abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15175619
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:43 schreef thumper het volgende:

[..]

Nee kluns:
Er waren ruim 1100 aangiften, de politie pakt maar 223 verdachten op (dus welke nationaliteit heeft de rest?)

Ja hoor, de blanken ontkomen allemaal
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_15175627
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:45 schreef Flumina het volgende:

[..]

Ojee, H/P De Tijd, echt een blad dat overal tegenaan moet trappen wat of 'links' is of 'koninklijk'. En 99% van hun artikelen gaan echt daarover (Volkert kreeg altijd te weinig straf, altijd artikelen over het Koninklijk Huis, ook schoppen tegen het vrouwenbeleid, blablabla). Het is een zeurderig blad, dat echt van het negatieve uitgaat. Ben blij dat die redactie ons land niet bestuurt, anders gaat het toch echt mis met Nederland.

Dan lees dat artikel van de ANP eens, dat 99% van criminaliteit van allochtoonse afkomst is. Of geloof je dat ook niet zeker.
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:46:57 #153
3542 Gia
User under construction
pi_15175640
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:45 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

De moslima bestaat helemaal niet. Nahja, in de hoofden van sommige Nederlanders misschien.

Joh! Ze beweren dat ze een hoofddoek moeten dragen van hun geloof, terwijl in de Koran staat dat ze hun vrouwelijkheid moeten verbergen en hun kuisheid bewaren. En dan een poster met een vrouw met een strakke rok en strak truitje, maar wel met hoofddoek. Lijkt mij zwaar in strijd met de Heilige Koran!
  FOK!fotograaf vrijdag 5 december 2003 @ 14:47:06 #154
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15175644
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:45 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

De moslima bestaat helemaal niet. Nahja, in de hoofden van sommige Nederlanders misschien.

Ik denk dat een oosterse vrouw met hoofddoek wel geidentificeerd wordt met de islam. Maar goed, je zal altijd wel zeikerds hebben.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_15175647
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:45 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

De media rapporteren de feiten.

Nee, ze doen maar al te graag hun best voorpagina's te reserveren voor de allochtonen (Telgraaf cq Fok! iemand )
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:47:37 #156
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_15175658
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:42 schreef appeltje_eitje het volgende:

[..]

Ja, en er zijn ook meer Nederlandse meisjes met een hoofddoek?

Misschien als ze krullers in hun haar hebben en toch nog ff naar de appie moeten.
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
pi_15175662
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:45 schreef milagro het volgende:

[..]

ik erger me aan de nadruk die de krant eraan besteed, niet aan de reclame vd Hema.
dat er staat, "de moslim rukt op in de reclame" vind ik een domme kop.

Boven het artikel staat 'allochtonen'. Omdat het artikel vooral over moslims gaat heb ik er in de topictitel 'de moslim' van gemaakt. 'Hoofddoekjes' was misschien nog beter geweest, maar dan krijg je helemaal van die pavlov-reacties.

Het gaat erom dat sommige personen kennelijk moeite hebben met dergelijke uitingen van de Islam in de reclame. Terecht of onterecht, dat is de vraag.

pi_15175669
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Joh! Ze beweren dat ze een hoofddoek moeten dragen van hun geloof, terwijl in de Koran staat dat ze hun vrouwelijkheid moeten verbergen en hun kuisheid bewaren. En dan een poster met een vrouw met een strakke rok en strak truitje, maar wel met hoofddoek. Lijkt mij zwaar in strijd met de Heilige Koran!

Je conclusie is dat de Hema moet worden opgeheven omdat het de Islam niet goed belijdt?
pi_15175680
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja Piet0r anders open je even een topic er over. Ik vind het wel een topicje waard namelijk

Mag niet he, linkse censuur;

Vanaf vandaag worden topics over 'Allochtone Nederlanders' zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken. Aangezien alles zo'n beetje wel gezegd is hierover en QyRoZ en ik totaal geen zin meer hebben in het modden van zulke topics zijn we overgegaan tot het maken van deze regel. Over deze regel is geen discussie mogelijk.
Anthraxx en QyRoZ.

pi_15175681
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:41 schreef the.moderator het volgende:

[..]

[afbeelding]

bijvorbeeld, ja

maar die is niet "herkenbaar"genoeg, hè

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!fotograaf vrijdag 5 december 2003 @ 14:48:17 #161
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15175684
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:46 schreef Piet0r het volgende:

[..]

Dan lees dat artikel van de ANP eens, dat 99% van criminaliteit van allochtoonse afkomst is. Of geloof je dat ook niet zeker.

Welkom op Fok trouwens. Weet je mama dat je hier aan het posten bent . Mag ik vragen hoe oud je bent?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_15175689
quote:

[..]

Misschien kan de dame in kwestie dat heel goed zelf bepalen. DAAR staat de hoofddoek namelijk ook voor, voor sommigen.
Ik was in zekere zin best een sfeerbepalende user. Ooit. Ergens is het echter misgegaan.
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:48:27 #163
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15175695
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:46 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

De vraag imo is of die hoofddoek moet worden gepromoot als norm.

Nee, de vraag is zoals Kozzmic al zei of mensen er problemen mee hebben. De hoofddoek is in sommige culturen een norm.
Dat mensen er gelijk een bashtopic van maken en hun haat/fobie jegens moslims hier gaat spuien, dat is een ander verhaal.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_15175697
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:46 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

De vraag imo is of die hoofddoek moet worden gepromoot als norm.

Welke norm??

Het is toevallig een moslima die een hoofddoek draagt.

pi_15175702
Het zijn misschien niet allemaal criminelen.

Het feit is wel dat je over een jaartje of 5 geeneens meer veilig over straat kunt lopen. Hiermee doel ik op de grote steden.

vrijdag 5 december 2003 @ 14:48:46 #166
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_15175704
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:46 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Ja hoor, de blanken ontkomen allemaal

Tsja, als hij met non-argumenten komt, dan kan ik het ook!
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_15175708
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:47 schreef the.moderator het volgende:

[..]

Misschien als ze krullers in hun haar hebben en toch nog ff naar de appie moeten.

Oh, Nederlandse moslima's die het licht hebben gezien bedoelde ik natuurlijk
pi_15175733
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:48 schreef Piet0r het volgende:

[..]

Mag niet he, linkse censuur;

Vanaf vandaag worden topics over 'Allochtone Nederlanders' zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken. Aangezien alles zo'n beetje wel gezegd is hierover en QyRoZ en ik totaal geen zin meer hebben in het modden van zulke topics zijn we overgegaan tot het maken van deze regel. Over deze regel is geen discussie mogelijk.
Anthraxx en QyRoZ.

Tragisch, ik vond altijd al dat het internet geen weerspiegeling is van de realiteit.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_15175737
quote:

[..]

Ach joh, ze moeten vanzelf verantwoording afleggen bij Allah. Dus maak je niet druk .
pi_15175767
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:48 schreef milagro het volgende:

maar die is niet "herkenbaar"genoeg, hè

Bedoel je soms dat ze haar snor had moeten laten staan?
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:50:22 #171
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15175768
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:47 schreef Kozzmic het volgende:
Het gaat erom dat sommige personen kennelijk moeite hebben met dergelijke uitingen van de Islam in de reclame. Terecht of onterecht, dat is de vraag.
Dat kan best iets ongenuanceerder. Er zijn kennelijk mensen die een probleem hebben met uitingen van de Islam. Onterecht, dat is geen vraag, voor mij niet in ieder geval.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_15175784
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:48 schreef Klopper het volgende:
Het zijn misschien niet allemaal criminelen.

Het feit is wel dat je over een jaartje of 5 geeneens meer veilig over straat kunt lopen. Hiermee doel ik op de grote steden.

Ha, nog zo'n Nostradamus.
Ik was in zekere zin best een sfeerbepalende user. Ooit. Ergens is het echter misgegaan.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 december 2003 @ 14:51:17 #173
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15175807
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tragisch, ik vond altijd al dat het internet geen weerspiegeling is van de realiteit.

* freud zet alvast de vioolmuziek op voor JD...

Ik denk dat jouw mening prima past op het stormfront forum hoor. Hier proberen de meesten echter normale discussies te voeren.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_15175813
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:47 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Boven het artikel staat 'allochtonen'. Omdat het artikel vooral over moslims gaat heb ik er in de topictitel 'de moslim' van gemaakt. 'Hoofddoekjes' was misschien nog beter geweest, maar dan krijg je helemaal van die pavlov-reacties.

Nou, ik vind het wel vreemd dat als het echt gaat om een doelgroep te bereiken waarom dan een hoofddoek dragende moslima gekozen is.

De meerderheid vd moslima's draagt geen hoofddoek, toch?

Ik vind het niet slim gekozen dan.
Blijkbaar is een Marokkaanse dame zonder hoofddoek niet herkenbaar genoeg of zo

Ik stoor me er verder totaal niet aan, 't is gewoon gelijk aan de Benneton reclames, mensen en kleding in vrolijke kleurtjes

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 05-12-2003 14:52]

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_15175818
quote:

[..]

Daarom denk ik ook dat die poster besmeurd is door een potentiele zelfmoord commando en niet door een kaaskop.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')