quote:Zie je nou wel dat metal grafherrie is
Metalfans hebben vaker zelfmoordneigingen, maar als diegene ook van popmuziek of hiphop houdt
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:05 schreef keeper het volgende:[..]
Zie je nou wel dat metal grafherrie is
.
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:25 schreef Timo20 het volgende:
Zie ik hier op rapreviews.com te kijken en zie staan dat de nieuwe cd van Ugly Duckling("Taste The Secret") behoorlijk goed schijnt te zijn. Iemand m al gehoord?
Ik heb m voor een groot deel geluisterd... en ik vind m erg lekker. Vrolijke beats en geinige lyrics... Ugly Duckling dus
quote:ken ik nie... is da wa?
Op woensdag 10 december 2003 21:29 schreef MIC1_ het volgende:
neuh..ik ben meer geïnteresseerd in die A.D.O.R. die zag er wel dope uit
quote:OK
Op woensdag 10 december 2003 22:04 schreef Mar10Segovia het volgende:[..]
![]()
Ik heb m voor een groot deel geluisterd... en ik vind m erg lekker. Vrolijke beats en geinige lyrics... Ugly Duckling dus
quote:Ugly Duckling is zeker de moeite waard. Niet echt hoogstaand misschien, maar wel jazzy, funky en positief. Een cd die je altijd kan draaien
Op woensdag 10 december 2003 22:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
ik heb vandaag 2 plaatjes van b.i.g gescoord in adam
Daar kan je de complete EP gewoon downloaden, legaal en wel
Hoe vaker ik die cd hoor, hoe beter ik 'm ga vinden. Alleen de track Tjappies en Mammies is nog irritanter dan in het begin
quote:Vind ik juist vet
Op vrijdag 12 december 2003 00:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Alleen de track Tjappies en Mammies is nog irritanter dan in het begin
En ik geloof dat je op die lege CD toch een eigen selectie kan samenstellen? Of alle beschikbare nummers?
quote:alle 7 tracks
Op vrijdag 12 december 2003 00:56 schreef Posdnous het volgende:
Vind ik juist vetEn ik geloof dat je op die lege CD toch een eigen selectie kan samenstellen? Of alle beschikbare nummers?
quote:stoere actie
Op vrijdag 12 december 2003 00:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die actie van Opgezwolle is overigens wel stoer. Bij de aankoop krijg je een blanco cd en je kan de ep Brandstof gewoon daarop branden.Daar kan je de complete EP gewoon downloaden, legaal en wel
Hoe vaker ik die cd hoor, hoe beter ik 'm ga vinden. Alleen de track Tjappies en Mammies is nog irritanter dan in het begin
quote:das minder ja. want t leek me in 1e instantie wel vet om ook te gaan. die cd is iig erg dope
Op vrijdag 12 december 2003 13:30 schreef Mr.Tear het volgende:
Heb eens een keer wat minders te melden. Ik geloof dat verder niemand meer naar Jaylib is geweest, al was het eigenlijk Madlib, want J Dilla was er dan niet bij, maar dat is maar goed geweest ook. Ik vond het optreden echt wack, tenzij het uurtje draaien van Peanut Butter Wulf ook meetelde, dan was het nog wack, want zo bijzonder stond ie niet te draaien. Madlib heeft geloof ik in totaal 3 of 4 nummers gerapt en een stuk of 5 nummers gedrumt en toen ging ie weer split. Volgens mij had ie gewoon teveel aan de tjaab gehangen en was ie zo stoned als een aap. Echt jammer aangezien ie wel dope shit maakt.
quote:Gelukkig wel, maar na het concert stond ik wel op het punt om er mee te gaan frisbeeen, helemaal naar fucking Amsterdam gegaan en dat is dan ineens ver en duur na zo'n tegenvallen iets. Maar ja, het hoort erbij, denk ik.
Op vrijdag 12 december 2003 13:39 schreef Timo20 het volgende:[..]
das minder ja. want t leek me in 1e instantie wel vet om ook te gaan. die cd is iig erg dope
quote:das kut ja,maar volges mij hoort t er idd. bij. hadden we toen ook toen we naar t concert van DMX in september waren geweest. helemaal naar Rotterdam (vanuit zuid Limburg). moeten we ruim 70 minuten wachten voordat die gast opkomt, kapt ie er al na 35/40 minuten mee
Op vrijdag 12 december 2003 13:58 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Gelukkig wel, maar na het concert stond ik wel op het punt om er mee te gaan frisbeeen, helemaal naar fucking Amsterdam gegaan en dat is dan ineens ver en duur na zo'n tegenvallen iets. Maar ja, het hoort erbij, denk ik.
En achteraf snap ik dan ook wel de reactie van me broertje:
quote:moet ik toch wel gelijk geven
wtf ga je dan ook naar DMX??
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]moet ik toch wel gelijk geven
Ik heb gister het spel NBA Street 2 gekocht en daar zit best wel vette hip hop in: Pete Rock & CL Smooth - TROY, Lords of the Underground - Chief Rocka, Black Sheep - The Choice is yours en Eric Sermon - React (die is dan weer wat minder).
quote:Dat is nog erger, Amsterdam is voor mij nog wel goed te doen, maar helemaal vanuit Limburg naar Rotterdam, is wel een erg grote tegenvaller.
Op vrijdag 12 december 2003 14:05 schreef Timo20 het volgende:[..]
das kut ja,maar volges mij hoort t er idd. bij. hadden we toen ook toen we naar t concert van DMX in september waren geweest. helemaal naar Rotterdam (vanuit zuid Limburg). moeten we ruim 70 minuten wachten voordat die gast opkomt, kapt ie er al na 35/40 minuten mee
was maar goed dat ik toen vrijkaartjes had gewonnen.
[..]moet ik toch wel gelijk geven
En als je broertje het al zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |