Ik vind het best een geinig nummer. Om Dikeb nu hier voor aan te klagen.
Ik had het leuker gevonden als Rammstein meneer Dikeb aan zou klagen.
[Dit bericht is gewijzigd door MaartenGrendel op 05-12-2003 08:42]
Vind het wel een geinig nummer
quote:Sterker nog, het nummer is al veeeeeel ouder. Is gemaakt ruim voor de Bauer hype.
Op vrijdag 5 december 2003 08:43 schreef Koningin het volgende:
Ik had dit eigenlijk al eerder verwacht, het is toch al weken op de radio te horen.Vind het wel een geinig nummer
quote:beetje belachelijk, er worden zoveel parodieen gemaakt en nu moet frans bauer een aanklacht indienen
Op vrijdag 5 december 2003 08:40 schreef SunChaser het volgende:
Frans Bauer kan niet lachen om de parodie 'moeder' die Dikeb heeft uitgebracht. In deze cover van Rammstein Mutter imiteert Dikeb Bauer, waarbij hij het woord moeder niet zo mooi zingt. Mijnheer Dikeb leert Fransje dan MOEDERRRRRRRRR zingen.Ik vind het best een geinig nummer. Om Dikeb nu hier voor aan te klagen.
Het nummer vindt ik echt super. bets leuk gemaakt en zo er is het ook weer niet
quote:Understatement van het jaar.
Op vrijdag 5 december 2003 08:42 schreef tonks het volgende:
dikeb is echt een kansloos persoon
.
ja tuurlijk op TV ja wanneer snappen jullie het nou es? je zit gewoon na 50 minuten reclame te kijken als je naar de bauers kijkt!!!
ik vindt het een kwal, en een jankbak
[Dit bericht is gewijzigd door nexhil op 05-12-2003 08:52]
quote:gaat hij eraf springen
Op vrijdag 5 december 2003 08:51 schreef Kapoentje het volgende:
Voor alle fans: Dikeb staat op dit moment op het viaduct over de A27 bij Bilthoven.
.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 08:52 schreef nexhil het volgende:
oh die Frans bauer is zo'n fijn persoon... hij is altijd zo lief op TV... doet alles voor zijn fans.
ja tuurlijk op TV ja wanneer snappen jullie het nou es? je zit gewoon na 50 minuten reclame te kijken als je naar de bauers kijkt!!!
ik vindt het een kwal
quote:Gelukkig storten viaducten ook wel eens in.
Voor alle fans: Dikeb staat op dit moment op het viaduct over de A27 bij Bilthoven.
.
quote:Geen doodverwensingen svp. Denk aan de regels!
Op vrijdag 5 december 2003 08:52 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Gelukkig storten viaducten ook wel eens in.
quote:Q... mag ik wel doodverwensingen richting bauer doen? of is dat ook uit den boze?
Op vrijdag 5 december 2003 08:52 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Gelukkig storten viaducten ook wel eens in.
quote:Het was geen doodverwensing. Het was een constatering.
Op vrijdag 5 december 2003 08:53 schreef Kapoentje het volgende:[..]
Geen doodverwensingen svp. Denk aan de regels!
quote:Vooral toen hij mee deed met "big diet"
Op vrijdag 5 december 2003 08:52 schreef erikh het volgende:
Dikeb is toch ook gewoon een humorloos figuur
quote:Nee. Frans is een held. Dikeb is een loser.
Op vrijdag 5 december 2003 08:53 schreef nexhil het volgende:[..]
Q... mag ik wel doodverwensingen richting bauer doen? of is dat ook uit den boze?
quote:frans is een jankert... DikeB is gewoon een skihut loser
Op vrijdag 5 december 2003 08:54 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Nee. Frans is een held. Dikeb is een loser.
quote:Oeh, dat gaan ze erg vinden
Op vrijdag 5 december 2003 08:52 schreef FelixDaHouseCat het volgende:
Ze zijn allebei even kansloos...
quote:Ook tijdens de Bauers krijg je reclame, hoor. Niet alleen erna... Is nl commerciële televisie...
Op vrijdag 5 december 2003 08:52 schreef nexhil het volgende:
je zit gewoon na 50 minuten reclame te kijken als je naar de bauers kijkt!!!
quote:Noem het noodlot of niet, maar op het moment dat ik onder dat viaduct doorreed en even een claxonade richting die dikke in z'n kerstmannenpak deed, draaiden ze Frans Bauer op 3FM
.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 08:58 schreef Gabberhead het volgende:[..]
Noem het noodlot of niet, maar op het moment dat ik onder dat viaduct doorreed en even een claxonade richting die dikke in z'n kerstmannenpak deed, draaiden ze Frans Bauer op 3FM
![]()
quote:
Noem het noodlot of niet, maar op het moment dat ik onder dat viaduct doorreed en even een claxonade richting die dikke in z'n kerstmannenpak deed, draaiden ze Frans Bauer op 3FM
![]()
quote:Als je het al zo zegt waag ik het niet eens om te kijken
Op vrijdag 5 december 2003 09:07 schreef BugBoy het volgende:
Ik zag vorige week zondagmorgen echt een supertriest programma met B- artiesten en dat werd gepresenteerd door onze Eric Dikeb. Je moet echt eens gaan kijken. Zoiets zieligs heb je nog nooit gezien.
quote:
![]()
quote:Een kerstmanpak was lekker goedkoop en hij wilde geen publiek geld over de balk smijten.
Op vrijdag 5 december 2003 09:22 schreef Koningin het volgende:[..]
Jemig, het is 5 December... Hoe durft ie??
quote:de Nationale Muziekparade!! Gepresenteerd door niemand minder dan Z-artiest Denny Christian
Ik zag vorige week zondagmorgen echt een supertriest programma met B- artiesten en dat werd gepresenteerd door onze Eric Dikeb. Je moet echt eens gaan kijken. Zoiets zieligs heb je nog nooit gezien.
quote:Denk dat dan het tegendeel bereikt is. Dan heeft ie meer geld nodig en zal ie dus meer de publiciteit zoeken om dat geld te verdienen.
Op vrijdag 5 december 2003 09:14 schreef Draaitafeltje het volgende:
Die Dikeb is een irritant rotfiguur, ik hoop dat Frans hem een flinke poot uitdraait zodat we hem niet meer op tv of radio hoeven te zien/horen.
Fransje, haal nou geen oude koeien uit de sloot... (dikeb is ook een sukkel, maar dat terzijde)
quote:Wat nou Z-artiest???? Denni Christian is gewoon geweldig
Op vrijdag 5 december 2003 09:27 schreef Petra76 het volgende:[..]
de Nationale Muziekparade!! Gepresenteerd door niemand minder dan Z-artiest Denny Christian
Da's echt triester dan triest, nog erger dan Brabant Party op Omroep Brabant.
En van Frans Bauer wordt ik de laatste tijd een beetje ziek heb dat nieuwe lied wel vaak genoeg gehoord, dus 1 week op 1 en daarna is het weer
quote:Bron?
Op vrijdag 5 december 2003 08:40 schreef SunChaser het volgende:
Frans Bauer kan niet lachen om de parodie 'moeder' die Dikeb heeft uitgebracht. In deze cover van Rammstein Mutter imiteert Dikeb Bauer, waarbij hij het woord moeder niet zo mooi zingt. Mijnheer Dikeb leert Fransje dan MOEDERRRRRRRRR zingen.Ik vind het best een geinig nummer. Om Dikeb nu hier voor aan te klagen.
quote:Stenders Vroeg, vanochtend.
Op vrijdag 5 december 2003 21:51 schreef -Rob- het volgende:[..]
Bron?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |