Wat vinden jullie van Chubb Rock ? Ik vind hem erg goed.
iedereen kent dat wel, je bent uit aan het gaan en al die br**z*hSl*tt*n gaan helemaal los op 50 cent met in da club (no offence) en daarom wordt ie ook 100 keer per avond gedraaid, maar na de 1ste keer ben jij em al zat, dus sta jij een beetje aan de bar te hangen...wat doe je dan? juist je gaat een beetje ouwehoeren met de dj, en je zegt hij eens was meer variatie moet draaien, met als uitkomst van het gesprek, dat jij af en toe wat cd'tjes meeneemt en hij nummers er van draaid en ze mag houden..mijn vraag nu, welke nummers bij jou in de discotheek worden medemogelijk gemaakt door jou??? en welke discotheek
bij mij:
jurassic 5 - break
jurassic 5 - improvise
Notorious big - party and bullshit
mobb deep - me and my crew
mobb deep - shook ones
looptroop - the struggle continous
looptroop - don't hate the player
starflam - la sonora
aesop rock - no regrets
uhh...kan ff niet op meer komen
Hoewel donderdag op een gala het wel heel dope was dat Guess Who's Back van Rakim gedraaid werd
En plekken waar bereezersletten komen en de hele avond dezelfde muziek gedraaid word.. kom ik niet.
En ik draai hiphop overal.. op m'n MD.
quote:Same here, tijdens het uitgaan liever hardstyle/techno ofzo
Op zondag 21 december 2003 15:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hiphop draai ik liever thuis dan in een café of disco
quote:Japans hmmmmmmm, dat zou best weleens kunnen. Ik kon het helemaal niet plaatsen iig. Vond het wazige shit.
Op vrijdag 19 december 2003 21:44 schreef MIC1_ het volgende:
denk dat Lil Al japans is..iig geen engels.Prototype komt van The Love Below
.
quote:Ik luister overal naar hiphop en ik kan het altijd horen. Met uitgaan hoor ik ook het liefst hiphop samen met Drum & Bass, electro, soul en breakbeat.
Op zondag 21 december 2003 16:18 schreef MIC1_ het volgende:
Ik luister ook eigenlijk alleen thuis naar hip hopHoewel donderdag op een gala het wel heel dope was dat Guess Who's Back van Rakim gedraaid werd
quote:word up en Be Faithful die hakte er ook lekker in
Op zondag 21 december 2003 16:18 schreef MIC1_ het volgende:
Ik luister ook eigenlijk alleen thuis naar hip hopHoewel donderdag op een gala het wel heel dope was dat Guess Who's Back van Rakim gedraaid werd
[Dit bericht is gewijzigd door H4ze op 22-12-2003 03:43]
quote:ja word!
Op zondag 21 december 2003 22:28 schreef dunniecash het volgende:[..]
word up en Be Faithful die hakte er ook lekker in
en dat album van method wordt nu al jaren verwacht en elke keer weer uitgesteld.
quote:P.Diddy
Op maandag 22 december 2003 03:43 schreef H4ze het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat nieuwe album van Methodman dat 11 november uit had moeten komen? Ik heb 'm nog nergens zien liggen. Ligt het aan mij en kijk ik scheef of........?Ik las btw dat er op dat album samen is gewerkt met P.Diddy
quote:vette link, thnx
Op zondag 21 december 2003 19:22 schreef Mr.Tear het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een link naar een top 100 met hiphopsites, echt elke soort site staat er volgens mij tussen, misschien wel handig voor de liefhebbers.http://www.b-boys.com/topsites/index.html
quote:Tja, hun zien P.Diddy nou eenmaal anders dan wij. Daar doe je niks tegen. Daarbij heeft Diddy wel bijna alle B.I.G. shit geproduceerd, waar ook dope shit tussen zit. Desalniettemin begrijp ik wat je bedoeld.
Op maandag 22 december 2003 03:43 schreef H4ze het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat nieuwe album van Methodman dat 11 november uit had moeten komen? Ik heb 'm nog nergens zien liggen. Ligt het aan mij en kijk ik scheef of........?Ik las btw dat er op dat album samen is gewerkt met P.Diddy
quote:Your welkom.
Op maandag 22 december 2003 16:34 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
vette link, thnx
Hoe zit het eigenlijk met de hiphop album top100?
heb ik de uitslag gemist of word er nog geteld?
ik hoor et wel
Laterr
quote:idd
Op dinsdag 23 december 2003 12:47 schreef Mr.Tear het volgende:Tja, hun zien P.Diddy nou eenmaal anders dan wij. Daar doe je niks tegen. Daarbij heeft Diddy wel bijna alle B.I.G. shit geproduceerd, waar ook dope shit tussen zit. Desalniettemin begrijp ik wat je bedoeld.
en ook nog eens meningen over de film van onder andere Guru en good old DJ Red Alert
echte aanrader dus!
quote:Over dvd''s gesproken mattie van me heeft laatst ook een dvd gekocht genaamd Wave Twisters. Echt dope shit, dit is een tekenfilm, alleen alle geluiden en beats enz. zijn gescratcht, echt vet getekend en gemaakt. De scratches worden gemaakt door dj Q-Bert.
Op donderdag 25 december 2003 16:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
heeft trouwens iemand de DVD van Style Wars al gezien?
echt geweldig, de extras mogen er zeker zijn, veel oude writers worden weer opgezocht voor een interview, helaas Kase2 nieten ook nog eens meningen over de film van onder andere Guru en good old DJ Red Alert
echte aanrader dus!
Heb gisteren ook nog twee cd in de aanschaf gegooid, geen nice prices trouwens dit keer, helaas:
Cold Chillin - met allemaal oldskool gasten zoals Marly Marl, Roxanne Shante, Kool G Rap enz.
Thirstin Howl III - Licensed to Skill wederom een dope album uitgebracht in 2003. Vage drukke beats, zeker orgineel en dope
quote:Cool, die andere ken ik niet maar zal er dus eens achteraan gaan...
Op donderdag 25 december 2003 17:08 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Cold Chillin - met allemaal oldskool gasten zoals Marly Marl, Roxanne Shante, Kool G Rap enz.
Zelf heb ik er ook 2 nieuwe cd's bij, te weten Straight Outta Compton en Beats Rhymes And Life.
Mos Def - Black On Both Sides (£8.99)
Mos Def & Talib Kweli - Black Star (£7.49)
Jaylib - Champion Sound (£8.99)
The Roots - Come Alive (Ltd Ed) (£12.99)
The Roots - Legendary EP (£6.99)
Unkle - Never Never Land (£7.49)
Jurassic 5 - Power In Numbers (£7.99)
Een pond is € 1,44, dus € 87,75 voor 7 cd's lijkt me geen gekke deal. En ga niet bitchen van "damn, heb je Black Star nú pas", dat weet ik ja
.
quote:hehe die Black on both sides wil ik hebben.
Op donderdag 25 december 2003 22:49 schreef keeper het volgende:
Zo, even wat kerstgeld geïnvesteerd bij play.com.
Mos Def - Black On Both Sides (£8.99)
Mos Def & Talib Kweli - Black Star (£7.49)
Jaylib - Champion Sound (£8.99)
The Roots - Come Alive (Ltd Ed) (£12.99)
The Roots - Legendary EP (£6.99)
Unkle - Never Never Land (£7.49)
Jurassic 5 - Power In Numbers (£7.99)Een pond is € 1,44, dus € 87,75 voor 7 cd's lijkt me geen gekke deal. En ga niet bitchen van "damn, heb je Black Star nú pas", dat weet ik ja
![]()
.
quote:Nee, niet echt eigenlijk. Staan ook maar 5 nummertjes op, maar ik wil de hele verzameling Roots nummers compleet hebben (100 tot nu toe).
Op vrijdag 26 december 2003 02:24 schreef Mar10Segovia het volgende:
Die Legendary EP ken ik niet... is die nieuw?
Leuk dat ze hun albumtracks doornummeren .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |