En het is verdomme zo opluchting, bij een staatsexamen heb je tenminste een vrolijke examinator naast je zitten en geen chagerijnige dreutel. Geen excuus om te zakken uiteraard, je kan het of je kan het niet.
Maar het helpt wel als er een sympathiek persoon naast je zit, tov alle andere examens was ik dit keer dan ook totaal niet zenuwachtig en ging de hele rit vlekkeloos.
GESLAAGD EINDELIJK!!
Oja vorige keer dit topic geopend:
Alweer gezakt gvd.
En 5de keer, tsja het is beetje dom maar dat zou me nu werkelijk aan mijn reet roesten
quote:Op een afgezet parkeerterrein om 3 uur snachts...dat lijkt me wel zo veilig voorlopig.
Op vrijdag 5 december 2003 11:27 schreef Kraai het volgende:
ahhh relaxed voor je! en nu gaan rondscheuren lijkt me
quote:Kunnen we uitkijken. Wat is je nummerbord?
Op vrijdag 5 december 2003 11:26 schreef dagizmo het volgende:
Vertel je even wanneer je de weg opgaat.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:29 schreef Megumi het volgende:[..]
Kunnen we uitkijken. Wat is je nummerbord?
Maar ja deze examinatoren kunnen nog wel zo lief zijn, ze hanteren uiteindelijk de gewone CBS norm.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 05-12-2003 11:35]
quote:Niet lullig bedoeld.
Op vrijdag 5 december 2003 11:33 schreef Fillipe het volgende:[..]
Humor, ik zou ook zulke grappen maken als iemand anders na 5x geslaagd was hoor
Maar ja deze examinatoren kunnen nog wel zo lief zijn, ze hanteren uiteindelijk de gewone CBS norm.
Maar onderzoek wijst wel uit dat mensen die er langer over hebben gedaan % gezien meer schade rijden.
Ook uit eigen ervaring kan ik verschillende mensen die er lang over hebben gedaan zeker in het begin minder goed rijden.
Ze zijn vaak ook erg onzeker geworden en dat merk je.
Maar misschien ben jij de prettige uitzondering
quote:Gefeliciteerd.
Op vrijdag 5 december 2003 11:24 schreef Fillipe het volgende:
En het is verdomme zo opluchting, bij een staatsexamen heb je tenminste een vrolijke examinator naast je zitten en geen chagerijnige dreutel. Geen excuus om te zakken uiteraard, je kan het of je kan het niet.Maar het helpt wel als er een sympathiek persoon naast je zit, tov alle andere examens was ik dit keer dan ook totaal niet zenuwachtig en ging de hele rit vlekkeloos.
Maar bedenk dat als je op de weg zit, in de andere auto's ook geen sympathieke mensen zitten (tenminste... niet sympathiek tegenover jou zo lang jij ook een stukje ruimte op de weg inneemt ). En die mensen zitten dus in een andere auto en zullen zich dus niet inhouden, want je kan ze toch niet raken of iets terug zeggen
.
Dus als je al gestressed raakt van iemand die naast je zit...
Ik ben wonderbaarlijk in één keer geslaagd, maar ik was niet zenuwachtig en heb wel foutjes gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV_kloon op 05-12-2003 11:47]
quote:Gedeeltelijk mee eens.
Op vrijdag 5 december 2003 11:46 schreef LoveHenk het volgende:
sorry, maar als je 5 keer nodig hebt om te slagen, vind ik dat je niet achter het stuur mag
Als je meer dan 3 keer zakt minimaal een kwartaal er tussen en bewijzen dat je in die periode minimaal 20 lessen hebt gehad.
Zo iets.
quote:ik bedoelde dat je nooit achter het stuur mag. veel te gevaarlijk. dan je vast een leipe bestuurder.
Op vrijdag 5 december 2003 12:00 schreef Godlike02 het volgende:[..]
Gedeeltelijk mee eens.
Ik vind dat je niet achter elkaar examen mag doen.Als je meer dan 3 keer zakt minimaal een kwartaal er tussen en bewijzen dat je in die periode minimaal 20 lessen hebt gehad.
Zo iets.
Ik wens je veel suc6 op de weg!!
vind ik echt een hele onredelijke opmerking; iemand kan gewoon erg zenuwachtig zijn en dan rij je gewoon anders.
Daarbij, feliciteer die TS gewoon, hij heeft er goed zijn best op gedaan.
Ik heb er ook 5 keer over moeten doen en ik weet precies hoe je je voelde bij het CBR
En BTW voor mensen die vinden dat je na 5 keer niet achter het stuur mag
Ik heb nu al 5 jaar mijn rijbewijs. en moet veel rijden. Ik heb nog nooit één ongeluk noch probleem gehad. In tegenstelling tot vrienden die het na 1 keer halen al meerdere keren een ongeluk veroorzaakt hebben. Dit is dus totaal geen indicatie van slecht kunnen rijden
quote:wat geeft mij toch het rare gevoel dat jij volgend seizoen in "blij dat ik rij" zit
Op vrijdag 5 december 2003 13:00 schreef LoveHenk het volgende:[..]
ik bedoelde dat je nooit achter het stuur mag. veel te gevaarlijk. dan je vast een leipe bestuurder.
quote:Dank je wel, als ik je in Groningen zie zal ik wel afremmen.
Op vrijdag 5 december 2003 20:33 schreef nikky het volgende:
gefeliciteerd![]()
Gefeliciteerd trouwens...
quote:37.
Op vrijdag 5 december 2003 20:36 schreef MutZ het volgende:
Hoeveel uur les heb je uiteindelijk gehad??
& Dank je.
quote:mmm. zou het? ik heb het ook in 5 x gedaan en heb nog geen schade gemaakt op de weg (even afkloppen) en rijd nu al 4 jaar. Ik kreeg gewoon black outs van dat CBR-gebouw en wist zelfs niet meer hoe het met voorrang enzo werkte...terwijl ik daar met rijles nooit last van had en later toen ik mijn rijbewijs op zak had ook niet. Had gewoon met de sfeer te maken. Staatsexamen is ergens anders, examinator die beetje gezellig is en daardoor heb je minder het gevoel dat je examen doet en dat helpt!
Op vrijdag 5 december 2003 11:43 schreef Godlike02 het volgende:[..]
Niet lullig bedoeld.
Maar onderzoek wijst wel uit dat mensen die er langer over hebben gedaan % gezien meer schade rijden.
Ook uit eigen ervaring kan ik verschillende mensen die er lang over hebben gedaan zeker in het begin minder goed rijden.
Ze zijn vaak ook erg onzeker geworden en dat merk je.Maar misschien ben jij de prettige uitzondering
quote:Idem.
Op zaterdag 6 december 2003 12:27 schreef Scriptieslavin het volgende:[..]
mmm. zou het? ik heb het ook in 5 x gedaan en heb nog geen schade gemaakt op de weg (even afkloppen) en rijd nu al 4 jaar. Ik kreeg gewoon black outs van dat CBR-gebouw en wist zelfs niet meer hoe het met voorrang enzo werkte...terwijl ik daar met rijles nooit last van had en later toen ik mijn rijbewijs op zak had ook niet. Had gewoon met de sfeer te maken. Staatsexamen is ergens anders, examinator die beetje gezellig is en daardoor heb je minder het gevoel dat je examen doet en dat helpt!
quote:Huh, je hebt in totaal 37 lessen gehad en ondertussen ben je 5x afgereden? Dat kan toch niet?
Op vrijdag 5 december 2003 20:36 schreef Fillipe het volgende:[..]
37.
& Dank je.
quote:Jawel hoor, je kan zoveel/weinig lessen nemen als je wilt. Maar dat terzake, het falen op m'n rijexamen lag niet aan de handelingen in de auto zelf qua techniek e.d.Maar het zat meer in mijzelf qua zenuwachtig e.d. Daardoor kon de rij instructeur mij ook niets meer leren. Omdat ik met rijles dus prima reed maar als het erop aankwam faalde ik.
Op zaterdag 6 december 2003 18:36 schreef Aventura het volgende:[..]
Huh, je hebt in totaal 37 lessen gehad en ondertussen ben je 5x afgereden? Dat kan toch niet?
O ja, enne: van harte!
Maar goed, bedankt
quote:Ok..Vroeg het me af omdat veel mensen die ik ken toch wel 35-45 lessen hadden gehad voordat ze opgingen, voor de eerste keer.
Op zaterdag 6 december 2003 19:59 schreef Fillipe het volgende:[..]
Jawel hoor, je kan zoveel/weinig lessen nemen als je wilt. Maar dat terzake, het falen op m'n rijexamen lag niet aan de handelingen in de auto zelf qua techniek e.d.Maar het zat meer in mijzelf qua zenuwachtig e.d. Daardoor kon de rij instructeur mij ook niets meer leren. Omdat ik met rijles dus prima reed maar als het erop aankwam faalde ik.
Maar goed, bedankt
quote:Klopt, iedereen vind het vreemd.
Op zaterdag 6 december 2003 20:10 schreef Aventura het volgende:[..]
Ok..Vroeg het me af omdat veel mensen die ik ken toch wel 35-45 lessen hadden gehad voordat ze opgingen, voor de eerste keer.
quote:En en geslaagd?
Op dinsdag 9 december 2003 17:10 schreef Marjan1985 het volgende:
Gefeliciteerd!!!
ik mag morgen voor de 2e keer en ik ben al beetje zenuwachtig
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 19:00 schreef Fillipe het volgende:[..]
En en geslaagd?
Maarja 12 januari weer
zonde van al het geld maar nu ken ik haast niet zakken
quote:Ah klote heb ik ook een keer gehad dat ik te hard ging, maar ja wat doe je eraan?
Op vrijdag 19 december 2003 19:02 schreef Marjan1985 het volgende:[..]
nope....
Soms reed ik op sommige plekken iets te hard....dat was de redenering...Maarja 12 januari weer
zonde van al het geld maar nu ken ik haast niet zakken
Nou succes 12 Januari dan maar! Komt wel goed uiteindelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |