abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15199862
Ik heb hem gemist . Word het nog herhaald ofzo?
pi_15199905
Ik vond hem erg leuk, heb volgens mij meer gelachen dan vorig jaar...

hij wist iig het niveau gedurende de conference goed vast te houden, geen saaie stukken ertussen ofzo... maar het was dan ook een korte conference, hoge grapdichtheid

zaterdag 6 december 2003 @ 17:01:25 #178
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15201008
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:14 schreef femmerink het volgende:
Ik heb hem gemist . Word het nog herhaald ofzo?
Idd, ik ook dus, is er nog een herhaling dat iemand weet?
I'm running out of time
  zaterdag 6 december 2003 @ 17:12:31 #179
68156 Ko-Ko
Ko-Ko snoot (GRAPPIG :P)
pi_15201338
ja ik weet het niet
ik hoop het dus ook
De kip of het ei, doe mij maar allebij!
pi_15202050
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:33 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ja precies dat vind k ook!
En hij nam het eerst erg voor moslims op, trapte daarna marrokanen de grond in..

Dat vond ik juit leuk. Eerst dacht ik, nou begint ie wel erg links te lullen. Maar dan opeens zo'n racistische grap erdoorheen... leuk
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_15204821
Af en toe een glimlach, soms een grote glimlach. Meer niet.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_15205576
Nu bij Willem Wever!
Hij mag uitleggen hoe je een grap maakt.
only the end of things is important
pi_15205769
Hij was erg leuk. Ik dacht eerst ook dat hij wel erg links aan het lullen was maar toen later een sarcastische grap van de Marokkanen er doorheen en later vertelde hij dat hij een hekel aan gelovigen dus daarmee bracht hij het weer in evenwicht.

Ook leuk hoe hij iedereen op zo'n zielige geacteerde manier te kakken zet.

zaterdag 6 december 2003 @ 23:15:04 #184
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15211464
komt er een herhaling?
I'm running out of time
  zaterdag 6 december 2003 @ 23:23:30 #185
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15211716
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 23:15 schreef MrAbagnale het volgende:
komt er een herhaling?
Ik geloof het niet. Bij www.detvgids.nl staat ook niets bij herhalingen, "aflevering gemist".
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 7 december 2003 @ 08:57:39 #186
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15216245
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 17:37 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Dat vond ik juit leuk. Eerst dacht ik, nou begint ie wel erg links te lullen. Maar dan opeens zo'n racistische grap erdoorheen... leuk

ja dat vond ik ook wel geinig, eerst extreem links babbelen en dan later marokkanen grappen maken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15218428
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 14:35 schreef Fegisje het volgende:
Ik vond het leuk totdat ie Links begon te lullen
Daar begon hij toch al gelijk mee.
Het viel mij een beetje tegen.
  zondag 7 december 2003 @ 13:09:53 #188
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_15219269
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:36 schreef milagro het volgende:

[..]

over de JSF is al dertigduizend maal gezegd door Youp, Freek, Paul en Pim, Kees, Marie, Henk, en Jan met de pet.

Ja valt inderdaad een beetje in herhaling.
Kijk dan niet he.
Het was een jaaroverzicht; niet zo vreemd dus dat de JSF weer voorbijkomt.
  zondag 7 december 2003 @ 13:11:18 #189
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_15219298
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 14:39 schreef pberends het volgende:

[..]

Mhaow, eerst rechts, daarna links iig niet constant links.

Als je het sarcasme (en ironie) had begrepen, zat er weinig 'rechts' tussen hoor.

Guzzie is een SP'r
  zondag 7 december 2003 @ 14:23:55 #190
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_15220929
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:09 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ja valt inderdaad een beetje in herhaling.
Kijk dan niet he.
Het was een jaaroverzicht; niet zo vreemd dus dat de JSF weer voorbijkomt.

Vooral niet als ie weer glansrijk aan de kaak wordt gesteld zoals op de FP
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_15434757
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:49 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Jawel hoor, dat voorproefje wat ie eergisteren in Vara Laat gaf zat ook in z'n Sinterklaasconference (bij de pin-automaat en Marokkaanse demonstratie spandoek "de politie had gelijk")

Dan is dat ronduit schraal...

Heb die Sinterklaasconference niet gezien, maar ik ging er van uit dat ie niet gewoon stukken uit 'Bot' in die conference zou gebruiken...

Gebrek aan inspiratie waarschijnlijk

Victory is mine!!
  maandag 15 december 2003 @ 20:54:39 #192
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_15438570
quote:
Op maandag 15 december 2003 18:54 schreef Dr_Evil het volgende:

[..]

Dan is dat ronduit schraal...

Heb die Sinterklaasconference niet gezien, maar ik ging er van uit dat ie niet gewoon stukken uit 'Bot' in die conference zou gebruiken...

Gebrek aan inspiratie waarschijnlijk

alsof het zoooo makkelijk is, ff een nieuwe show maken. dat verzin je niet zo 123 lijkt me.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_15455214
quote:
Op maandag 15 december 2003 20:54 schreef Matty___ het volgende:

[..]

alsof het zoooo makkelijk is, ff een nieuwe show maken. dat verzin je niet zo 123 lijkt me.

Wat is dat nou weer voor een opmerking

Dat is een belangrijk onderdeel van het 'vak' cabaratier...

Als je geen nieuw materiaal kan verzinnen moet je gewoon niet optreden, en zeker niet een 'nieuwe' show gaan maken, waarin je oude grappen van jezelf verteld... erg zwak vind ik dat hoor..

Ik heb me een maand of wat terug erg vermaakt bij 'Bot', maar die conferences van 'm lijken nergens op

Enneuh;

Victory is mine!!
  dinsdag 16 december 2003 @ 19:42:51 #194
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_15463317
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 14:22 schreef Dr_Evil het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een opmerking

Dat is een belangrijk onderdeel van het 'vak' cabaratier...

Als je geen nieuw materiaal kan verzinnen moet je gewoon niet optreden, en zeker niet een 'nieuwe' show gaan maken, waarin je oude grappen van jezelf verteld... erg zwak vind ik dat hoor..

Ik heb me een maand of wat terug erg vermaakt bij 'Bot', maar die conferences van 'm lijken nergens op

Enneuh;

misschien had hij te weinig tijd om voor de conferences een nieuwe show te maken. maar ja hoe dan ook. in april ga ik ook naar Bot dus ik zie het van zelf wel..
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_15463407
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 02:16 schreef FremantleDockers het volgende:
Ben ik de enige die steeds enorm aan Theo Maassen moet denken als ik die Guzman zie? De uitspraak kan nog gewijd worden aan de brabantse achtergrond, maar de mimiek? De teksten? Sprekend Maassen!!

Meer Hans Teeuwen als zeg ik het zelf
pi_15468539
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:42 schreef Matty___ het volgende:

[..]

misschien had hij te weinig tijd om voor de conferences een nieuwe show te maken. maar ja hoe dan ook. in april ga ik ook naar Bot dus ik zie het van zelf wel..

Dus dan schotel je een betalend publiek maar iets ouds voor

Hele aparte redenering , ik vind het iig niet kunnen, en het valt me behoorlijk van 'm tegen..

Victory is mine!!
  woensdag 17 december 2003 @ 00:20:38 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15471191
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 19:46 schreef xxgirlxx het volgende:

[..]

Meer Hans Teeuwen als zeg ik het zelf

neu

Hans Teeuwen heeft het nooit over actuele dingen. Tenminste... bijna nooit.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_16701759
Hij maakte vanavond al een Guusje Nederhorst-grap Vond ik wel kunnen, om nou eerst twee weken te gaan wachten voordat het "kan" is gelukkig niet zijn stijl. Het was wel de meest voorspelbare grap die je je kunt indenken. Maar goed.

Los daarvan: hij was erg goed! Heel scherp, verslapte geen moment, alles zat goed in elkaar. Degenen (onder wie ik) die de Sinterklaasconference van dit jaar hadden gezien vonden dit optreden allemaal beter. Daar had hij duidelijk mindere stukken tussen zitten, nu eigenlijk helemaal niet. Die gast is top!

pi_16702926
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:10 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Hij maakte vanavond al een Guusje Nederhorst-grap Vond ik wel kunnen, om nou eerst twee weken te gaan wachten voordat het "kan" is gelukkig niet zijn stijl. Het was wel de meest voorspelbare grap die je je kunt indenken. Maar goed.

Los daarvan: hij was erg goed! Heel scherp, verslapte geen moment, alles zat goed in elkaar. Degenen (onder wie ik) die de Sinterklaasconference van dit jaar hadden gezien vonden dit optreden allemaal beter. Daar had hij duidelijk mindere stukken tussen zitten, nu eigenlijk helemaal niet. Die gast is top!

pffff... iets met "ademnood" dus zeker? makkelijk en zielig.. blijf hem erg goed vinden, amar dit vind ik triest...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_16710807
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:40 schreef Stefkuh het volgende:
pffff... iets met "ademnood" dus zeker? makkelijk en zielig.. blijf hem erg goed vinden, amar dit vind ik triest...
Waarom? Als ie schijnheilig twee weken had gewacht was het wel goed geweest? Hij zoekt duidelijk steeds de grenzen op, ik heb hem in een tamelijk christelijke zaal eens behoorlijk hard horen grappen over het christendom. Had ie dat deel van zijn conference achterwege moeten laten omdat hij die avond in een christelijke gemeenschap speelde? Da's toch hypocriet... Had hij de grap over Guusje die logischerwijs in hem opkwam uit "respect" even in de koelkast moeten zetten? Die man is cabaretier, dat betekent dat je inspeelt op de actualiteit en daar soms hard in bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')