quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:24 schreef Dunadain het volgende:
Nijmegen!!!!!
quote:op de kun bedoel je
Kan niet op irc hier
quote:wrom niet?
Nijmegen!!!!!Kan niet op irc hier
quote:* SG_Tannus heeft eigenlijk ook nooit IRC gebruikt
Op vrijdag 5 december 2003 12:25 schreef L-mo het volgende:[..]
wrom niet?
quote:mwah, ik weet t niet, kan voldoende zijn, kan ook onvoldoende zijn
Op vrijdag 5 december 2003 13:18 schreef SG_Tannus het volgende:
sorry voor de dubbel post... hoe is het met OVO gegaan?? bij mij wel redelijk (lees: in ieder geval niet super slecht)
maar t was idd niet heeeel erg moeilijk... kon alleen niet meer stilzitten na 2u, dus toen ff afgeraffeld
quote:jaaah...lang leve de NS!!
Op vrijdag 5 december 2003 18:20 schreef Lexie het volgende:
Nou, ik ben ook weer thuis na 4 uur openbaar vervoer.
moet ook nog ff naar huis dit weekend
quote:w00t james bond time!!! Je muis was zeker bij de invoeren knop aan het campen tot je de klok zag verspringen
Op zaterdag 6 december 2003 00:07 schreef Fliepke het volgende:
Welterusten!
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 00:47 schreef wx het volgende:[..]
w00t james bond time!!! Je muis was zeker bij de invoeren knop aan het campen tot je de klok zag verspringen
quote:Dus als het goed is loop je nu 1 op 3 met tentamens
Op vrijdag 5 december 2003 13:18 schreef SG_Tannus het volgende:
sorry voor de dubbel post... hoe is het met OVO gegaan?? bij mij wel redelijk (lees: in ieder geval niet super slecht)
Succes iig
Grtz
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 00:47 schreef wx het volgende:[..]
w00t james bond time!!! Je muis was zeker bij de invoeren knop aan het campen tot je de klok zag verspringen
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:38 schreef Fliepke het volgende:[..]
Ik denk dat we deze smiley nog wel vaker kunnen gebruiken bij wx zijn posts..
quote:Ik heb een deal met die smilie dus gebruik hem maar lekker vaak
Op zaterdag 6 december 2003 13:43 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik denk dat we deze smiley nog wel vaker kunnen gebruiken bij wx zijn posts..
Ka-CHiNG!!
quote:Jongens: Aye, aye, DonStefano!
Op zaterdag 6 december 2003 15:34 schreef DonStefano het volgende:
Zullen we ff on-topic blijven jongens
DonStefano: Ohhhh......Who lives in a pineapple under the sea
Jongens: (Spongebob Squarepants!)
quote:ik heb het stuk in de Gelderlander gelezen wat ernaar verwijst.
Op zaterdag 6 december 2003 00:19 schreef doedelzak13 het volgende:
Lezenswaardig: Vox van deze week, met 10 pagina's over verschoolsing mede van mijn hand.Met overgenomen berichten o.a. in de gelderlander, telegraaf, spits en metro: docenten ergeren zich aan schoolse instelling van studenten!
quote:dat stuk is behoorlijk uit zijn verband getrokken. Hoewel het wel cool was dat veel media erover berichtten. Het oorspronkelijke artikel is hier te vinden...
Op zaterdag 6 december 2003 17:47 schreef yozd het volgende:[..]
ik heb het stuk in de Gelderlander gelezen wat ernaar verwijst.
Was op zich voor mij niet heel herkenbaar eigenlijk, maar ik hoor van vrienden van mij die ook studeren aan de KUN dat het er bij hen af en toe wel degelijk zo aan toe gaat!
quote:Ik las het ook net ergens. Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat iemand zijn hand opstak en vroeg of ie naar de wc mocht.
Op zaterdag 6 december 2003 17:56 schreef doedelzak13 het volgende:[..]
dat stuk is behoorlijk uit zijn verband getrokken. Hoewel het wel cool was dat veel media erover berichtten. Het oorspronkelijke artikel is hier te vinden...
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:12 schreef Mosselmaster het volgende:Ik heb er wel eens eentje de collegezaal zien uitsprintten, die de wc niet haalde
quote:haha...ja; we waren nog ff langsgeweest, bleek er maar een mannetje of 20 binnen te zijn
Op zaterdag 6 december 2003 17:50 schreef chocolatemoeze het volgende:
Iemand nog gelukt het beestfeest ofzoiets mee te krijgen?
[Dit bericht is gewijzigd door DonStefano op 06-12-2003 19:18]
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:54 schreef wx het volgende:[..]
Jongens: Aye, aye, DonStefano!
DonStefano: I can't hear you!
Jongens: AYE AYE, DONSTEFANO!
DonStefano: Ohhhh......Who lives in a pineapple under the sea
Jongens: (Spongebob Squarepants!)![]()
![]()
quote:Ik was er rond één! Maar toen stonden er zo'n 50 man voor de deur te wachten. No-go dus.
Op zaterdag 6 december 2003 19:18 schreef DonStefano het volgende:[..]
haha...ja; we waren nog ff langsgeweest, bleek er maar een mannetje of 20 binnen te zijn
Zijn we dus verder niet naar binnen geweest. Was overigens wel om een uur of 12, zal dus nog wel drukker geworden zijn....
quote:Tsja ach....3 gezusters en Inferno zijn toch veel leuker dan Doornroosje
Op zaterdag 6 december 2003 19:24 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Ik was er rond één! Maar toen stonden er zo'n 50 man voor de deur te wachten. No-go dus.
quote:3 gezusters, is dat niet die ski-hut
Op zaterdag 6 december 2003 19:33 schreef DonStefano het volgende:[..]
Tsja ach....3 gezusters en Inferno zijn toch veel leuker dan Doornroosje
quote:een heel klein gedeelte van de 3 gezusters is idd. Skihut, en dat is meteen ook het meest foute gedeelte van de kroeg. 3 gezusters heeft ook een grote disco-kelder, die is op zich wel vet. Kun je wel alleen naar binnen als je collegekaart hebt.
Op zaterdag 6 december 2003 19:41 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
3 gezusters, is dat niet die ski-hut
? Inferno hoor ik steeds meer van, binnenkort maar eens langs hoppen!
Inferno is ook cool, alleen viel het er afgelopen Donderdag nogal tegen....
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:50 schreef DonStefano het volgende:[..]
een heel klein gedeelte van de 3 gezusters is idd. Skihut, en dat is meteen ook het meest foute gedeelte van de kroeg. 3 gezusters heeft ook een grote disco-kelder, die is op zich wel vet.
quote:ik vind de skihut altijd t gezelligst
Op zaterdag 6 december 2003 19:50 schreef DonStefano het volgende:
een heel klein gedeelte van de 3 gezusters is idd. Skihut, en dat is meteen ook het meest foute gedeelte van de kroeg.
quote:Ja, ben er even geweest, na eerst heeeeeel lang in de rij te hebben gestaan.
quote:Ontopic in een slowchattopic
Op zaterdag 6 december 2003 15:34 schreef DonStefano het volgende:
Zullen we ff on-topic blijven jongens
quote:offtopic gelul!!
Op zaterdag 6 december 2003 23:02 schreef Lexie het volgende:[..]
Ontopic in een slowchattopic
quote:
Op zondag 7 december 2003 10:17 schreef -moi- het volgende:
Stelling: Wat vinden jullie van de nieuwe naam van de KUN >> de RUN vanaf september 2004
quote:edit: weer die kutcookies. Deze reactie was dus van DonStefano
Op zondag 7 december 2003 10:17 schreef DonStefano het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Chronicles op 07-12-2003 10:51]
quote:Dan worden we straks RUN-ers dan kunnen we heeeeeeeeeel hard lopen
Op zondag 7 december 2003 10:17 schreef -moi- het volgende:
Stelling: Wat vinden jullie van de nieuwe naam van de KUN >> de RUN vanaf september 2004
quote:Mag ik ook meedoen met het experiment! Jij mag wel eerst
Op zondag 7 december 2003 11:09 schreef DaydreamBeliever het volgende:
Over klonen gesproken wie kloont de kennis van van die kerel van systeemtheorie ff in mijn hoofd. Hmm moet ook kamer in Nijmegen lijkt me best leuk om daar heftig te gaan stappen.
quote:ik wil ook op kamers!! volgende lente ga ik zoeken
Op zondag 7 december 2003 11:09 schreef DaydreamBeliever het volgende:
Over klonen gesproken wie kloont de kennis van van die kerel van systeemtheorie ff in mijn hoofd. Hmm moet ook kamer in Nijmegen lijkt me best leuk om daar heftig te gaan stappen.
maareh, welke studie doe jij dan?
quote:Ik bedoelde dat ik persoonlijk wat minder fan ben van de drie gezusters.
Op zaterdag 6 december 2003 22:36 schreef DonStefano het volgende:
En: de RUN vind ik een goede naam. Naamsverandering vind ik een slechte zaak (binnenlandse katholieken - lees: geldschieters - tevreden houden door het feit dat die Radboud ooit ergens bisschop was, maar in het buitenland heeft niemand van die radboud gehoord, dus daar kijken ze (lees: geldschieters) niet raar op van een 'catholic university', dat klinkt nl. nogal raar - het is dus een marketingtechnische keuze wat ik jammer vind), maar het college van bestuur heeft een hekel aan het woord RUN, het wordt niet voor niets www.ru.nl ipv run.nl. Maar iedereen zegt RUN, dus dat vind ik wel grappig.
quote:Jah, was donderdag in Roosje. Het zat weer behoorlijk vol vanaf een uur of 12, een kennis van me kwam om half 2 pas binnen na een uur wachten (Roosje heeft nu eenmaal een maximum mensen binnen; daarna is het 1 eruit 1 erin)
quote:doe mij ook maar een beetje systhe kennis, kheb et nodig
Op zondag 7 december 2003 12:37 schreef wx het volgende:[..]
Mag ik ook meedoen met het experiment! Jij mag wel eerst
Als het dan fout gaat heb ik zn Tupperware kennis tenminste niet allemaal
quote:Hoe kun je nou een hekel aan Doornroosje hebben? Het is gewoon een concertzaal, waar voor ieder wel wat wils komt (tenzij je echt alleen maar van skihut houdt). Het Beestfeest is een van de hele weinige algemene studentenfeesten die daar gegeven wordt. (Het Beestfeest heet zo omdat 't georganiseerd wordt door de studieverenigingen van de beta-faculteit.) Als je dat soort feesten niet hebt weet het publiek je ook niet te vinden bij een concert van een specifieke band, dus tja...
Op zondag 7 december 2003 12:53 schreef -moi- het volgende:
bah, doornroosje.... als ik ergens een hekel aan heb...
Wie helpt mee Maxima aanmoedigen
* wx heeft zijn trompet er al bij gepakt TETTET TEDETET TEDETET!
Als ze dat kind met zon groot WillemLex hoofd eruit krijgt dan hebben we morgen dus wel vrij
vrij = geen systemtheorie
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:11 schreef wx het volgende:
Whiehoooeeeeeeeeeee!Wie helpt mee Maxima aanmoedigen
![]()
Als ze dat kind met zon groot WillemLex hoofd eruit krijgt dan hebben we morgen dus wel vrij
ik pak toch ook maar een mijn toeter, ik doe alles als ik maar geen systhe hoef te doen
quote:Ik ik ik
![]()
quote:Ik doe bedrijfswetenschappen HBO overbruggingsjaar.
Op zondag 7 december 2003 12:40 schreef -moi- het volgende:[..]
ik wil ook op kamers!! volgende lente ga ik zoeken
maareh, welke studie doe jij dan?
En voor degene die vroeg of systeemtheorie veel was. Het is een cm dikke reader met dubbelzijdig bedrukte a4tjes waarop 2 pagina's per kant zijn gedrukt van artikelen. Dit was wat ik er tot voor kort van wist, nu weet ik al wat meer.
En de naamsverandering ach what's in the name. Ik merk bij bedrijfswetenschappen nog weinig van de katholieke invloeden. Het feit dat iedereen filosofie volgt kan men nog als enige invloed zien, en ook dat deze universiteit een socialere grondslag heeft dan bijvoorbeeld de Erasmus Universiteit. Voor de rest is het natuurlijk wennen dat iedereen de KUN kent en dat het weer jaren duurt voordat alle ooms tantes nichtjes neefjes weten wat de RUN is.
quote:Hmm even dat ziekenhuis bellen dat we een keizersnee willen. En ik wil ook wel vrij, we kunnen natuurlijk ook iets schrijven over het systeem dat het koningshuis in stand houd dat levert misschien ook wel een voldoende op.
![]()
quote:wereldnieuws ja.
Op zondag 7 december 2003 17:36 schreef DaydreamBeliever het volgende:
Owh tis al telaat er is al een nieuw prinsesje geboren hoor ik net
ben het nu al zat.
Nou ja goed, ik zag dus in het voorstukje van "hoe schoon is jou huis?"
Dat studentenhuis en het was er echt ongelooflijk goor...
Het komt om 21.30 op RTL 4
Dat wil ik wel even zien .
-edit- als de programma's niet allemaal vertieft zijn door dat kleine kutprinsesje . nofi.
quote:Haha....smeerlappen bij Carolus
Op zondag 7 december 2003 20:05 schreef Fliepke het volgende:
ik heb trouwens wel een stoer bericht.
Wie kent dat studentenhuis daar tegenover het kolpinghuis?
Volgens mij zit daar een dispuut in van Carolus Magnus.Nou ja goed, ik zag dus in het voorstukje van "hoe schoon is jou huis?"
Het komt om 21.30 op RTL 4Dat wil ik wel even zien
.
-edit- als de programma's niet allemaal vertieft zijn door dat kleine kutprinsesje
. nofi.
quote:Ja, dat is het Hoek-dispuut! Heb ik ook voorstukje van gezien. Die blonde jongen die in beeld kwam herkende ik namelijk, die doet ook Communicatiewetenschap. Hij heet pierre, en ik heb ooit een werkstuk met 'm moeten maken. Hij vertelde toen (is drie jaar geleden) dat hij al meer dan dertig kijkavonden had gehad maar nog nóóit was uitgekozen. Hij twijfelde of hij bij een dispuut zou gaan, want dan krijg je dus gegarandeerd een kamer in een dispuutshuis. Heeft ie gedaan, en nu probeert hij bij elk Carolus-feest in driedelig tevergeefs de man uit te hangen. Ik vind het een gigantische nerd, maar oordeel zelf, over driekwartier!
Op zondag 7 december 2003 20:05 schreef Fliepke het volgende:
ik heb trouwens wel een stoer bericht.
Wie kent dat studentenhuis daar tegenover het kolpinghuis?
Volgens mij zit daar een dispuut in van Carolus Magnus.
Nou ja goed, ik zag dus in het voorstukje van "hoe schoon is jou huis?"
Het komt om 21.30 op RTL 4
Maja, wordt leuk zometeen
quote:Daar gaat je reputatie
Op zondag 7 december 2003 20:54 schreef DonStefano het volgende:
Vet!
Ken ook wel wat Carolusfiguren (en mijn vader heeft er zelf ook ooit nog bijgezeten) en over het algemeen heb ik niet een erg hoge pet van ze op...
Maja, wordt leuk zometeen
quote:Wat een loser
Op zondag 7 december 2003 20:51 schreef doedelzak13 het volgende:[..]
Ja, dat is het Hoek-dispuut! Heb ik ook voorstukje van gezien. Die blonde jongen die in beeld kwam herkende ik namelijk, die doet ook Communicatiewetenschap. Hij heet pierre, en ik heb ooit een werkstuk met 'm moeten maken. Hij vertelde toen (is drie jaar geleden) dat hij al meer dan dertig kijkavonden had gehad maar nog nóóit was uitgekozen. Hij twijfelde of hij bij een dispuut zou gaan, want dan krijg je dus gegarandeerd een kamer in een dispuutshuis. Heeft ie gedaan, en nu probeert hij bij elk Carolus-feest in driedelig tevergeefs de man uit te hangen. Ik vind het een gigantische nerd, maar oordeel zelf, over driekwartier!
quote:GODVER DE GODVER DE TERING.
Op zondag 7 december 2003 21:31 schreef DonStefano het volgende:
Volgens mij is 't geschrapt....En dat allemaal dankzij dat kleine rotjong
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:34 schreef Fliepke het volgende:[..]
GODVER DE GODVER DE TERING.
Ik eis een revolutie, nu!
Ik wil kansloze Carolus balletjes zien, geen saaie persconferenties!!
quote:volgens mij zit kes daarbij
Op zondag 7 december 2003 21:36 schreef DonStefano het volgende:[..]
Ik wil kansloze Carolus balletjes zien, geen saaie persconferenties!!
quote:Kes zit idd. ook bij Carolus ja...ze zijn ook niet allemaal fout
Op zondag 7 december 2003 22:15 schreef -moi- het volgende:[..]
volgens mij zit kes daarbij
quote:Dat was me toch een potje kut, judge in de finale...
Op zondag 7 december 2003 23:33 schreef Lexie het volgende:
Was het geschrapt die uitzending?Ik moest de finale van Robinson zien
.
Het was trouwens wel erg nep, ik geloof er namelijk niks van dat die stand zo uitkwam op het eiland. Dit leverde net5 veel meer geld op, al zal het toch wel tegenvallen door die wolk die maxima zich liet ontglippen.
quote:khad ook liever Robin zien winnen ja.Ik geloofde er ook geen kont van dat het toevallig 4-4 was.... Wat hadden ze anders met die aflevering gemoeten, een samenvatting geven ofzo?
Op maandag 8 december 2003 07:57 schreef Fliepke het volgende:[..]
Dat was me toch een potje kut, judge in de finale...
Dat was wel heel erg onterecht, hij was gewoon het stereotype van een irritante neger. Lui, vervelend, en van dat irritante engels.
Ik had eigenlijk verwacht dat Robin (ZZZZZZZZZZOOOORRRRROOOOO) zou winnen, maar dit was ook prima.
Het was trouwens wel erg nep, ik geloof er namelijk niks van dat die stand zo uitkwam op het eiland. Dit leverde net5 veel meer geld op, al zal het toch wel tegenvallen door die wolk die maxima zich liet ontglippen.
quote:Neuh, volgens mij was er dan gewoon een winnaar en een publiekswinnaar uitgekomen. Maar ik vond de afloop niet echt geweldig. Eerst die naaistreek met die extra stem van Robin, toen werd Judge geholpen, dat Ilona won van Ryan
Op maandag 8 december 2003 10:24 schreef L-mo het volgende:[..]
khad ook liever Robin zien winnen ja.Ik geloofde er ook geen kont van dat het toevallig 4-4 was.... Wat hadden ze anders met die aflevering gemoeten, een samenvatting geven ofzo?
quote:die extra stem was echt het toppunt...dat maakt het programma zo nep...
Op maandag 8 december 2003 10:53 schreef Lexie het volgende:[..]
Neuh, volgens mij was er dan gewoon een winnaar en een publiekswinnaar uitgekomen. Maar ik vond de afloop niet echt geweldig. Eerst die naaistreek met die extra stem van Robin, toen werd Judge geholpen, dat Ilona won van Ryan
, en dat Judge met geluk weer derde werd in de finaleproef
.
Als je ziet hoe hij door het hele programma heen gematst is, een extra stukje vlees, hij mag bellen, hij mag meeeten van de prijs van Giovani, hij gaat stiekem vreten in het bos... Nope, voor mij was hij de loser dit jaar. Na Esther dan.
ff voorstellen dan maar.
Ik doe nu het eerste jaar politicologie in nijmegen, en da's eigenlijk best wel lachen. Ik heb nog geen kamer, maar dat komt vast wel.. En op dit moment ben ik met een geweldig take-home exam bezig..
---
MOM2 Visies op politiek
Take Home Exam
8 december 2003
AANWIJZINGEN:
(1)Lever dit tentamen in, op papier, vóór donderdag 11 december 2003, 12.00 uur. Handschrift mag maar alleen indien goed leesbaar.
(2)Let er op dat u uw antwoorden voorziet van uw naam en studentnummer.
(3)U dient vier vragen te beantwoorden: Vraag 1, en (geheel naar eigen keuze) drie vragen uit de vragen 2 tot en met 5.
(4)De uitslagen van dit tentamen worden uiterlijk donderdag 18 december op de Blackboardsite van de cursus gepubliceerd. Inzage is mogelijk op maandag 22 december 2004, 10.30-12.00 uur, TvA 5.1.48. Een tweede datum voor inzage in week 2 van 2004 wordt nog gezocht.
VRAGEN
Deel 1
VRAAG 1 (goed voor 10 punten)
Geef, in een politieke context, een voorbeeld van een cirkelredenering, geef aan waarom dit een goed voorbeeld is, en geef aan wat er eigenlijk mis is wanneer men een cirkelredenering gebruikt.
Deel 2
Beantwoord 3 van deze 4 vragen (elk voor 30 punten) met een essay van minimaal 150, maximaal 400 woorden:
VRAAG 2
Beoordeel de Nederlandse samenleving vanuit het perspectief van John Rawls
VRAAG 3
Ferengi Rule of Acquisition 27 zegt: "The most beautiful thing about a tree is what you do with it after you cut it down". Wat zou John Locke van deze regel vinden?
VRAAG 4
Waarom zijn Kants categorische imperatief en Machiavellis politieke realisme (niet) logisch verenigbaar?
NB: Kants categorische imperatief stelt de eis dat men een mens nooit enkel als een middel, maar ook als een doel op zich moet behandelen
VRAAG 5
Met gebruikmaking van literatuur (naar keuze) voor deze cursus, schrijf een betoog:
Dient een regering die in het algemeen belang wil regeren actief te bevorderen dat X de heersende waarden en normen overnemen? U mag voor X van alles invullen: immigranten of aanhangers van de SGP of welke afwijkende groep u maar wilt.
quote:OMFG
Op maandag 8 december 2003 14:32 schreef reem het volgende:
VRAAG 3
Ferengi Rule of Acquisition 27 zegt: "The most beautiful thing about a tree is what you do with it after you cut it down". Wat zou John Locke van deze regel vinden?
quote:Ja
Op maandag 8 december 2003 14:39 schreef reem het volgende:
Ja ben ik nu raar of komt dat uit star-trek ofzo?
http://www.net5.nl/er2003/aanmelding.html
.
quote:John Locke is toch die filosofie gast met zn Microsoft praat
quote:Mag ik je computer lenen als je daar naar toe gaat
Op maandag 8 december 2003 15:35 schreef Fliepke het volgende:
ik denk trouwens dat ik dit maar eens gewoon ga invullen en opsturen, who knows:http://www.net5.nl/er2003/aanmelding.html
.
Wie doet er vanavond tijdens tentamen systeemtheorie mee met:
Wie het eerste weg is wordt raar aangekeken
btw de nieuw single van jim is
[Dit bericht is gewijzigd door wx op 08-12-2003 16:45]
quote:Take-home? Pfff.. vroegâh moesten we gewoon alles op de uni doen!
Op maandag 8 december 2003 14:32 schreef reem het volgende:Ik doe nu het eerste jaar politicologie in nijmegen, en da's eigenlijk best wel lachen.
Ik heb nog geen kamer, maar dat komt vast wel.. En op dit moment ben ik met een geweldig take-home exam bezig..
Morgen btw tentamen 'Internationale Economische Betrekkingen'..aaaargh dat gaat echt niet lukken.
ik heb de irritante handicap dat ik niet kan leren als ik weet dat er nog een herkansingsmogelijkheid is...
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:56 schreef wx het volgende:John Locke is toch die filosofie gast met zn Microsoft praat
iig dat was 3 jaar geleden zo... ik weet ik ben oldskool
Ik moet nog steeds een 1 a4tje verslag bij hem inleveren dan krijg ik 4 studiepunten...ik weet ik ben ook lui
John Locke is een Engelse filosoof die allang dood is, knap als je nog wat bij hem gaat inleveren! Jij bedoelt waarschijnlijk Lock (Graheme ofzo?), die gaf mij 2 jaar geleden filosofie.
MOM2 is nu als volgt:
1 paper Internationale Betrekkingen 20%
1 paper Visies op Politiek 30%
1 take home exam 50%
ofzo..
quote:Ow ja die was het
Op maandag 8 december 2003 17:13 schreef yozd het volgende:[..]
John Locke is een Engelse filosoof die allang dood is, knap als je nog wat bij hem gaat inleveren! Jij bedoelt waarschijnlijk Lock (Graheme ofzo?), die gaf mij 2 jaar geleden filosofie.
quote:Je kan nu mooi om smink vragen aan de pieten! Dan kan je jezelf beetje bijkleuren dan lijk je ook nog op hem
Op dinsdag 9 december 2003 01:08 schreef Lexie het volgende:
Ik ga me ook opgeven voor Robinson denk ik.
Ik kan Judge nog wel in luiheid overtreffen.
En oh ja; goeiemorgen
quote:wie ben jij dan?
Op dinsdag 9 december 2003 10:50 schreef Dr.Chronicles het volgende:
Kan niet meer op m'n eigen account komen (),dus blijf ik maar even met deze posten de aankomende tijd
En oh ja; goeiemorgen
En dit is eigenlijk de account van m'n broertje, maar die gebruikt em toch nooit
En wat er met mijn acount aan de hand is weet ik niet, maar ik kan er iig niet meer op inloggen...
quote:ben je gebanned?
Op dinsdag 9 december 2003 12:54 schreef Dr.Chronicles het volgende:
DonStefanoEn dit is eigenlijk de account van m'n broertje, maar die gebruikt em toch nooit
En wat er met mijn acount aan de hand is weet ik niet, maar ik kan er iig niet meer op inloggen...
Maar ik heb volgens mij nix fouts gezegd ofzo. Naja, zal straks es even contact opnemen met die administrators van fok
quote:N00b, als je geband bent kun je nog steeds inloggen hoor
Op dinsdag 9 december 2003 13:20 schreef L-mo het volgende:[..]
ben je gebanned?
donderdag in kolpinghuis is er een drum&bass feestje, toegankelijk voor slechts 250 eurocentjes
quote:Donderdag is de filmnacht
Op dinsdag 9 december 2003 14:19 schreef reem het volgende:
owja collegae studenten!donderdag in kolpinghuis is er een drum&bass feestje, toegankelijk voor slechts 250 eurocentjes
quote:ik ben tenminste nog nooit gebanned...
Op dinsdag 9 december 2003 14:05 schreef Lexie het volgende:[..]
N00b, als je geband bent kun je nog steeds inloggen hoor
. Tenminste, ik bleef gewoon ingelogd
quote:ja ik ook, idem voor TO bans enzo.
Op dinsdag 9 december 2003 14:05 schreef Lexie het volgende:[..]
N00b, als je geband bent kun je nog steeds inloggen hoor
. Tenminste, ik bleef gewoon ingelogd
quote:Goed, jij gaat gelukkig mee, Fliep en wx waren al aan het chickenen.
Op dinsdag 9 december 2003 14:23 schreef Lexie het volgende:[..]
Donderdag is de filmnacht
.
quote:Wat hebben zij dan weer voor een lamme excuses?
Op dinsdag 9 december 2003 14:38 schreef L-mo het volgende:[..]
Goed, jij gaat gelukkig mee, Fliep en wx waren al aan het chickenen.
Ow en ans gaat mee en minstens 1 vriendin.
Maar WX gaat dus niet...?! Die zou nl. nog 'n extra kaart voor me regelen
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Chronicles op 09-12-2003 15:51]
Nog meer mensen die morgen OML hebben?
Wo10 dec09.00 uurEuropean and Dutch PoliticsGebouw M352, Neuro (Reinier Postlaan)
Ik weet waar dat laantje is, maar welk gebouw en waar is M352 ergens? :S
quote:L-mo is de kaartenman
Op dinsdag 9 december 2003 15:28 schreef Dr.Chronicles het volgende:
Oh ja, die filmnacht...die leek me ook wel gaafMaar WX gaat dus niet...?! Die zou nl. nog 'n extra kaart voor me regelen
quote:Geen zin om films te kijken die me niet leuk lijken of die ik al gezien heb tot heel vroeg... ik
Op dinsdag 9 december 2003 15:00 schreef Lexie het volgende:[..]
Wat hebben zij dan weer voor een lamme excuses?
quote:Je komt toch niet alleen voor de films
Op dinsdag 9 december 2003 16:17 schreef wx het volgende:[..]
Geen zin om films te kijken die me niet leuk lijken of die ik al gezien heb tot heel vroeg... ik
liever dan toch...
quote:Idd, je gaat toch ook niet uit om muziek te luisteren :S
Op dinsdag 9 december 2003 17:30 schreef Lexie het volgende:[..]
Je komt toch niet alleen voor de films
.
Maargoed, we zijn dus al met z'n 5en, wordt vast gezellie
[Dit bericht is gewijzigd door L-mo op 09-12-2003 18:01]
quote:Nope maar dan ga ik nie tot zo lang blijven... en dat moet nu wel
Op dinsdag 9 december 2003 17:30 schreef Lexie het volgende:[..]
Je komt toch niet alleen voor de films
.
quote:Ik ga wel uit maar nie zo vaak
Op dinsdag 9 december 2003 18:01 schreef L-mo het volgende:[..]
Idd, je gaat toch ook niet uit om muziek te luisteren :S
ow wacht, wx gaat niet uitMaargoed, we zijn dus al met z'n 5en, wordt vast gezellie
[Dit bericht is gewijzigd door wx op 09-12-2003 18:22]
quote:dus kun jij dan ook 'n kaartje voor mij halen...??
Op dinsdag 9 december 2003 18:01 schreef L-mo het volgende:[..]
Idd, je gaat toch ook niet uit om muziek te luisteren :S
ow wacht, wx gaat niet uitMaargoed, we zijn dus al met z'n 5en, wordt vast gezellie
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:08 schreef yozd het volgende:Morgen btw tentamen 'Internationale Economische Betrekkingen'..aaaargh dat gaat echt niet lukken.
ik heb de irritante handicap dat ik niet kan leren als ik weet dat er nog een herkansingsmogelijkheid is...![]()
Weer niet...
quote:Je kan het ook zo zien, het is iig weer 1 herkansingsmogelijkheid minder
Op dinsdag 9 december 2003 18:53 schreef yozd het volgende:[..]
ik heb de irritante handicap dat ik niet kan leren als ik weet dat er nog een herkansingsmogelijkheid is...
Weer niet...
quote:sgoed, morgen ga ik ze halen.
Op dinsdag 9 december 2003 18:07 schreef Dr.Chronicles het volgende:[..]
dus kun jij dan ook 'n kaartje voor mij halen...??
AP was verschrikkkkkeeellijjjkk. heb de helft ingevuld, en toen maar weggegaan... snapte er niks van... wordt in de kerstvakantie blokken voor de her
Inleiding Politicologie
Ontwerpen van Onderzoek
Nederlands Politiek in Vergelijkend Perspectief
quote:Daarom wacht ik maar tot volgend jaar
Op dinsdag 9 december 2003 22:54 schreef -moi- het volgende:
iedereen in de ban van een aankomende filmavond?AP was verschrikkkkkeeellijjjkk. heb de helft ingevuld, en toen maar weggegaan... snapte er niks van... wordt in de kerstvakantie blokken voor de her
quote:de herkansing dit jaar ga ik wel halen
Op dinsdag 9 december 2003 23:52 schreef Lexie het volgende:[..]
Daarom wacht ik maar tot volgend jaar
.
quote:Kijk, dat is in ieder geval de goede instelling
Op woensdag 10 december 2003 10:44 schreef -moi- het volgende:[..]
de herkansing dit jaar ga ik wel halen
quote:Kijk dat is de instelling ik ook ... misschien
Op woensdag 10 december 2003 10:44 schreef -moi- het volgende:[..]
de herkansing dit jaar ga ik wel halen
quote:Wij moeten wel de her halen want slatman heeft het misschien nu al gehaald
Op dinsdag 9 december 2003 23:52 schreef Lexie het volgende:[..]
Daarom wacht ik maar tot volgend jaar
.
quote:ik moet AL mijn tentamens herkansen. Maarja, das mijn manier ook altijd geweest; punten halen in de herkansing!
Op woensdag 10 december 2003 16:41 schreef DaydreamBeliever het volgende:
5 tentamens gehad en denk 4 hers, nog 2 te gaan, Sorry hoor moet ff klagen heb zelfmedelijden, nu ja eigenlijk niet want het afgelopen half jaar was best gezellig
Heb wel al 1 jaar studievertraging hierdoor...
Hoe oud zijn jullie, denken jullie, als jullie klaar zijn met je studie?
quote:ja; die bedoel ik...
Op woensdag 10 december 2003 19:46 schreef reem het volgende:
Ja, bril, zwart/bruin krullend haar?
oud klasgenoot van me...
quote:Ik ben nu 23 en ze zeggen dat dit in 2 jaar kan maar ja dus zal wel 25 26 worden
Op woensdag 10 december 2003 17:19 schreef yozd het volgende:[..]
ik moet AL mijn tentamens herkansen. Maarja, das mijn manier ook altijd geweest; punten halen in de herkansing!
Heb wel al 1 jaar studievertraging hierdoor...
quote:I know him I know him!!
Op woensdag 10 december 2003 19:40 schreef Dr.Chronicles het volgende:
He Reem jij doet toch Politicologie heh?!Ken je Tristan Bosch toevallig...??
quote:22 natuurlijk
Op woensdag 10 december 2003 17:19 schreef yozd het volgende:
Mochten jullie die films zat zijn.. 250 eurocenten en je hebt een hele avond drum&bass in t kolpinghuis!
IK! IK! IK!
Overigens; waar ligt de "rondgang" van het betagebouw eigenlijk
quote:ben nu 20 en ben 3e jaars...
Op woensdag 10 december 2003 23:27 schreef -moi- het volgende:[..]
22 natuurlijk
quote:Rondgang is waar de collegezalen zijn... of ben je nog nooit in het gebouw geweest
Op donderdag 11 december 2003 08:47 schreef Dr.Chronicles het volgende:
Ik heb geen tijd om vanavond te zuipen; ga de hele avond/nacht films kijken in 't Beta-gebouw bij de filmnachtOverigens; waar ligt de "rondgang" van het betagebouw eigenlijk
quote:ow, we hebben nog kaartjes problemen, maar er wordt aan gewerkt...
Op donderdag 11 december 2003 12:30 schreef wx het volgende:[..]
Rondgang is waar de collegezalen zijn... of ben je nog nooit in het gebouw geweest
-edit: kheb ze nog kunnen regelen, fijn als je iemand van de organisatie kent
[Dit bericht is gewijzigd door L-mo op 11-12-2003 13:34]
quote:netjes
Op donderdag 11 december 2003 13:04 schreef L-mo het volgende:[..]
ow, we hebben nog kaartjes problemen, maar er wordt aan gewerkt...
-edit: kheb ze nog kunnen regelen, fijn als je iemand van de organisatie kent
quote:hehe....jawel; heb wel regelmatig college gehad in Na1 of Na2...dus dat weet ik wel te vinden
Op donderdag 11 december 2003 12:30 schreef wx het volgende:[..]
Rondgang is waar de collegezalen zijn... of ben je nog nooit in het gebouw geweest
quote:het begint om 8 uur, kweet niet wat we afspreken, de vrouwen komen iig iets later. Ik mail je m'n telefoon nr. wel, dan bel je maar als je er bent.
Op donderdag 11 december 2003 13:47 schreef Dr.Chronicles het volgende:[..]
netjes
[..]hehe....jawel; heb wel regelmatig college gehad in Na1 of Na2...dus dat weet ik wel te vinden
hopen we dan
Filmnacht was wel gaaf; alleen als gevolg was m'n autorijles vanochtend om 8.00 uur niet echt een succes
Snatch (fijn, ondertiteling...) / Spirited Away (prima film!) / Life of Brian (leuk met volle zaal) / futurama+simpsons+family guy zooi
Prima organisatie, goed georganiseerd!
Heb psies dezelfde films gekeken. Alleen dat Simpsons/Futurama gedeelte heb ik overgeslagen, aangezien ik om 8.00 uur dus al rijles had.
Snatch was echt cool, Spirited Away vond ik redelijk vaag en Life of Brian was erg leuk -alhoewel ik em wel al kende.
Overigens was alles echt goedkoop zeg. Bier voor 50 cent, dat zie je niet vaak meer
quote:Ik wilde het net gaan vragen hier
Op vrijdag 12 december 2003 15:30 schreef Mosselmaster het volgende:
iemand nog wat meegekregen van die overval bij de Rabobank?
[edit]Oh, hihi, er is al een heel topic over, met al zo'n 200 reacties. Had ik nog niet gezien, ik kwam uiteraard direct naar het Nijmegentopic
[Dit bericht is gewijzigd door thaleia op 12-12-2003 16:10]
quote:10:30 ging de wekker...
Op vrijdag 12 december 2003 12:10 schreef Lexie het volgende:![]()
. Ik ben ook weer wakker,heb nog geslapen van 7 tot 12
. Was wel leuk de filmnacht, vooral de laatste film was erg indrukwekkend, city of God heette die geloof ik.
maar was wel leuk geweest, snatch is een toppie, spirited away was wel leuk, the ring vond ik minder geslaagd en toen ben ik gaan
volgend jaar weer
quote:het was een filmnacht, waarom ben je dan eerder gegaan?
Op vrijdag 12 december 2003 18:21 schreef L-mo het volgende:[..]
10:30 ging de wekker...
maar was wel leuk geweest, snatch is een toppie, spirited away was wel leuk, the ring vond ik minder geslaagd en toen ben ik gaan
volgend jaar weer
Cast:
waxie .... Brian O'Conner
Tyrese .... Roman Pearce
Eva Mendes .... Monica Fuentes
Cole Hauser .... Carter Verone
Vette film men!
quote:Vette film
Op zondag 14 december 2003 15:24 schreef wx het volgende:
2 Fast 2 FuriousCast:
waxie .... Brian O'Conner
Tyrese .... Roman Pearce
Eva Mendes .... Monica Fuentes
Cole Hauser .... Carter VeroneVette film men!
quote:Kill Bill
Op zondag 14 december 2003 16:56 schreef Lexie het volgende:[..]
Vette film
. En Kill Bill vindt hij niets
.
quote:Zo bedoelde ik het ook nie
Op zondag 14 december 2003 16:56 schreef Lexie het volgende:[..]
Vette film
. En Kill Bill vindt hij niets
.
[Dit bericht is gewijzigd door wx op 14-12-2003 20:24]
quote:Dan is het goed
Op zondag 14 december 2003 19:47 schreef wx het volgende:[..]
Zo bedoelde ik het ook nie
Als ik nou mee had gespeeld in die film met groenblauwe 1995 Mazda RX-7... dan was 2 Fast 2 Furious
ik stond ook bij de cast
Ik vond het nu ook maar een prutfilm
FOETSIE ERMEE! en ik zag hem lekker wel moehahaha
Christian Bale .... John Preston
Keanu Reeves .... Neo
Het zou 1 en dezelfde persoon kunnen zijn
[Dit bericht is gewijzigd door wx op 15-12-2003 14:56]
quote:door overmacht heb ik een afspraak gemaakt dat ik vrijdag zou komen werken.
Op vrijdag 12 december 2003 23:03 schreef Fliepke het volgende:[..]
het was een filmnacht, waarom ben je dan eerder gegaan?
ga dan niet.
Khad niet echt doordacht dat ik niet zou slapen donderdag, dus toen maar besloten het poldermodel toe te passen. Ben 1 film eerder gegaan en ben twee uur later gaan werken.
quote:bedankt voor het mooie kruisje...
Op zondag 14 december 2003 23:22 schreef wx het volgende:
Net Equilibrium gekeken die vind ik dan wel weer coolChristian Bale .... John Preston
Keanu Reeves .... NeoHet zou 1 en dezelfde persoon kunnen zijn
quote:
Op maandag 15 december 2003 11:10 schreef L-mo het volgende:[..]
bedankt voor het mooie kruisje...
you r teh suck
quote:Cache en zo... ik zie hem ook niet
Op maandag 15 december 2003 14:00 schreef wx het volgende:[..]
you r teh suck
quote:Ik heb hem thuis gepost en ben nu in nijmegen...
Op maandag 15 december 2003 14:04 schreef Lexie het volgende:[..]
Cache en zo... ik zie hem ook niet
[Dit bericht is gewijzigd door wx op 15-12-2003 14:43]
quote:Een plaatje is een plaatje, het draagt een boodschap met zich mee en..............
Op maandag 15 december 2003 14:38 schreef Lexie het volgende:
Je mag zeker niet linken naar een plaatje. Kopieren in de balk doet hij wel. Maar goed, zo spectaculair is het plaatje nou ook weer niet.
quote:mag ook wel, met een take-home...
Op maandag 15 december 2003 18:35 schreef reem het volgende:
Net cijfer terug van die ferengi-examen8.5
Ik wil ook zulke take-home examens
quote:Ferengi? Klinkt als een yogastandje
quote:je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat ferengi is? (of dat je yogastandjes kent)
Op dinsdag 16 december 2003 16:10 schreef Lexie het volgende:[..]
Ferengi? Klinkt als een yogastandje
.
quote:Ja.(nee).
Op dinsdag 16 december 2003 16:21 schreef L-mo het volgende:[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet wat ferengi is? (of dat je yogastandjes kent)
quote:Jullie hebben elkaars cijfer en dan omgedraaid
Op dinsdag 16 december 2003 14:54 schreef DonStefano het volgende:
Kut, vandaag 5.8 terug voor tentamen terwijl je per se een 6 moest halenIk wil ook zulke take-home examens
quote:scherp.
Op dinsdag 16 december 2003 18:18 schreef wx het volgende:[..]
Jullie hebben elkaars cijfer en dan omgedraaid
quote:Superflauw, maargoed...
1. Stand up halfway through the movie and yell loudly, "Wait... where the hell is Harry Potter?"
2. Block the entrance to the theater while screaming: "YOU SHALL NOT PASS!" - After the movie, say "Lucas could have done it better."
3. At some point during the movie, stand up and shout: "I must go! Middle Earth needs me!" and run and try to jump into the screen. After bouncing off, return quietly to your seat.
4. Play a drinking game where you have to take a sip every time someone says: "The Ring."
5. Point and laugh whenever someone dies.
6. Ask the nearest ring-nut if he thinks Gandalf went to Hogwarts
7. Finish off every one of Elrond's lines with "Mr. Anderson."
8. When Aragorn is crowned king, stand up and at the top of your lungs sing, "And I did it.... MY way...!"
9. At the end, complain that Gollum was offensive to Ethiopians
10. Talk like Gollum all through the movie. At the end, bite off someone's finger and fall down the stairs.
11. When Shelob appears, pinch the guy in front of you on the back of the neck.
12. Dress up as old ladies and reenact "The Battle of Helms Deep" Monty Python style.
13. When Denethor lights the fire, shout "Barbecue!"
14. Ask people around you who they think is the next "Terminator" sent from the Middle Earth of the future to assassinate Frodo Baggins
15. In TTT when the Ents decide to march to war, stand up and shout "RUN FOREST, RUN!"
16. Every time someone kills an Orc, yell: "That's what I'm Tolkien about!" See how long it takes before you get kicked out of the theatre.
17. During a wide shot of a battle, inquire, "Where's Waldo?"
18. Talk loudly about how you heard that there is a single frame of a nude Elf hidden somewhere in the movie.
19. Start an Orc sing-a-long.
20. Come to the premiere dressed as Frankenfurter and wander around looking terribly confused.
21. Remove the top off your drink, then proceed to light the straw on fire and tell people in the seats around you about a great battle that took place in your cup long ago.
22. When they go in the paths of the dead, wait for tense moment and shout, "I see dead people!"
23. Imitate what you think a conversation between Gollum, Dobby and Yoda would be like.
24. Release a jar of daddy-long-legs into the theater during the Shelob scene.
25. Wonder out loud if Aragorn is going to run for governor of California.
26. When Sam holds Frodo's hand (or otherwise), start singing, "The Ambiguously Gay Duo!"
27. When Shelob comes on, exclaim, "Man! Charlotte's really let herself go!"
Ik ga er aankomend weekend naar toe, lijkt me stoere film
quote:
Op woensdag 17 december 2003 11:42 schreef DonStefano het volgende:[..]
Superflauw, maargoed...
Ik ga er aankomend weekend naar toe, lijkt me stoere film
quote:Spoiler alert!
Op donderdag 18 december 2003 00:56 schreef wx het volgende:
Frodo made it!
quote:Hoor er idd veel goede dingen over; ben benieuwd
LOTR Return Of The King is
Die dingen in de bios zijn wel vet grappig
--> kheb internet aangevraagd dus per ergens in januari hoop ik actief hier te kunnen zijn
quote:Als ik het nu voor je heb verpest
Op donderdag 18 december 2003 11:49 schreef DonStefano het volgende:[..]
Spoiler alert!
[..]Hoor er idd veel goede dingen over; ben benieuwd
Ben inmiddels ook naar Return of the King geweest; coole film, wel een beetje langdradig alleen...
Iedereen inmiddels ook aan t genieten van de vakantie??
quote:HEJ hoe vond je het plaatje speciaal voor jou men
Op zondag 21 december 2003 20:25 schreef DonStefano het volgende:
^schop^
Ben inmiddels ook naar Return of the King geweest; coole film, wel een beetje langdradig alleen...Iedereen inmiddels ook aan t genieten van de vakantie??
quote:Nou, ik moet nog prolog en java programmeren, een 3dobject modelleren, 4/5 tentamens leren..... *hoi hoi*.
Op zondag 21 december 2003 20:25 schreef DonStefano het volgende:
^schop^
Ben inmiddels ook naar Return of the King geweest; coole film, wel een beetje langdradig alleen...Iedereen inmiddels ook aan t genieten van de vakantie??
quote:ja echt keigaaf man
Op zondag 21 december 2003 23:07 schreef wx het volgende:[..]
HEJ hoe vond je het plaatje speciaal voor jou men
quote:Welke?
Op maandag 22 december 2003 12:51 schreef thaleia het volgende:
Zeg, kunnen jullie wel nog op de pagina van de KUN komen?
quote:Ga je dat echt doen dan? Ik heb het bij m'n goede voornemens ingevuld
Op maandag 22 december 2003 00:57 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, ik moet nog prolog en java programmeren, een 3dobject modelleren, 4/5 tentamens leren..... *hoi hoi*.
quote:ik join je.
Op maandag 22 december 2003 00:57 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, ik moet nog prolog en java programmeren, een 3dobject modelleren, 4/5 tentamens leren..... *hoi hoi*.
ow tis hier wel winterwonderland....
quote:Westerhelling online!!
Op dinsdag 23 december 2003 16:03 schreef L-mo het volgende:[..]
quote:Hier regent het lekker!
Op dinsdag 23 december 2003 16:03 schreef L-mo het volgende:[..]
ik join je.
Het regent het regent de pannetjes worden nat
* wx probeert de stemming erin te houden maar wil ook sneeuw
[Dit bericht is gewijzigd door wx op 23-12-2003 21:00]
quote:mede bewoner?
Op dinsdag 23 december 2003 17:04 schreef Freddie_de_Zwaluw het volgende:[..]
Westerhelling online!!
quote:ah op die fiets... zijn dat ook Fokkers?
Op woensdag 24 december 2003 10:34 schreef Freddie_de_Zwaluw het volgende:[..]
M'n broers wel!
quote:Onder spongebob zijn kin en op zijn hoofd... je hebt alle sneeuw op spongebob gebruikt jij sneeuwdief
Op woensdag 24 december 2003 15:49 schreef Lexie het volgende:
Waar is de sneeuw?
quote:ik voel een kerstnummer op komen....
Op woensdag 24 december 2003 15:49 schreef Lexie het volgende:
Waar is de sneeuw?
PS en Kelly wil da ook!
[Dit bericht is gewijzigd door wx op 25-12-2003 13:11]
quote:wie?
Op donderdag 25 december 2003 12:57 schreef wx het volgende:
IK WIL SNEEUW GEEN KERSTNUMMERSPS en Kelly wil da ook!
quote:idd; bah...10 graden, regen en superbewolkt.....echt mooi kerstweer dus
Op donderdag 25 december 2003 12:57 schreef wx het volgende:
IK WIL SNEEUW GEEN KERSTNUMMERSPS en Kelly wil da ook!
quote:Mijn ultraluxethermometer geeft aan dat het buiten 5.8 graden is en op mijn kamer 19.8 graden en als ik uit het raam kijk zie ik grijze lucht, oftwel rotweer
Op donderdag 25 december 2003 20:37 schreef DonStefano het volgende:[..]
idd; bah...10 graden, regen en superbewolkt.....echt mooi kerstweer dus
[Dit bericht is gewijzigd door wx op 26-12-2003 20:51]
GG
quote:ik denk dat ik die mensen wel mag
Op zondag 28 december 2003 12:36 schreef wx het volgende:
[11:49:37] <sureal> lol lame wax
[11:50:08] <ghs> lol wx. best wel lame jah
[12:01:25] <sureal> wax die snap ik niet hoor
[12:01:32] <Hanneke> ik ook ni
[12:01:36] <Mic`> ?!?!/
[12:01:43] <ghs> you lost me there ...