Heeft iemand tips voor mij voor de aanpak als ze wel komt ....
ik weet het het klinkt echt dom. En het gebeurd al jaren dat mensen elkaar verdonderen via internet. ik weet niet hoe het komt ....
thnx alvast people
quote:ja dat idee had ik ook al maar toch ... je gevoel kan soms zo dom doen.
Op vrijdag 5 december 2003 23:22 schreef Frasier het volgende:
Bereid je voor op het ergste dan kan het alleen maar meevallen.
Niet te veel van verwachten en er gewoon een gezellig uitje van maken! En als ze niet komt, dan heb je tóch weer wat geleerd.
*edit*
Zie post van ElisaB, het is dus mogelijk
[Dit bericht is gewijzigd door Son-Of-A-Gun op 05-12-2003 23:26]
quote:Dat klinkt alsof je niet zoveel vertrouwen in haar hebt?
Op vrijdag 5 december 2003 23:21 schreef Kohen het volgende:maar nu is de ham vraag of ze wel op komt dagen....
Heb je al wel een foto van haar gezien, of nog helemaal niks? Dat is misschien wel handig om een voorstelling van iemand te maken
en hoelang ken je haar al via msn?
ik ga echt niet na 1 afspraak al daten...
en koop wat leuks voor haar
[Dit bericht is gewijzigd door eXistor op 05-12-2003 23:30]
quote:naaktfotos?
Op vrijdag 5 december 2003 23:30 schreef speezend het volgende:
voordat ik een date zou regelen met iemand die ik alleen via msn ken zou ik zeker eerst met haar hebben gebeld enzo, en meerdere foto's willen hebben gezien.
quote:Ja dat heb ik maar dan nog vertrouw ik het niet helemaal. Ze komt uit mijn regio dus dat is al iets makkelijker. Maar mocht haar op komen zoeken gister op haar school waar ze werkt. Dus ik daar heen en vragen aandie mensen die zeiden dat ze haar niet eens kende de naam niet eens .... vandaar twijfel ik dus hard... en ik heb er ook de minste vertrouwen in.
Op vrijdag 5 december 2003 23:26 schreef moz het volgende:[..]
Dat klinkt alsof je niet zoveel vertrouwen in haar hebt?
Heb je al wel een foto van haar gezien, of nog helemaal niks? Dat is misschien wel handig om een voorstelling van iemand te maken
quote:hahaha nee dat doet ze niet... en heb afgelopen maand 89 msnjes verstuurd :S kreeg berichtje van hi dat ik goedkoper ging smsen
Op vrijdag 5 december 2003 23:29 schreef OcTT het volgende:
Is HaAr NaaM ZOaLs DiT oF NiEt?Dan doet ze dat met iedereen
En dan is ze breezahmuts
Of neit
quote:Ze zitten te dollen met je
Op vrijdag 5 december 2003 23:31 schreef Kohen het volgende:[..]
Ja dat heb ik maar dan nog vertrouw ik het niet helemaal. Ze komt uit mijn regio dus dat is al iets makkelijker. Maar mocht haar op komen zoeken gister op haar school waar ze werkt. Dus ik daar heen en vragen aandie mensen die zeiden dat ze haar niet eens kende de naam niet eens .... vandaar twijfel ik dus hard... en ik heb er ook de minste vertrouwen in.
heb ik ook wel eens gedaan
best wel grappig
of niet (-:
quote:Kan, ben je natuurlijk wel op alles voorbereid
Op vrijdag 5 december 2003 23:31 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
naaktfotos?
en woont ze toevallig in rotterdam?
quote:Eh hoezo KAN dit, je zegt toch dat je verliefd bent? Nou dan, dan kan het dus! Ik zou haar eens gaan ontmoeten, als je real life ook past, dan ben je een gelukkig man!
Op vrijdag 5 december 2003 23:21 schreef Kohen het volgende:
Zoals het toppic al zegt ben ik dus verliefd geworden op iemand via msn. Nu is de vraag kan dit ?
quote:Park Plaza ? *lol*
Op vrijdag 5 december 2003 23:30 schreef Biblis.Hyperia het volgende:
Ooit met een meisje afgesproken in een hotel. Kamer was al geboekt, en we hebben naast elkaar geslapen. Daar bleef het bij, want in real life klikte het voor geen meter, althans de vonk was er niet. Maar voor hetzelfde geld ga je compleet los. Succes.
quote:msnjes kosten niks
Op vrijdag 5 december 2003 23:32 schreef Kohen het volgende:[..]
hahaha nee dat doet ze niet... en heb afgelopen maand 89 msnjes verstuurd :S kreeg berichtje van hi dat ik goedkoper ging smsen
gelukkig
(-:
quote:Naar jou forwarden dan maar?
Op vrijdag 5 december 2003 23:29 schreef OcTT het volgende:
Of neit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |