En ja et word ook weer eens tijd voor Elisefoto's hoor!!
En Susanne, wat een liefie. Is ze een halfbloedje, of lijkt dat alleen zo?
Gaat goed met Suzanne he? Ze krijgt al steeds meer een lekker rond toetje..
Ze doet het trouwens ook goed op babycentrum!!!
Wilyan staat er ook...(helemaal onderaan) Nou ja was ook niet helemaal de bedoeling, ik kreeg nl een berichtje dat de foto niet goed was, en dat ik een nieuwe moest sturen. Ik dacht dat ze die slechte niet neer zouden zetten, en vond het ook niet meer zo nodig om er een nieuwe neer te zetten, dus niks gestuurd..... Hebben ze die vage dus wel neergezet!!!! Heel fijn... Maar pech hoor maakt niks uit ..
Makt Suus weer meer kans!
@Jonnetje: ik zag het ja van Wilyan, en ondanks dat die foto zo wazig is is het toch een hartstikke leuke foto! Ik hoop dat je nog wat stemmen gaat krijgen!! Suus krijgt idd al een flinke bolle toet!
Piet is een lekker ding aan het worden Bixister!!!
Lekkere koekjes heeft Christan gebakken Rewimo! Hij kan zo lekker breeduit lachen dat knulletje van je!
quote:over lekker gesproken
Op vrijdag 12 december 2003 14:29 schreef babyfeet het volgende:
Wat zien die koekies er lekker uitHier ook weer een paar foto's van mijn manneke
[afbeelding]
Leuk die ontwikkelingen op het gebied van digitale camera's, maar het zorgt er wel voor dat er onophoudelijk foto's gemaakt worden van de kleinste wereldburgertjes. Aangezien compactcamera's binnenshuis meestal niet genoeg licht hebben gaan die foto's vaak vergezeld van een flits.
[/overbezorgde_papa_mode]
quote:Piet is liehief!
Op donderdag 11 december 2003 13:20 schreef bixister het volgende:
ahum, poging tot kerstmanfoto:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Zolang je er geen discoverlichting van maakt kan het geen kwaad hoor. Gewoon lekker foto's blijven maken van jullie kleine meid.En ze dan uiteraard hier posten
Op vrijdag 12 december 2003 22:11 schreef stefimke het volgende:
[overbezorgde_papa_mode]
Is het flitslicht van een fototoestel schadelijk voor een babytjes/kindertjes? Oogjes? Hersenen?Leuk die ontwikkelingen op het gebied van digitale camera's, maar het zorgt er wel voor dat er onophoudelijk foto's gemaakt worden van de kleinste wereldburgertjes. Aangezien compactcamera's binnenshuis meestal niet genoeg licht hebben gaan die foto's vaak vergezeld van een flits.
[/overbezorgde_papa_mode]
offtopic: Jessie waar koop je zulke haarstrikken? Ik vind ze geweldig!
quote:Deze komen bij de Da drogist vandaan en zijn ook van het Da merk.
Op zondag 14 december 2003 18:56 schreef Lois het volgende:offtopic: Jessie waar koop je zulke haarstrikken? Ik vind ze geweldig!
En de kerstboom (we moeten nog steeds een doek er aan de onderkant omheen doen )
Hier een paar foto's van Christan, die zijn nieuwe speelgoedbakken uittest
quote:Beepoossies
Op zondag 14 december 2003 22:50 schreef jessie het volgende:
Die speelgoedbakken zijn alweer speelgoed
En die zweetpoosies
Hij heet Frodo Peregrin Meriadoc.
Wat een leuke foto's van Bo's verjaardag!! Die heeft een knaldag gehad zo te zien.
quote:Nee, die naam is geen geintje.
Op maandag 15 december 2003 21:24 schreef Spindizzy het volgende:
GefeliciteerdMaar die naam is een geintje, toch?
We hebben altijd al iets origineels gedaan met de namen van onze kinderen.
De dochter heet Daphne Annick Frédérique (D.A.F. dus) en onze middelste heet Falco Amadeus Jeanny.
quote:Je hebt "origineel" en je hebt ronduit zielig
Op maandag 15 december 2003 21:54 schreef Daffodil31LE het volgende:[..]
Nee, die naam is geen geintje.
We hebben altijd al iets origineels gedaan met de namen van onze kinderen.
De dochter heet Daphne Annick Frédérique (D.A.F. dus) en onze middelste heet Falco Amadeus Jeanny.
Ik ben opeens dolblij dat ik heel doodordinair Bianca heet.
quote:Tja, Spindizzy, smaken verschillen, niet te druk maken
Op maandag 15 december 2003 21:58 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Je hebt "origineel" en je hebt ronduit zielig
Sorry hoor.
Ik ben opeens dolblij dat ik heel doodordinair Bianca heet.
Ter vergelijking: sinds 1998 5172 Daphne's, sinds 1998 185 Falco's, en 0 Frodo's. Mag ik vragen wat de reacties van je omgeving op deze naam zijn? Het is namelijk niet zo gebruikelijk, blijkbaar. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje
quote:Ik maak me er wel druk om. Dat arme ventje gaat waarschijnlijk gigantisch gepest worden met die naam. Maar wat maakt dat uit....Als hij maar een "originele" naam heeft.
Op maandag 15 december 2003 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Tja, Spindizzy, smaken verschillen, niet te druk maken
![]()
Idiote namen geef je aan huisdieren, niet aan kinderen.
* Daphne Annick Frédérique (D.A.F) (in de volksmond orpend vaak ook afgekort naar daf) - Jullie grote voorliefde/hobby
Falco Amadeus Jeanny. - jullie muziekliefhebberij ?? falco zingt zowel "jeanny" als "rock me amadeus"
En de laatste Frodo Peregrin Meriadoc is natuurlijk LOTR
Uiteraard gefeliciteerd.
quote:Tja, een beetje gelijk heb je natuurlijk wel. Maar als de naam echt zo ongangbaar is, dan zal de ambtenaar van de burgerlijke stand hem niet accepteren.... volgens vriendlief heet een van de freggles (schrijf je dat zo
Op maandag 15 december 2003 22:21 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Ik maak me er wel druk om. Dat arme ventje gaat waarschijnlijk gigantisch gepest worden met die naam. Maar wat maakt dat uit....Als hij maar een "originele" naam heeft.
Idiote namen geef je aan huisdieren, niet aan kinderen.
Maar goed, een hele ophef over de naam, ik vind 'm wel leuk, Frodo, maar ja ik ben dan ook LOTR-fan en vind de Frodo in die film een leuk ventje. Ben trouwens wel benieuwd naar de meisjesnaam, dus als Frodo een meid was geweest, zou ze dan Arwen heten? (Dat vind ik dus ook een hele mooie meisjesnaam...)
quote:Dat was
Op maandag 15 december 2003 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
volgens vriendlief heet een van de freggles (schrijf je dat zo) Frodo
quote:Ach, ik weet niet wat erger is. Het feit dat jij niet weet dat Gobo Gobo heet. Of het feit dat ik als volwassen 30 jarige vrouw weet hoe alle Freggles heten en de titelsong uit mijn hoofd ken.
Op dinsdag 16 december 2003 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Oeps
quote:Klopt, ik ben nog niet naar het gemeentehuis geweest voor aangifte. Ik ben echter WEL een maand of drie geleden gaan vragen of er beletsel was om een kind een bepaalde naam te geven. En die beletsels zijn er genoeg. Dit geldt echter niet voor de naam Frodo, deze wordt gewoon toegestaan. Net zoals de meisjesnaam die we in gedachten hadden. Dat is Éowyn.
Op maandag 15 december 2003 22:34 schreef melonovy het volgende:
Volgens mij is de vader nog helemaal niet naar de burgelijke stand geweest, vanmiddag om 16 uur geboren, lijkt me sterk dat hij binnen een uur naar het gemeentehuis is gegaan...Maar goed, een hele ophef over de naam, ik vind 'm wel leuk, Frodo, maar ja ik ben dan ook LOTR-fan en vind de Frodo in die film een leuk ventje. Ben trouwens wel benieuwd naar de meisjesnaam, dus als Frodo een meid was geweest, zou ze dan Arwen heten? (Dat vind ik dus ook een hele mooie meisjesnaam...)
En ik wil meer foto's!
quote:Ik moet zeggen dat ik de naam Éowyn al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mooi vind, al meer dan tien jaar. De pleegzus van een exvriendje (ik was toen veertien) heete namelijk zo, en dat was dus al jaaaaaaren voor de film uit kwam. Bovendien wisten toen weinig mensen van de boeken van Tolkien..... (behalve haar ouders dus) Maar vandaar. Ik ben er dus ook pas later achter gekomen dat die naam uit de LOTR boeken kwam!
Op dinsdag 16 december 2003 09:37 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vraag me toch ernstig af wat er gebeurd mocht Donald Duck - The Movie ooit een hype worden....Krijgen we dan kleine Kwik Kwek Kwakjes?
quote:oké
Op dinsdag 16 december 2003 09:48 schreef Troel het volgende:
En ik wil meer foto's!
beetje wazig
Wilyan met "zijn" pakje zakdoekjes
quote:Hoe spreek je dat uit
Op dinsdag 16 december 2003 10:05 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat ik de naam Éowyn al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mooi vind, al meer dan tien jaar.
quote:ongeveer als Eejowien
Op dinsdag 16 december 2003 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe spreek je dat uit
quote:die lag echt van oor tot oor...
Op dinsdag 16 december 2003 10:09 schreef Jonnetje het volgende:[..]
oké
beetje wazig
[afbeelding]Wilyan met "zijn" pakje zakdoekjes
quote:Hee waar haal jij die stats vanaf? Ik wil ook wel eens weten hoeveel "Ilva"'s er zijn geboren de afgelopen jaren. Dat zullen er ook wel niet zoveel zijn, maar we krijgen erg veel reacties van mensen die het een erg mooie naam vinden.
Op maandag 15 december 2003 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ter vergelijking: sinds 1998 5172 Daphne's, sinds 1998 185 Falco's, en 0 Frodo's. Mag ik vragen wat de reacties van je omgeving op deze naam zijn? Het is namelijk niet zo gebruikelijk, blijkbaar...
Sinds de oprichting van deze babynamen site (1998) zijn er in Nederland geen meisjes geboren die de naam Ilva gekregen hebben.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:47 schreef moussy het volgende:Sinds de oprichting van deze babynamen site (1998) zijn er in Nederland geen meisjes geboren die de naam Ilva gekregen hebben.
Edit: ik zie net dat Ilva pas net geboren is. Zooo snel hebben ze het niet bijgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |