Kijk:
Is het geen scheetje??
Hij schijnt zeer sociaal te zijn en bij honden en katten te kunnen wonen, komt dat even goed uit!!!
Oooooooooooooeh joepie joepie ik ben zooooooooooo blij!
Gefeliciteerd!
Maar heeft ie nou iets aan zijn oogje (voor de kijker rechts?) of is het gewoon de foto?
quote:zwart-witten zijn ook leuk hoor
Op vrijdag 5 december 2003 15:28 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooh, een rooitjeRooitjes zijn de leukste katten ter wereld
Gefeliciteerd!
quote:Ja hij heeft iets aan zijn oogje maar daar heeft hij zalf voor
Op vrijdag 5 december 2003 15:29 schreef Ole het volgende:
Mooi hoor!![]()
Maar heeft ie nou iets aan zijn oogje (voor de kijker rechts?) of is het gewoon de foto?
quote:Heb ook twee zwart/witjes gehad
Op vrijdag 5 december 2003 15:30 schreef Ole het volgende:[..]
zwart-witten zijn ook leuk hoor
quote:een hond
Op vrijdag 5 december 2003 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
een kat/poes
katten zijn lief
quote:Hij heeft een lichte ontsteking aan zijn oogje.
Op vrijdag 5 december 2003 15:30 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ja hij heeft iets aan zijn oogje maar daar heeft hij zalf voor
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:33 schreef ParanoidEv het volgende:
Heb heb je ook een eigen rooie kat om te knuffelen![]()
Lief!
quote:Haha meen je dat nou? sorry het is niet leuk maar wel toevallig, Bas had precies hetzelfde!
Op vrijdag 5 december 2003 15:44 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hij heeft een lichte ontsteking aan zijn oogje.
quote:Jeetje wat een toeval! Hoe oud was Bas toen je hem haalde?
Op vrijdag 5 december 2003 15:55 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Haha meen je dat nou? sorry het is niet leuk maar wel toevallig, Bas had precies hetzelfde!
En is ook een rooie asielkat.
quote:Tja dat weet ik nog niet. Volgens de gegevens van het asiel heet hij Beedle. Maar ik weet nog niet of ik dat een leuke naam vind
Op vrijdag 5 december 2003 16:46 schreef Catsy het volgende:
Wat een schatje!Hoe heet ie? Of ga je hem zelf een naam geven?
quote:Ik ben helemaal verliefd
Op vrijdag 5 december 2003 17:12 schreef Shaitan het volgende:
Het mooiste sinterklaascadeau ooit .... hij is een schatje.... gefeliciteerd.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:16 schreef buitenbeentje het volgende:
Leuk beestje. Met deze aanwinst begint het een hele dierentuin bij jullie thuis te worden.
quote:En heb je enig idee hoe hij daar is gekomen?
Op vrijdag 5 december 2003 15:27 schreef DuchessX het volgende:
We gaan morgen naar een kat in het asiel kijken en wrs nemen we hem mee!!!
Hij lijkt me zo ontzettend lief en hij is heel erg mooiKijk:
[afbeelding]Is het geen scheetje??
Hij schijnt zeer sociaal te zijn en bij honden en katten te kunnen wonen, komt dat even goed uit!!!
Oooooooooooooeh joepie joepie ik ben zooooooooooo blij!
![]()
![]()
Even nageltjes knippen!!!
Diddle is erg nieuwsgierig en absoluut niet bang. Hij heeft het erg naar zijn zin en speelt met alles dat hij tegenkomt. Hij is 6 maanden oud en echt nog een kitten. Hij heeft ook nog zo'n kittenstaartje
Ontzettend gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, wat een droppie zeg!!!
We gaan zeker wel vaak foto's van hem zien verschijnen(hint hint ).
quote:Nogmaals: Heb je enig idee hoe hij in het asiel is gekomen?
Op zaterdag 6 december 2003 20:28 schreef DuchessX het volgende:
quote:P.S. [Honden] Centraal foto topic deel 2
Op zaterdag 6 december 2003 20:38 schreef erodome het volgende:
Doompje die jaloers is, ik wil ook een rooie driek!!!!!!!!!
Maar mag niet nog meer huisdieren hebbenOntzettend gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, wat een droppie zeg!!!
We gaan zeker wel vaak foto's van hem zien verschijnen(hint hint).
quote:Ja. Overschot vanuit een asiel in Oostende België. Kortom wij hebben een belg in huis
Op zaterdag 6 december 2003 20:41 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Nogmaals: Heb je enig idee hoe hij in het asiel is gekomen?
quote:Hij komt uit H'onderdak in Bergen op Zoom. Hij is daar terecht gekomen via een overvol asiel in Oostende, België.
Op vrijdag 5 december 2003 22:58 schreef Despio het volgende:
Leukkkk een grote versie van Odin!![]()
Alvast veel plezier met kijken!
Welk asiel komt ie vandaan??
quote:Senna en Zito zijn te moe om zich met de kat te bemoeien; we hebben vandaag 4 uur gewandeld door een natuurgebied en aan het strand
Op zaterdag 6 december 2003 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Lievvv
Ik ben heel benieuwd wat de rest van de kudde er van vindt![]()
Snuggles is erg nieuwsgierig; ze lopen elkaar kopje te geven en aan elkaars kontjes te ruiken
Bailey is afstandelijk en snapt er niks van
quote:Dankje.
Op zaterdag 6 december 2003 20:51 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hij komt uit H'onderdak in Bergen op Zoom. Hij is daar terecht gekomen via een overvol asiel in Oostende, België.
quote:Als-ie inge-ent is, blijft het ws alleen bij een licht 'griepje', zoals ze dat noemen en komt Diddle er vanezelf overheen.
Op zaterdag 6 december 2003 20:55 schreef DuchessX het volgende:
Hmm ik vind dat Diddle veel niest;ik neem hem maandag even mee naar de dierenarts.
quote:Meestal behandelt het asiel hem dan nog gratis.
Op zaterdag 6 december 2003 21:02 schreef SEMTEX het volgende:
dat hij niesziekte heeft opgelopen van 1 van de andere katten daar.
quote:Ik ben er bang voor omdat Snuggie ook niesziekte meenam vanuit het asiel. Dan ga ik liever te vaak naar de dokter dan te weinig.
Op zaterdag 6 december 2003 21:02 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Als-ie inge-ent is, blijft het ws alleen bij een licht 'griepje', zoals ze dat noemen en komt Diddle er vanezelf overheen.
Maar het kan ook heel goed, omdat hij uit een asiel komt, dat hij niesziekte heeft opgelopen van 1 van de andere katten daar. En dan moet-ie even een kuurtje krijgen van de dierenarts
Van het asiel uit kunnen we gedurende een week nog terug met een ziek dier voor een gratis behandeling en/of medicatie, maar dan moeten we helemaal naar BoZ vanuit EHV.
We hebben hier een heel fijne en goede dierenarts dus dan ga ik daar gewoon even langs.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:02 schreef Viperdesign het volgende:
Reden waarom ik het vroeg:
[afbeelding]
Een dubbelganger
Wat een scheetje zeg
Hoe oud is hij/zij?
quote:Jullie hebben hem ook van verre? Polle komt nl. uit Uden
Op zaterdag 6 december 2003 22:36 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik ben er bang voor omdat Snuggie ook niesziekte meenam vanuit het asiel. Dan ga ik liever te vaak naar de dokter dan te weinig.
Van het asiel uit kunnen we gedurende een week nog terug met een ziek dier voor een gratis behandeling en/of medicatie, maar dan moeten we helemaal naar BoZ vanuit EHV.
We hebben hier een heel fijne en goede dierenarts dus dan ga ik daar gewoon even langs.
quote:http://members.lycos.nl/Juffrouwooievaar/Images/Zito/zitozwemmen1.jpg
Op zaterdag 6 december 2003 20:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]Senna en Zito zijn te moe om zich met de kat te bemoeien; we hebben vandaag 4 uur gewandeld door een natuurgebied en aan het strand
![]()
http://members.lycos.nl/Juffrouwooievaar/Images/Zito/zitomodder1.jpg
http://members.lycos.nl/Juffrouwooievaar/Images/Zito/zitomodder2.jpg
http://members.lycos.nl/Juffrouwooievaar/Images/Zito/zitomodder3.jpgSnuggles is erg nieuwsgierig; ze lopen elkaar kopje te geven en aan elkaars kontjes te ruiken
Bailey is afstandelijk en snapt er niks van
quote:Goh, nu wel een reactie
Op zaterdag 6 december 2003 22:36 schreef DuchessX het volgende:[..]
![]()
Een dubbelganger
Wat een scheetje zeg
![]()
Hoe oud is hij/zij?
quote:Foto!!!!!
Op zaterdag 6 december 2003 22:56 schreef Magneet het volgende:precies mijn Brian
ziet er leuk uit hoor, hoop dat hij niet al te ziek is
en bij mij in de buurt loopt er 1 precies hetzelfde als Brian daardoor dachten ze ook dat Brian een poes zwanger had gemaakt maar die was al minimaal een half jaar daarvoor gecastreerd
quote:Wat een mooi manneke
Op zaterdag 6 december 2003 23:10 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]en bij mij in de buurt loopt er 1 precies hetzelfde als Brian daardoor dachten ze ook dat Brian een poes zwanger had gemaakt maar die was al minimaal een half jaar daarvoor gecastreerd
Volgens de vereniging zijn de mensen het zelf schuld als hun kat wordt afgeschoten: "Het zal veel mensen onbekend zijn dat huiskatten volgens de Flora- en Faunawet niet vrij buiten mogen lopen." De dierenbescherming vertelt dat er in het verleden wel eens een rechtszaak is aangespannen tegen de jagers. Zij hoopt dat meer mensen in de toekomst stappen zullen ondernemen tegen het neerschieten van de dieren.
Hoeveel dieren er jaarlijks af worden geschoten is volgens de woordvoerder van de Jagersvereniging niet bekend. "We houden dat niet bij, want dat is onbegonnen werk." Volgens de dierbescherming gaat het echter om ongeveer 40.000 verwilderde katten, dit zou ooit in een jaarverslag hebben gestaan. In Nederland leven honderdduizenden verwilderde katten. De KNJV meent dat het maar zelden voorkomt dat er een huiskat geraakt wordt.
Dierenasielen en vrijwilligers proberen de overlast van zwerfkatten te beperken door de dieren te steriliseren. Na deze ingreep worden de katten teruggezet in de natuur. Volgens de woordvoerder van de KNJV is dit verboden. Wat ze dan moeten doen, weet ik ook niet, maar dit kan echt niet."
De vogelbescherming meldt dat er jaarlijks 30 miljoen vogels gedood worden door katten. "De verwilderde exemplaren halen dan ook nog eens de nesten leeg van de weidevogels", aldus Hans Peeters van de Vogelbescherming.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:42 schreef Juup© het volgende:[..]
http://members.lycos.nl/Juffrouwooievaar/Images/Zito/zitozwemmen1.jpg
Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst!
quote:jeeetje wat lief
Op zondag 7 december 2003 20:22 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
Diddle heeft het ontzettend naar zijn zin bij ons en alle beesten. Vooral op Snuggles (zie foto's) is hij stapelgek en dat is geheel wederzijds
Hij heeft zijn leven tot nu toe in asiels doorgebracht dus is er veel te ontdekken in een echt mensenhuis Hij probeert alles uit, speelt met al het speelgoed, inclusief de grote ballen van de honden
Springen doet hij ook erg graag, al is hij soms nog wat onhandig en springt hij ergens tegenaan of naast Hij is ook erg aanhankelijk; hij heeft gisteravond de hele avond bij mij gelegen op de bank
En spinnen kan hij heel hard en doet hij ook heel erg veel. We hadden hem beter Diesel kunnen noemen in plaats van Diddle aldus mijn man
Met zijn oogje gaat het heel langzaam wat beter, we brengen 4 maal daags zalfs aan in zijn oogje. Als mijn man dat doet vindt hij dat absoluut niet leuk maar als ik het doe blijft hij rustig zitten en geeft hij geen commentaar We waren in eerste instantie bang dat hij mss niesziekte zou hebben, maar dat is hoogstwaarschijnlijk niet zo. Het is ons opgevallen dat hij niest nadat de zalf is aangebracht in zijn oogje en hij in zijn oogje heeft zitten wrijven. Verder niest hij niet
Bailey moet nog steeds wennen aan Diddle maar ze beginnen elkaar al achterna te zitten en Diddle mag inmiddels ook bij Bailey in de buurt komen van Bailey. Dus dat gaat best goed.
Zito vindt hij nog een beetje groot en eng; als Zito te dichtbij komt slaat hij met zijn pootje tegen Zito's neus. Maar dat schrikt Zito niet af want Zito is immers Bailey gewend Senna gromt als Diddle in de buurt komt maar dat interesseert Diddle niks; hij heeft vast van Snuggles en Bailey al gezien dat het gegrom niets voorstelt
Arme Senna, ze krijgt nog eens een minderwaardigheidscomplex zo
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 08-12-2003 13:57]
quote:Is het ook
Op maandag 8 december 2003 16:11 schreef Koningin het volgende:
Klinkt als een complete dierentuin bij jullie !!
Erg gezellig...
Wat een poepies allemaal!!! Geweldig dat ze zo gauw wennen aan elkaar!!
Z'n oogje ziet er niet zo lekker uit maar dat komt met jullie goede zorgen vast wel snel goed!
Succes!!!
quote:leuke pics van de hond! Mijn golden is net zo erg. Ik moet altijd zo lachen als hij weer met veel plezier in een plas gaat liggen rollen!
Op zaterdag 6 december 2003 22:42 schreef Juup© het volgende:[..]
http://members.lycos.nl/Juffrouwooievaar/Images/Zito/zitozwemmen1.jpg
quote:Het zal inmiddels vast wel een stuk opgeknapt zijn, maar toch nog even ter info.
Op maandag 8 december 2003 15:53 schreef DuchessX het volgende:
Grote foto van Diddles oogje
En verder wilde ik alleen nog even zeggen: *zucht, zwijmel* Ik wil er ook zo een!
quote:Wat een lieffie
Op woensdag 10 december 2003 12:24 schreef ZX9R het volgende:
Dit is onze Bennie. Een dametje!!
ben erg benieuwd naar hem..... wanneer hebben we ook al weer een date staan?
quote:Niet
Op woensdag 10 december 2003 20:43 schreef DarkElf het volgende:
diddle is cuteben erg benieuwd naar hem..... wanneer hebben we ook al weer een date staan?
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 10-12-2003 20:57]
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:43 schreef DarkElf het volgende:
diddle is cuteben erg benieuwd naar hem..... wanneer hebben we ook al weer een date staan?
Zito mag nu ook heel dichtbij komen van Diddle:
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 12-12-2003 23:21]
quote:Dat zal zeker meetellen!
Op vrijdag 12 december 2003 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk duch!!!!!!!!!!
Echt fijn dat het zo goed gaat, erg snel hoor die gewenning.
Misschien maakt het ook verschil dat Diddle nog maar een half jaartje is, en nog voor alles openstaat, en bovendien niets gewend is?
ik heb er nog wat fotootjes bijgezet - ik kan wel aan de gang blijven
Ze hebben beiden een antibiotica-injectie gehad en een penicilinekuur mee naar huis gekregen. Snuggles heeft een darminfectie waar hij erg veel last van heeft en Diddle heeft idd niesziekte en ook wat darmproblemen. Ook heeft Diddle nog meer zalf voor zijn oogjes gekregen.
Jammer toch dat de dieren die uit het asiel komen (we hebben er nu 3 uit het asiel) toch altijd weer bepaalde ziektes blijken te hebben/mee te nemen uit het asiel.
Maar we krijgen Diddle en Snuggles er wel weer bovenop hoor
quote:Je hoort het wel vaak ja, toch infecties die ze bij zich dragen, en omdat katten toch meestal geisoleerd van elkaar in hokken verblijven, dat voor het asiel redelijk in de hand te houden is.
Op zaterdag 13 december 2003 22:59 schreef DuchessX het volgende:Jammer toch dat de dieren die uit het asiel komen (we hebben er nu 3 uit het asiel) toch altijd weer bepaalde ziektes blijken te hebben/mee te nemen uit het asiel.
quote:Wel weer veel zorg hoor zo, met 5 beesten.
Maar we krijgen Diddle en Snuggles er wel weer bovenop hoor
en een man
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 23:08 schreef Bluezz het volgende:[..]
Wel weer veel zorg hoor zo, met 5 beesten.en een man
quote:ow no
Op zondag 14 december 2003 20:10 schreef DuchessX het volgende:
Bailey is ook al ziek aan het worden
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:30 schreef Bluezz het volgende:[..]
ow no
Diddle heeft in ieder geval wél gegeten en Bailey krijgt vanavond pas wat omdat hij gister zo ontzettend liep te kotsen
Bah ik ben echt bezorgd
quote:ga naar de dieren arts dan?
Op maandag 15 december 2003 09:49 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik maak me zorgen...
Snuggie eet bijna niks...en dat terwijl hij zaterdag voor het laatst iets gegeten heeft. En dat was al bijna niks, alleen een heel klein stukje hamIk heb hem net rijst met kip gegeven maar hij laat het gewoon staan, heeft mss net twee hapjes genomen
Diddle heeft in ieder geval wél gegeten en Bailey krijgt vanavond pas wat omdat hij gister zo ontzettend liep te kotsen
Bah ik ben echt bezorgd
quote:Effe een nieuwe kat erbij
Op donderdag 18 december 2003 17:31 schreef Juup© het volgende:
Al gedaan. Alle katten eten ondertussen weer en vandaag is het einde van de pillenkuur voor Diddle en Snuggles. Met Bailey ben ik woensdag naar de dierenarts geweest en die heeft twee injecties gehad en morgen moet vrouwlief weer met hem naar de arts om de laatste twee injecties te krijgen en dan zou hij er weer vanaf moeten zijn.
quote:Kompleet gestoord
Op donderdag 18 december 2003 17:58 schreef Bluezz het volgende:[..]
Effe een nieuwe kat erbij
Wat een gedoe he..
Zijn ze nog wel leuk samen bezig?
quote:
Op donderdag 18 december 2003 10:30 schreef Scriptieslavin het volgende:
Hoe is het nu met je beestjes?
quote:Bailey is woensdag naar de dierenarts geweest; hij heeft 2 injecties gehad; één pijnstillende en één antibiotica-injectie. Hij heeft een keel- neusinfectie waardoor hij niet meer eet. Als katten niet meer eten kan dat erg gevaarlijk zijn omdat ze niet lang zonder eten kunnen itt een hond bijvoorbeeld. Bailey weegt nu ook nog maar 3,5 kilo terwijl hij in oktober nog 4,2 kilo woog.
Op donderdag 18 december 2003 16:58 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
ga naar de dieren arts dan?
Het komt allemaal wel goed hoor!!!
foto's doen het nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 04:34 schreef hunky het volgende:
Nee! Da's ook niet toevallig!? Jij bent 'm op 6 december ergens bij een asiel gaan halen, bij mij is er diezelfde dag eentje binnen komen wandelen. Ongeveer even oud en hij lijkt er ook nog 's op! Ik dacht al dat die van jou misschien was gevlucht (je woont hier niet ver uit de buurt) maar gezien de datum kan dat dus niet.
Uiteraard heb ik 'm destijds wel gemeld bij dierenambulance en asiel en heb ik bovendien de advertentieborden bij supermarkten in de buurt in de gaten gehouden, maar schijnbaar werd hij nergens vermist. Terwijl het toch heel duidelijk niet zomaar een "zwervertje" was; hij had een vlooienbandje om en hij wist direkt al waar een kattebak voor diende.
Anyway, dat is nu dus 9 maanden geleden en hij woont nog steeds bij mij, hij wou niet weg. Ik heb 'm "Bubbles" genoemd...
Mag ik u voorstellen? Bubbles dus... :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij mij nou ook niet...quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:39 schreef daeri het volgende:
[..]
foto's doen het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |