hij wist iig het niveau gedurende de conference goed vast te houden, geen saaie stukken ertussen ofzo... maar het was dan ook een korte conference, hoge grapdichtheid
quote:Idd, ik ook dus, is er nog een herhaling dat iemand weet?
Op zaterdag 6 december 2003 16:14 schreef femmerink het volgende:
Ik heb hem gemist. Word het nog herhaald ofzo?
quote:Dat vond ik juit leuk. Eerst dacht ik, nou begint ie wel erg links te lullen. Maar dan opeens zo'n racistische grap erdoorheen... leuk
Op zaterdag 6 december 2003 15:33 schreef Nouk het volgende:[..]
Ja precies dat vind k ook!
En hij nam het eerst erg voor moslims op, trapte daarna marrokanen de grond in..
Ook leuk hoe hij iedereen op zo'n zielige geacteerde manier te kakken zet.
quote:Ik geloof het niet. Bij www.detvgids.nl staat ook niets bij herhalingen, "aflevering gemist".
Op zaterdag 6 december 2003 23:15 schreef MrAbagnale het volgende:
komt er een herhaling?
quote:ja dat vond ik ook wel geinig, eerst extreem links babbelen en dan later marokkanen grappen maken
Op zaterdag 6 december 2003 17:37 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Dat vond ik juit leuk. Eerst dacht ik, nou begint ie wel erg links te lullen. Maar dan opeens zo'n racistische grap erdoorheen... leuk
quote:Daar begon hij toch al gelijk mee.
Op zaterdag 6 december 2003 14:35 schreef Fegisje het volgende:
Ik vond het leuk totdat ie Links begon te lullen
quote:Ja valt inderdaad een beetje in herhaling.
Op zaterdag 6 december 2003 15:36 schreef milagro het volgende:[..]
over de JSF is al dertigduizend maal gezegd door Youp, Freek, Paul en Pim, Kees, Marie, Henk, en Jan met de pet.
quote:Als je het sarcasme (en ironie) had begrepen, zat er weinig 'rechts' tussen hoor.
Op zaterdag 6 december 2003 14:39 schreef pberends het volgende:[..]
Mhaow, eerst rechts, daarna links
iig niet constant links.
quote:Vooral niet als ie weer glansrijk aan de kaak wordt gesteld zoals op de FP
Op zondag 7 december 2003 13:09 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ja valt inderdaad een beetje in herhaling.
Kijk dan niet he.
Het was een jaaroverzicht; niet zo vreemd dus dat de JSF weer voorbijkomt.
quote:Dan is dat ronduit schraal...
Op zaterdag 6 december 2003 15:49 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Jawel hoor, dat voorproefje wat ie eergisteren in Vara Laat gaf zat ook in z'n Sinterklaasconference (bij de pin-automaat en Marokkaanse demonstratie spandoek "de politie had gelijk")
Heb die Sinterklaasconference niet gezien, maar ik ging er van uit dat ie niet gewoon stukken uit 'Bot' in die conference zou gebruiken...
Gebrek aan inspiratie waarschijnlijk
quote:alsof het zoooo makkelijk is, ff een nieuwe show maken. dat verzin je niet zo 123 lijkt me.
Op maandag 15 december 2003 18:54 schreef Dr_Evil het volgende:[..]
Dan is dat ronduit schraal...
Heb die Sinterklaasconference niet gezien, maar ik ging er van uit dat ie niet gewoon stukken uit 'Bot' in die conference zou gebruiken...
Gebrek aan inspiratie waarschijnlijk
quote:Wat is dat nou weer voor een opmerking
Op maandag 15 december 2003 20:54 schreef Matty___ het volgende:[..]
alsof het zoooo makkelijk is, ff een nieuwe show maken. dat verzin je niet zo 123 lijkt me.
Dat is een belangrijk onderdeel van het 'vak' cabaratier...
Als je geen nieuw materiaal kan verzinnen moet je gewoon niet optreden, en zeker niet een 'nieuwe' show gaan maken, waarin je oude grappen van jezelf verteld... erg zwak vind ik dat hoor..
Ik heb me een maand of wat terug erg vermaakt bij 'Bot', maar die conferences van 'm lijken nergens op
Enneuh;
quote:misschien had hij te weinig tijd om voor de conferences een nieuwe show te maken. maar ja hoe dan ook. in april ga ik ook naar Bot dus ik zie het van zelf wel..
Op dinsdag 16 december 2003 14:22 schreef Dr_Evil het volgende:[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking
Dat is een belangrijk onderdeel van het 'vak' cabaratier...
Als je geen nieuw materiaal kan verzinnen moet je gewoon niet optreden, en zeker niet een 'nieuwe' show gaan maken, waarin je oude grappen van jezelf verteld... erg zwak vind ik dat hoor..
Ik heb me een maand of wat terug erg vermaakt bij 'Bot', maar die conferences van 'm lijken nergens op
Enneuh;
quote:Meer Hans Teeuwen als zeg ik het zelf
Op vrijdag 5 december 2003 02:16 schreef FremantleDockers het volgende:
Ben ik de enige die steeds enorm aan Theo Maassen moet denken als ik die Guzman zie? De uitspraak kan nog gewijd worden aan de brabantse achtergrond, maar de mimiek? De teksten? Sprekend Maassen!!
quote:Dus dan schotel je een betalend publiek maar iets ouds voor
Op dinsdag 16 december 2003 19:42 schreef Matty___ het volgende:[..]
misschien had hij te weinig tijd om voor de conferences een nieuwe show te maken. maar ja hoe dan ook. in april ga ik ook naar Bot dus ik zie het van zelf wel..
Hele aparte redenering , ik vind het iig niet kunnen, en het valt me behoorlijk van 'm tegen..
quote:neu
Op dinsdag 16 december 2003 19:46 schreef xxgirlxx het volgende:[..]
Meer Hans Teeuwen als zeg ik het zelf
Hans Teeuwen heeft het nooit over actuele dingen. Tenminste... bijna nooit.
Los daarvan: hij was erg goed! Heel scherp, verslapte geen moment, alles zat goed in elkaar. Degenen (onder wie ik) die de Sinterklaasconference van dit jaar hadden gezien vonden dit optreden allemaal beter. Daar had hij duidelijk mindere stukken tussen zitten, nu eigenlijk helemaal niet. Die gast is top!
quote:pffff... iets met "ademnood" dus zeker? makkelijk en zielig.. blijf hem erg goed vinden, amar dit vind ik triest...
Op donderdag 29 januari 2004 23:10 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Hij maakte vanavond al een Guusje Nederhorst-grapVond ik wel kunnen, om nou eerst twee weken te gaan wachten voordat het "kan" is gelukkig niet zijn stijl. Het was wel de meest voorspelbare grap die je je kunt indenken. Maar goed.
Los daarvan: hij was erg goed! Heel scherp, verslapte geen moment, alles zat goed in elkaar. Degenen (onder wie ik) die de Sinterklaasconference van dit jaar hadden gezien vonden dit optreden allemaal beter. Daar had hij duidelijk mindere stukken tussen zitten, nu eigenlijk helemaal niet. Die gast is top!
quote:Waarom? Als ie schijnheilig twee weken had gewacht was het wel goed geweest? Hij zoekt duidelijk steeds de grenzen op, ik heb hem in een tamelijk christelijke zaal eens behoorlijk hard horen grappen over het christendom. Had ie dat deel van zijn conference achterwege moeten laten omdat hij die avond in een christelijke gemeenschap speelde? Da's toch hypocriet... Had hij de grap over Guusje die logischerwijs in hem opkwam uit "respect" even in de koelkast moeten zetten? Die man is cabaretier, dat betekent dat je inspeelt op de actualiteit en daar soms hard in bent.
Op donderdag 29 januari 2004 23:40 schreef Stefkuh het volgende:
pffff... iets met "ademnood" dus zeker? makkelijk en zielig.. blijf hem erg goed vinden, amar dit vind ik triest...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |