quote:Er zal (hoop ik) een moment komen waar de moderators de bagger ingehaald hebben. Het zal me dan niks verbazen als hij gewoon weer meepost. Momenteel lijkt het godverdomme wel dweilen met de kraan open volgens mij. Ik vind ze trouwens nog soepel.
Op maandag 15 december 2003 21:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het overigens best jammer dat Gellarboy, vroeger een van de 'smaakmakers' in onzin, nu nog slechts met slotjes zwaait ipv leuke posts plaatst. Dat je moderator bent betekent nog niet dat je je verder afzijdig van het maken van leuke posts moet houden...
quote:Soepel qua bans aanvragen zijn ze wel ja, maar tegenwoordig lijkt het er veel op dat alleen PDD en Jogy nog moderaten, en de andere 2 er maar een beetje 'bijhangen'. Verder valt het me op dat alle moderators tegelijkertijd online zijn ipv op gespreide tijdstippen. Mijn kuikentje-topic, dat ik onder dwang van het kuikentje moest posten, bleef bijvoorbeeld veel te lang open. Dat kan zo toch niet?
Op maandag 15 december 2003 21:36 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Er zal (hoop ik) een moment komen waar de moderators de bagger ingehaald hebben. Het zal me dan niks verbazen als hij gewoon weer meepost. Momenteel lijkt het godverdomme wel dweilen met de kraan open volgens mij. Ik vind ze trouwens nog soepel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |