http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Sony%20DAV%20S800.htm
De mijne is twee jaar oud en afgezien van een klein krasje op een van de zuilen (2mm of zo) is er helemaal nix mis mee.
Waarom ik een nieuwe heb? Die vond ik mooier, en ik had wat te vieren (ik kan bavverewà zeggen), dus dacht.... enz!
Ik zag zojuist dat ie nieuw nog te koop is vanaf zo'n 975 euro (ik heb er destijds rond de 2.800 gulden voor betaald). Bieden vanaf 375 euro.
Voor de liefhebber: hij is werkend te aanschouwen in Rotterdam
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 04-12-2003 23:56]
quote:
Op donderdag 4 december 2003 23:51 schreef Le__Tigre het volgende:
klinkt ie niet naar 'plastic' zoals de meeste computerboxjes / goedkope 2weg boxen?
Ik ben wel blond, maar als dát zo zou zijn geweest, dan had ik er echt geen 2.800 gulden voor betaald.... denk ik zomaar.
quote:weet ik, maar vaak komen uit die design dingen slecht geluid (no offence, hier zal best mooi geluid uit komen voor die prijs
Op vrijdag 5 december 2003 00:02 schreef dabadbass het volgende:
hehe en het is nog een keer sony
en het is geen computerboxje maar een Home C S
quote:ja ok het blijven toch Sony's he
Op vrijdag 5 december 2003 00:04 schreef Le__Tigre het volgende:[..]
weet ik, maar vaak komen uit die design dingen slecht geluid (no offence, hier zal best mooi geluid uit komen voor die prijs
)
Kenwood (of whatever) zal het nooit worden
zuilen hebben vaak grotere en meer luidsprekers dan sattelieten, dus er komt VEEL beter geluid uit.
Dit is echt wel een goede set hoor jongens..
quote:Nope
Op vrijdag 5 december 2003 00:14 schreef Kanjer het volgende:
Is het een actieve sub?
quote:Jammer,
Op vrijdag 5 december 2003 00:15 schreef ElisaB het volgende:[..]
Nope
Succes met de verkoop dan maar, mooi setje!
Kan iemand mij vertellen wat ze bedoelt met (ik kan bavverewà zeggen)
Misschien een domme vraag, maar ik weet het echt niet.
quote:'Ze' kan het zelf wel uitleggen... Reclame van Mona van een jaar of 8 terug. Ze aten toetjes als ze wat te vieren hadden... en ze vierden dat de kleinste thuis bavarois kon zeggen.... nou ja, bijna dan (en dat klonk als bavverewà)
Op vrijdag 5 december 2003 00:32 schreef bmwking het volgende:
effe offtopic:Kan iemand mij vertellen wat ze bedoelt met (ik kan bavverewà zeggen)
Misschien een domme vraag, maar ik weet het echt niet.
ba·va·rois (de ~ (v.), ~)
1 schuimige roompudding
quote:Ze kunnen eraf. De stekkers gaan onderin de palen, maar ze kunnen ook rechtstreeks in de kleine speakers (en dan kun je op de palen een hangplantenkolonie beginnen).
Op vrijdag 5 december 2003 00:53 schreef Whissie het volgende:
zijn de boxen en de palen geintegreerd of kan je ook loshalen, staat zo slordig die boxen op palen op mn vensterbank
en een maat van mij heeft deze zet en isser tevreden over
en 375 is het ZEKER wel waard
succes met de verkoop
quote:Ik ken de 550 niet, maar verder ben ik het helemaal met je eens; ik heb de eerste weken echt met verwondering films zitten kijken
Op vrijdag 5 december 2003 10:54 schreef odinio het volgende:
heb de kleinere versie staan de 550 zonder zuilen dus en daar komt lekker geluid uit...en een maat van mij heeft deze zet en isser tevreden over
en 375 is het ZEKER wel waard
succes met de verkoop
Mocht je foto's van the real thing willen hebben, dan wil ik ze voor je maken en ze mailen. Stuur me in dat geval even een mailtje (fjb@hetnet.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |