abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15269066
plus:
quote:
O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun 'jalâbîb' 3 over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevingsgezind, Meest Barmhartig. (Koran: 33:59).
pi_15269069
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En uit dat specifieke deel kan geinterpreteerd worden, alles wat een vrouw aantrekkelijk kan maken. Dus ook haar, imo.

On-ge-lo-fe-lijk

Er staat NERGENS haar, dat interpreteer je maar naar believen.
Er staat DUIDELIJK boezem, dat negeer je maar naar believen

Waarom?

Omdat het jullie mannen beter uitkomt.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_15269085
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
plus:
[..]
En weer : er staat NERGENS het woord 'haar' er staat NERGENS het woord 'hoofd'..

Kortom, dat maken mannen er van omdat het hun beter uitkomt.

pi_15269086
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:41 schreef milagro het volgende:

[..]

On-ge-lo-fe-lijk

Er staat NERGENS haar, dat interpreteer je maar naar believen.
Er staat DUIDELIJK boezem, dat negeer je maar naar believen

Waarom?

Omdat het jullie mannen beter uitkomt.

Als dat jouw paranoïde denkbeelden kan bevestigen, so be it.
pi_15269101
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als dat jouw paranoïde denkbeelden kan bevestigen, so be it.

Waarom negeer jij BOEZEM???
pi_15269137
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:43 schreef milagro het volgende:

[..]

Waarom negeer jij BOEZEM???

Wie zegt dat ik dat doe? Maar jij doet het over komen dat vrouwen zich zo strak en zo kort kunnen kleden als dat de mannen graag zouden willen zien, zolang de boezem maar bedekt is?

Het boezemgedeelte is maar een gedeelte van het geheel.

pi_15269187
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat doe? Maar jij doet het over komen dat vrouwen zich zo strak en zo kort kunnen kleden als dat de mannen graag zouden willen zien, zolang de boezem maar bedekt is?

En weer interpreteer jij maar raak, moslim man eigen of zo?

Waar zeg ik dat??? NERGENS!

Goed zo.

Dus dat jij de Koran naar jouw believen interpreteert, is al treurig genoeg, maar houd je vooroordelen en aannames voor je waar het mijn woorden betreft.

pi_15269356
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:47 schreef milagro het volgende:

[..]

En weer interpreteer jij maar raak, moslim man eigen of zo?

Waar zeg ik dat??? NERGENS!

Goed zo.

Dus dat jij de Koran naar jouw believen interpreteert, is al treurig genoeg, maar houd je vooroordelen en aannames voor je waar het mijn woorden betreft.

En toch zeg je het zelf. Kan ik niets aan doen. Ik reageer er alleen maar op. Je hoeft je ook niet aangevallen te voelen, ik reageer ook niet geïrriteerd om daarna met CAPS te schrijven. Misschien kun je weer inhoudelijk reageren, dat probeer ik namelijk ook te doen.
pi_15269477
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En toch zeg je het zelf. Kan ik niets aan doen. Ik reageer er alleen maar op. Je hoeft je ook niet aangevallen te voelen, ik reageer ook niet geïrriteerd om daarna met CAPS te schrijven. Misschien kun je weer inhoudelijk reageren, dat probeer ik namelijk ook te doen.

Doe toch niet zo idioot, man.
Ik zeg nergens dat meiden er zo strak en kort gekleed bij mogen lopen als de boezem maar bedekt is.

En ik bedoel dat ook niet te zeggen, maar blijkbaar weet jij beter wat ik bedoel dan ik zelf of zo??

Er staat simpelweg nergens in de Koran dat het hoofd bedekt moet worden.

Jij zegt : "daaruit interpreteer ik dat"

Vervolgens zeg jij "daaruit maak ik op dat jij zus en zo bedoelt..."

Wat ik doe is de letterlijke tekst aanhouden.
Wat jij doet is interpreteren , aanvullen, invullen.
Met de Koran en met mijn woorden doe jij dat.

Klaar.

pi_15269665
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:00 schreef milagro het volgende:

[..]

Doe toch niet zo idioot, man.

...heel geblaat...

pi_15269800
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Duidelijk
Je interpreteert en maakt op dat.
Letterlijke tekst wordt gewoon genegeerd

Voortaan toch je woorden iets zorgvuldiger kiezen lijkt me, want je lult je zelf helemaal vast op deze manier

pi_15269988
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:13 schreef milagro het volgende:

[..]

Duidelijk
Je interpreteert en maakt op dat.
Letterlijke tekst wordt gewoon genegeerd

Voortaan toch je woorden iets zorgvuldiger kiezen lijkt me, want je lult je zelf helemaal vast op deze manier

Valt wel mee. Dat jij mijn interpretaties voor jezelf anders interpreteert, is iets voor jou. Daar heb ik verder niets mee te maken. Dat jij denkt dat je mij eruit lult is ook voor je eigen plezier. Als dat jouw paranoïde gedachten kan bevestigen, so be it. Voor de rest denk ik dat ik en een overgroot deel van de islamitische gemeenschap gelijk heeft. Dat jij er een andere interpretatie op na houdt, dat is jouw keuze. Iedereen is daar vrij in, want alleen Allah kan oordelen over mensen.
  dinsdag 9 december 2003 @ 11:35:53 #113
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_15270333
Het gaat er niet om wie er 'meer' geemancipeerd is, het gaat er denk ik zelfs niet om wie er gelijk heeft..
Het gaat erom dat er in Nederland niet gediscrimineerd mag worden. Punt.
En een hele grote groep medemensen wordt hier in Nederland (wat er in Frankrijk gebeurd, laat ik even buiten beschouwing) systematisch gediscrimineerd. En dan nog wel door hun eigen omgeving.
Het interesseert me niet wat er in de Koran staat over boezem of haar bedekken, die discussie wil ik zolangzamerhand niet eens meer aan gaan. (okee, heel even dan...gaan we hier werkelijk de normen en waarden van duizenden jaren geleden aanhangen?? )

Wat mij interesseert is dat mijn medevrouw, mijn zuster, door traditie gedwongen wordt om zich een bepaalde rol aan te meten. Wat een fokker hier al eerder postte, was heel terecht. Moslima's hebben zich maar neer te leggen bij de wil van de vader, oom, broer.. Dat is dus nooit emancipatie.

Wanneer een moslima het juk afwerpt, zal ze het zwaar krijgen te verduren. Daarom zijn de diverse blijf-van-mijn-lijf huizen vol met Moslima's. Kirmizibeyaz hoeft op die vraag geen antwoord te geven, het antwoord lijkt me duidelijk. Rebellie wordt nu eenmaal niet getolereerd bij moslima's.

Wij vrouwen moeten solidair zijn! Alle vrouwen! Daarom heb ik er persoonlijk moeite mee wanneer een vrouw uit vrije wil een hoofddoek draagt. Zij, als geen ander, weet dat het bij andere vrouwen een teken van onderdrukking kan zijn.

Money talks, Bullshit walks!
pi_15270881
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:35 schreef Kiki het volgende:
Het gaat er niet om wie er 'meer' geemancipeerd is, het gaat er denk ik zelfs niet om wie er gelijk heeft..
Het gaat erom dat er in Nederland niet gediscrimineerd mag worden. Punt.
En een hele grote groep medemensen wordt hier in Nederland (wat er in Frankrijk gebeurd, laat ik even buiten beschouwing) systematisch gediscrimineerd. En dan nog wel door hun eigen omgeving.
Het interesseert me niet wat er in de Koran staat over boezem of haar bedekken, die discussie wil ik zolangzamerhand niet eens meer aan gaan. (okee, heel even dan...gaan we hier werkelijk de normen en waarden van duizenden jaren geleden aanhangen?? )

Wat mij interesseert is dat mijn medevrouw, mijn zuster, door traditie gedwongen wordt om zich een bepaalde rol aan te meten. Wat een fokker hier al eerder postte, was heel terecht. Moslima's hebben zich maar neer te leggen bij de wil van de vader, oom, broer.. Dat is dus nooit emancipatie.

Wanneer een moslima het juk afwerpt, zal ze het zwaar krijgen te verduren. Daarom zijn de diverse blijf-van-mijn-lijf huizen vol met Moslima's. Kirmizibeyaz hoeft op die vraag geen antwoord te geven, het antwoord lijkt me duidelijk. Rebellie wordt nu eenmaal niet getolereerd bij moslima's.

Wij vrouwen moeten solidair zijn! Alle vrouwen! Daarom heb ik er persoonlijk moeite mee wanneer een vrouw uit vrije wil een hoofddoek draagt. Zij, als geen ander, weet dat het bij andere vrouwen een teken van onderdrukking kan zijn.

En zolang jij niet begrijpt dat het voor een vrouw belangrijker kan zijn dat zij zich alleen wil onderwerpen aan Allah en zijn regels wil volgen ipv het lustobject van mannen te willen zijn, zul je er moeite mee blijven hebben. Die dames begrijpen wel dat het wereldse leven maar tijdelijk is en het niet waard is om zich over te geven aan bepaalde lusten. Dat anderen dat niet begrijpen is eigelijk nog erger.

Om op die bijf-van-mijn-lijf huizen terug te komen, ik ontken niet dat deze vast en zeker door vooral met allochtone vrouwen worden bevolkt. Een groot deel hiervan zullen zeker moslima's zijn en een ander groot deel zal toebehoren aan Antilliaanse vrouwen, maar dat is een ander onderwerp. Dat er veel moslima's zijn in dergelijke tehuizen is jammer, maar ook begrijpelijk. Veel van die vrouwen wordt wijsgemaakt door vrouwen als milagro dat er meer is dan een sluier. Sommige van die vrouwen voelen zich hierdoor jammergenoeg aangesproken en besluiten om van het pad van het geloof af te dwalen. Een man hoort zijn vrouw hierop aan te spreken en sommigen gebruiken hiervoor helaas de verkeerde middelen, maar het blijft begrijpelijk. Een man is in zoverre voor zijn gezin verantwoordelijk dat de zonde die zo'n vrouw in dit geval begaat, direct op zijn account wordt bijgeschreven voor later.

dinsdag 9 december 2003 @ 12:06:21 #115
18917 Kiki
pi_15271188
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En zolang jij niet begrijpt dat het voor een vrouw belangrijker kan zijn dat zij zich alleen wil onderwerpen aan Allah en zijn regels wil volgen ipv het lustobject van mannen te willen zijn, zul je er moeite mee blijven hebben. Die dames begrijpen wel dat het wereldse leven maar tijdelijk is en het niet waard is om zich over te geven aan bepaalde lusten. Dat anderen dat niet begrijpen is eigelijk nog erger.

Om op die bijf-van-mijn-lijf huizen terug te komen, ik ontken niet dat deze vast en zeker door vooral met allochtone vrouwen worden bevolkt. Een groot deel hiervan zullen zeker moslima's zijn en een ander groot deel zal toebehoren aan Antilliaanse vrouwen, maar dat is een ander onderwerp. Dat er veel moslima's zijn in dergelijke tehuizen is jammer, maar ook begrijpelijk. Veel van die vrouwen wordt wijsgemaakt door vrouwen als milagro dat er meer is dan een sluier. Sommige van die vrouwen voelen zich hierdoor jammergenoeg aangesproken en besluiten om van het pad van het geloof af te dwalen. Een man hoort zijn vrouw hierop aan te spreken en sommigen gebruiken hiervoor helaas de verkeerde middelen, maar het blijft begrijpelijk. Een man is in zoverre voor zijn gezin verantwoordelijk dat de zonde die zo'n vrouw in dit geval begaat, direct op zijn account wordt bijgeschreven voor later.

Het lustobject van mannen...
Wiens probleem is dat? Het lijkt me dat de mannen zich maar eens moeten leren inhouden met hun vieze gedachten. Het is de omgekeerde wereld om de vrouwen 'de schuld' te geven wanneer mannen geile gedachten hebben.

Het is ook de omgekeerde wereld dat een man er op wordt aangekeken wanneer zijn vrouw of dochter iets doet. Dat je als echtgenoot en vader je gezin wilt beschermen, prima. Beschermen.. Maar niet er op los meppen omdat de man vind dat hij door een actie van zijn vrouw of dochter voor lul staat. En dat gebeurd helaas veel te vaak.

Het nare is, dat er nog veel meer vrouwen moeten worden geslagen en door een helse tijd moeten voordat ze volledig vrij kunnen zijn. Met vrij bedoel ik dat ze verantwoording dragen voor hun eigen acties. Dat zij, en zij alleen zich uiteindelijk moeten verantwoorden bij hun zelf en eventueel Allah. Daar komt geen vader, broer of oom aan te pas.

pi_15271308
quote:

[..]

Dus het draait om de man , wederom

De zogenaamde zonde die de vrouw begaat, is voor rekening vd man.
De vrouw moet zich aanpassen omdat de man dat beter uit komt.

De vrouw is geen bezit, zij mag doen en laten wat zij wil.

dinsdag 9 december 2003 @ 12:22:09 #117
3542 Gia
User under construction
pi_15271596
quote:

[..]

En zolang jij niet begrijpt dat het voor een vrouw belangrijker kan zijn dat zij zich alleen wil onderwerpen aan Allah en zijn regels wil volgen ipv het lustobject van mannen te willen zijn, zul je er moeite mee blijven hebben.

Aha. Dus jij vindt een vrouw zonder hoofddoek een lustobject?
En wat vind je dan van die meiden met strakke rokjes, strakke truitjes, donkere make-up maar met hoofddoekje?
Ach, zolang je hun haar niet ziet zijn het geen lustobjecten?

Dom dom dom! (Zie ook hema-poster)

Volgens de Koran is het belangrijk om de boezem te bedekken, dat staat er letterlijk.
Moslim-mannen beweren nu dat ze enkel en alleen hun haar maar hoeven te bedekken! Jaja, kunnen ze zich lekker verlustigen aan die goed gevulde borsten en slanke tailles!

quote:
Om op die bijf-van-mijn-lijf huizen terug te komen, ik ontken niet dat deze vast en zeker door vooral met allochtone vrouwen worden bevolkt. Dat er veel moslima's zijn in dergelijke tehuizen is jammer, maar ook begrijpelijk. Veel van die vrouwen wordt wijsgemaakt door vrouwen als milagro dat er meer is dan een sluier.
Wijsgemaakt? Er is meer dan zo'n stomme sluier! Het is door mannen verplicht gesteld om een hoofddoekje te dragen. En dat niet alleen. Daar komt nog bij dat ze gewoon erg kort worden gehouden. Milagro heeft gelijk dat ze er haar best voor doet om voor die vrouwen emancipatie te bereiken.
quote:
Sommige van die vrouwen voelen zich hierdoor jammergenoeg aangesproken en besluiten om van het pad van het geloof af te dwalen. Een man hoort zijn vrouw hierop aan te spreken en sommigen gebruiken hiervoor helaas de verkeerde middelen, maar het blijft begrijpelijk.
Begrijpelijk? Dat een man zijn vrouw, nicht, zus of dochter mishandelt, alleen omdat zij hetzelfde doet als andere vrouwen en meisjes in Nederland?
Jij bent hier dus echt zo ongeveer letterlijk aan het beweren dat Nederlandse meisjes niet deugen, omdat ze geen hoofddoek dragen en omdat ze graag op stap gaan.
Luister, ik ben er ook niet blij mee dat de jeugd van tegenwoordig van die xtc pillen slikt, maar dat doen jongens net zo goed als meisjes en moslims net zo goed als niet-moslims. Dat heeft dus totaal niets met geloof of cultuur te maken, maar met criminelen die daar geld aan willen verdienen.
En een meisje dat sex heeft voor het huwelijk is niet per definitie slecht. Want waarom zou een jongen dat dan wel mogen?

Oja, ik zag laatst een docu op tv. Daar werd als reden gegeven dat jongens wel sex mogen hebben voor het huwelijk omdat er aan hun 'ding' niets verandert. En je kunt van een jongen van 16, met bepaalde gevoelens, toch niet verwachten dat hij wacht tot zijn huwelijk!

quote:
Een man is in zoverre voor zijn gezin verantwoordelijk dat de zonde die zo'n vrouw in dit geval begaat, direct op zijn account wordt bijgeschreven voor later.
En dat is dus onzin. Een vrouw is voor haarzelf verantwoordelijk. Dat is ook zo voor Nederlandse vrouwen. Dat een moslimman meent dat hij de baas is over zijn vrouw, zus, nicht en dochter is iets wat zeer snel dient te veranderen.
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:34:27 #118
18917 Kiki
pi_15271928
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Milagro heeft gelijk dat ze er haar best voor doet om voor die vrouwen emancipatie te bereiken.

Dat moeten we dus allemaal doen. Alle vrouwen. Van af en toe een kwaad postje op een forum ( bedoel ik niemand persoonlijk mee) wordt de situatie er niet beter op. En van dat gezever dat we iedereen in elkaars waarde moeten laten, ook niet. Als we dat hadden gedaan, hadden wij vrouwen nu nog steeds geen stemrecht. En in die tijd waren het ook een groep 'intellectuele' vrouwen die tegen het stemrecht voor vrouwen waren. Net zoals de 'intellectuele' moslima's het hoofddoekje geen teken van onderdrukking vinden.
pi_15272022
Tja, ik vind het heel jammer voor jullie als zijnde vrouwen dat jullie sexegenoot er meestal toch echt anders over kan denken. Overigens is het simpelweg wél onderdeel van hun geloof.

Hoe frusterend dit voor jullie ook mag overkomen, je kan toch niets uithalen. Het zijn simpele regels waar iedereen zich aan moet houden. Toegeven aan de 'westerse, beschaafde' lusten is nog altijd een zonde. Er is hier geen excuus voor. Het enige excuus kan zijn dat de vrouw zich mooi wil voelen. Voor wie? Voor de mannen uiteraard. De vrouw wil dat mannen haar mooi vinden en naar haar kijken (als lustobject). En daar ligt hem het knelpunt. Door de eeuwen heen is bewezen dat mannen zich niet kunnen gedragen in bijzijn van vrouwen en dat er altijd sexuele spanningen over en weer plaatsvinden. De Islam doorziet dit en beschrijft dat de vrouw haar vormen en aantrekkelijke gebieden moet verbergen, waaronder dus ook de borsten.

Helaas is de paranoïde te ver doorgeslagen, alleen omdat het een minder aantrekkelijk straatbeeld zou opleveren. De opmerkingen over onderdrukking zijn een excuus hiervoor. Als je aan de gemiddelde moslima vraagt waarom ze een hoofddoek draagt, zal ze 99% van de gevallen zeker niet zeggen dat het een vorm van onderdrukking is. Deze dames kunnen prima voor zichzelf denken en beseffen hoe belangrijk het is dat ze gesluierd gaan. Daar hebben ze geen zogenaamde 'westerse en beschaafde' vrouwen voor nodig. Het staat namelijk zo geschreven.

dinsdag 9 december 2003 @ 12:46:07 #120
3542 Gia
User under construction
pi_15272198
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het enige excuus kan zijn dat de vrouw zich mooi wil voelen. Voor wie? Voor de mannen uiteraard. De vrouw wil dat mannen haar mooi vinden en naar haar kijken (als lustobject). En daar ligt hem het knelpunt. Door de eeuwen heen is bewezen dat mannen zich niet kunnen gedragen in bijzijn van vrouwen en dat er altijd sexuele spanningen over en weer plaatsvinden. De Islam doorziet dit en beschrijft dat de vrouw haar vormen en aantrekkelijke gebieden moet verbergen, waaronder dus ook de borsten.
Er zijn gewoon heel veel jonge moslima's die zich sexy kleden en zich zwaar opmaken en dan wel een hoofddoek dragen, om geen lustobject te zijn!

Kirmizi, vind jij alle vrouwen zonder hoofddoek een lustobject?

dinsdag 9 december 2003 @ 12:47:09 #121
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15272220
Wat is er mis met een kleine continue wederzijdse sensuele spanning?

Toch wel jammer dat veel moslimmeisjes zich moeten beschermen tegen moslimjongetjes. Misschien is het beter om die band te plakken in plaats van almaar op te pompen.

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_15272256
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het zijn simpele regels waar iedereen zich aan moet houden. Toegeven aan de 'westerse, beschaafde' lusten is nog altijd een zonde. Er is hier geen excuus voor.
quote:
Deze dames kunnen prima voor zichzelf denken en beseffen hoe belangrijk het is dat ze gesluierd gaan.
Blijkbaar wordt dat zelfdenken gedaan door de dominerende opvattingen van de groep. De groep bepaalt of iets een zonde is of dat men zich ergens aan moet houden. Daarom ben ik voor een verlichting (modernisering / verwestering) van die groepsopvattingen zodat die meer in de Nederlandse cultuur past. Wedden dat dat beter is voor integratie en emancipatie?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_15272348
Ik ben blij dat Kirmi met vooral zijn laatste post precies bewijst dat bepaalde vrouwen dus idd geen gelijke rechten hebben, dat mannen beslissen, dat de vrouw alleen de goede naam kan schenden.

Een vrouw zonder hoofddoek is een onzedelijke vrouw.
Het meerendeel vd moslima's over de gehele wereld draagt géén hoofddoek, en zijn dus feitelijk geen moslims, evenals hun echtgenoten, die hebben er immers geen probleem mee, evenals hun broers, vaders, moeders, tantes, die hen nog steeds liefhebben, hen niet dwingen iets te doen wat hun hart hen niet in geeft.

Alleen Allah oordeelt, vreemd, want ik zie niets anders dan oordelende moslim mannen, zo ook Kirmi, die uit een tekst iets kan halen dat er niet staat en daaraan meteen vastkoppelt dat een vrouw feitelijk niet meer is dan een hoer, een mannen verleidster, als zij heur haar niet bedekt.
Je oordeelt, dat is een zonde.

"Een vrouw die een fout begaat is voor het leven getekend, bij een man maakt het niet uit"

dinsdag 9 december 2003 @ 12:53:48 #124
3542 Gia
User under construction
pi_15272396
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:34 schreef Kiki het volgende:

[..]

Dat moeten we dus allemaal doen. Alle vrouwen. Van af en toe een kwaad postje op een forum ( bedoel ik niemand persoonlijk mee) wordt de situatie er niet beter op. En van dat gezever dat we iedereen in elkaars waarde moeten laten, ook niet. Als we dat hadden gedaan, hadden wij vrouwen nu nog steeds geen stemrecht. En in die tijd waren het ook een groep 'intellectuele' vrouwen die tegen het stemrecht voor vrouwen waren. Net zoals de 'intellectuele' moslima's het hoofddoekje geen teken van onderdrukking vinden.

Inderdaad. Daarom heeft het ook weinig zin om tegen die vrouwen in te gaan op dat punt. Het enige wat wij als westerse vrouwen kunnen doen, is die vrouwen overal bij te betrekken. Bijvoorbeeld op school, als computermoeder. Of gewoon een praatje maken op het schoolplein. Als die vrouwen zich geaccepteerd voelen in onze maatschappij, zullen zij zich op den duur ook met die maatschappij willen conformeren.

Dus, de boodschap voor alle Nederlandse vrouwen is: Betrek die moslima's bij dagelijkse zaken. Nodig een moslim-buurvrouw eens uit voor een kopje koffie of thee. En begin dan vooral niet over die hoofddoek. Als ze het gevoel krijgen dat ze erbij horen, zullen ze daar zelf wel over gaan nadenken. Immers ze zien dat die Nederlandse vriendinnen helemaal niet slecht zijn of hoeren. Dat die helemaal niet gezien worden als lustobject.

Domweg tegen ze zeggen 'zet die doek toch af, je wordt onderdrukt' heeft IRL geen zin. Dat kan dus wel op een forum als dit, of Magreb bijvoorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Gia op 09-12-2003 12:56]

dinsdag 9 december 2003 @ 12:55:51 #125
3542 Gia
User under construction
pi_15272465
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 12:52 schreef milagro het volgende:

"Een vrouw die een fout begaat is voor het leven getekend, bij een man maakt het niet uit"

Nee, want hun ding verandert niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')