quote:paint, photoshop
Op donderdag 4 december 2003 22:07 schreef MaddoxX het volgende:
met welke progs ging dat ook alweer ;/ heb alleen nog maar kladblok na me format
quote:Beetje onduidelijk
Op donderdag 4 december 2003 23:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[afbeelding] += [afbeelding]
quote:Dat vreeste ik al.
Op donderdag 4 december 2003 23:14 schreef Conflict het volgende:
Beetje onduidelijk
quote:
Op donderdag 4 december 2003 23:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Dat vreeste ik al.
.
quote:Ga zo door
Op donderdag 4 december 2003 23:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik doe er nog eentje.
Op donderdag 4 december 2003 23:43 schreef Conflict het volgende:[..]
Ga zo door
quote:
Op donderdag 4 december 2003 23:50 schreef Jappie het volgende:
Heerleik topic ditIk denk dat ik hier maar eens ff blijf hangen... [afbeelding]
quote:Held
Op donderdag 4 december 2003 23:50 schreef Jappie het volgende:
Heerleik topic ditIk denk dat ik hier maar eens ff blijf hangen... [afbeelding]
javascript:void(document.form.message.value = document.form.message.value.replace(/(e(?!e))/g, "ei"));javascript:void(document.form.message.value = document.form.message.value.replace(/(eei)/g, "ee"));javascript:void(document.form.message.value = document.form.message.value.replace(/(ei )/g, "e "));javascript:void(document.form.message.value = document.form.message.value.replace(/(ij)/g, "ei"));javascript:void(document.form.message.value = document.form.message.value.replace(/(iei)/g, "ie"));
VOORBEELDJE:
Bein Liebrand gaat weer zein beiruchte programma 'In the Mix' makein op Radio Veironica. Heit programma is vanaf vreidag 9 januari weer iedeire week te beiluisteirein. Liebrand draait in zein show dance tracks uit heit veirleidein in een grote mix. Heit programma weird in de jarein '80 ook uitgeizondein op vreidagnacht.
Veirdeir weird Liebrand op de radio vooral beikeind door zein minimix bei heit vreidagavond programma 'Curry & Van Inkeil' dat ook bei Radio Veironica weird uitgeizondein. Station Manageir Uunco Ceirfontaine van Radio Veironica is dan ook blei meit de dj. "Bein Liebrand hoort heileimaal bei Radio Veironica. Hei was de eerste mixdeejay die een beikeinde naam weird in plaats van een anonieme plateindraaier die in een hoeikje van de discotheek weird weiggeistopt."
quote:geweldig
Op vrijdag 5 december 2003 00:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[afbeelding]Hmm, hij kan mooier, en hij zou transparant moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |