quote:oke, tnx!
Op maandag 5 januari 2004 11:55 schreef marky_mark het volgende:
Vanavond op Ned 2 bij Kamphues maakt Vrienden: Jos Verstappen.
quote:
Beste mede Jos Verstappen fans,
Hier het verhaal over de onenigheid tussen Rob Kamphues en het Verstappen kamp.
Dit verhaal vertel ik nu al in plaats van 5 Januari vlak voor de uitzending, omdat ik veel mailtjes heb gekregen van nieuwsgierige fans.
Ik hoop dat hier niemand mee geschaad wordt.
Iedereen moet ook weten dat Rob helemaal geen verkeerd persoon is, ik kan het weten want ik heb 4 dagen met hem opgetrokken.(Rob is al meer dan 20 jaar formule 1 fan)
Maar Rob werkt voor de tv dus er is geen beter vermaak dan leed vermaak.
Ik vind het jammer dat dit heeft moeten gebeuren maar het is helaas niet anders.
Het begon begin dit jaar toen de crew van Kamphues maakt vrienden de uitzendingen aan het voorbreiden waren.
Een uitzending zou worden Kamphues maakt Vrienden met Jos Verstappen fans.
Ze bellen met Raymond Vermeulen of Jos mee wil werken aan het programma KMV,Raymond zei dat dat geen probleem was, maar of ze even ¤ 10000,00 wouden overmaken dan zou alles goed komen.
Dat vonden ze natuurlijk belachelijk omdat dit goede reclame voor Jos was, en dat dit bedrag niet in hun budget paste.
Na nog wat heen en weer gebel kwamen ze er niet uit.
Dus Rob belt met Trust en die zeiden dat er wel iets te regelen viel.
Raymond kreeg dat ook te horen en was niet blij dat dit achter hun rug gespeeld werd.
Om alles goed te maken had Rob zelf een tekening gemaakt voor Jos en zijn 100e GP.
Hij zou deze aanbieden op het kart evenement op de GP van Europa.
Zo gezegd zo gedaan maar Raymond en Jos namen de tekening niet aan en zeiden dat Rob op kon rotten.Dit is in grote lijnen het verhaal waarom Rob geen vrienden meer is met het Verstappen kamp.
Ik zelf vind het ook rot ik hoop in ieder geval dat de uitzending wel leuk wordt zodat we geen negatieve reacties krijgen, want ik ben en blijf fan van Jos.
Groetjes Jurgen ( die voor altijd een fan van Jos blijft)P.s. alle negatievelingen alvast bedankt voor het commentaar.
quote:
Op Monday 5 January 2004 11:55 schreef marky_mark het volgende:
Vanavond op Ned 2 bij Kamphues maakt Vrienden: Jos Verstappen.
Op de verstappen site spreken ze nu over geruchten dat de Russische miljardair Roman Abramovich een bod heeft gedaan op het Jordan team. Zijn er nog talentvolle russen die de Lada ontgroeid zijn. ![]()
De nieuwe Williams is ook buitenaards mooi.
En dat zeg ik niet snel.
quote:Oje ik zag het net, nou ik vrees weer voor een hoop opgefokte reacties op het Verstappen forum.
Op maandag 5 januari 2004 18:13 schreef Ponk het volgende:
21.53 op ned 2maar verwacht er als jos fan niet zo veel van, want hij was behoorlijk gefokt in het voorstukje.
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 05-01-2004 21:56]
quote:Idd
Op maandag 5 januari 2004 22:12 schreef Elevation het volgende:
Wat een lul.
quote:Eerder een geldwolf zou je zeggen
Op maandag 5 januari 2004 22:12 schreef Elevation het volgende:
Wat een lul.
Tsssssss...
Erg jammer..
Voor de rest was de uitzending wel okay, toch wel okay wat die Trust gozer heeft geregeld voor die fan en Rob! iets wat via de Raymond V weg niet was gelukt, tenzij je veel poen opzak hebt.
Erg jammer van Jos.
quote:Ik niet.
Op maandag 5 januari 2004 22:42 schreef Puur het volgende:
Ik vond dat Verstappen groot gelijk had.
BNN maakt een programma over Verstappen en zijn fans, mooi toch?
Ze willen Jos ook interviewen maar dat blijkt dan 10.000 te kosten... (
)
Daar hadden ze bij BNN natuurlijk geen zin in dus Rob is zo handig om die tekening aan te bieden, heb je Verstappen toch nog ff in je programma, maar dan gratis...
Alleen waren ze daar bij Verstappen pissig over omdat ze zo geen 10.000 konden vangen. Heel erg jammer hoor, maar gedraag je dan niet als een verwend kind van 8 jaar. Ben je nou een professional of niet dan?!
"Steek hem maar in je hol". ![]()
En hoe Jos Rob verder negeert/ kwade blikken toewerpt is ook behoorljk kinderachtig.. jezus zeg, heeft die jongen geen mediatraining gehad? Dat Jos een lul is, ok, maar als 'ie een beetje handig is laat hij dat niet zo blijken.
Maar in het verleden heeft Jos ook al bewezen dat 'ie dat nog niet helemaal doorheeft.
Wel extreem gaaf voor die Jurgen trouwens. ![]()
En lullig voor Rob als hij die tekening ook echt zelf gemaakt heeft en al 20 jaar F1 volgt.
[Dit bericht is gewijzigd door Elevation op 05-01-2004 22:57]
quote:Daar kan ik mij ook voor een groot gedeelte in vinden, maar het gewoon de manier waarop "ze" reageren.
Op maandag 5 januari 2004 22:42 schreef Puur het volgende:
Ik vond dat Verstappen groot gelijk had.
Erg dom!
quote:Mja ik weet (wie wel?) ook niet het hele verhaal, los daarvan dan nog vind ik de houding van Jos t.o.v. die fan die nota bene zijn dochter " Josje " heeft genoemd en al 20 jaar Verstappen fan is nogal koud en ongeïnteresseerd.
Op maandag 5 januari 2004 23:00 schreef UFOtje het volgende:[..]
Daar kan ik mij ook voor een groot gedeelte in vinden, maar het gewoon de manier waarop "ze" reageren.
Erg dom!
Maar voor hetzelfde geld hebben die twee wel hele gesprekken gehad en hebben wij dat niet op de tv gezien, dat zou toch kunnen?
Ik vind het ook raar dat de fans die zijn geïnterviewd en al vele jaren fan zijn nog nooit contact (irl) met Verstappen hebben gehad.
Anyway dit is geen goede PR voor Jos.
Ik moest wel lachen bij die meet and greet, dat Verstappen die auto liet stoppen en heel droog zei; "je bent te laat, doei!"
quote:idd, zeker niet. Erg lompe reactie van Jos, wat er verder ook achter de schermen gebeurd is (daar komen we toch niet achter), maar hij had best dat schilderij aan kunnen nemen en achter de camera's om dat ding weg kunnen flikkeren als ie het niks vond, maar dit vond ik erg lompe ja
Anyway dit is geen goede PR voor Jos.
Anyway, als ie weer eens bij zn zus is dan laat ik wel ff een band leeg van zn dikke audi (wel een vette trouwens, 20-ers eronder
)
Jos reageert lomp. Slecht, fout, valt me tegen. Gelukkig volg ik 'm niet omdat ik het zo'n sympathieke kerel vind maar omdat 'ie goed kan rijden. Maar dat opgeblazen gedoe hier dat lijkt me ook een beetje overdreven. 10.000 euro, ik zou de bron graag zien van die gozer op het Verstappen forum.
Aan de andere kant zie je wel weer wat een ontzettend toffe gast Justin Wilson is
quote:En zo had jos het ook kunnen/moeten doen IMO, gewoon aannemen, dankjewel zeggen, dat ding meenemen en in de kachel flikkeren ofzo
Op dinsdag 6 januari 2004 01:07 schreef twi het volgende:Aan de andere kant zie je wel weer wat een ontzettend toffe gast Justin Wilson is
![]()
Rob wil een programma maken met Jos. Jos vindt dat prima als Rob even ¤ 10.000,- wil dokken. Wat dus een symbolisch bedrag is als je een geheel programma aan iemand wijdt. Rob vindt dat onzin en denkt het hogerop te zoeken door naar Michel Perridon te gaan, waardoor Jos in een lastig parket komt met zijn sponsor.
Tja wat is dan het resultaat als ik de uitzending vandaag bekijk. Jos heeft geen zin om ook nog maar enige tijd te besteden aan iemand die hem in zijn ogen op een niet eerlijke manier heeft behandeld en speelt dan verder ook geen mooi weer. Rob krijgt gewoon te horen dat ie op kan flikkeren. Dan kan je Jos wel een geldwolf vinden en weet ik veel wat nog meer maar het komt er simpelweg op neer dat Rob hem een loer draait en nu de wind van voren krijgt. Ik heb er alleen maar respect voor dat Jos zo'n recht door zee figuur is.
Van Kamphues vind ik alleen dat het nogal triest is dat hij met dit programma nog ff zijn gram wilt halen. Goedkoop, maar ja dat was al duidelijk dat hij dat was. Hahaha..ahum.
[Dit bericht is gewijzigd door Najra op 06-01-2004 04:43]
En waarom is Verstappen een geldwolf als hij 10.000 euro vraagt?
Kamphuis en co verdienen lekker geld aan een programma dat ze over Jos maken, en Jos zou dan de grote goedheiligman moeten spelen zeker.
Zo werkt dat niet natuurlijk.
Bovendien heb ik Jos al vaker meegemaakt in de omgang met fans e.d. en daar neemt hij rustig de tijd voor en is heel relaxt.
Maar als anderen via hem wat willen verdienen, wil hij daar (net als alle andere sporters, zangers, filmsterren etc.) gewoon een graantje van meepikken.
Lijkt me niet meer dan normaal.
Dat is het voordeel van zelf een programma kunnen monteren.
Kamphues hangt een beetje de grote fan uit (dat bier drinken in het café
) die teleurgesteld wordt door zijn idool terwijl geen één echte fan ooit is teleurgesteld door Verstappen. Jos prikt gewoon door die mediashit heen en wenst daar niet aan mee te werken. Dat vind ik de charme van hem.
Hoe zou Jos trouwens hebben gereageerd als die supergrote fan zo'n tekening had aangeboden, gewoon eerlijk en oprecht en zonder camera's erbij. Ik weet bijna zeker dat Jos hem zeer hartelijk had bedankt en de tijd had genomen.
[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 06-01-2004 08:46]
Jos kan gewoon NIET met de pers omgaan.
quote:Normaal voor aanvang van een race of na afloop staat ie winkelman altijd heel netjes te woord anders
Op dinsdag 6 januari 2004 10:08 schreef Koos_26 het volgende:
Eén van de redenen waarom er zo weinig sponsors in Jos zijn geïnteresseerd.Jos kan gewoon NIET met de pers omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |