abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15307104
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, Schatje

De dame vd AEL draagt GEEN hoofddoek.

Waarom komt zij niet op voor zusters die de hoofddoek MOETEN dragen en die daarvoor gestraft worden als ze zich daaraan proberen te onttrekken?

Waarom fulmineert zij tegen ongelovigen die kritiek uiten op de houding van ONgeemancipeerde moslimmannen, maar laat de moslima's die daar onder lijden in de steek door halsstarrig zwijgen?

Een Fatima Elatik schreeuwt moord en brand over VRIJE KEUZE, maar zwijgt over de ontbrekende vrije keuze van al die moslima's in de BvmL huizen.

Ja milagro, leuk al die losse gevallen op zich, maar niet echt representatief. Ik neem aan dat je dat zelf wel weet .
pi_15307128
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:32 schreef Lithion het volgende:

[..]

In de praktijk echter is vaak een zaak tussen de man en vrouw des huizes. Duh. Dát is waar het hier om gaat. Het verschijnsel dat veel vrouwen daarin géén eigen keuze hebben... bovenmatig veel vrouwen.

Nee hoor, beide personen zijn dondersgoed op de hoogte van de rgels vand e Koran .
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2003 @ 17:36:11 #253
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15307130
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:32 schreef carino het volgende:
aaaahikwordgek..,
[..]

Weleens in je opgekomen dat het westen NIET meer bestaat uit autochtonen? EN dat allochtone dames ook invloed (kunnen) uitoefenen op de modetrends??
[..]

Ik wel.. verkleinen is een subtiele manier van jezelf of het andere vergroten.. en er dus op neer kijken.., Ik verwacht niet dat je je hiervan bewust bent overigens.. vandaar mijn attentie en waardering dat je er op let..,

Overigens het begrip 'modieus' is te allen tijden aan discussie onderhevig, het is een zo abstract begrip dat het per definitie buiten een discussie als deze eigenlijk achterwege gelaten zou moeten worden..,

LOL. Dus jij ontkent dat er nog autochtonen zijn?
Je snapt duidelijk de hele discussie niet. Met hoofddoekje wordt niks gesuggerreerd, je ziet echt spoken.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_15307132
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:27 schreef carino het volgende:
Milagro..,

Zorg dat je afkomt van je mannenvisie.., of beter gezegd.. gehate moslimmannen visie.., doelend op onderstaande.., geheid dat je dan tot objectievere constateringen komt..,
[..]

Zorg dat die mannen zich eens emanciperen en vertel die Marokkaanse knullen dat een vrouw die zich sexy kleedt, geen HOER is, dat een vrouw die niet als maagd het huwelijk in gaat geen HOER is.

Waarom denk jij dat er een verzoek kwam om de maagdenvlieshersteloperatie in het ziekenfonds op te nemen?

Nou, waarom denk je?

Noem jij dat emancipatie, noem jij dat vrijheid, dat meisjes een operatie willen ondergaan omdat ze vrezen voor hun vaders, hun echtgenoten in spé, hun goede naam???

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_15307144
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nou ontzettend.

Idd .
  woensdag 10 december 2003 @ 17:36:54 #256
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15307148
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:36 schreef schatje het volgende:
Nee hoor, beide personen zijn dondersgoed op de hoogte van de rgels vand e Koran .
Het leven is méér dan de regels van de Koran.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')