quote:lol, dat ik dat niet wist
Op zondag 14 december 2003 17:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nas - What Comes Around van Stillmatic
quote:hehe vond ik wel cool
(Saddam you don't make me believe in you
When you pray in front of cameras
Do you at least know that to display [your portrait] everywhere
Is forbidden by our holy book the Qur'an?
And you blaspheme and blaspheme and blaspheme"
Ik heb een nieuwe artiest ontdekt, bij de freerecordshop nog wel.
Ik hoorde een geweldige mix van superjazz met relaxte rap.
Ik vragen wat dat was : Us 3
Misschien vind ik ze wel beter dan Nas
Voor de meesten bekend van het nummer : Cantaloopook op wat lounge cd's te vinden
Het is voor mij echt dé aanrader mocht je ooit nog ns een cdwinkel binnenlopen.
Let wel, het ligt niet in de hiphopbakken maar bij Jazz/Soul maar er zit dus wel rap overheen.
Ik ben blij
Ze zitten bij Blue Note Records, da's een Jazzlabel
Ik was in februari vorig jaar/of twee jaar geleden naar hun concert geweest, was chill, relaxte dansmuziek!
quote:Kijk dat is nog eens goed nieuws, al moet ik zeggen dat dit een label is dat mij niet erg interesseert, het blijft goed nieuws.
Ramp Records verlaagt CD prijs met 50%!Ja je leest het goed!
Ramp Records verlaagt per 1 januari de cd prijzen gemiddeld met 50%. Deze verlaging geldt niet alleen voor backcatalogus, maar ook voor nieuwe releases.
Met deze maatregel wil Ramp Records aangeven dat de huidige cd prijzen niet meer realistisch zijn.
De fans kunnen en willen niet meer EUR 22,00 betalen voor een nieuwe cd, daarom is het downloaden en kopiëren van muziek zo populair. Vanaf 1 januari 2004 zullen de releases van Ramp Records rond de EUR 9,00 kosten.
Zo'n drastische prijsverlaging is in de Benelux nog nooit voorgekomen.
quote:das zeker goed nieuws
Op maandag 15 december 2003 22:35 schreef RjD2 het volgende:[..]
Kijk dat is nog eens goed nieuws, al moet ik zeggen dat dit een label is dat mij niet erg interesseert, het blijft goed nieuws.
9.00 voor een nieuw album is zeker wel te doen.
Dan heb je 3 Ramp Records albums ipv 1 nieuw 2pac Album..
Go check it out!
quote:heele goede track, goede teksten
Op maandag 15 december 2003 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Kweet niet of jullie die al kennen, maar hier is de link naar de video "Palestina" van Castro. Dope track![]()
![]()
Go check it out!
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:06 schreef RjD2 het volgende:[..]
heele goede track, goede teksten
je bent het er mee eens of niet, maar rijmend klopt het mooi.
clip, tsja nogal standaard..maar dat wil niet zeggen dat ie niet goed is
quote:
men weet over n paar jaar niet meer t verschil tussen Sharon en Hitler!
quote:Hand on the Torch heb ik ook en is zeker een chill album, alleen de nummers lijken best een beetje op elkaar en daardoor kan het zijn dat die cd snel gaat vervelen. hun 2e album moet ik ook maar eens checken.
Op maandag 15 december 2003 21:04 schreef MIC1_ het volgende:
Ze jatten ook al die jazz schaamteloos maar, word, dat eerste album is dope.
Hun tweede daar doet shabaam shadeeq veelvuldig op mee dus die is ook wel aiiight.
Derde is met n chickie die zingt en dat is ook gewoon chill, maar niet het niveau van Hand On The TorchIk was in februari vorig jaar/of twee jaar geleden naar hun concert geweest, was chill, relaxte dansmuziek!
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:32 schreef Timo20 het volgende:
bekijk deze video es
quote:die track van VSOP ken ik niet, moet ik toch maar es gaan luisteren
Op dinsdag 16 december 2003 12:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Palestina is een hele dope track, lijkt wat op VSOP's machteloos, De Zwarten Pieten opstand is een geniale gimmick
PS: kschrijf t strax ook in t topic van Outlandish
quote:maar is er geen nummer van? het is echt vet!
Op dinsdag 16 december 2003 17:06 schreef MIC1_ het volgende:
is dat niet gewoon een stukje van een interlude/intro van Enter The Wu-Tang?
quote:Ik ken alleen Aisha en dat vind ik nou niet echt een dope nummer.
Op dinsdag 16 december 2003 18:33 schreef Timo20 het volgende:
wilde ff opzoek gaan naar t topic van Outlandish op zoek gaan, maar de zoekmachine is tijdelijk down. Dan meld ik t maar alvast hier: Op 27 januari as. geeft Outlandish n concert in Paradiso in A`Dam!!!
![]()
![]()
Morgen ff kaartjes scoren![]()
wie gaat er nog meer of heeft er zin om te gaan??
PS: kschrijf t strax ook in t topic van Outlandish
Ik had een tijdje Do You Want More?!!!??! uitgeleend en die heb ik sinds gisteravond weer terug. Was haast vergeten hoe geweldig dat album is zeg...!!
Verder niks boeiends te melden
Dat gitaartje of ander ding whatever het is, lijkt errrg op die (versneld) van Bells Of War, maar 't is niet dezelfde.
Kortom ik weet het niet!
Tijdens mijn zoektocht naar dit nummer heb ik GZA - Words From The Genius herontdekt, wow wat is die shit dope!
quote:duh das nou ook net verreweg t minste nummer van de cd. check
Op dinsdag 16 december 2003 19:20 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Ik ken alleen Aisha en dat vind ik nou niet echt een dope nummer.
quote:
CastroDe nieuwe single van Castro zal "Palestina" heten en wordt nog voor 15 december gelanceerd samen met een videoclip. De clip werd geschoten op pellicule en is daarmee een unicum in Vlaanderen, zeker voor een hiphopact. Bovendien komt Castro over een politiek gevoelig onderwerp met een genuanceerde maar duidelijke visie. Het nummer zal gratis te downloaden zijn op de site evenals de clip. De precieze lanceringsdatum volgt.
De Propaganda Tour loopt op zijn einde. De laatste shows (in o.a. uitverkochte kleine zaal Paradiso en volle Hedon) waren een onverdeeld succes. De Tour komt nu nog langs Patronaat (Haarlem, 6/12) en de slotparty op 12/12 in N9 (Eeklo). Wie voor deze slotparty vrijkaarten wil verdelen, geeft ons een seintje. In januari komt een DVD uit van de Tour met livebeelden, achter de schermen, clips van Castro, Terilekst...
Castro was ondertussen ook te gast bij Club 3voor12 (VPRO) en is binnenkort ook te zien op JIMtv (411). Verder zijn er nog shows nu vrijdag (voorprogramma Young Blood Brass Band in De Kreun) en op 20/12 op Maasrock in JSC Fuego.
Castro kondigt in elk geval ook een nieuw album, dat moet verschijnen aan tegen eind 2004 op zijn eigen label Dusk Productionz! Er zijn contacten met een aantal grote én originele namen uit het hiphoplandschap van de Lage Landen i.v.m. gastraps en -producties. Meer daarover binnenkort.
Khad gisteren gekocht :
die 2 cd's van Us 3
Eazy - E - Str8 off tha streets of Compton
laatstgenoemde gaat geruild worden voor : Mobb Deep - The Infamous
goede ruil of niet?!
Laterr
[Dit bericht is gewijzigd door RjD2 op 16-12-2003 22:54]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |