quote:Schoonhoooovvuuuh de gekstuuuh.
Op zondag 7 december 2003 13:57 schreef PogueMahone het volgende:
Rondje voor alle mensen uit Schoonhovuh!
quote:Die afdeling wordt verder normaal gebruikt hoor - die staat niet al een jaar leeg om te wachten ophet prinsje ofzo. Het zal vandaag of morgen even wat anders zijn en dan weer back to normal.
Op zondag 7 december 2003 14:14 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ik hoor van meerdere kanten dat die halve 5e verdieping is ingericht voor "Een koningklijke bevalling" Dat is al ziek, en jij denkt dat je daar nu nog een beetje normaal kan lopen op de 5e verdieping.
Maar het is toch al ziek dat er een speciale afdeling is voor een konigklijke bevalling. Net of door dat beetje extra zorg het kind niet de kans heeft om bijv dood geboren te worden.
Elk ander kind bevalt zo ongv in een kamertje van 5 bij 5 ofzo (als ze in het Ziekenhuis bevallen) dus dat kan dat kind ook imo.
quote:SCH een topic van toen jij nog mocht posten in GC staat weer bovenaan
Op zondag 7 december 2003 14:46 schreef SCH het volgende:[..]
Die afdeling wordt verder normaal gebruikt hoor - die staat niet al een jaar leeg om te wachten ophet prinsje ofzo. Het zal vandaag of morgen even wat anders zijn en dan weer back to normal.
quote:Het hoort altijd normal te zijn imo...
Op zondag 7 december 2003 14:46 schreef SCH het volgende:[..]
Die afdeling wordt verder normaal gebruikt hoor - die staat niet al een jaar leeg om te wachten ophet prinsje ofzo. Het zal vandaag of morgen even wat anders zijn en dan weer back to normal.
quote:Ooe wat klinkt dat saai
Op zondag 7 december 2003 14:57 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Het hoort altijd normal te zijn imo...
quote:Ik hoop ook niet dat Maxima drie dagen aan het bevallen is nee
Op zondag 7 december 2003 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik vind alles best, zolang dat kind maar niet op de 10e geboren wordt, mijn verjaardag mag nooit een nationale feestdag worden
quote:idd niet.
Op zondag 7 december 2003 15:17 schreef keeper het volgende:[..]
Ik hoop ook niet dat Maxima drie dagen aan het bevallen is nee
.
dan moeten we 3 dagen naar dat gezeur luisteren.
quote:Wat boeit mij die Maxima nou? Ze mag van mij best 2, 4 of 5 dagen bevallen als ze dat leuk vind, maar de 10e blijft een rustige dag
Op zondag 7 december 2003 15:17 schreef keeper het volgende:Ik hoop ook niet dat Maxima drie dagen aan het bevallen is nee
.
quote:Ach van mij mag dat hele koningsgedoe weg, is gelijk een goede bezuiniging.
Op zondag 7 december 2003 15:02 schreef SCH het volgende:[..]
Ooe wat klinkt dat saai
quote:Het is het minst van 2 kwaden, straks komt er hier een Bush of Fortuyn type aan de macht, dan nog 100 keer liever een koning(in)
Op zondag 7 december 2003 15:52 schreef Ajaxno1 het volgende:Ach van mij mag dat hele koningsgedoe weg, is gelijk een goede bezuiniging.
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:29 schreef Viper-X het volgende:
http://www.acpgroup.nl/turk/.
.
quote:Erg flauw.
Op zondag 7 december 2003 16:29 schreef Viper-X het volgende:
http://www.acpgroup.nl/turk/.
.
quote:Maar wel leuk.
Op zondag 7 december 2003 16:43 schreef golfer het volgende:[..]
Erg flauw.
quote:Jij was zo'n ouwe bok van 10-12-1980 toch??
Op zondag 7 december 2003 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik vind alles best, zolang dat kind maar niet op de 10e geboren wordt, mijn verjaardag mag nooit een nationale feestdag worden
* methodmich is van 11-12-1980.
Rondje op kosten van het nieuwe prinsje / prinsesje trouwens. Betalen we dus eigenlijk zelf.
quote:Mooi bouwjaar 1980
Op zondag 7 december 2003 17:12 schreef methodmich het volgende:[..]
Jij was zo'n ouwe bok van 10-12-1980 toch??
* methodmich is van 11-12-1980.
Rondje op kosten van het nieuwe prinsje / prinsesje trouwens. Betalen we dus eigenlijk zelf.
quote:Het jaar van Pacman, Scentipede en Phoenix. Wat een tijd.
Op zondag 7 december 2003 17:17 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Mooi bouwjaar 1980
quote:broekie
Op zondag 7 december 2003 17:24 schreef Inquistor87 het volgende:
Vind 1987 wel wat hebben
quote:Yup, ik ben van plan voor het thuisfront een dagje te verdwijnen woensdag, anders wordt het nog uitbundig gevierd enzo
Op zondag 7 december 2003 17:12 schreef methodmich het volgende:
Jij was zo'n ouwe bok van 10-12-1980 toch??* methodmich is van 11-12-1980.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |