quote:Iedereen weet dat reclame het zelfbeeld kan beinvloeden (anorexia bijvoorbeeld). Dus ik vind het bijzonder jammer dat zo'n symbool van onderdrukking wordt gepresenteerd als ideaalbeeld.
Op vrijdag 5 december 2003 14:48 schreef schatje het volgende:
Welke norm??Het is toevallig een moslima die een hoofddoek draagt.
quote:Als je het niet gelooft, loop je zelf toch eens een 4daagse door de ergste wijken van Rotterdam/Amsterdam.
Op vrijdag 5 december 2003 14:50 schreef Kapoentje het volgende:[..]
Ha, nog zo'n Nostradamus.
quote:So what? Er zijn ook moslimas die helemaal geen hoofddoek dragen. Er zijn ook christenen die geloven dat vrouwen jurken tot op de enkels moeten dragen, en er zijn christenen die het prima vinden als hun dochters in mini-rok lopen.
Op vrijdag 5 december 2003 14:46 schreef Gia het volgende:[..]
Joh! Ze beweren dat ze een hoofddoek moeten dragen van hun geloof, terwijl in de Koran staat dat ze hun vrouwelijkheid moeten verbergen en hun kuisheid bewaren. En dan een poster met een vrouw met een strakke rok en strak truitje, maar wel met hoofddoek. Lijkt mij zwaar in strijd met de Heilige Koran!
Is allemaal lekker hun eigen zaak, en niet de issue in dit topic. Hoewel, de HEMA toont hiermee wel een moslima die aan het verwesteren is, dus wat dat betreft misschien wel goed voor de integratie.
quote:Ah, een feit. Mooi, kom maar op met die bronnen dan.
Op vrijdag 5 december 2003 14:48 schreef Klopper het volgende:
Het zijn misschien niet allemaal criminelen.Het feit is wel dat je over een jaartje of 5 geeneens meer veilig over straat kunt lopen. Hiermee doel ik op de grote steden.
quote:
feit
het feit, de feiten
gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat
quote:Ik zeg niet dat ik het niet geloof, ik vind HP de Tijd gewoon een blad dat makkelijk scoort door maar door te trappen tegen alles wat een beetje links kan worden genoemd en vaak kort-door-de-bocht redenaties gebruikt. Ik zeg ook niet dat ze altijd fout hebben, sommige dingen hebben ze gelijk. Maar vooral de manier waarop, is gewoon erg kinderachtig neergezet.
Dan lees dat artikel van de ANP eens, dat 99% van criminaliteit van allochtoonse afkomst is. Of geloof je dat ook niet zeker.
quote:hehe je zit me nu te demoniseren.
Op vrijdag 5 december 2003 14:51 schreef freud het volgende:[..]
* freud zet alvast de vioolmuziek op voor JD...
Ik denk dat jouw mening prima past op het stormfront forum hoor. Hier proberen de meesten echter normale discussies te voeren.
quote:Ik werk al vijf jaar in R'dam, plus dat ik er een paar jaar heb gestudeerd. I know the town, thank you.
Op vrijdag 5 december 2003 14:51 schreef Piet0r het volgende:[..]
Als je het niet gelooft, loop je zelf toch eens een 4daagse door de ergste wijken van Rotterdam/Amsterdam.
quote:Ja, maar wat wil je nou eigenlijk milagro? Een reclame met een dikke negerin erin is toch ook niet alleen voor dikke negerinnen bedoelt?
Op vrijdag 5 december 2003 14:51 schreef milagro het volgende:[..]
Nou, ik vind het wel vreemd dat als het echt gaat om een doelgroep te bereiken waarom dan een hoofddoek dragende moslima gekozen is.
quote:Ach gut, je bent echt begaan met het lot van de moslim vrouw??
Op vrijdag 5 december 2003 14:51 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Iedereen weet dat reclame het zelfbeeld kan beinvloeden (anorexia bijvoorbeeld). Dus ik vind het bijzonder jammer dat zo'n symbool van onderdrukking wordt gepresenteerd als ideaalbeeld.
quote:Ik vind dat je redelijk geintegreerd bent als je boodschappen doet bij de Hema.
Op vrijdag 5 december 2003 14:52 schreef Kozzmic het volgende:
Is allemaal lekker hun eigen zaak, en niet de issue in dit topic. Hoewel, de HEMA toont hiermee wel een moslima die aan het verwesteren is, dus wat dat betreft misschien wel goed voor de integratie.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:52 schreef Kozzmic het volgende:[..]
So what? Er zijn ook moslimas die helemaal geen hoofddoek dragen. Er zijn ook christenen die geloven dat vrouwen jurken tot op de enkels moeten dragen, en er zijn christenen die het prima vinden als hun dochters in mini-rok lopen.
quote:Het is geen symbool van onderdrukking. Dat maken andere mensen ervan, maar mensen die een hoofddoek dragen zelf niet.
Op vrijdag 5 december 2003 14:51 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Iedereen weet dat reclame het zelfbeeld kan beinvloeden (anorexia bijvoorbeeld). Dus ik vind het bijzonder jammer dat zo'n symbool van onderdrukking wordt gepresenteerd als ideaalbeeld.
Mij niet gelaten, maar laat dat gelul dat de islam hier aan invloed wint dan volgende keer ook maar achterwege
quote:In Klaagbaak en GC. In OOG en POL kun je op een normale manier elke discussie over allochtonen voeren. Dat moet je nu toch wel een keertje weten, Nordcore.
Op vrijdag 5 december 2003 14:48 schreef Piet0r het volgende:[..]
Mag niet he, linkse censuur;
Vanaf vandaag worden topics over 'Allochtone Nederlanders' zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken. Aangezien alles zo'n beetje wel gezegd is hierover en QyRoZ en ik totaal geen zin meer hebben in het modden van zulke topics zijn we overgegaan tot het maken van deze regel. Over deze regel is geen discussie mogelijk.
Anthraxx en QyRoZ.
En nu ontopic.
quote:Zucht...
Op vrijdag 5 december 2003 14:53 schreef appeltje_eitje het volgende:[..]
Ja, maar wat wil je nou eigenlijk milagro? Een reclame met een dikke negerin erin is toch ook niet alleen voor dikke negerinnen bedoelt?
ALS het doel is eenbepaalde groep te bereiken, dan vind ik het vreemd dat ze dan de UITZONDERING in die groep pakken.
That is all.
quote:Maak je geen zorgen hoor, dat je een verhaalt hoeft te typen. Dat hebben namelijk genoeg mensen voor je al gedaan. Iets in de zin van dat je geneog buitenlandse vrienden hebt ofzo
Op vrijdag 5 december 2003 14:52 schreef JohnDope het volgende:
Ik weet dat de waarheid hard is, maar bestempel me niet als racist.
quote:Wat een stierenpoep...
Op vrijdag 5 december 2003 14:51 schreef battlesickloner het volgende:
Dus ik vind het bijzonder jammer dat zo'n symbool van onderdrukking wordt gepresenteerd als ideaalbeeld.
Ik voel mij echt minderwaardig dat ik geen tattoo's en piercings heb...
Djiezus, wat mensen al niet zien in een reclameposter met een moslima... Ik zie gewoon een jonge vrouw.
V.
quote:Ik denk ook dat ze gewoon gezien hebben dat een dergelijke vrouw ook moet worden meegenomen in hun campagne. Mooi toch dat de HEMA aangeeft dat vrouwen met een hoofddoek zich ook in modieuze (*kuch*) HEMA kleding kunnen gieten. Beter als die tenten
Op vrijdag 5 december 2003 14:52 schreef Kozzmic het volgende:[..]
So what? Er zijn ook moslimas die helemaal geen hoofddoek dragen. Er zijn ook christenen die geloven dat vrouwen jurken tot op de enkels moeten dragen, en er zijn christenen die het prima vinden als hun dochters in mini-rok lopen.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:50 schreef appeltje_eitje het volgende:[..]
Bedoel je soms dat ze haar snor had moeten laten staan?
quote:nee duh.
Op vrijdag 5 december 2003 14:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Het is geen symbool van onderdrukking. Dat maken andere mensen ervan, maar mensen die een hoofddoek dragen zelf niet.
quote:Ah, dus toch een Nostradamus. Nou ja, die geloof ik ook niet. Net als niet onderbouwde voorspellingen over de toekomst van de grote steden in Nederland als het aankomt op veiligheid en criminaliteit.
Op vrijdag 5 december 2003 14:54 schreef Klopper het volgende:
voor mij een feit voor jou een weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |