alleen met mij neuken is het goed
Op zondag 7 december 2003 00:17 schreef SuperPolm het volgende:Is een meisje gelijk een hoer als ze af en toe weleens
sex heeft, zonder dat ze met die persoon een relatie heeft?
quote:Ik vind van niet
Op zondag 7 december 2003 00:17 schreef SuperPolm het volgende:[..]
Is een meisje gelijk een hoer als ze af en toe weleens
sex heeft, zonder dat ze met die persoon een relatie heeft?
quote:ja dat is ook mijn probleem, ik heb sex met een ex, ik mag niks anders doen, ander kan ik oprotten om zo maar te zeggen, geen enkel verschil...
Op zondag 7 december 2003 00:09 schreef Tijn het volgende:[..]
Maar ja, das in een relatie natuurlijk ook zo.
quote:noue als hij t niet kan, dan doe je t toch niet ... makkelijk toch
quote:Nee ik vind van niet.. Als ik bv sex heb met mn ex.. voel ik me geen slet hoor ik hou toch van hem.
Op zondag 7 december 2003 00:29 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
nop
wel een slet
quote:damn, maak dan godverdomme es een boeiende openingspost, en niet omdat je het interessant vind:
Op zondag 7 december 2003 00:06 schreef whosvegas het volgende:
Omdat ik het wel een boeiend topic vond, hier deel 2
geen relatie = geen seks: wat houdt dat in? en kom niet met hoerenpraat aankakken want dat is de meest stoere doch onzinnige klets die pubers het snelste blaten!
als dit niveau blijft, gaat ie dicht!!
quote:Wat maak je je druk? Wat maakt het uit als in een topic "hoerenpraat aankakken want dat is de meest stoere doch onzinnige klets die pubers het snelste blaten!" wordt gepost? Fok is tenslotte voor iedereen!
Op zondag 7 december 2003 14:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
damn, maak dan godverdomme es een boeiende openingspost, en niet omdat je het interessant vind:
geen relatie = geen seks: wat houdt dat in? en kom niet met hoerenpraat aankakken want dat is de meest stoere doch onzinnige klets die pubers het snelste blaten!
quote:topics in het algemeen worden niet te snel gesloten...
Op zondag 7 december 2003 17:11 schreef whosvegas het volgende:[..]
Wat maak je je druk? Wat maakt het uit als in een topic "hoerenpraat aankakken want dat is de meest stoere doch onzinnige klets die pubers het snelste blaten!" wordt gepost? Fok is tenslotte voor iedereen!
Als het je niet bevalt ga je toch een andere topic lezen, of zie ik dat verkeerd?
Het vorige topic heb ik heropend, omdat ik het onzin vond dat het topic gesloten werd. Kijk als er in een topic kwetsende of haatdragende opmerkingen gepost worden moet je dat topic sluiten. Naar mijn mening worden topics te snel gesloten.
ik vind het prima als mensen willen fok!en en vanalles willen zeggen, maar wat ik me heel erg afvraag is het nu om in elk topic te roepen: hoeren hoeren...
net zoals dit topic: geen relatie = geen seks: er zijn zat mensen die zeggen dat ze zonder relatie niet aan seks doen, hebben daar een bepaalde gedachte achter, een bepaalde mening over. daar kan heel goed over gediscussierd worden. wat is het nou: er komen mensen alleen roepen dat seks zonder relatie hoerenloperij is, hoeren dit hoeren dat. ze bevatten nauwelijks enige reden, zijn meestal voor het stoerdoen gepost en vaak niet veelzeggend. allemaal prima, maar het schijnt een trent te zijn om elk topic tot zoiets te maken, met als gevolg dat er serieuze users zijn die geen zin hebben om tussen onzinnige posts door hun verhaaltje kwijt te kennen... en dat zit me dwars!
en vooralsnog vraag ik users ook eens beroep te doen op hun creativiteit in het openen van topics en er een topic van te maken met enigzins diepgang! Dat is de reden waarom ik die topics had gesloten.
Ik heb dus vorig weekend ondervonden dat het kan... was voor mij de 1e keer, was wel een verrassing maar ik ben heel gek op dat meisje..
Heb er geen problemen mee, is toch de best denkbare situatie denk ik... ze kan me nu geen relatie bieden.. een soort "Wel de lusten, niet de lasten" situatie.
Helemaal ideaal is het echter niet want als je iemand zo leuk vindt wil je eigenlijk meer dan alleen dat... geeft een heel dubbel gevoel... maarja, je kunt niet alles hebben, ik denk dat ik er wel mee kan leven, misschien komt het alsnog goed tussen ons
[Dit bericht is gewijzigd door Jape op 07-12-2003 17:41]
quote:Ik begrijp het, je wilt het SEX forum gewoon een beetje serieus houden. Ik heb het eerste topic nog een keertje terug gelezen inderdaad wel een blaat topic dat meer in ONZIN thuis hoort.
Op zondag 7 december 2003 17:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
topics in het algemeen worden niet te snel gesloten...
en je ziet het verkeerd als ik ergens anders moet gaan lezen..ik vind het prima als mensen willen fok!en en vanalles willen zeggen, maar wat ik me heel erg afvraag is het nu om in elk topic te roepen: hoeren hoeren...
net zoals dit topic: geen relatie = geen seks: er zijn zat mensen die zeggen dat ze zonder relatie niet aan seks doen, hebben daar een bepaalde gedachte achter, een bepaalde mening over. daar kan heel goed over gediscussierd worden. wat is het nou: er komen mensen alleen roepen dat seks zonder relatie hoerenloperij is, hoeren dit hoeren dat. ze bevatten nauwelijks enige reden, zijn meestal voor het stoerdoen gepost en vaak niet veelzeggend. allemaal prima, maar het schijnt een trent te zijn om elk topic tot zoiets te maken, met als gevolg dat er serieuze users zijn die geen zin hebben om tussen onzinnige posts door hun verhaaltje kwijt te kennen... en dat zit me dwars!
en vooralsnog vraag ik users ook eens beroep te doen op hun creativiteit in het openen van topics en er een topic van te maken met enigzins diepgang! Dat is de reden waarom ik die topics had gesloten.
quote:Een hoer noemen vindt ik dus niet terecht. Een slet daarin tegen: Jah, dat is wel mogelijk. (Gezien de betekenis!)
hoer (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] prostitueepros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeierslet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, lellebel, slettenbak, sloerie, slons
Maar, je zou het ook anders kunnen zien.
het is gewoon pure socialiteit! Je zit allebei sex-loos en omdat het toch een '1ste levensbehoefte' schijnt te zijn, haal je bij elkaar die lusten weg!
quote:
so·ci·aal (bn.)
1 geneigd om in groepen te leven
2 betr. hebbend op de menselijke samenleving => maatschappelijk
3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving
4 hoer / slet / prostituee / snol / temeier / etc.!![]()
=> humanitair, medemenselijk, menslievend
quote:dankje!
Op maandag 8 december 2003 21:27 schreef whosvegas het volgende:[..]
Ik begrijp het, je wilt het SEX forum gewoon een beetje serieus houden. Ik heb het eerste topic nog een keertje terug gelezen inderdaad wel een blaat topic dat meer in ONZIN thuis hoort.
quote:Met Tizmo toch????
Op dinsdag 9 december 2003 11:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
dankje!
.
overigens heb ik nog nooit aan seks buiten een relatie gedaan, maar dat is meer omdat ik in die tijden dacht dat seks bij mij onde rultieme omastandigheden moest worden opgewekt, omdat het gevoel dat je met seks krijgt eigenlijk een van de ultiemste gevoelens is die je kan opwekken... klinkt vast idealistisch maar k heb het lang gedacht. Nu kijk ik daar toch iets vrijer op, maar nu heb ik ook een relatie dus hoef ik me er nie druk om te maken.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:17 schreef Houzer het volgende:[..]
Met Tizmo toch????
nee dus .
echt de bak van het jaar .
quote:Met wie dan??
Op dinsdag 9 december 2003 12:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
.
nee dus
.
echt de bak van het jaar.
quote:met iemand die niet op fok! zit, en scandy is mijn lieve knuffelkoekie!
Op dinsdag 9 december 2003 12:24 schreef Houzer het volgende:[..]
Met wie dan??
Ik had eerst scandy gedacht maar ja dies bezet
quote:Owjah sorry
Op dinsdag 9 december 2003 12:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
met iemand die niet op fok! zit, en scandy is mijn lieve knuffelkoekie!
. en nu weer ontopic! ksshttt
.
zo goed???
quote:volgens mij heeft iemand hier al een tijdje geen sex meer gehad
Op zondag 7 december 2003 14:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
damn, maak dan godverdomme es een boeiende openingspost, en niet omdat je het interessant vind:
quote:of juist veel
Op dinsdag 9 december 2003 12:57 schreef DeadLock het volgende:[..]
volgens mij heeft iemand hier al een tijdje geen sex meer gehad
En een tip voor de mannen onderons: Ga nou niet overal rondbazuinen dat je die ene meid neukt..... krijgt ze een slechte naam van en dat zullen ze je vaak niet in dank afnemen...
quote:Tsssk.
Op zondag 7 december 2003 00:29 schreef hallo_mensen het volgende:
nop
wel een slet
.
quote:Heej niet allemaal he. Elke vrouw is zoals ze is en dat hoor je als vent te aanbidden.
Op dinsdag 9 december 2003 13:27 schreef Barb het volgende:[..]
Tsssk.
En een meisje die niet meteen met iemand het bed induikt is weer frigide en preuts en weet ik wat allemaal meer.
Bah, kerels zijn soms zo walgelijk dubbel.
Het is ook nooit goed wat vrouwen doen.
.
Alles bij mekaar.
Ik ben onmogelijk. Zet me maar in een hokje met 4 muren. Is beter zo.
quote:Jawel. Het maakt niet uit wat je doet, zolang het maar met mij is.
Op dinsdag 9 december 2003 13:27 schreef Barb het volgende:[..]
Tsssk.
En een meisje die niet meteen met iemand het bed induikt is weer frigide en preuts en weet ik wat allemaal meer.
Bah, kerels zijn soms zo walgelijk dubbel.
Het is ook nooit goed wat vrouwen doen.
.
ben niet preuts maar vind het wel fijn als je nog enigszins waarde hecht aan een 'fris' lichaam waar niet zomaar iedereen overheen is gegaan.
quote:Net of je vriend dat merkt als ie over je heen gaat.
Op woensdag 10 december 2003 22:34 schreef No-Li-Ta het volgende:
ben niet preuts maar vind het wel fijn als je nog enigszins waarde hecht aan een 'fris' lichaam waar niet zomaar iedereen overheen is gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |