abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15305094
quote:
Metalfans hebben vaker zelfmoordneigingen, maar als diegene ook van popmuziek of hiphop houdt
Zie je nou wel dat metal grafherrie is .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 10 december 2003 @ 18:09:05 #77
73895 RjD2
Hiphop is what you make of it
pi_15308014
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:05 schreef keeper het volgende:

[..]

Zie je nou wel dat metal grafherrie is .

6. Memory Lane "I drop the ancient manifested hip-hop, straight off the block"
pi_15308452
Leuk stukje, waar misschien zelfs een kern van waarheid in zit
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15310263
Ik kom er net achter dat er een videoclip is van Stress van Organized Konfusion
pi_15312209
ach ja misschien wel agressiever, maarja wat noem je hophopluisteraars, alleen 2pac dr.dre, snoop en weet ik veel welke gangster rappers, of hiphoppers die naar lekkere hiphop luisteren . Maarja boeit me niet, ken genoeg relaxete onagressieve hiphoppers, dus jongens allemaal de schouderseronder hahahaha :p nah. top 40ers mider agressief omdat er meer van die levensloze schapen onder gerekend worden die nergens voor staan ja.
xxx
  woensdag 10 december 2003 @ 21:25:02 #81
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_15313923
Zie ik hier op rapreviews.com te kijken en zie staan dat de nieuwe cd van Ugly Duckling("Taste The Secret") behoorlijk goed schijnt te zijn. Iemand m al gehoord?

pi_15314047
neuh..ik ben meer geïnteresseerd in die A.D.O.R. die zag er wel dope uit
I get physical, mystical, very artistical
  woensdag 10 december 2003 @ 22:04:12 #83
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_15315381
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:25 schreef Timo20 het volgende:
Zie ik hier op rapreviews.com te kijken en zie staan dat de nieuwe cd van Ugly Duckling("Taste The Secret") behoorlijk goed schijnt te zijn. Iemand m al gehoord?

Ik heb m voor een groot deel geluisterd... en ik vind m erg lekker. Vrolijke beats en geinige lyrics... Ugly Duckling dus

woensdag 10 december 2003 @ 22:12:45 #84
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_15315717
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:29 schreef MIC1_ het volgende:
neuh..ik ben meer geïnteresseerd in die A.D.O.R. die zag er wel dope uit
ken ik nie... is da wa?
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:04 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Ik heb m voor een groot deel geluisterd... en ik vind m erg lekker. Vrolijke beats en geinige lyrics... Ugly Duckling dus

OK moet ik m toch es gaan checken
pi_15320146
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:04 schreef Mar10Segovia het volgende:

Ugly Duckling is zeker de moeite waard. Niet echt hoogstaand misschien, maar wel jazzy, funky en positief. Een cd die je altijd kan draaien
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15325339
ja Taste the Secret is erg leuk maar je moet er wel van houden denk ik want het is erg happy.
pi_15334102
De foto's die ik heb gemaakt van Jeru The Damaja in Fat Beats een maand geleden ofzo zijn eindelijk ontwikkeld..

Jeru in Fat Beats al freestylend

Jeru in Fat Beats met D Original

en tja Jeru en ik
I get physical, mystical, very artistical
pi_15334988
coole pics
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15335625
enter the wu tang is heerlijk cdtje.!
method man is mijn favo van wu tang.

ik heb vandaag 2 plaatjes van b.i.g gescoord in adam

Doctor, your bulova plant needs special tending to
Doctor, we need more oxygen we need more co2
Doctor, dr. greenthumb you’re needed
  vrijdag 12 december 2003 @ 00:51:20 #90
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15346747
MIC1_ Vette foto's man
Jeru lijkt me een erg relaxte gast.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_15346837
Die actie van Opgezwolle is overigens wel stoer. Bij de aankoop krijg je een blanco cd en je kan de ep Brandstof gewoon daarop branden.

http://www.opgezwolle.nl/

Daar kan je de complete EP gewoon downloaden, legaal en wel

Hoe vaker ik die cd hoor, hoe beter ik 'm ga vinden. Alleen de track Tjappies en Mammies is nog irritanter dan in het begin

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 12 december 2003 @ 00:56:50 #92
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15346860
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 00:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Alleen de track Tjappies en Mammies is nog irritanter dan in het begin
Vind ik juist vet

En ik geloof dat je op die lege CD toch een eigen selectie kan samenstellen? Of alle beschikbare nummers?

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_15346925
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 00:56 schreef Posdnous het volgende:

Vind ik juist vet

En ik geloof dat je op die lege CD toch een eigen selectie kan samenstellen? Of alle beschikbare nummers?

alle 7 tracks
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 12 december 2003 @ 11:07:46 #94
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_15352989
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 00:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die actie van Opgezwolle is overigens wel stoer. Bij de aankoop krijg je een blanco cd en je kan de ep Brandstof gewoon daarop branden.

http://www.opgezwolle.nl/

Daar kan je de complete EP gewoon downloaden, legaal en wel

Hoe vaker ik die cd hoor, hoe beter ik 'm ga vinden. Alleen de track Tjappies en Mammies is nog irritanter dan in het begin

stoere actie
die cd is idd. vet, maar kheb Tjappies en Mammies nooit zo`n dope track gevonden. IMHO de minste van de cd

pi_15356646
Heb eens een keer wat minders te melden. Ik geloof dat verder niemand meer naar Jaylib is geweest, al was het eigenlijk Madlib, want J Dilla was er dan niet bij, maar dat is maar goed geweest ook. Ik vond het optreden echt wack, tenzij het uurtje draaien van Peanut Butter Wulf ook meetelde, dan was het nog wack, want zo bijzonder stond ie niet te draaien. Madlib heeft geloof ik in totaal 3 of 4 nummers gerapt en een stuk of 5 nummers gedrumt en toen ging ie weer split. Volgens mij had ie gewoon teveel aan de tjaab gehangen en was ie zo stoned als een aap. Echt jammer aangezien ie wel dope shit maakt.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  vrijdag 12 december 2003 @ 13:39:33 #96
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_15356895
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:30 schreef Mr.Tear het volgende:
Heb eens een keer wat minders te melden. Ik geloof dat verder niemand meer naar Jaylib is geweest, al was het eigenlijk Madlib, want J Dilla was er dan niet bij, maar dat is maar goed geweest ook. Ik vond het optreden echt wack, tenzij het uurtje draaien van Peanut Butter Wulf ook meetelde, dan was het nog wack, want zo bijzonder stond ie niet te draaien. Madlib heeft geloof ik in totaal 3 of 4 nummers gerapt en een stuk of 5 nummers gedrumt en toen ging ie weer split. Volgens mij had ie gewoon teveel aan de tjaab gehangen en was ie zo stoned als een aap. Echt jammer aangezien ie wel dope shit maakt.
das minder ja. want t leek me in 1e instantie wel vet om ook te gaan. die cd is iig erg dope
pi_15357473
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:39 schreef Timo20 het volgende:

[..]

das minder ja. want t leek me in 1e instantie wel vet om ook te gaan. die cd is iig erg dope

Gelukkig wel, maar na het concert stond ik wel op het punt om er mee te gaan frisbeeen, helemaal naar fucking Amsterdam gegaan en dat is dan ineens ver en duur na zo'n tegenvallen iets. Maar ja, het hoort erbij, denk ik.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  vrijdag 12 december 2003 @ 14:05:33 #98
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_15357644
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:58 schreef Mr.Tear het volgende:

[..]

Gelukkig wel, maar na het concert stond ik wel op het punt om er mee te gaan frisbeeen, helemaal naar fucking Amsterdam gegaan en dat is dan ineens ver en duur na zo'n tegenvallen iets. Maar ja, het hoort erbij, denk ik.

das kut ja,maar volges mij hoort t er idd. bij. hadden we toen ook toen we naar t concert van DMX in september waren geweest. helemaal naar Rotterdam (vanuit zuid Limburg). moeten we ruim 70 minuten wachten voordat die gast opkomt, kapt ie er al na 35/40 minuten mee was maar goed dat ik toen vrijkaartjes had gewonnen.

En achteraf snap ik dan ook wel de reactie van me broertje:

quote:
wtf ga je dan ook naar DMX??
moet ik toch wel gelijk geven
pi_15358041
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]

Ik heb gister het spel NBA Street 2 gekocht en daar zit best wel vette hip hop in: Pete Rock & CL Smooth - TROY, Lords of the Underground - Chief Rocka, Black Sheep - The Choice is yours en Eric Sermon - React (die is dan weer wat minder).

pi_15358074
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 14:05 schreef Timo20 het volgende:

[..]

das kut ja,maar volges mij hoort t er idd. bij. hadden we toen ook toen we naar t concert van DMX in september waren geweest. helemaal naar Rotterdam (vanuit zuid Limburg). moeten we ruim 70 minuten wachten voordat die gast opkomt, kapt ie er al na 35/40 minuten mee was maar goed dat ik toen vrijkaartjes had gewonnen.

[..]

Dat is nog erger, Amsterdam is voor mij nog wel goed te doen, maar helemaal vanuit Limburg naar Rotterdam, is wel een erg grote tegenvaller.

En als je broertje het al zegt

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')